Ja wel een goeie TS, als je zo ook praat tegen je matches snap ik ze wel...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Als de OP een poging is tot hosselen: epic fail.
Wat kort door de bocht hoor :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.
Daarnaast ruik je nu naar wanhoop en onzekerheid. Dat stoot ook enorm af.
Kortom, breng je leven op orde, zorg dat je leven als single leuk is en je daar geen ander voor nodig hebt en ga vanuit die positie eens op zoek naar een echt leuke vrouw.
Nou ja, als iemand zegt dat hij in merkkleding rondloopt en dan wat merken noemt die gewoon sportkleding maken, dan vrees ik met grote vrezen.quote:
Ik heb eigenlijk altijd de eerste of de tweede date seks en dat werkt ook prima om iemand serieus te vinden hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ivm je zin: een week online daten geeft 10 likes, 4 praters en 1 of 2 blijvers. Je beseft niet dat dit goed is? Wel, dit is heel goed en meer dan menig mens kan halen.
Dus er is duidelijk niets mis met je uiterlijk! Dan kan je die zorg al schrappen.
Dan je methode: je schrijft bij elke date dat je natuurlijk die eerste keer sex hebt gehad en aan de profielen van de dames te zien waren dat niet de vrouwen die je eigenlijk nu zou moeten ontmoeten. Geen relatie perspectief (daarom geen slechte vrouwen, maar te complex). Maar ook die 'natuurlijk sex' is ook niet zo goed. Probeer voor een relatie te krijgen eens niet zo snel in haar broekje te kruipen.
Ik zeg niet dat je een player bent he! Maar leer ze eerst eens een beetje kennen.
En wat al gezegd is door anderen: doe iets! Zoek een hobby, ga naar buiten! Ze zullen niet naar je toe komen als jij met je jointje vervelend op de bank zit.
Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Is het probleem geen vrouw, of is het probleem saai leven. Ik gok dat 2de. Ga gewoon een leuk leven hebben. Dan komt een vrouw vanzelf wel. Uit je verhaal komt wel duidelijk naar voren dat contact leggen het probleem niet is.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Goedenavond.
Ik zit de laatste periode slecht in mijn vel, ik denk veel na over mijn toekomst en zit met een naar gevoel. Het gevoel nooit meer een partner te kunnen vinden. Ik ben momenteel 28 jaar, ik word dit jaar 29.
Ik heb sinds mijn 23e geen vaste relatie gehad. Ik voel me eenzaam en oud. Ik heb in de afgelopen jaren wel een paar bedpartners gehad maar daar kwam verder niets uit.
Het begon toen ik op mijn 23e na mijn relatie verhuisde, naar een appartement waar ik op den duur een 21-jarige buurvrouw kreeg. Zij en ik deelden dezelfde voordeur. We deelden telefoonnummers uit voor het geval dat één van ons de sleutel zou vergeten et cetera. Na een aantal keren met elkaar gesproken te hebben, kreeg ik op een nietsvermoedende woensdagavond een bericht van haar: "zin in seks"... Ik moest eerst twee keer kijken of ik het nou goed las. Ik heb 6 maanden lang opervlakkige seks gehad met haar. We wilden alle twee niet meer dan dit omdat we allebei geen raakvlakken of zelfde interesses hadden.
Inmiddels weer verhuisd naar een koopappartement. Dit keer voor het eerst Tinder geïstalleerd op mijn telefoon. Na 1 week contact gehad met een vrouw van 39 met 2 kinderen. Ze zag er goed uit; echt een milf! Ze zat in nood, haar ex-man was vreemdgegaan, haar vader recent overleden... Een hoop gezeik zowel emotioneel als financieel.
Ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat dit een mismatch was, maar goed, je bent jong en je ziet een mooie milf en je denkt yes!!! Nou goed, na een weekje whatsappen de auto ingestapt, op naar het midden van 't land. Daar aangekomen om 22.00 uur werd ik ontvangen. Heb denk ik 15 minuten met haar op de bank liggen praten wat vervolgens snel overging in seks. Dit heeft 3 maanden geduurd, ik werd daarna verdacht van vreemdgaan, omdat ik ver weg woon en zij mij niet kan controleren (komt door haar ex-man die vreemdging). Dit dus ook per direct afgekapt.
Nou mei dit jaar Badoo geïnstalleerd. Dit keer iemand van mijn eigen leeftijd van 29jaar tegengekomen. Ook weer afgesproken ditmaal kwam zij bij mij om samen naar een film te kijken. Natuurlijk weer seks gehad, maar ook hier weer problemen. Zij heeft veel meegemaakt, moeder op sterven. Heb het contact met haar verbroken nu sinds een week, voelde geen klik en zij knapte op mij af toen ik zei dat ze moest gaan werken.
Vervolgens nog een poging gedaan op Badoo, met een dame van 30. Alleen mee gesproken op de dag voor onze ontmoeting. Heb haar op facebook gezocht, bleek dat ze net een kind had en een vent... Haar hiermee geconfronteerd. Het liep even niet lekker met haar relatie en dan gelijk op een andere pik springen?! Echt een shocker.
Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.
Ik merk dat als ik aan het winkelen ben of in de stad ben, ik veel meer oogcontact krijg/heb. Ik ben wel al lang niet meer opstap geweest, ben druk met werk. Ben vooral chagrijnig en merk dat ik daarmee mensen afstoot
Het gaat nu al sinds mijn 23e op en neer... Ik ben toe aan vastigheid, maar ik voel me gewoon eenzaam, onaantrekkelijk en oud. Ik mis kleine dingen als samen wakker worden en op de bank zitten.
Ik zou mijzelf op uiterlijke basis een 5/10 geven.
Wat te doen?!
Bedankt hier voorquote:
Neem eens een kijkje in het datingsite-topic, daar gaat het hier ook over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd de eerste of de tweede date seks en dat werkt ook prima om iemand serieus te vinden hoor.
De gedachte dat meteen seks een contra-indicatie is, klopt mijns inziens niet.
Ik denk dat je zelfvertrouwen wel een boost kan gebruiken. Die negativiteit slaat ook over op de dames.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Goedenavond.
Ik zit de laatste periode slecht in mijn vel, ik denk veel na over mijn toekomst en zit met een naar gevoel. Het gevoel nooit meer een partner te kunnen vinden. Ik ben momenteel 28 jaar, ik word dit jaar 29.
Ik heb sinds mijn 23e geen vaste relatie gehad. Ik voel me eenzaam en oud. Ik heb in de afgelopen jaren wel een paar bedpartners gehad maar daar kwam verder niets uit.
Het begon toen ik op mijn 23e na mijn relatie verhuisde, naar een appartement waar ik op den duur een 21-jarige buurvrouw kreeg. Zij en ik deelden dezelfde voordeur. We deelden telefoonnummers uit voor het geval dat één van ons de sleutel zou vergeten et cetera. Na een aantal keren met elkaar gesproken te hebben, kreeg ik op een nietsvermoedende woensdagavond een bericht van haar: "zin in seks"... Ik moest eerst twee keer kijken of ik het nou goed las. Ik heb 6 maanden lang opervlakkige seks gehad met haar. We wilden alle twee niet meer dan dit omdat we allebei geen raakvlakken of zelfde interesses hadden.
Inmiddels weer verhuisd naar een koopappartement. Dit keer voor het eerst Tinder geïstalleerd op mijn telefoon. Na 1 week contact gehad met een vrouw van 39 met 2 kinderen. Ze zag er goed uit; echt een milf! Ze zat in nood, haar ex-man was vreemdgegaan, haar vader recent overleden... Een hoop gezeik zowel emotioneel als financieel.
Ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat dit een mismatch was, maar goed, je bent jong en je ziet een mooie milf en je denkt yes!!! Nou goed, na een weekje whatsappen de auto ingestapt, op naar het midden van 't land. Daar aangekomen om 22.00 uur werd ik ontvangen. Heb denk ik 15 minuten met haar op de bank liggen praten wat vervolgens snel overging in seks. Dit heeft 3 maanden geduurd, ik werd daarna verdacht van vreemdgaan, omdat ik ver weg woon en zij mij niet kan controleren (komt door haar ex-man die vreemdging). Dit dus ook per direct afgekapt.
Nou mei dit jaar Badoo geïnstalleerd. Dit keer iemand van mijn eigen leeftijd van 29jaar tegengekomen. Ook weer afgesproken ditmaal kwam zij bij mij om samen naar een film te kijken. Natuurlijk weer seks gehad, maar ook hier weer problemen. Zij heeft veel meegemaakt, moeder op sterven. Heb het contact met haar verbroken nu sinds een week, voelde geen klik en zij knapte op mij af toen ik zei dat ze moest gaan werken.
Vervolgens nog een poging gedaan op Badoo, met een dame van 30. Alleen mee gesproken op de dag voor onze ontmoeting. Heb haar op facebook gezocht, bleek dat ze net een kind had en een vent... Haar hiermee geconfronteerd. Het liep even niet lekker met haar relatie en dan gelijk op een andere pik springen?! Echt een shocker.
Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.
Ik merk dat als ik aan het winkelen ben of in de stad ben, ik veel meer oogcontact krijg/heb. Ik ben wel al lang niet meer opstap geweest, ben druk met werk. Ben vooral chagrijnig en merk dat ik daarmee mensen afstoot
Het gaat nu al sinds mijn 23e op en neer... Ik ben toe aan vastigheid, maar ik voel me gewoon eenzaam, onaantrekkelijk en oud. Ik mis kleine dingen als samen wakker worden en op de bank zitten.
Ik zou mijzelf op uiterlijke basis een 5/10 geven.
Wat te doen?!
Net weer even gekeken. Ik zag het zo niet terug.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in het datingsite-topic, daar gaat het hier ook over.
Vooral het begin van het topic en vorige topic gaan hierover. Maar eens, ik wacht daar ook liever niet te lang mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Net weer even gekeken. Ik zag het zo niet terug.
Nee, ik weet wel dat er mensen zijn die zo denken, ik vind het onzin. Als ik een vrouw ontmoet die ik bijzonder leuk vind, dan wil ik met haar naar bed. Waarom zou ik dat niet meteen de eerste avond doen dan?
Maar iedereen is anders.
Mijn ervaring voor wat het waard is: seks op de eerste avond met een vrouw die je leuk vindt hoeft een relatie niet in de weg te staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat er mensen zijn die zo denken, ik vind het onzin. Als ik een vrouw ontmoet die ik bijzonder leuk vind, dan wil ik met haar naar bed. Waarom zou ik dat niet meteen de eerste avond doen dan?
Maar iedereen is anders.
Tuurlijk is dat moeizaam, want (meestal) zijn beiden dan enkel op zoek naar makkelijke seks. Dat is een heel ander soort relatie, andere gesprekken, andere verwachtingen etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef DonnaNoble het volgende:
Maar de route 'makkelijke seks scoren' en dan hopen dat er een relatie uit komt, is moeizaam.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Mijn ervaring voor wat het waard is: seks op de eerste avond met een vrouw die je leuk vindt hoeft een relatie niet in de weg te staan.
Maar de route 'makkelijke seks scoren' en dan hopen dat er een relatie uit komt, is moeizaam.
En met de 'route makkelijke seks scoren' bedoel ik korte afspraakjes via Tinder, na een kwartiertje babbelen de koffer in, geen persoonlijke connectie maken, selectie op uiterlijk etc. Dat staat voor mij gelijk aan iemand tegen sluitingstijd oppikken in de kroeg. Het is een schot hagel en de kans op iets duurzaams is dan niet zo groot.
Wel herkenbaar maar ik vind het wel erg prettig als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. En als het echt heel goed klikt in bed dan kan daar altijd nog iets uitrollen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat moeizaam, want (meestal) zijn beiden dan enkel op zoek naar makkelijke seks. Dat is een heel ander soort relatie, andere gesprekken, andere verwachtingen etc.
Ze hebben wel een punt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Wel herkenbaar maar ik vind het wel erg prettig als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. En als het echt heel goed klikt in bed dan kan daar altijd nog iets uitrollen toch?
Tja, het is mij nog niet gelukt om een seksdate te verzilveren in een relatie dus in dat opzicht hebben ze gelijk. Maar heb toch ('s nachts) hele fijne gesprekken en intimiteit beleefd. Het ligt er ook maar aan hoe oppervlakkig je het zelf maakt toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt.
Welke connectie heb je verder dan met zo'n iemand? Al helemaal als het vanaf het begin al een sexdate is.
Het kan er onbewust voor zorgen dat de vrouwen je dan toch niet als relatiemateriaal zien misschien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, het is mij nog niet gelukt om een seksdate te verzilveren in een relatie dus in dat opzicht hebben ze gelijk. Maar heb toch ('s nachts) hele fijne gesprekken en intimiteit beleefd. Het ligt er ook maar aan hoe oppervlakkig je het zelf maakt toch?
Dat wordt juist altijd andersom gezegdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het kan er onbewust voor zorgen dat de vrouwen je dan toch niet als relatiemateriaal zien misschien.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat wordt juist altijd andersom gezegd
Dat wordt juist altijd andersom gezegd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het kan er onbewust voor zorgen dat de vrouwen je dan toch niet als relatiemateriaal zien misschien.
Alles is mogelijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:
Wel herkenbaar maar ik vind het wel erg prettig als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. En als het echt heel goed klikt in bed dan kan daar altijd nog iets uitrollen toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles is mogelijk!
Tis nooit zwart wit en ervaringen van anderen zeggen weinig over hoe 't jou zou vergaan.
Het is maar net hoe open iemand in zoiets stapt en blijft. Of juist total niet open waardoor het enkel voor de seks blijft
Geen idee hoeveel connectie jij hebt bij die fijne gesprekken 's nachts, misschien wel heel veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Tja, het is mij nog niet gelukt om een seksdate te verzilveren in een relatie dus in dat opzicht hebben ze gelijk. Maar heb toch ('s nachts) hele fijne gesprekken en intimiteit beleefd. Het ligt er ook maar aan hoe oppervlakkig je het zelf maakt toch?
Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:09 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel connectie jij hebt bij die fijne gesprekken 's nachts, misschien wel heel veel.
Maar TS noemde het voorbeeld van seks na een kwartiertje babbelen op de bank. Er is geen vrouw die dat doet met als doel een fijne langdurige relatie, tenzij ze zo weinig zelfvertrouwen heeft dat ze denkt dat nodig te hebben om een man te kunnen interesseren.
Met andere woorden: de vrouw die dat doet heeft issues, of is niet op zoek naar iets serieus.
Helemaal prima, maar als TS een serieuze relatie wil dan is dat dus niet de route.
Het gaat niet om een knap koppie of het snel scoren, maar om wat TS te bieden heeft voor een meisje dat relatiemateriaal is. Wat maakt hem leuk gezelschap? Wat maakt dat een vrouw hem gaat vertrouwen, hem graag in haar leven wil? En hoe gaat een vrouw ontdekken dat TS zo'n fijne partner is? Niet in dat kwartiertje.
Nee, dat ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Mijn ervaring voor wat het waard is: seks op de eerste avond met een vrouw die je leuk vindt hoeft een relatie niet in de weg te staan.
En met de 'route makkelijke seks scoren' bedoel ik korte afspraakjes via Tinder, na een kwartiertje babbelen de koffer in, geen persoonlijke connectie maken, selectie op uiterlijk etc. Dat staat voor mij gelijk aan iemand tegen sluitingstijd oppikken in de kroeg. Het is een schot hagel en de kans op iets duurzaams is dan niet zo groot.
Dit dus. Het is geen rocket science, maar door zijn giftige patroon verwacht ik niet dat hij door zijn omgang met vrouwen überhaupt als relatiemateriaal gezien wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:11 schreef madam-april het volgende:
Ga stappen, ga een tijdje alleen op reis, wordt lid van een sportvereniging, ONDERNEEM IETS!
Ja, je moet wel aangetrokken worden tot iemand hè. Niet alleen geestelijk, maar ook fysiek. En de één heeft hogere eisen dan de ander en niet iedereen valt op blond of slank. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, dat ben ik wel met je eens.
Al selecteer ik op Tinder ook wel vooral op uiterlijk, want daar is het de app nu ook eenmaal voor. En laten we eerlijk zijn: ik selecteer altijd op uiterlijk, maar ik ben nog altijd van mening dat iedereen dat doet.
Het is mij toch wel eens overkomen dat een ONS die vooraf werd aangekondigd als ONS en that's it, is uitgelopen op een relatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt.
Welke connectie heb je verder dan met zo'n iemand? Al helemaal als het vanaf het begin al een sexdate is.
Vriendin van mij heeft al 10+ jaar relatie met haar fuckbuddy. Er is inmiddels een kindquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:57 schreef VEM2012 het volgende:
Het is mij toch wel eens overkomen dat een ONS die vooraf werd aangekondigd als ONS en that's it, is uitgelopen op een relatie.
Maar goed, zo heb ik ook ooit een relatie overgehouden aan vragen of ik in de juiste trein zat.
Het is mij dus serieus nooit gelukt om een ONS te beperken tot een enkele keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:49 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het baseer op eigen ervaringen en ervaringen van vrienden. Vaak na een one night stand gebeurt het maar zelden dat er een vervolg date komt. Vaak hadden de dames dan geen interesse meer daarna. Dit zie ik ook elke keer gebeuren bij vrienden.
Terwijl ik denk wanneer je eerst bijvoorbeeld twee dates hebt gehad en dan pas seks hebt dat het dan een grote kans van slagen heeft Omdat je dan toch wat meer een connectie hebt.
Maar dat is hoe ik erover denk.
Te lang geen seks zorgt niet dat je in de friendzone komt (want die bestaat niet echt), maar is een uiting van dat er te weinig seksuele aantrekkingskracht is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef mrPanerai het volgende:
Ben ik er niet mee eens, heb best wel wat dates gehad waar ik online zeer leuke gesprekken voerde en waar ik de eerste date al mee vree. Dikwijls dat er dan nog dates volgde waarna je dieper op elkaar ingaat en dat het dan toch uiteindelijk strandt.
Te lang geen seks zorgt ervoor dat je in de friendzone komt, en dat was net waar ik niet naar op zoek was, meer vriendschappen want die heb ik zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |