Die is net zo erg als de rest. Het zijn gewoon een stelletje egoÏstische figuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
inderdaad......
Raar dat Franny nu begint over te volle borden....vindt ze niet kunnen.
En mij het altijd opvalt dat zo slank meisje zoveel kan eten.....![]()
![]()
kon ze thuis nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
inderdaad......
Raar dat Franny nu begint over te volle borden....vindt ze niet kunnen.
En mij het altijd opvalt dat zo slank meisje zoveel kan eten.....![]()
![]()
Die gun ik zo hard een toekomst waar ze de voedselbank nodig heeft. Krijgt dat mormel misschien eens gevoel voor een ander.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene blijft zeiken dat er 'savonds te weinig eten is. Merel dat ze 15000 in de min staat.
Mylene: dan gaan we toch naar de voedselbank!
Merel heeft vanaf het begin moeite gehad met Maris , en Maris met Merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:55 schreef Lelie68 het volgende:
Wat is er gebeurd dat nu ook Merel over Mariska dingen zegt
Een mobiele voedselbank naar Utopia, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene blijft zeiken dat er 'savonds te weinig eten is. Merel dat ze 15000 in de min staat.
valt nu ineens zo opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel heeft vanaf het begin moeite gehad met Maris , en Maris met Merel
Ja dat slaat ook helemaal nergens opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te eten
Ik kan me goed voorstellen dat daar een keer over geprotesteerd gaat worden. Er is altijd net niet genoeg voor iedereen, tweede keer opscheppen is niet mogelijk enz.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie ze ook weinig een hollandse pot koken.
Bijna altijd pasta of rijst.
Zie ze vaak een paar uur na de maaltijd frikandellen bakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat daar een keer over geprotesteerd gaat worden. Er is altijd net niet genoeg voor iedereen, tweede keer opscheppen is niet mogelijk enz.
En pasta en rijst vullen niet goed, dan heb je na een paar uur weer honger.
Net zoveel maanden dat hij daar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
Greet heeft al maanden geen inspiratie, de ene dag meer dan de andere
Daarom wilt ie ook zo graag een smartphone ...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Net zoveel maanden dat hij daar is.
Die heeft 1 natuurlijk ook gezien, waar ze allemaal met dure horloges liepen die ze kochten tijdens hun verblijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom wilt ie ook zo graag een smartphone ...
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef Juud79 het volgende:
Ze eten ook heel vaak uit verveling hoor daar, vast niet altijd omdat ze honger hebben.
Nu onder het mom van het maken van fotos en video boodschappen ..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft 1 natuurlijk ook gezien, waar ze allemaal met dure horloges liepen die ze kochten tijdens hun verblijf.
Bij Mylene kan ik me wat bij voorstellen, die heeft volgens mij een hoge verbranding. Kan je ook aan haar figuur zien. Heb een buurvrouw die groot is maar erg mager is.....die bakte s'avonds nog eens stuk of zeven pannekoeken na gewoon haar avondmaal genuttigd te hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja heeft ze vaker gezegt...en ik maar denken....waar dan?...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor, Mylene is daar 10kg aangekomen![]()
Begon wat duidelijker te worden toen Merel tegen His begon over Maris ,(een aantal weken geleden) die het continu over Jessie had, Jessie overal bij riep ..alles met Jessie samen wilde doen . Maris had toen tegen Merel gezegd dat Merel niet bang hoefde te zijn , dat ze een vriendin was en niet tussen Merel en Jessie wilde komen (ongeveer in die woorden)quote:
Dat heeft ze uitbesteed aan Merel daar zie je tien kilo verschil niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
Ja heeft ze vaker gezegt...en ik mar denken....waar dan?...
Voor hard werken kon hij dat niet vragen, dus dan maar op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu onder het mom van het maken van fotos en video boodschappen ..
Is maar iets van 400¤ een S7 had ie al uitgezocht .. DJ set is ook nog steeds niet terug verdiendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hard werken kon hij dat niet vragen, dus dan maar op die manier.
Smerig wijfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:43 schreef Maria44 het volgende:
Merel gaat even wat kerrie door de rijst gooien dan zie je niet dat ie verbrand is. Dan gaan wij met zijn 3en wat anders eten zegt ze.
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat verzin je toch nietJe proeft het toch
Dat is echt een schande. Zelf wat anders eten. Wees dan stoer en eet gewoon mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .
Schaamteloos dat ze besluit om met zijn 3en te eten
Ja zeker, misselijke streken zijn dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .
Schaamteloos dat ze besluit om met zijn 3en te eten
Oh ze is nog van adel ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Mariska wil onder haar schouderbladen haar familiewapen laten tattooeren.
Je verwacht het niet.quote:
Een windbuilbuks?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Mariska wil onder haar schouderbladen haar familiewapen laten tattooeren.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:12 schreef lonneberga het volgende:
Pfff gelukkig,dacht dat ik hier alleen zat.
Daar kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen hoor. Dat gezanik de hele tijd. Dit mag niet en dat kan niet. Kook dan voor jezelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel vindt het mooi geweest, die vegan ellende, ze gaat er niet meer aan mee doen.
De vegans eten smiddags warm en daar kookt er eentje van en de gewone sávonds......is toch een veel betere optiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen hoor. Dat gezanik de hele tijd. Dit mag niet en dat kan niet. Kook dan voor jezelf.
Bijna een dagtaak voor hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit zit voor de zoveelste keer in de wacht om te roken.
waarom op Dree? Zei hij de reden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Jordie gaat stemmen op Andrea en Mariska zegt ie
Mensen die teveel op hem letten, dat is zijn redenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
waarom op Dree? Zei hij de reden?
Nou duh..Gerrit en Frannyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
Zou ze ook niet gaan vertellen zei ze toch? Anders krijg je weer gedoe op de markt hoorde ik haar zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop dat de moeder van Shell haar gaat adviseren om vol op Franny te gaan.
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:24 schreef puzziepie het volgende:
Jordy vreest dat Shell ook op de bank gaat komen
Nee is er 1 van de sexhop, de nieuwe vibrator. Staat wel raar om die tussen je schouderbladen te hebben denk ik.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.
Hypocriete trut is het. Ze doet zelf niks anders dan gerrit dwars zitten. Kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mensen die op sjel stemmen gunnen haar haar droom niet
Tja zo bekeken kan je beter niet stemmen toch?
Was ook mijn eerste gedachte toen ik het las.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]![]()
Dat kan je op 2 manieren opvatten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |