Ah hij is er weer. Wil je een handtekening?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn manier of niet vrind. Hij weet het allemaal.
Dat had ik al door ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn manier of niet vrind. Hij weet het allemaal.
Het is gerelateerd aan daten toch? Had jij een vraag over een site dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:15 schreef rival het volgende:
Hoe is dit allemaal ontopic voor sites/apps?
Toch altijd fascinerend om te zien hoe mensen die hier helemaal niet mee posten af en toe toch even de regels komen vermelden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:15 schreef rival het volgende:
Hoe is dit allemaal ontopic voor sites/apps?
Kom hier om posts over sites en apps te lezen, daar is dit topic toch voor?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toch altijd fascinerend om te zien hoe mensen die hier helemaal niet mee posten af en toe toch even de regels komen vermelden.
Dit is niet gerelateerd aan "een topic over datingsites/apps"quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is gerelateerd aan daten toch? Had jij een vraag over een site dan?
Ja ja dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kom hier om posts over sites en apps te lezen, daar is dit topic toch voor?
Probeer het topic dan zelf door middel van een relevante vraag weer op het juiste spoor te zetten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kom hier om posts over sites en apps te lezen, daar is dit topic toch voor?
het is niet als of hij hier alleen zit als slachtoffer van zichzelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je geluk laten afhangen van een vrouw is afhankelijkheid, geen kwetsbaarheid.
Zoals ik al zei: iedereen heeft behoeftes en niet iedereen is supergelukkig. Maar het gaat erom waar je dat geluk zoekt. Intern (zelf de controle) of extern (afhankelijkheid).
Duidelijker kan ik het niet maken. Als je me niet gelooft, ga het vooral zelf uitvinden. Maar onder de streep blijft staan dat het nu niet lukt, of wel?
Van de dategod die alles beter lijkt te weten dan het gepeupel dat nuance gebruikt? Ja. Graag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ah hij is er weer. Wil je een handtekening?
Alsjeblieft, omdat je me zo trouw in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van de dategod die alles beter lijkt te weten dan het gepeupel dat nuance gebruikt? Ja. Graag.
Het mooie voornamelijk is is dat je de kans krijgt om mensen te leren kennen die je anders misschien wel nooit was tegen gekomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:46 schreef Generationalpha het volgende:
Mooie aan die apps vind ik ook wel dat het echt een loterij is. Zo heb ik een keer een heel knap meisje op Okcupid kunnen scoren die net 1 dag een account had en na 2 dagen de app alweer zat was. (Maar wel zin had in een avontuurtje.) Normaal gesproken heb je voor zo iemand gigantisch veel concurrentie maar nu was ik praktisch de enige.
Wanneer staat je date gepland met die ene kerel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het mooie voornamelijk is is dat je de kans krijgt om mensen te leren kennen die je anders misschien wel nooit was tegen gekomen.
Ja hij stelde dit weekend voor. Is een festival bij hem in de buurt. Maar denk dat ik moet werken dus moet iets anders voorstellen. Hij had na werk doordeweeks geopperd maar het is niet echt om de hoek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:22 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wanneer staat je date gepland met die ene kerel?
Kijk uit he dat je niet weer zo'n situatie krijgt als de laatste keer toen je niet zeker wist of je moest werken in het weekendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij stelde dit weekend voor. Is een festival bij hem in de buurt. Maar denk dat ik moet werken dus moet iets anders voorstellen. Hij had na werk doordeweeks geopperd maar het is niet echt om de hoek.
Weet het nog niet dus, ben wel nieuwsgierig.
Ja heb eergisteren ontslag genomen. Ze gaan nu kijken wat ze met mijn diensten gaan doen maar ga er vanuit dat ik moet werken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Kijk uit he dat je niet weer zo'n situatie krijgt als de laatste keer toen je niet zeker wist of je moest werken in het weekend
Ook ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het mooie voornamelijk is is dat je de kans krijgt om mensen te leren kennen die je anders misschien wel nooit was tegen gekomen.
Als in goede seks, of zit er meer in?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:04 schreef Generationalpha het volgende:
De date thuis was een grandioos succes.
Joehoe, even een herinnering dat concrete dates thuishoren in de datingreeks. Hier houden bij gebruik van apps/sites.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:04 schreef Generationalpha het volgende:
De date thuis was een grandioos succes.
Yep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat topic is op dit moment zo treurig dat ik een aarzeling voel om daar te posten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Joehoe, even een herinnering dat concrete dates thuishoren in de datingreeks. Hier houden bij gebruik van apps/sites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |