Neen,tandvlees trekt op/ terug...kun je van je knieën ,dijen of borsten niet zeggen op zekere leeftijd...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alles gaat hangen, ook je tandvlees.
Zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Giggio het volgende:
wat heeft Ikbal eigenlijk een leuke kop zonder die bril
geef hem ook contactlenzen bewoners!!
ik gun ze elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie Jessie er weer volledig intrappen
in Uto 1 hadden Jes en Bil gouden aanstekersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoveel geld en nog steeds geen eigen aansteker.
O, dacht dat dat ook ging zakken en de wortels dan tevoorschijn komen van je tanden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat trekt naar boven juist, gaat wijken
vind haar zo irritant op het moment, en ook jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Je zal maar een Mylene om je heen hebben als je bij de tandarts zit
Ik zou haar op der gezicht willen stompen![]()
Ja echt een lastig kind. Buiten zetten, wacht jij daar maar even....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dacht dat dat ook ging zakken en de wortels dan tevoorschijn komen van je tanden.
Had liever gehad dat de laatste onderdelen op zouden trekken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Neen,tandvlees trekt op/ terug...kun je van je knieën ,dijen of borsten niet zeggen op zekere leeftijd...
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in Uto 1 hadden Jes en Bil gouden aanstekers
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.quote:
Halzen, dat woord zag ik je eerder gebruiken. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzen
nou..................... in mijn geval wel, na 4 borstoeding, slappe theezakjes, overgang, en het vult wat op , kan er wel mee door nuquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had liever gehad dat de laatste onderdelen op zouden trekken.
tandartstemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Halzen, dat woord zag ik je eerder gebruiken. Nooit van gehoord.
Ze bedoelde het ook meestal wel goed hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'
das nou een echte Diva...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.
Dat vroeg Merel net ook aan hemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'
Smaken verschillen. Die dichte ogen van d'r.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.
kokhalzen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzen
Gratis lift.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou..................... in mijn geval wel, na 4 borstoeding, slappe theezakjes, overgang, en het vult wat op , kan er wel mee door nu
Ja vind het echt sneu alles zo in de gaten houden ook. Vind hem stoer hoor hoe hij alles ondergaatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is na deze behandeling minstens 5 kilo lichter geworden.
nee Fritsie, door Hiske har droge bek, oa met mond open ademhalen als ze slaapt, kruipt haar tandvlees naar boven, en stelt het onbeschermde deel van haar tanden bloot, buiten dat is ze ook niet zo van het tandenpoetsenquote:
Inderdaad....maar lijkt geenszins op LexC zoals eerder werd gepost...bovendien een enorme ster....gaat LexC niet wordenquote:
Komt door de gevleugelde uitspraak "als het slecht gaat moet je investeren" maar dat hebben ze niet helemaal goed begrepen ben ik bang ....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
11.000 in de min en dan een nieuwe telefoon kopen de s9
En lief van de tandarts dat hij hem aanmoedigt en hem ook stoer vind. Tandarts kan nu de helft van de behandelingen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vind het echt sneu alles zo in de gaten houden ook. Vind hem stoer hoor hoe hij alles ondergaat
Das de derde al geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
jessie heeft merel niet meer......dus ja...net als uto 1....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Happertquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee Fritsie, door Hiske har droge bek, oa met mond open ademhalen als ze slaapt, kruipt haar tandvlees naar boven, en stelt het onbeschermde deel van haar tanden bloot, buiten dat is ze ook niet zo van het tandenpoetsen
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En lief van de tandarts dat hij hem aanmoedigt en hem ook stoer vind. Tandarts kan nu de helft van de behandelingen doen.
hahaha, ow ik hou nu mn mondquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh jij rolt ze nu op als 'n paar sokken en dan hup in dat schepnetje![]()
Fritsie!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh jij rolt ze nu op als 'n paar sokken en dan hup in dat schepnetje![]()
Nou, geweldig cool zeg, ik zit hier ook al met 2 gebalde vuisten in de lucht ...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Mailtje binnen voor Mylene, ze vindt het heeeeeeeeeeeeeeeeel vet
Ze heeft een mailtje gestuurd naar twee mannen die ene mis verkiezen organiseren, ze heeft zelf ook een keer meegedaan
ZSe heeft de mannen gevraagd om ze het leuk vinden om het daar te organiseren.
De mannen vinden het leuk om een bericht te ontvangen
Ze kennen het programma en willen langs komen om te babbelen
Met vr gr
Robin en Stefan
Dit is vet, die is echt heel cool zegt ze
Merel weer jaloers want die kan niet meedoen. Hoe zit het trouwens met dat curvymodellengedoe van haar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Mailtje binnen voor Mylene, ze vindt het heeeeeeeeeeeeeeeeel vet
Ze heeft een mailtje gestuurd naar twee mannen die ene mis verkiezen organiseren, ze heeft zelf ook een keer meegedaan
ZSe heeft de mannen gevraagd om ze het leuk vinden om het daar te organiseren.
De mannen vinden het leuk om een bericht te ontvangen
Ze kennen het programma en willen langs komen om te babbelen
Met vr gr
Robin en Stefan
Dit is vet, die is echt heel cool zegt ze
Ja wel, dat is het tandvlees wat gelijk aan de onder kant van je tanden zit volgens mij en wat terug trektquote:
sjeldel voor de winst want die rockt alles daarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel weer jaloers want die kan niet meedoen. Hoe zit het trouwens met dat curvymodellengedoe van haar?
Mooi zo, hebben ze toch nog een streamer blij gemaakt vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, geweldig cool zeg, ik zit hier ook al met 2 gebalde vuisten in de lucht ...
ja en haar presentratice gedoe, ze wilde logopediste laten komenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel weer jaloers want die kan niet meedoen. Hoe zit het trouwens met dat curvymodellengedoe van haar?
Ontstaat dat zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee Fritsie, door Hiske har droge bek, oa met mond open ademhalen als ze slaapt, kruipt haar tandvlees naar boven, en stelt het onbeschermde deel van haar tanden bloot, buiten dat is ze ook niet zo van het tandenpoetsen
¤14.000quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
ook daarin overruled door superalleskunner sjeldelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en haar presentratice gedoe, ze wilde logopediste laten komen
Ohja ze heeft die plankjes van Ikea, erg handig ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Fritsie!![]()
Ze heeft niet eens meer een schepnetje nodig.
Doet die goed die Jessie, hoe krijgt die het voor elkaar om van het groen weer in het rood te komen in zo korte tijdquote:
terug trekkend tandvlees, het onderste gedeelte van je tanden komen dan vrij te liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was het aan het opzoeken maar word van hot naar her gestuurd en dan haak ik weer af.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Tandhals is het deel dat tussen het glazuur/de tand/kroon en de wortel zit.
Wanneer het tandvlees terug trekt, wordt dat zichtbaar.
Gaat niet door bij Merel, ze is te klein en te vierkant/weinig curvyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Merel het nu over een miss en mister Utopia?quote:
wordt ook gevoedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Merel het nu over een miss en mister Utopia?Dat kind denkt ook alles naar zich toe te kunnen draaien.
Kijk en dát vind ik nou zo vreemd. Wij hadden het thuis altijd over terugtrekkend tandvlees waardoor de onderkant van de tand bloot komt te liggen. Dat kan toch niet als je tandvlees omhoog komt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Bramenstruik het volgende:
tandhalzen is, als je tandvlees zo hoog optrekt dat je bijna de wortels kan zien, ok dat is ook overdreven
Wat tandhalzen zijn weet ik helaas, maar de term halzen kende ik nietquote:
Juist, het trekt terug, niet omhoog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel, dat is het tandvlees wat gelijk aan de onder kant van je tanden zit volgens mij en wat terug trekt
Hij doet zijn uiterste best de boel continue te saboteren met zijn eigen dure BS projecten en zo overige creatievelingen lam te leggen , maar natúúrlijk is het ieder ander hun schuldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet die goed die Jessie, hoe krijgt die het voor elkaar om van het groen weer in het rood te komen in zo korte tijd
Hij zou toch in een korte tijd de BV er boven op helpen
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, het trekt terug, niet omhoog.
ik ben eruit hahaha, het ligt eraan, of je boven of ondergebit, boven trekt naar boven, onder trekt naar onderquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk en dát vind ik nou zo vreemd. Wij hadden het thuis altijd over inzakkend tandvlees waardoor de onderkant van de tand bloot komt te liggen. Dat kan toch niet als je tandvlees omhoog komt?![]()
Maar ben al teveel offline, solly.
Je quote volgens mij verkeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
sjeldel voor de winst want die rockt alles daar![]()
Praten, praten en verder niets. En maar kletsen dat anderen niets doen met wat ze zeiden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en haar presentratice gedoe, ze wilde logopediste laten komen
dat curvy ding wordt ook niks, ze is niet curvy, ze is harstikke vierkantquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Praten, praten en verder niets. En maar kletsen dat anderen niets doen met wat ze zeiden.
Ze hebben ook nooit in het groen gestaan want hij was een en ander vergeten o.a. de belastingdienst die tegenviel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet die goed die Jessie, hoe krijgt die het voor elkaar om van het groen weer in het rood te komen in zo korte tijd
Hij zou toch in een korte tijd de BV er boven op helpen
Ze stonden meer in het blauwquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben ook nooit in het groen gestaan want hij was een en ander vergeten o.a. de belastingdienst die tegenviel.
Dat bedoelde ik dus maar er wordt steeds over omhoogkomend (of wat dan ook) tandvlees gesproken, 'alles zakt behalve je tandvlees'. Dat zakt dus wél, trekt zich terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
terug trekkend tandvlees, het onderste gedeelte van je tanden komen dan vrij te liggen
Serieus? Is dat officieel gezegd tegen haar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat niet door bij Merel, ze is te klein en te vierkant/weinig curvy
In 1 ging het ook telkens zo, ook met de eerste groep. dan verdienden ze veel om vervolgens weer vet in de schulden te komen , en daarna kwam er weer een periode vol luxequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij doet zijn uiterste best de boel continue te saboteren met zijn eigen dure BS projecten en zo overige creatievelingen lam te leggen , maar natúúrlijk is het ieder ander hun schuld
Braam zet ons dus op het verkeerde been?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat tandhalzen zijn weet ik helaas, maar de term halzen kende ik niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij doet zijn uiterste best de boel continue te saboteren met zijn eigen dure BS projecten en zo overige creatievelingen lam te leggen , maar natúúrlijk is het ieder ander hun schuld
Schei eens ff uit jij!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben eruit hahaha, het ligt eraan, of je boven of ondergebit, boven trekt naar boven, onder trekt naar onder
Hoezo? 1 hals, 2 halzen....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Braam zet ons dus op een verkeerd been?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |