Mensen die teveel op hem letten, dat is zijn redenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
waarom op Dree? Zei hij de reden?
Nou duh..Gerrit en Frannyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
Zou ze ook niet gaan vertellen zei ze toch? Anders krijg je weer gedoe op de markt hoorde ik haar zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop dat de moeder van Shell haar gaat adviseren om vol op Franny te gaan.
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:24 schreef puzziepie het volgende:
Jordy vreest dat Shell ook op de bank gaat komen
Nee is er 1 van de sexhop, de nieuwe vibrator. Staat wel raar om die tussen je schouderbladen te hebben denk ik.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.
Hypocriete trut is het. Ze doet zelf niks anders dan gerrit dwars zitten. Kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mensen die op sjel stemmen gunnen haar haar droom niet
Tja zo bekeken kan je beter niet stemmen toch?
Was ook mijn eerste gedachte toen ik het las.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]![]()
Dat kan je op 2 manieren opvatten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |