Dan worden we het er nooit over eens, want er werden niet zulke schadelijke beledigende dingen gezegd dat het halve topic moest worden opgeschoond.quote:
He watquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef Elvi het volgende:
Wacht even. Hij plaatste zelf een link. Na weet-ik-veel hoeveel tijd zei iemand dat het via zn eigen profiel was. Hij haalt het weg. Er is verder niks gezegd over zn echte naam, of andere informatie vrijgegeven. Er is ook niemand die heeft gelinkt naar zijn prive info.
Zelf vraagt hij nog 'staat er nog iets op mijn facebook'. Er is verder niks gezegd wat hij zelf niet ooit al heeft verteld.
Een andere user plaatst persoonlijke info omdat iemand 3 jaar terug iets verkocht op marktplaats en dat zie je als iets gelijkwaardigs? Echt?
Ik zag enkel dat hij twee foto's had gepost. Vervolgens talloze opmerkingen over zijn vrouw en kind. Las nogal stalkerig en gezien de TR's was ik niet de enige.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef Elvi het volgende:
Wacht even. Hij plaatste zelf een link. Na weet-ik-veel hoeveel tijd zei iemand dat het via zn eigen profiel was. Hij haalt het weg. Er is verder niks gezegd over zn echte naam, of andere informatie vrijgegeven. Er is ook niemand die heeft gelinkt naar zijn prive info.
Zelf vraagt hij nog 'staat er nog iets op mijn facebook'. Er is verder niks gezegd wat hij zelf niet ooit al heeft verteld.
Een andere user plaatst persoonlijke info omdat iemand 3 jaar terug iets verkocht op marktplaats en dat zie je als iets gelijkwaardigs? Echt?
De hoeveelheid maakt niet uit (maar het waren er heel wat meer). Met de nieuwe AVG mogen dat soort dingen gewoon niet. Ik maak de regels verder niet.quote:
Ja maar ligt het probleem nu bij de AVG of omdat jullie het niet willen hebben? AVG heeft ook niks met de opmerkingen over z'n gezin te maken, meer met de links die hij zelf heeft gepost. Die had je dan ook uit de quotes kunnen halen, want volgens mij had hij zijn eigen bericht al bewerkt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De hoeveelheid maakt niet uit (maar het waren er heel wat meer). Met de nieuwe AVG mogen dat soort dingen gewoon niet. Ik maak de regels verder niet.
Er werd een foto gepost. Die niks met zijn familie te maken had. Aan de hand van die foto werden er tientallen posts gemaakt over zijn familie. Wat verder niet te herleiden was van die foto. Dat is gewoon eng stalkgedrag. En ik ben niet bepaald de enige die dat zo zag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ligt het probleem nu bij de AVG of omdat jullie het niet willen hebben? AVG heeft ook niks met de opmerkingen over z'n gezin te maken, meer met de links die hij zelf heeft gepost. Die had je dan ook uit de quotes kunnen halen, want volgens mij had hij zijn eigen bericht al bewerkt.
Ik snap dat het niet netjes is om zijn gezin af te zeiken, maar er zijn wat, ruim zestig berichten verwijderd? Even snel de lompste berichten weghalen en een waarschuwinkje plaatsen en klaar. Als je niet had geveegd was het nu al over gewaaid, denk ikIk vind het aantal berichten dat is verwijderd echt buitenproportioneel.
De mod in kwestie heeft 't netjes gemeld en moest even wachten op antwoord en daarna ben ik nog op onderzoek gegaan hoe en wat met deze user.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En geen mod die ingrijpt als je het meldt
Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Ja, natuurlijk helpen we zo’n topic om zeep. Is dat erg?
Het wordt een herhaling van zetten. Iedereen ruikt van een kilometer afstand dat betreffende TS niet serieus is. Je zal toch maar als argeloze (nieuwe) user je eigen heftige persoonlijke verhaal in het betreffende topic neerzetten, dan vermijd je vervolgens R&P toch direct?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?
Bovendien staat het gewoon in de policy dat dit gedrag ongewenst is.
Je maakt het vooral de mods heel erg moelijk hiermee denk ik. Want die moeten nu niet alleen naar het oorspronkelijke probleem kijken (die User in dit geval), maar ook naar alle andere posts of die in de policy vallen of die te ver gaan of er genot moet worden op pseudo modden etc. Daarbij komt ook nog een dingetje wat ik erg belangrijk vind. Stel je voor je komt als nieuwe User hier en ziet dit gebeuren in topics dan denk je niet 1 of 2 maal na voordat je een topic opent maar je opent helemaal geen topic meer want je durft niet.
Voor de mensen die hier langer zitten is het helemaal duidelijk en logisch wat er opgerakeld wordt en alle links die er gelegd worden. Voor iemand die zijn ei kwijt wil in R&P is dit verre van duidelijk als je dan wat topics doorkijk5 om de sfeer te proeven.
Dit verhaal heb ik vaker gehoord.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?
Bovendien staat het gewoon in de policy dat dit gedrag ongewenst is.
Je maakt het vooral de mods heel erg moelijk hiermee denk ik. Want die moeten nu niet alleen naar het oorspronkelijke probleem kijken (die User in dit geval), maar ook naar alle andere posts of die in de policy vallen of die te ver gaan of er genot moet worden op pseudo modden etc. Daarbij komt ook nog een dingetje wat ik erg belangrijk vind. Stel je voor je komt als nieuwe User hier en ziet dit gebeuren in topics dan denk je niet 1 of 2 maal na voordat je een topic opent maar je opent helemaal geen topic meer want je durft niet.
Voor de mensen die hier langer zitten is het helemaal duidelijk en logisch wat er opgerakeld wordt en alle links die er gelegd worden. Voor iemand die zijn ei kwijt wil in R&P is dit verre van duidelijk als je dan wat topics doorkijk5 om de sfeer te proeven.
Nee, het was niet moeilijk om te zien dat het om een troll ging. Het werd echter wel lastig omdat er een groepje users dat in zijn topics ging bespreken. Het is echt veel effectiever om een potentiële troll hier in fb te melden zonder er zelf over te beginnen in het topic zelf. Het was geen moeilijke kwestie, maar het wordt opeens heel wat tijdrovender als er meer users bij komen kijken in het topic zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik vaker gehoord.
Obvious troll is obvious. Deze was niet zo lastig voor mods.
En dan gaat er dus uiteindelijk een slotje op. Nou, klaar toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, het was niet moeilijk om te zien dat het om een troll ging. Het werd echter wel lastig omdat er een groepje users dat in zijn topics ging bespreken. Het is echt veel effectiever om een potentiële troll hier in fb te melden zonder er zelf over te beginnen in het topic zelf. Het was geen moeilijke kwestie, maar het wordt opeens heel wat tijdrovender als er meer users bij komen kijken in het topic zelf.
Ja, maar daarmee geef je ons als mods wel (onnodig) extra werk. Want dan moeten we ook naar jullie reacties kijken (terwijl het anders inderdaad vrij snel opgelost is). Zoals Nanking ook al aangaf: dat trollgeroep en detective gedrag zien we liever niet op FOK! Dat staat ook duidelijk in de policy. We willen volgens mij allemaal een leuk R&P. Dan helpen dat soort acties gewoon niet. Het is geen vrijbrief om zelf ook lollig/trollerig te doen als je denkt dat iemand anders het ook doet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan gaat er dus uiteindelijk een slotje op. Nou, klaar toch?
Het kwam trouwens niet in mij op om een TR te zetten of het te melden in FB. Als iemand op deze manier als troll een lolletje zoekt, dan lol ik lekker mee.
Misschien moet je met die instelling in een ander forum deel gaan spelen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb me wel vermaakt. Ik kan wel sorry zeggen voor het extra werk voor de mods, maar dat gelooft toch niemand.
Dit gaat enkel over trollen. Verder hebben mods weinig te klagen over mij.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:28 schreef dop het volgende:
[..]
Misschien moet je met die instelling in een ander forum deel gaan spelen.
Enig begrip voor de mods en de grenzen zou je toch moeten kunnen opbrengen.
dus je bent het braafste meisje van de klas, en hoeft je dus verder niets van de mods aan te trekken. Je hoeft geen rekening met ze te houden, als ze dat aan je vragen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit gaat enkel over trollen. Verder hebben mods weinig te klagen over mij.
Sorry, doppie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:33 schreef dop het volgende:
[..]
dus je bent het braafste meisje van de klas, en hoeft je dus verder niets van de mods aan te trekken. Je hoeft geen rekening met ze te houden, als ze dat aan je vragen?
Gaat mij niet om jou als persoon weet ook wel dat je geen raddraaier bent.
Maar enig begrip voor hun situatie/aanwijzingen lijkt me wel prettig.
Ja dat was dus precies de strekking van mijn eigen oorspronkelijke post.quote:
Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik zie dat ik er een zwik notes bij heb na de situatie van vorige week, het zijn maar notes, geen boetes ofzo, er zitten geen gevolgen aan lijkt me, maar ik vind sommige toch een beetje overdreven![]()
Wilde ik even kwijt. Groetjes.
Dit is zeker ook weer +1 note?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.
Okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.
Semi-bekende bug die ik hier niet verder ga uitleggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:44 schreef zarGon het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2511344.
Ik heb geen idee hoe ik dat topic heb geopend.. Zat op mobiel en opeens zag ik het topic. Blijkbaar ergens op geklikt in het laatste topic waar ik in zat (zelfde TT), geen idee waarop.
Heh.
Maar, hm, onbewust en onbedoeld geopend dus.
Snap het nog steeds niet.
Edit: echt, what the fuck.. Topic mag compleet verdwijnen btw...
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:44 schreef zarGon het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2511344.
Ik heb geen idee hoe ik dat topic heb geopend.. Zat op mobiel en opeens zag ik het topic. Blijkbaar ergens op geklikt in het laatste topic waar ik in zat (zelfde TT), geen idee waarop.
Heh.
Maar, hm, onbewust en onbedoeld geopend dus.
Snap het nog steeds niet.
Edit: echt, what the fuck.. Topic mag compleet verdwijnen btw...
Naar feedback, want klaar is klaar. Kan de datingreeks weer ontopic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:04 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het punt is dat ze juist helemaal niet lelijk is, maar aan de onderkant flink wat pondjes heeft. Ik vind het daarom lastig haar vol overgave te beminnen en dat is best frustrerend. Zij wil wel heel graag en ik wil haar niet kwetsen.
Maar ik heb verder helemaal geen dates want ik vind daten niet zo leuk eigenlijk. Althans, ik ben er niet zo goed in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Naar feedback, want klaar is klaar. Kan de datingreeks weer ontopic.
Ja, en dat verhaal heb je al meermaals gepost in de datingreeks. Advies zat gegeven. Puur in de herhaling vallen is de datingreeks niet voor bedoeld.
Dan hoef je niet hetzelfde verhaal continue opnieuw te posten en wellicht wat andere topics opzoeken ipv uitgerekend het datingtopic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Maar ik heb verder helemaal geen dates want ik vind daten niet zo leuk eigenlijk. Althans, ik ben er niet zo goed in.
Veel plezier op de andere subforaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even laten weten dat ik het absurd vind dat ik zonder pardon gebanned werd. Betreffende TS loopt te kloten, noemt mij een troll en ik word gebanned![]()
Maar goed, ik denk dat ik hieruit mijn conclusies moet trekken en na WGR ook dit subforum gedag moet zeggen
Joh, je was een paar dagen geleden nog gewaarschuwd hier. Niet achteraf gaan miepen dat je zonder pardon een ban te pakken had. Er is duidelijk geopperd dat je, bij vermoeden van een troll, diegene hier meld in FB ipv het topic zelf te vervuilen met trollgeroep (of verzonnen verhaal geroep). Beetje zelfreflectie kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even laten weten dat ik het absurd vind dat ik zonder pardon gebanned werd. Betreffende TS loopt te kloten, noemt mij een troll en ik word gebanned![]()
Maar goed, ik denk dat ik hieruit mijn conclusies moet trekken en na WGR ook dit subforum gedag moet zeggen
Ja, top! Ik zal het vanmiddag even oppakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Al 5 jaar singel is er nog hoop.
Als het jullie bevalt mag de OP vervangen worden met de tekst in mijn post. En als het topic dan kan opgeschoond worden (commentaar op taal van TS), zou dat wel fijn zijn.
En toch is dat wel de bedoeling; die splitsing is er niet voor nietsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat topic is op dit moment zo treurig dat ik een aarzeling voel om daar te posten.
Ik heb het dan ook gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En toch is dat wel de bedoeling; die splitsing is er niet voor niets
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gedaan.
Snap ik ook wel maar nu remt het voor mijn gevoel wel leuke gesprekken/onderwerpen soms een beetje af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook geforceerd en historisch zo gegroeid omdat gekozen is om mensen die of echt te vaak van de commode zijn gevallen of gewoon zitten te gallen niet geband mogen worden want er moet voor elke klik plaats zijn op fok.
Maar dan wel verwachten dat users daar niet op reageren omdat anders het topic ontspoort...
Yup, maar de mods kunnen gewoon niets buiten deze beslissing van hogeraf. Dus ja dan krijg je de(e)ze(rtjes) rigide gekunsteldheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar nu remt het voor mijn gevoel wel leuke gesprekken/onderwerpen soms een beetje af.
Nou laten we maar eens kijken hoelang het goed gaat dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Yup, maar de mods kunnen gewoon niets buiten deze beslissing van hogeraf. Dus ja dan krijg je de(e)ze(rtjes) rigide gekunsteldheid.
Ik had een heel verhaal getypt, maar uiteindelijk komt het er op neer dat wij als mods ook gewoon zien dat users wel gewoon de behoefte hebben om wat meer uit te wijden. Dat is de reden dat we de dating-app reeks veel minder modden dan vroeger. In die reeks willen we echt wat meer ruimte geven. Zolang het date gerelateerd is, het niet opeens draait om zaken die écht niks met daten te maken hebben. En zolang concrete dates wel gewoon besproken worden in de datingreeks (dus niet in de dating app reeks).quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:54 schreef Generationalpha het volgende:
Toch even een vraag met betrekking tot slow chat. Ben nieuw, heb dit verwijt nu 2 keer gehad en vraag me dan toch af wat we precies willen met dit soort topics. Ik probeer het onderwerp echt on-topic te houden maar vraag me soms wel af wat er precies verkeerd aan is als discussies/gesprekken gewoon lekker lopen en je redelijk makkelijk weer aan kunt sluiten bij het hoofdonderwerp. (Wat wel het geval is als je het over dates hebt in een datingtopic.) Het komt op mij een tikkeltje geforceerd over.
Bedankt voor de feedback. Ik ga het de komende tijd wel zien, vind wel dat er tot nu toe veel leuke mensen zijn dus dat doet me wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt, maar uiteindelijk komt het er op neer dat wij als mods ook gewoon zien dat users wel gewoon de behoefte hebben om wat meer uit te wijden. Dat is de reden dat we de dating-app reeks veel minder modden dan vroeger. In die reeks willen we echt wat meer ruimte geven. Zolang het date gerelateerd is, het niet opeens draait om zaken die écht niks met daten te maken hebben. En zolang concrete dates wel gewoon besproken worden in de datingreeks (dus niet in de dating app reeks).
De datingreeks willen we echter echt zo on-topic mogelijk houden. Ook voor nieuwe users is dat wat overzichtelijker. Zat vaak users gehad die mee willen posten, maar geen idee hebben waar concrete dates thuishoren; omdat ze ze in beide reeksen voorbij zien komen. Terwijl het toch heel duidelijk in de regels staat.
Ik pak even een recent voorbeeld van vanochtend. Eigenlijk een hele pagina aan gesprek tussen jou en Yasmin. Helemaal niet erg toen het ging over je date. Zelfs de vraag of zij wel eens zulke dates heeft gehad vind ik gewoon on-topic. Maar vanaf post 34 gaat het off-topic. Waarom Yasmin niet graag over haarzelf praat, of wanneer ze geboren is, of hoeveel relaties ze heeft gehad zijn totaal niet relevant in een topic dat draait om het bespreken van dates. Dat soort dingen kan je echt beter per DM/PM doen (zodra die optie unlocked dan) of een van de SC's induiken. Want dat soort vragen zijn zelfs in de datingapp reeks echt off-topic. En in de datingreeks dus al helemaal.
We snappen wel heel goed dat het soms gewoon onduidelijk is wat ontopic is of wat off-topic is. Achter zijn we er continue mee bezig; om te kijken of er betere methodes zijn.
Toch nog een heel verhaal
En ja, die vraag mag gesteld wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe staat het er met jou voor qua dates? (Deze vraag mag gesteld worden toch?)
Yasmin23.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal getypt, maar uiteindelijk komt het er op neer dat wij als mods ook gewoon zien dat users wel gewoon de behoefte hebben om wat meer uit te wijden. Dat is de reden dat we de dating-app reeks veel minder modden dan vroeger. In die reeks willen we echt wat meer ruimte geven. Zolang het date gerelateerd is, het niet opeens draait om zaken die écht niks met daten te maken hebben. En zolang concrete dates wel gewoon besproken worden in de datingreeks (dus niet in de dating app reeks).
De datingreeks willen we echter echt zo on-topic mogelijk houden. Ook voor nieuwe users is dat wat overzichtelijker. Zat vaak users gehad die mee willen posten, maar geen idee hebben waar concrete dates thuishoren; omdat ze ze in beide reeksen voorbij zien komen. Terwijl het toch heel duidelijk in de regels staat.
Ik pak even een recent voorbeeld van vanochtend. Eigenlijk een hele pagina aan gesprek tussen jou en Yasmin. Helemaal niet erg toen het ging over je date. Zelfs de vraag of zij wel eens zulke dates heeft gehad vind ik gewoon on-topic. Maar vanaf post 34 gaat het off-topic. Waarom Yasmin niet graag over haarzelf praat, of wanneer ze geboren is, of hoeveel relaties ze heeft gehad zijn totaal niet relevant in een topic dat draait om het bespreken van dates. Dat soort dingen kan je echt beter per DM/PM doen (zodra die optie unlocked dan) of een van de SC's induiken. Want dat soort vragen zijn zelfs in de datingapp reeks echt off-topic. En in de datingreeks dus al helemaal.
We snappen wel heel goed dat het soms gewoon onduidelijk is wat ontopic is of wat off-topic is. Achter zijn we er continue mee bezig; om te kijken of er betere methodes zijn.
Toch nog een heel verhaal
quote:
Volgens mij krijg je er nu weer eentje bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
Jezus jongens de notes beginnen wel een beetje gestapo vormen aan te nemen hoor
Misschien moet er wat meer gezocht worden naar een balans want dit is voor alle betrokkenen zinloos aan het worden
Met welke note heb je een probleem? Kunnen ze altijd even opnieuw bekijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
Misschien moet er wat meer gezocht worden naar een balans want dit is voor alle betrokkenen zinloos aan het worden
Degene waar ik bijvoorbeeld alleen maar 'echt he' zegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met welke note heb je een probleem? Kunnen ze altijd even opnieuw bekijken
Nu je het zegt, tering.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
Bedankt voor je feedback. We kunnen er altijd meer op letten natuurlijk en je hebt ergens wel een punt dat we ook in eerste instantie per dm kunnen vragen of er gestopt kan worden met bepaald gedrag. Ik heb die laatste note bij je weg gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Degene waar ik bijvoorbeeld alleen maar 'echt he' zeg
En die er voor ook eigenlijk
Maar meer in zijn algemeenheid de regen van notes de laatste tijd. Alles is een note ipv een user gewoon even aanspreken. En met dat systeem kan een user ook niks want zelfs al zou ik wat willen leren daarvan dan gaat dat niet eens want daarna is de betreffende post weg en de er staat niet bij wat je nu zo vreselijk fout hebt gedaan.
Soms krijg je voortaan op 1 dag wel 8 notes of zo er bij. Dat is toch gewoon zinloos jongens. Die notes moeten toch wel iets blijven duidelijk maken voor jullie en de users
En je hoeft toch niet op elke slak zout te leggen? Het maakt het niet gezelliger en de users niet welwillender tenopzichte van de mods vermoed ik
Dus zoals ik zei: volgens mij is de balans zoek. Notes moeten wel een functie hebben
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt, tering.![]()
6 notes over dat gedoe van toen de SC even op slot was.
Hele nutteloze notes ook. Duidelijke geintjes. Beetje kinderachtig haast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.
Ik snap wel dat niet altijd iedereen geDMd kan worden en dat er genoted wordt hand in hand met het verwijderen van posts. Alleen nu heb je notes die zonder context onbegrijpelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback. We kunnen er altijd meer op letten natuurlijk en je hebt ergens wel een punt dat we ook in eerste instantie per dm kunnen vragen of er gestopt kan worden met bepaald gedrag. Ik heb die laatste note bij je weg gehaald.
En nu ga ik op vakantie, dus als er wat is is CoolGuy er nog gewoon
Het helpt toch niet, bijna alles is al geprobeerd. En sommige users fietsen er gewoon tussendoor, want er hangen toch geen consequenties aan, dus gaan vrolijk verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:57 schreef Allures het volgende:
Misschien kun je beter in een topic mensen aanspreken? En niet alles dubbel of 6dubbel noten als dat al gedaan is? Of in dm de discussie er over gaan voeren
Ik snap dat jouw rol is mensen corrigeren maar users zijn maar users en gedragen zich niet perfect en dat kun je niet van ze verwachten. Ik denk dat je misschien wat meer kunt leren wat je moet laten gaan en wat niet. En dan bedoel ik niet dat je dingen moet laten ontsporen in de topics maar je hoeft toch niet alles meteen een note te geven?
Een note is een middel, geen doel toch
misschien niet zo bedoeld maar sinds het openbaar is, is dat wel wat je er mee geeft natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Notes zijn toch helemaal niet bedoeld als feedback naar users?
Het gaat nu even niet om jouw fragiele ego in die jankreeks van je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het helpt toch niet, bijna alles is al geprobeerd. En sommige users fietsen er gewoon tussendoor, want er hangen toch geen consequenties aan, dus gaan vrolijk verder.
En als je daar dan iets van zegt, dan heb je weer een note aan je broek.
Puur een machtsmiddel van de mods. Enige context mist compleet, het zijn losse stukjes tekst en that's it.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Notes zijn toch helemaal niet bedoeld als feedback naar users?
Wel om die van jou, toch, anders reageer je niet zo heftigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet om jouw fragiele ego in die jankreeks van je.
Ik zie geen verband tussen mijn vraag en jouw reactie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Puur een machtsmiddel van de mods. Enige context mist compleet, het zijn losse stukjes tekst en that's it.
En vervolgens maakt het ook nog uit in welk sub forum je zit, de ene mod geeft eerder een note dan de andere.
Nu snap ik ook wel dat het soms niet altijd een dankbare taak is mod te zijn, maar overdrijven is ook een vak..
Nee hoor, maar jij reageert altijd vanuit jezelf als standpunt. Maakt jouw kritiek altijd moeilijk om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wel om die van jou, toch, anders reageer je niet zo heftig
Tip van de dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen mijn vraag en jouw reactie.
Je moet gewoon niet naar die notes kijken. Tenzij je je graag ergert.
Ach, moet je horen wie het zegt. Je bent amper serieus te nemen (ongeacht wat je zegt), mede door je eigen gedrag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij reageert altijd vanuit jezelf als standpunt. Maakt jouw kritiek altijd moeilijk om serieus te nemen.
Ik heb er 6 in totaal sinds 2004quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb er 12 in twee weken tijd.
En dat in 6,5 maand...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik heb 600 notes. Wie wil me aanraken?![]()
nog geen 5 per maand dus valt best meequote:
600 notes in 6,5 maand:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog geen 5 per maand dus valt best mee
behalve dat het er geen 600 zijn dusquote:Op maandag 2 september 2019 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
600 notes in 6,5 maand:
3,1 per dag.
Ik snapte dit. Maar mijn OCD vond het nodig.quote:Op maandag 2 september 2019 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat het er geen 600 zijn dus
Gaat om deze post: R&P / Man is vreemdgegaan ?.quote:Op maandag 2 september 2019 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
TS heeft zichzelf ontmaskerd.![]()
R&P / Man is vreemdgegaan ?
Yes yes.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat om deze post: R&P / Man is vreemdgegaan ?.
Diezelfde user heeft een andere topic lopen nu: R&P / Ik zit er doorheen!.
Je bent nog niet eens binnen of je mag al aan de slag :pquote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Yes yes.
Beide zijn dicht getimmerd
Tank joe!quote:
Ff uitpuffen inderdaad. Denk dat ik maar een warm bad ga nemen om bij te komenquote:Op maandag 2 september 2019 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens binnen of je mag al aan de slag :p
WGR is in goede handen en de heren hier konden graag hulp gebruikenquote:Op maandag 2 september 2019 16:41 schreef r_one het volgende:
Hey AXL, verrassend, op R&P in het blauw. Was je zo zat van WGR?
Succes kerel
Kun je dan stoppen met al je offtopic en posts over jezelf? Dat doe je maar in het datingtopic. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou succes er mee met deze onzin.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je dan stoppen met al je offtopic en posts over jezelf? Dat doe je maar in het datingtopic. Bij voorbaat dank.
Ja lekker inhoudelijk argument, NOT.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Wat een attitude zeg.
Zeggen dat die red pill onzin onzin is is geheel ontopic.
Dit soort onzin hoeft toch ook niet op fok. Zijn genoeg andere plekken waar je dit soort dingen kunt bespreken. Net zoals dat we hier ons ook niet bezig houden met die incel beweging,.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja lekker inhoudelijk argument, NOT.Bovendien is de insteek van het topic helemaal niet om zulke statements te maken, want voor zover ik weet zijn er geen Red Pill Women aanhangers op FOK!.
Dan zet je een TR en/of stuur je een mod een DM in plaats van voor eigen rechter te gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort onzin hoeft toch ook niet op fok. Zijn genoeg andere plekken waar je dit soort dingen kunt bespreken. Net zoals dat we hier ons ook niet bezig houden met die incel beweging,.
Je vroeg wat ik van het gedachtegoed vond, nou onzin en dan begin je dat ik offtopic reageer...quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan zet je een TR en/of stuur je een mod een DM in plaats van voor eigen rechter te gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |