abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:45:25 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188299022
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.


Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188299054
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niet bepaald een excuus.
Dan worden we het er nooit over eens, want er werden niet zulke schadelijke beledigende dingen gezegd dat het halve topic moest worden opgeschoond.
Tap tap tap
pi_188299064
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef AlwaysHappy het volgende: [..] Niet bepaald een excuus.
waarschijnlijk ook niet bepaald zo bedoeld _O-
pi_188299076
Wacht even. Hij plaatste zelf een link. Na weet-ik-veel hoeveel tijd zei iemand dat het via zn eigen profiel was. Hij haalt het weg. Er is verder niks gezegd over zn echte naam, of andere informatie vrijgegeven. Er is ook niemand die heeft gelinkt naar zijn prive info.

Zelf vraagt hij nog 'staat er nog iets op mijn facebook'. Er is verder niks gezegd wat hij zelf niet ooit al heeft verteld.

Een andere user plaatst persoonlijke info omdat iemand 3 jaar terug iets verkocht op marktplaats en dat zie je als iets gelijkwaardigs? Echt?
pi_188299088
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef Elvi het volgende:
Wacht even. Hij plaatste zelf een link. Na weet-ik-veel hoeveel tijd zei iemand dat het via zn eigen profiel was. Hij haalt het weg. Er is verder niks gezegd over zn echte naam, of andere informatie vrijgegeven. Er is ook niemand die heeft gelinkt naar zijn prive info.

Zelf vraagt hij nog 'staat er nog iets op mijn facebook'. Er is verder niks gezegd wat hij zelf niet ooit al heeft verteld.

Een andere user plaatst persoonlijke info omdat iemand 3 jaar terug iets verkocht op marktplaats en dat zie je als iets gelijkwaardigs? Echt?
He wat :D
Tap tap tap
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:55:36 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188299213
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef Elvi het volgende:
Wacht even. Hij plaatste zelf een link. Na weet-ik-veel hoeveel tijd zei iemand dat het via zn eigen profiel was. Hij haalt het weg. Er is verder niks gezegd over zn echte naam, of andere informatie vrijgegeven. Er is ook niemand die heeft gelinkt naar zijn prive info.

Zelf vraagt hij nog 'staat er nog iets op mijn facebook'. Er is verder niks gezegd wat hij zelf niet ooit al heeft verteld.

Een andere user plaatst persoonlijke info omdat iemand 3 jaar terug iets verkocht op marktplaats en dat zie je als iets gelijkwaardigs? Echt?
Ik zag enkel dat hij twee foto's had gepost. Vervolgens talloze opmerkingen over zijn vrouw en kind. Las nogal stalkerig en gezien de TR's was ik niet de enige.

En een SC gaat zo hard dat we echt niet allemaal mee krijgen wat een user zelf in het verleden verteld zou hebben.

De discussie is nu ook wel klaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188299237
Ik dm je wel even,.
pi_188299348
Talloze opmerkingen, vijf ofzo?
Tap tap tap
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:05:15 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188299400
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Talloze opmerkingen, vijf ofzo?
De hoeveelheid maakt niet uit (maar het waren er heel wat meer). Met de nieuwe AVG mogen dat soort dingen gewoon niet. Ik maak de regels verder niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188299461
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De hoeveelheid maakt niet uit (maar het waren er heel wat meer). Met de nieuwe AVG mogen dat soort dingen gewoon niet. Ik maak de regels verder niet.
Ja maar ligt het probleem nu bij de AVG of omdat jullie het niet willen hebben? AVG heeft ook niks met de opmerkingen over z'n gezin te maken, meer met de links die hij zelf heeft gepost. Die had je dan ook uit de quotes kunnen halen, want volgens mij had hij zijn eigen bericht al bewerkt.
Ik snap dat het niet netjes is om zijn gezin af te zeiken, maar er zijn wat, ruim zestig berichten verwijderd? Even snel de lompste berichten weghalen en een waarschuwinkje plaatsen en klaar. Als je niet had geveegd was het nu al over gewaaid, denk ik :D Ik vind het aantal berichten dat is verwijderd echt buitenproportioneel.
Tap tap tap
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:19:33 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188299715
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar ligt het probleem nu bij de AVG of omdat jullie het niet willen hebben? AVG heeft ook niks met de opmerkingen over z'n gezin te maken, meer met de links die hij zelf heeft gepost. Die had je dan ook uit de quotes kunnen halen, want volgens mij had hij zijn eigen bericht al bewerkt.
Ik snap dat het niet netjes is om zijn gezin af te zeiken, maar er zijn wat, ruim zestig berichten verwijderd? Even snel de lompste berichten weghalen en een waarschuwinkje plaatsen en klaar. Als je niet had geveegd was het nu al over gewaaid, denk ik :D Ik vind het aantal berichten dat is verwijderd echt buitenproportioneel.
Er werd een foto gepost. Die niks met zijn familie te maken had. Aan de hand van die foto werden er tientallen posts gemaakt over zijn familie. Wat verder niet te herleiden was van die foto. Dat is gewoon eng stalkgedrag. En ik ben niet bepaald de enige die dat zo zag.

En alleen de lompste berichten weg halen zou niet hebben gewerkt, dan had je alleen een topic gehad met posts die niet logisch zouden zijn geweest zonder de context/originele quote. Beetje zoals die losse '':D'' smiley'' waar je nu over klaagt in de SC; dat ik die net zo goed had kunnen weghalen. Dat dus.

Die waarschuwing is nu ook gegeven en je ziet hoe erg die gerespecteerd wordt ;)

Discussie is nu ook echt klaar, anders wordt er ook hier gewoon geruimd. Voor verdere vragen mag je altijd een FA mailen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door AlwaysHappy op 05-08-2019 16:26:12 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188405490
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En geen mod die ingrijpt als je het meldt
De mod in kwestie heeft 't netjes gemeld en moest even wachten op antwoord en daarna ben ik nog op onderzoek gegaan hoe en wat met deze user.
Iets meer geduld zou ik op prijs stellen in kwesties als deze.

Voor de rest vind ik het echt echt jammer dat dit soort posts in het topic zelf komen en niet in het fb topic hier. Want in plaats dat ik nu het gevoel heb dat ik geholpen word in kwestie deze user heb ik het gevoel dat er een topic om zeep geholpen wordt.
Wie of wat de ts ook het is gewoon niet tof zo.
ijs_beer fan!
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:02:35 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188405556
Ja, natuurlijk helpen we zo’n topic om zeep. Is dat erg?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188405693
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Ja, natuurlijk helpen we zo’n topic om zeep. Is dat erg?
Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?
Bovendien staat het gewoon in de policy dat dit gedrag ongewenst is.

Je maakt het vooral de mods heel erg moelijk hiermee denk ik. Want die moeten nu niet alleen naar het oorspronkelijke probleem kijken (die User in dit geval), maar ook naar alle andere posts of die in de policy vallen of die te ver gaan of er genot moet worden op pseudo modden etc. Daarbij komt ook nog een dingetje wat ik erg belangrijk vind. Stel je voor je komt als nieuwe User hier en ziet dit gebeuren in topics dan denk je niet 1 of 2 maal na voordat je een topic opent maar je opent helemaal geen topic meer want je durft niet.
Voor de mensen die hier langer zitten is het helemaal duidelijk en logisch wat er opgerakeld wordt en alle links die er gelegd worden. Voor iemand die zijn ei kwijt wil in R&P is dit verre van duidelijk als je dan wat topics doorkijk5 om de sfeer te proeven.
ijs_beer fan!
pi_188405764
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?
Bovendien staat het gewoon in de policy dat dit gedrag ongewenst is.

Je maakt het vooral de mods heel erg moelijk hiermee denk ik. Want die moeten nu niet alleen naar het oorspronkelijke probleem kijken (die User in dit geval), maar ook naar alle andere posts of die in de policy vallen of die te ver gaan of er genot moet worden op pseudo modden etc. Daarbij komt ook nog een dingetje wat ik erg belangrijk vind. Stel je voor je komt als nieuwe User hier en ziet dit gebeuren in topics dan denk je niet 1 of 2 maal na voordat je een topic opent maar je opent helemaal geen topic meer want je durft niet.
Voor de mensen die hier langer zitten is het helemaal duidelijk en logisch wat er opgerakeld wordt en alle links die er gelegd worden. Voor iemand die zijn ei kwijt wil in R&P is dit verre van duidelijk als je dan wat topics doorkijk5 om de sfeer te proeven.
Het wordt een herhaling van zetten. Iedereen ruikt van een kilometer afstand dat betreffende TS niet serieus is. Je zal toch maar als argeloze (nieuwe) user je eigen heftige persoonlijke verhaal in het betreffende topic neerzetten, dan vermijd je vervolgens R&P toch direct?
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:20:54 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188405853
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja. Dat is erg. Want stel je maar voor je hebt geen gelijk, wat dan?
Bovendien staat het gewoon in de policy dat dit gedrag ongewenst is.

Je maakt het vooral de mods heel erg moelijk hiermee denk ik. Want die moeten nu niet alleen naar het oorspronkelijke probleem kijken (die User in dit geval), maar ook naar alle andere posts of die in de policy vallen of die te ver gaan of er genot moet worden op pseudo modden etc. Daarbij komt ook nog een dingetje wat ik erg belangrijk vind. Stel je voor je komt als nieuwe User hier en ziet dit gebeuren in topics dan denk je niet 1 of 2 maal na voordat je een topic opent maar je opent helemaal geen topic meer want je durft niet.
Voor de mensen die hier langer zitten is het helemaal duidelijk en logisch wat er opgerakeld wordt en alle links die er gelegd worden. Voor iemand die zijn ei kwijt wil in R&P is dit verre van duidelijk als je dan wat topics doorkijk5 om de sfeer te proeven.
Dit verhaal heb ik vaker gehoord.

Obvious troll is obvious. Deze was niet zo lastig voor mods.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:24:27 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188405916
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit verhaal heb ik vaker gehoord.

Obvious troll is obvious. Deze was niet zo lastig voor mods.
Nee, het was niet moeilijk om te zien dat het om een troll ging. Het werd echter wel lastig omdat er een groepje users dat in zijn topics ging bespreken. Het is echt veel effectiever om een potentiële troll hier in fb te melden zonder er zelf over te beginnen in het topic zelf. Het was geen moeilijke kwestie, maar het wordt opeens heel wat tijdrovender als er meer users bij komen kijken in het topic zelf. :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:27:06 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188405951
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, het was niet moeilijk om te zien dat het om een troll ging. Het werd echter wel lastig omdat er een groepje users dat in zijn topics ging bespreken. Het is echt veel effectiever om een potentiële troll hier in fb te melden zonder er zelf over te beginnen in het topic zelf. Het was geen moeilijke kwestie, maar het wordt opeens heel wat tijdrovender als er meer users bij komen kijken in het topic zelf. :)
En dan gaat er dus uiteindelijk een slotje op. Nou, klaar toch?

Het kwam trouwens niet in mij op om een TR te zetten of het te melden in FB. Als iemand op deze manier als troll een lolletje zoekt, dan lol ik lekker mee.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:36:06 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188406071
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan gaat er dus uiteindelijk een slotje op. Nou, klaar toch?

Het kwam trouwens niet in mij op om een TR te zetten of het te melden in FB. Als iemand op deze manier als troll een lolletje zoekt, dan lol ik lekker mee.
Ja, maar daarmee geef je ons als mods wel (onnodig) extra werk. Want dan moeten we ook naar jullie reacties kijken (terwijl het anders inderdaad vrij snel opgelost is). Zoals Nanking ook al aangaf: dat trollgeroep en detective gedrag zien we liever niet op FOK! Dat staat ook duidelijk in de policy. We willen volgens mij allemaal een leuk R&P. Dan helpen dat soort acties gewoon niet. Het is geen vrijbrief om zelf ook lollig/trollerig te doen als je denkt dat iemand anders het ook doet.

Je helpt ons er echt mee als het gewoon hier in fb wordt gemeld ipv dat het topic zelf slachtoffer wordt. Dat had aardig wat tijd gekost. :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 12 augustus 2019 @ 13:39:29 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188406111
Ik heb me wel vermaakt. Ik kan wel sorry zeggen voor het extra werk voor de mods, maar dat gelooft toch niemand.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 augustus 2019 @ 17:28:16 #21
545 dop
:copyright: dop
pi_188409327
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb me wel vermaakt. Ik kan wel sorry zeggen voor het extra werk voor de mods, maar dat gelooft toch niemand.
Misschien moet je met die instelling in een ander forum deel gaan spelen.
Enig begrip voor de mods en de grenzen zou je toch moeten kunnen opbrengen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:32:47 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188410470
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:28 schreef dop het volgende:

[..]

Misschien moet je met die instelling in een ander forum deel gaan spelen.
Enig begrip voor de mods en de grenzen zou je toch moeten kunnen opbrengen.
Dit gaat enkel over trollen. Verder hebben mods weinig te klagen over mij.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 augustus 2019 @ 19:33:41 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_188411486
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit gaat enkel over trollen. Verder hebben mods weinig te klagen over mij.
dus je bent het braafste meisje van de klas, en hoeft je dus verder niets van de mods aan te trekken. Je hoeft geen rekening met ze te houden, als ze dat aan je vragen?

Gaat mij niet om jou als persoon weet ook wel dat je geen raddraaier bent.
Maar enig begrip voor hun situatie/aanwijzingen lijkt me wel prettig.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 12 augustus 2019 @ 19:35:34 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188411515
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:33 schreef dop het volgende:

[..]

dus je bent het braafste meisje van de klas, en hoeft je dus verder niets van de mods aan te trekken. Je hoeft geen rekening met ze te houden, als ze dat aan je vragen?

Gaat mij niet om jou als persoon weet ook wel dat je geen raddraaier bent.
Maar enig begrip voor hun situatie/aanwijzingen lijkt me wel prettig.
Sorry, doppie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188411518
- Ga dat lekker buiten FB doen. -

[ Bericht 89% gewijzigd door CoolGuy op 12-08-2019 19:52:34 ]
pi_188419853
Hai, ik zie dat ik er een zwik notes bij heb na de situatie van vorige week, het zijn maar notes, geen boetes ofzo, er zitten geen gevolgen aan lijkt me, maar ik vind sommige toch een beetje overdreven :)

Wilde ik even kwijt. Groetjes.
Dit is zeker ook weer +1 note?
Tap tap tap
pi_188419890
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:35 schreef Chia het volgende:
- Ga dat lekker buiten FB doen. -
Ja dat was dus precies de strekking van mijn eigen oorspronkelijke post.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 10:36:26 ]
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:36:05 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188419892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik zie dat ik er een zwik notes bij heb na de situatie van vorige week, het zijn maar notes, geen boetes ofzo, er zitten geen gevolgen aan lijkt me, maar ik vind sommige toch een beetje overdreven :)

Wilde ik even kwijt. Groetjes.
Dit is zeker ook weer +1 note?
Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188419905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.
_O-
pi_188419906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wij vonden die notes niet overdreven. Groetjes.
Oké :) Ik heb het in elk geval even kunnen mededelen dat ik het er niet mee eens ben.
Tap tap tap
pi_188422517
R&P / Stoppen met bowlen.

Ik heb geen idee hoe ik dat topic heb geopend. :{. Zat op mobiel en opeens zag ik het topic. Blijkbaar ergens op geklikt in het laatste topic waar ik in zat (zelfde TT), geen idee waarop.

Heh.

Maar, hm, onbewust en onbedoeld geopend dus.

Snap het nog steeds niet.

Edit: echt, what the fuck. :{. Topic mag compleet verdwijnen btw...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 13:46:46 ]
pi_188422571
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:44 schreef zarGon het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2511344.

Ik heb geen idee hoe ik dat topic heb geopend. :{. Zat op mobiel en opeens zag ik het topic. Blijkbaar ergens op geklikt in het laatste topic waar ik in zat (zelfde TT), geen idee waarop.

Heh.

Maar, hm, onbewust en onbedoeld geopend dus.

Snap het nog steeds niet.

Edit: echt, what the fuck. :{. Topic mag compleet verdwijnen btw...
Semi-bekende bug die ik hier niet verder ga uitleggen :+

Kon jij in dat geval idd niks aan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 13:48:43 ]
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:48:42 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188422579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:44 schreef zarGon het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2511344.

Ik heb geen idee hoe ik dat topic heb geopend. :{. Zat op mobiel en opeens zag ik het topic. Blijkbaar ergens op geklikt in het laatste topic waar ik in zat (zelfde TT), geen idee waarop.

Heh.

Maar, hm, onbewust en onbedoeld geopend dus.

Snap het nog steeds niet.

Edit: echt, what the fuck. :{. Topic mag compleet verdwijnen btw...
Kan gebeuren :D Misschien per ongeluk op nieuw deel openen geklikt of zo? Anders ook geen idee _O- Oh, semi bug dus.

Heb het topic verwijderd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:06:43 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188490308
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:04 schreef Academicus het volgende:

[..]

Het punt is dat ze juist helemaal niet lelijk is, maar aan de onderkant flink wat pondjes heeft. Ik vind het daarom lastig haar vol overgave te beminnen en dat is best frustrerend. Zij wil wel heel graag en ik wil haar niet kwetsen.
Naar feedback, want klaar is klaar. Kan de datingreeks weer ontopic.

Ja, en dat verhaal heb je al meermaals gepost in de datingreeks. Advies zat gegeven. Puur in de herhaling vallen is de datingreeks niet voor bedoeld.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:17:26 #35
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188490446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Naar feedback, want klaar is klaar. Kan de datingreeks weer ontopic.

Ja, en dat verhaal heb je al meermaals gepost in de datingreeks. Advies zat gegeven. Puur in de herhaling vallen is de datingreeks niet voor bedoeld.
Maar ik heb verder helemaal geen dates want ik vind daten niet zo leuk eigenlijk. Althans, ik ben er niet zo goed in.
Beati pauperes spiritu
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:44:43 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188490763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:17 schreef Academicus het volgende:

[..]

Maar ik heb verder helemaal geen dates want ik vind daten niet zo leuk eigenlijk. Althans, ik ben er niet zo goed in.
Dan hoef je niet hetzelfde verhaal continue opnieuw te posten en wellicht wat andere topics opzoeken ipv uitgerekend het datingtopic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188493204
Ik wil nog even laten weten dat ik het absurd vind dat ik zonder pardon gebanned werd. Betreffende TS loopt te kloten, noemt mij een troll en ik word gebanned 8)7
Maar goed, ik denk dat ik hieruit mijn conclusies moet trekken en na WGR ook dit subforum gedag moet zeggen :W
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:55:30 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188494380
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even laten weten dat ik het absurd vind dat ik zonder pardon gebanned werd. Betreffende TS loopt te kloten, noemt mij een troll en ik word gebanned 8)7
Maar goed, ik denk dat ik hieruit mijn conclusies moet trekken en na WGR ook dit subforum gedag moet zeggen :W
Veel plezier op de andere subfora :W
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:16:32 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188494742
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even laten weten dat ik het absurd vind dat ik zonder pardon gebanned werd. Betreffende TS loopt te kloten, noemt mij een troll en ik word gebanned 8)7
Maar goed, ik denk dat ik hieruit mijn conclusies moet trekken en na WGR ook dit subforum gedag moet zeggen :W
Joh, je was een paar dagen geleden nog gewaarschuwd hier. Niet achteraf gaan miepen dat je zonder pardon een ban te pakken had. Er is duidelijk geopperd dat je, bij vermoeden van een troll, diegene hier meld in FB ipv het topic zelf te vervuilen met trollgeroep (of verzonnen verhaal geroep). Beetje zelfreflectie kan nooit kwaad ^O^ En dagdag inderdaad :W
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188535314
R&P / Al 5 jaar singel is er nog hoop.

Als het jullie bevalt mag de OP vervangen worden met de tekst in mijn post. En als het topic dan kan opgeschoond worden (commentaar op taal van TS), zou dat wel fijn zijn.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:38:37 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188535437
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Al 5 jaar singel is er nog hoop.

Als het jullie bevalt mag de OP vervangen worden met de tekst in mijn post. En als het topic dan kan opgeschoond worden (commentaar op taal van TS), zou dat wel fijn zijn.
Ja, top! Ik zal het vanmiddag even oppakken ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:22:14 #42
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188555283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat topic is op dit moment zo treurig dat ik een aarzeling voel om daar te posten. ;)
En toch is dat wel de bedoeling; die splitsing is er niet voor niets ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188555305
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En toch is dat wel de bedoeling; die splitsing is er niet voor niets ^O^
Ik heb het dan ook gedaan. ;)
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:23:55 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188555316
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook gedaan. ;)
^O^ Had ik even gemist, exccuses.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:45:06 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188586904
Deze discussie hoort niet thuis in het FB topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188587023
Toch even een vraag met betrekking tot slow chat. Ben nieuw, heb dit verwijt nu 2 keer gehad en vraag me dan toch af wat we precies willen met dit soort topics. Ik probeer het onderwerp echt on-topic te houden maar vraag me soms wel af wat er precies verkeerd aan is als discussies/gesprekken gewoon lekker lopen en je redelijk makkelijk weer aan kunt sluiten bij het hoofdonderwerp. (Wat wel het geval is als je het over dates hebt in een datingtopic.) Het komt op mij een tikkeltje geforceerd over.
pi_188587769
Het is ook geforceerd en historisch zo gegroeid omdat gekozen is om mensen die of echt te vaak van de commode zijn gevallen of gewoon zitten te gallen niet geband mogen worden want er moet voor elke klik plaats zijn op fok.

Maar dan wel verwachten dat users daar niet op reageren omdat anders het topic ontspoort...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188588130
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook geforceerd en historisch zo gegroeid omdat gekozen is om mensen die of echt te vaak van de commode zijn gevallen of gewoon zitten te gallen niet geband mogen worden want er moet voor elke klik plaats zijn op fok.

Maar dan wel verwachten dat users daar niet op reageren omdat anders het topic ontspoort...
Snap ik ook wel maar nu remt het voor mijn gevoel wel leuke gesprekken/onderwerpen soms een beetje af.
pi_188588260
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Snap ik ook wel maar nu remt het voor mijn gevoel wel leuke gesprekken/onderwerpen soms een beetje af.
Yup, maar de mods kunnen gewoon niets buiten deze beslissing van hogeraf. Dus ja dan krijg je de(e)ze(rtjes) rigide gekunsteldheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188588273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Yup, maar de mods kunnen gewoon niets buiten deze beslissing van hogeraf. Dus ja dan krijg je de(e)ze(rtjes) rigide gekunsteldheid.
Nou laten we maar eens kijken hoelang het goed gaat dan. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')