abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188530960
Goedenavond.

Ik zit de laatste periode slecht in mijn vel, ik denk veel na over mijn toekomst en zit met een naar gevoel. Het gevoel nooit meer een partner te kunnen vinden. Ik ben momenteel 28 jaar, ik word dit jaar 29.

Ik heb sinds mijn 23e geen vaste relatie gehad. Ik voel me eenzaam en oud. Ik heb in de afgelopen jaren wel een paar bedpartners gehad maar daar kwam verder niets uit.

Het begon toen ik op mijn 23e na mijn relatie verhuisde, naar een appartement waar ik op den duur een 21-jarige buurvrouw kreeg. Zij en ik deelden dezelfde voordeur. We deelden telefoonnummers uit voor het geval dat één van ons de sleutel zou vergeten et cetera. Na een aantal keren met elkaar gesproken te hebben, kreeg ik op een nietsvermoedende woensdagavond een bericht van haar: "zin in seks"... Ik moest eerst twee keer kijken of ik het nou goed las. Ik heb 6 maanden lang opervlakkige seks gehad met haar. We wilden alle twee niet meer dan dit omdat we allebei geen raakvlakken of zelfde interesses hadden.

Inmiddels weer verhuisd naar een koopappartement. Dit keer voor het eerst Tinder geïstalleerd op mijn telefoon. Na 1 week contact gehad met een vrouw van 39 met 2 kinderen. Ze zag er goed uit; echt een milf! Ze zat in nood, haar ex-man was vreemdgegaan, haar vader recent overleden... Een hoop gezeik zowel emotioneel als financieel.

Ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat dit een mismatch was, maar goed, je bent jong en je ziet een mooie milf en je denkt yes!!! Nou goed, na een weekje whatsappen de auto ingestapt, op naar het midden van 't land. Daar aangekomen om 22.00 uur werd ik ontvangen. Heb denk ik 15 minuten met haar op de bank liggen praten wat vervolgens snel overging in seks. Dit heeft 3 maanden geduurd, ik werd daarna verdacht van vreemdgaan, omdat ik ver weg woon en zij mij niet kan controleren (komt door haar ex-man die vreemdging). Dit dus ook per direct afgekapt.

Nou mei dit jaar Badoo geïnstalleerd. Dit keer iemand van mijn eigen leeftijd van 29jaar tegengekomen. Ook weer afgesproken ditmaal kwam zij bij mij om samen naar een film te kijken. Natuurlijk weer seks gehad, maar ook hier weer problemen. Zij heeft veel meegemaakt, moeder op sterven. Heb het contact met haar verbroken nu sinds een week, voelde geen klik en zij knapte op mij af toen ik zei dat ze moest gaan werken.

Vervolgens nog een poging gedaan op Badoo, met een dame van 30. Alleen mee gesproken op de dag voor onze ontmoeting. Heb haar op facebook gezocht, bleek dat ze net een kind had en een vent... Haar hiermee geconfronteerd. Het liep even niet lekker met haar relatie en dan gelijk op een andere pik springen?! Echt een shocker.

Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.

Ik merk dat als ik aan het winkelen ben of in de stad ben, ik veel meer oogcontact krijg/heb. Ik ben wel al lang niet meer opstap geweest, ben druk met werk. Ben vooral chagrijnig en merk dat ik daarmee mensen afstoot

Het gaat nu al sinds mijn 23e op en neer... Ik ben toe aan vastigheid, maar ik voel me gewoon eenzaam, onaantrekkelijk en oud. Ik mis kleine dingen als samen wakker worden en op de bank zitten.

Ik zou mijzelf op uiterlijke basis een 5/10 geven.

Wat te doen?!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 13:05:27 ]
Get
pi_188531063
Wat is kalend? Zolang je kan nog genieten van je haar, tevens weer gaan fitnessen, als je kaal bent en een goed lichaam hebt dan vinden veel vrouwen dat wel oke.

Tevens, waarom neem je zo snel genoegen met fucked up vrouwen? Als je smooth leert praten kan je ook wel veel lekkerdere chicks krijgen. Wellicht niet voor een vaste relatie, maar is allemaal meer ervaring. Voor een echte relatie zou ik eerst eens nagaan wat jij graag in een relatie ziet, kinderen? Een veelvuldig aanwezige ex? Je snapt het.

Denk aan je eigen wensen en daarna pas aan die van een ander. Hoewel ik daarmee niet wil zeggen dat je egoïstisch moet zijn.
pi_188531095
Ga stappen, ga een tijdje alleen op reis, wordt lid van een sportvereniging, ONDERNEEM IETS!
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 01:13:16 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188531104
Als de OP een poging is tot hosselen: epic fail.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188531115
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Als de OP een poging is tot hosselen: epic fail.
Ja wel een goeie TS, als je zo ook praat tegen je matches snap ik ze wel...
pi_188531464
Ik denk niet dat je afwijkt van het gemiddelde, de trend is nou eenmaal steeds meer singles. Mensen die elkaar rond hun 26e tegenkomen en gaan trouwen, enz. is niet meer iets van tegenwoordig. Hiervoor komt ook een portie geluk bij kijken bovenop pro-activiteit wat je al hebt.

Mijn algemeen visie is om niet deel te nemen aan wat duidelijk niet hoort bij lange termijn partner zoals ONS e.d. Omdat het je zelfbeeld en wereldbeeld zodanig beinvloedt waardoor het nog moeilijker maakt om de lange termijn partner aan te trekken en te behouden. Daarnaast wil je ook geen gedoe als je lange termijn partner er is; diegene komt je opzoeken, je wil niet dat iemand het (per ongeluk) tegen haar zegt. In dit geval dat je ONS buurvrouw iets verkeerds gaat doen in de toekomst, dat je hierdoor in angst gaat leven en/of controlerend gaat worden enz.

De mensen in mijn omgeving die vroeg hun levenspartner hebben ontmoet, was via hun studie/tijdelijk werk of via een bekende. Misschien pro-actief vragen aan mensen of ze iemand kennen die bij jou kan passen. Of laat tenminste aan anderen weten dat je bezig bent met dating, dus dat je iemand zoekt. Dat het lampje zo bij iemand gaat branden om met voorstellen bij jou te kunnen komen.

Aan mensen vragen wat ze vinden welke mensen bij jou passen, kan ook mogelijkheden creeren bovenop dat je een andere visie gaat horen. Zo weten mensen ook dat ze later eventueel met voorstellen bij je kunnen komen. Omgaan met mensen welke ook daten, zodat je erover kunt praten kan steun geven. Dat je de single tijd gemakkelijker kunt doorstaan, dan ben je niet alleen zeg maar. En wanneer je te lange tijd pauze hebt genomen, schopt iemand je kont.

[ Bericht 8% gewijzigd door Yiwei op 20-08-2019 04:59:34 ]
pi_188531755
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.

Daarnaast ruik je nu naar wanhoop en onzekerheid. Dat stoot ook enorm af.

Kortom, breng je leven op orde, zorg dat je leven als single leuk is en je daar geen ander voor nodig hebt en ga vanuit die positie eens op zoek naar een echt leuke vrouw.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:38:17 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188531796
Je bent 1,94 en niet dik.
Er zijn rond jouw leeftijd zat vrouwen die nu buiten de boot gaan vallen omdat er minder beschikbare mannen zijn.
Lijkt me dat er wel gelegenheid is om wat te daten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Spellchecker dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:26:01 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188532073
Singels zijn inderdaad uit de tijd.
pi_188532135
Ik ben zelf bijna 5 jaar single geweest voordat ik mijn vriend ontmoette. Ben het overigens met Yiwei eens dat onenightstands niet de oplossing zijn om een nieuwe vriendin aan te trekken, tenzij veel wisselende seks hebben je ding is en je content bent met dit soort korte contacten. Nu studeer je net als ik niet meer, maar ga je bijvoorbeeld naar conferenties voor je werk ? Daar ontmoet je nieuwe mensen en ook al ligt de setting heel anders dan op een datingswebsite, mensen, in mijn ervaring, staan daar heel erg open voor contacten, wat kan variëren van zakelijke contacten, vriendschappen tot relatiemateriaal.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188532458
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.

Daarnaast ruik je nu naar wanhoop en onzekerheid. Dat stoot ook enorm af.

Kortom, breng je leven op orde, zorg dat je leven als single leuk is en je daar geen ander voor nodig hebt en ga vanuit die positie eens op zoek naar een echt leuke vrouw.
Wat kort door de bocht hoor :p
pi_188532530
Wat vind je eigenlijk leuk om te doen naast je werk? Want ik lees vooral 'ik werk, blow uit verveling en ga weinig op stap'. Dat klinkt wel wat saai hoor. Een man met leuke hobby's zou al interessanter kunnen zijn voor vrouwen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:43:45 #13
441859 crew  Lenny77
pi_188532853
Ivm je zin: een week online daten geeft 10 likes, 4 praters en 1 of 2 blijvers. Je beseft niet dat dit goed is? Wel, dit is heel goed en meer dan menig mens kan halen.
Dus er is duidelijk niets mis met je uiterlijk! Dan kan je die zorg al schrappen.
Dan je methode: je schrijft bij elke date dat je natuurlijk die eerste keer sex hebt gehad en aan de profielen van de dames te zien waren dat niet de vrouwen die je eigenlijk nu zou moeten ontmoeten. Geen relatie perspectief (daarom geen slechte vrouwen, maar te complex). Maar ook die 'natuurlijk sex' is ook niet zo goed. Probeer voor een relatie te krijgen eens niet zo snel in haar broekje te kruipen.
Ik zeg niet dat je een player bent he! Maar leer ze eerst eens een beetje kennen.
En wat al gezegd is door anderen: doe iets! Zoek een hobby, ga naar buiten! Ze zullen niet naar je toe komen als jij met je jointje vervelend op de bank zit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:01:28 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188533038
Tja 5 jaar vrijgezel, voor sommigen enorm lng, voor anderen niet.
Zelf vind ik online daten niets, teveel gedoe en vaak toch geen irl klik.
Kwam wel mensen tegen in de kroeg en sommigen vonden mij interessant, maar ik hen weer niet.

12 jaar vrijgezel geweest. Soms vond ik het heerlijk, soms verlangde ik naar anders.
En net toen ik had van, nou dat vrijgezelle leven bevalt me goed en is wss voor mij besteed, ontmoette ik mijn huidige partner.
Was een vriend van een vriendin van een kennis van mij :')
Het kan soms raar lopen.
pi_188533179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat kort door de bocht hoor :p
Nou ja, als iemand zegt dat hij in merkkleding rondloopt en dan wat merken noemt die gewoon sportkleding maken, dan vrees ik met grote vrezen.

Zeker als het ook nog een beetje past bij de rest van het verhaal. :)
pi_188533211
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ivm je zin: een week online daten geeft 10 likes, 4 praters en 1 of 2 blijvers. Je beseft niet dat dit goed is? Wel, dit is heel goed en meer dan menig mens kan halen.
Dus er is duidelijk niets mis met je uiterlijk! Dan kan je die zorg al schrappen.
Dan je methode: je schrijft bij elke date dat je natuurlijk die eerste keer sex hebt gehad en aan de profielen van de dames te zien waren dat niet de vrouwen die je eigenlijk nu zou moeten ontmoeten. Geen relatie perspectief (daarom geen slechte vrouwen, maar te complex). Maar ook die 'natuurlijk sex' is ook niet zo goed. Probeer voor een relatie te krijgen eens niet zo snel in haar broekje te kruipen.
Ik zeg niet dat je een player bent he! Maar leer ze eerst eens een beetje kennen.
En wat al gezegd is door anderen: doe iets! Zoek een hobby, ga naar buiten! Ze zullen niet naar je toe komen als jij met je jointje vervelend op de bank zit.
Ik heb eigenlijk altijd de eerste of de tweede date seks en dat werkt ook prima om iemand serieus te vinden hoor.

De gedachte dat meteen seks een contra-indicatie is, klopt mijns inziens niet.
pi_188533938
Is het probleem geen vrouw, of is het probleem saai leven. Ik gok dat 2de. Ga gewoon een leuk leven hebben. Dan komt een vrouw vanzelf wel. Uit je verhaal komt wel duidelijk naar voren dat contact leggen het probleem niet is.
pi_188534604
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Is het probleem geen vrouw, of is het probleem saai leven. Ik gok dat 2de. Ga gewoon een leuk leven hebben. Dan komt een vrouw vanzelf wel. Uit je verhaal komt wel duidelijk naar voren dat contact leggen het probleem niet is.
Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.
pi_188535294
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Goedenavond.

Ik zit de laatste periode slecht in mijn vel, ik denk veel na over mijn toekomst en zit met een naar gevoel. Het gevoel nooit meer een partner te kunnen vinden. Ik ben momenteel 28 jaar, ik word dit jaar 29.

Ik heb sinds mijn 23e geen vaste relatie gehad. Ik voel me eenzaam en oud. Ik heb in de afgelopen jaren wel een paar bedpartners gehad maar daar kwam verder niets uit.

Het begon toen ik op mijn 23e na mijn relatie verhuisde, naar een appartement waar ik op den duur een 21-jarige buurvrouw kreeg. Zij en ik deelden dezelfde voordeur. We deelden telefoonnummers uit voor het geval dat één van ons de sleutel zou vergeten et cetera. Na een aantal keren met elkaar gesproken te hebben, kreeg ik op een nietsvermoedende woensdagavond een bericht van haar: "zin in seks"... Ik moest eerst twee keer kijken of ik het nou goed las. Ik heb 6 maanden lang opervlakkige seks gehad met haar. We wilden alle twee niet meer dan dit omdat we allebei geen raakvlakken of zelfde interesses hadden.

Inmiddels weer verhuisd naar een koopappartement. Dit keer voor het eerst Tinder geïstalleerd op mijn telefoon. Na 1 week contact gehad met een vrouw van 39 met 2 kinderen. Ze zag er goed uit; echt een milf! Ze zat in nood, haar ex-man was vreemdgegaan, haar vader recent overleden... Een hoop gezeik zowel emotioneel als financieel.

Ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat dit een mismatch was, maar goed, je bent jong en je ziet een mooie milf en je denkt yes!!! Nou goed, na een weekje whatsappen de auto ingestapt, op naar het midden van 't land. Daar aangekomen om 22.00 uur werd ik ontvangen. Heb denk ik 15 minuten met haar op de bank liggen praten wat vervolgens snel overging in seks. Dit heeft 3 maanden geduurd, ik werd daarna verdacht van vreemdgaan, omdat ik ver weg woon en zij mij niet kan controleren (komt door haar ex-man die vreemdging). Dit dus ook per direct afgekapt.

Nou mei dit jaar Badoo geïnstalleerd. Dit keer iemand van mijn eigen leeftijd van 29jaar tegengekomen. Ook weer afgesproken ditmaal kwam zij bij mij om samen naar een film te kijken. Natuurlijk weer seks gehad, maar ook hier weer problemen. Zij heeft veel meegemaakt, moeder op sterven. Heb het contact met haar verbroken nu sinds een week, voelde geen klik en zij knapte op mij af toen ik zei dat ze moest gaan werken.

Vervolgens nog een poging gedaan op Badoo, met een dame van 30. Alleen mee gesproken op de dag voor onze ontmoeting. Heb haar op facebook gezocht, bleek dat ze net een kind had en een vent... Haar hiermee geconfronteerd. Het liep even niet lekker met haar relatie en dan gelijk op een andere pik springen?! Echt een shocker.

Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.

Ik merk dat als ik aan het winkelen ben of in de stad ben, ik veel meer oogcontact krijg/heb. Ik ben wel al lang niet meer opstap geweest, ben druk met werk. Ben vooral chagrijnig en merk dat ik daarmee mensen afstoot

Het gaat nu al sinds mijn 23e op en neer... Ik ben toe aan vastigheid, maar ik voel me gewoon eenzaam, onaantrekkelijk en oud. Ik mis kleine dingen als samen wakker worden en op de bank zitten.

Wat te doen?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 12:30:41 ]
pi_188535998
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bedankt hier voor O+ OP vervangen met jouw tekst. En commentaar op TS z'n taalgebruik verwijderd.
pi_188536514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk altijd de eerste of de tweede date seks en dat werkt ook prima om iemand serieus te vinden hoor.

De gedachte dat meteen seks een contra-indicatie is, klopt mijns inziens niet.
Neem eens een kijkje in het datingsite-topic, daar gaat het hier ook over. ;)
pi_188536587
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Wat te doen?!

De stap die je al gemaakt hebt. Registreren op FOK!.
pi_188536746
Begin eens met gewoon vrijgezel te schrijven, want single is blijkbaar te hoog gegrepen.
Wees niet zo wanhopig om elke kans op seks aan te grijpen, dat maakt je geen relatiemateriaal.
Je klinkt als een gelaten, ongeïnspireerde bankhanger. Mag hopen dat je een betere kant van jezelf toont op de datingapps. Zonder een beetje enthousiasme gaat er echt geen leuke vrouw op je pad komen.

En verder meld je hier
R&P / Datingsites & apps #22 Geen tijd hebben om prioriteiten te s
pi_188536844
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Goedenavond.

Wat te doen?!

Ik denk dat je zelfvertrouwen wel een boost kan gebruiken. Die negativiteit slaat ook over op de dames.
pi_188537387
Wil je een leuke vaste relatie of wil je zoveel mogelijk makkelijke seks?

Als je het vooral hebt over MILFs, seksdates en dergelijke dan lijkt het eerder alsof je een vaste fuckbuddy zoekt. Kan, maar dat is iets anders dan een vaste relatie.

Als je een relatie wil, vraag je dan eens af wat voor type vrouw jij graag mee oud wil worden, en vervolgens: wat heb jij te bieden aan zo iemand?

Tip: het gaat niet over geld, of je merkkleren. Tuurlijk helpt het als je niet al te lelijk bent maar er zijn zat gelukkige stellen die niet zo heel knap zijn.

Maar ben je leuk gezelschap? Heb je interesse in haar persoon? Heb je iets om over te praten? Dat maakt het verschil tussen een makkelijke wip hier en daar of een vrouw die graag bij je wil blijven.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:39:11 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188537640
Ik heb niet alles gelezen, maar...

Je hebt relaties gehad, en bedpartners... klinkt gewoon normaal hoor. Een vaste partner vinden is zeldzaam en moeilijk voor de meesten. 5 jaar vrijgezel is gewoon normaal.

Ga speeddaten, installeer tinder en ga browsen op okcupid.

Zeurpiet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188537943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Neem eens een kijkje in het datingsite-topic, daar gaat het hier ook over. ;)
Net weer even gekeken. Ik zag het zo niet terug.

Nee, ik weet wel dat er mensen zijn die zo denken, ik vind het onzin. Als ik een vrouw ontmoet die ik bijzonder leuk vind, dan wil ik met haar naar bed. Waarom zou ik dat niet meteen de eerste avond doen dan?

Maar iedereen is anders.
pi_188538034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net weer even gekeken. Ik zag het zo niet terug.

Nee, ik weet wel dat er mensen zijn die zo denken, ik vind het onzin. Als ik een vrouw ontmoet die ik bijzonder leuk vind, dan wil ik met haar naar bed. Waarom zou ik dat niet meteen de eerste avond doen dan?

Maar iedereen is anders.
Vooral het begin van het topic en vorige topic gaan hierover. Maar eens, ik wacht daar ook liever niet te lang mee.
pi_188538133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar iedereen is anders.
Mijn ervaring voor wat het waard is: seks op de eerste avond met een vrouw die je leuk vindt hoeft een relatie niet in de weg te staan.
Maar de route 'makkelijke seks scoren' en dan hopen dat er een relatie uit komt, is moeizaam.

En met de 'route makkelijke seks scoren' bedoel ik korte afspraakjes via Tinder, na een kwartiertje babbelen de koffer in, geen persoonlijke connectie maken, selectie op uiterlijk etc. Dat staat voor mij gelijk aan iemand tegen sluitingstijd oppikken in de kroeg. Het is een schot hagel en de kans op iets duurzaams is dan niet zo groot.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:12:37 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188538334
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef DonnaNoble het volgende:
Maar de route 'makkelijke seks scoren' en dan hopen dat er een relatie uit komt, is moeizaam.
Tuurlijk is dat moeizaam, want (meestal) zijn beiden dan enkel op zoek naar makkelijke seks. Dat is een heel ander soort relatie, andere gesprekken, andere verwachtingen etc.
pi_188538361
quote:

[..]

Mijn ervaring voor wat het waard is: seks op de eerste avond met een vrouw die je leuk vindt hoeft een relatie niet in de weg te staan.

En met de 'route makkelijke seks scoren' bedoel ik korte afspraakjes via Tinder, na een kwartiertje babbelen de koffer in, geen persoonlijke connectie maken, selectie op uiterlijk etc. Dat staat voor mij gelijk aan iemand tegen sluitingstijd oppikken in de kroeg. Het is een schot hagel en de kans op iets duurzaams is dan niet zo groot.
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat moeizaam, want (meestal) zijn beiden dan enkel op zoek naar makkelijke seks. Dat is een heel ander soort relatie, andere gesprekken, andere verwachtingen etc.
Wel herkenbaar maar ik vind het wel erg prettig als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. En als het echt heel goed klikt in bed dan kan daar altijd nog iets uitrollen toch?
pi_188538426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

[..]

Wel herkenbaar maar ik vind het wel erg prettig als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. En als het echt heel goed klikt in bed dan kan daar altijd nog iets uitrollen toch?
Ze hebben wel een punt.

Welke connectie heb je verder dan met zo'n iemand? Al helemaal als het vanaf het begin al een sexdate is.
pi_188538472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze hebben wel een punt.

Welke connectie heb je verder dan met zo'n iemand? Al helemaal als het vanaf het begin al een sexdate is.
Tja, het is mij nog niet gelukt om een seksdate te verzilveren in een relatie dus in dat opzicht hebben ze gelijk. Maar heb toch ('s nachts) hele fijne gesprekken en intimiteit beleefd. Het ligt er ook maar aan hoe oppervlakkig je het zelf maakt toch?
pi_188538571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, het is mij nog niet gelukt om een seksdate te verzilveren in een relatie dus in dat opzicht hebben ze gelijk. Maar heb toch ('s nachts) hele fijne gesprekken en intimiteit beleefd. Het ligt er ook maar aan hoe oppervlakkig je het zelf maakt toch?
Het kan er onbewust voor zorgen dat de vrouwen je dan toch niet als relatiemateriaal zien misschien.
pi_188538733
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het kan er onbewust voor zorgen dat de vrouwen je dan toch niet als relatiemateriaal zien misschien.
Dat wordt juist altijd andersom gezegd :P
pi_188538984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat wordt juist altijd andersom gezegd :P
:+

Het is meer dat ik het baseer op eigen ervaringen en ervaringen van vrienden. Vaak na een one night stand gebeurt het maar zelden dat er een vervolg date komt. Vaak hadden de dames dan geen interesse meer daarna. Dit zie ik ook elke keer gebeuren bij vrienden.

Terwijl ik denk wanneer je eerst bijvoorbeeld twee dates hebt gehad en dan pas seks hebt dat het dan een grote kans van slagen heeft Omdat je dan toch wat meer een connectie hebt.

Maar dat is hoe ik erover denk.
pi_188539084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat wordt juist altijd andersom gezegd. ;) Maar goed, zit een kern van waarheid in. Voor een vrouw met 50+ bedpartners (ja ik ken ze) ben je meestal gewoon minder bijzonder dan iemand die nog nooit met iemand naar bed is geweest.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:54:55 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188539092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:

Alles is mogelijk!
Tis nooit zwart wit en ervaringen van anderen zeggen weinig over hoe 't jou zou vergaan.

Het is maar net hoe open iemand in zoiets stapt en blijft. Of juist total niet open waardoor het enkel voor de seks blijft
pi_188539164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alles is mogelijk!
Tis nooit zwart wit en ervaringen van anderen zeggen weinig over hoe 't jou zou vergaan.

Het is maar net hoe open iemand in zoiets stapt en blijft. Of juist total niet open waardoor het enkel voor de seks blijft
:) Dank je, dat klinkt sympathiek. Zo sta ik er zelf eigenlijk ook wel in. Ik ben inmiddels alles wel tegengekomen op relatiegebied. Van de supermarkt tot friends with benefits. Van wanhopige mensen die na non-stop daten hun ware liefde vonden tot mensen die er totaal niet naar op zoek waren en het toevallig tegen het lijf liepen.
pi_188539331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Geen idee hoeveel connectie jij hebt bij die fijne gesprekken 's nachts, misschien wel heel veel.

Maar TS noemde het voorbeeld van seks na een kwartiertje babbelen op de bank. Er is geen vrouw die dat doet met als doel een fijne langdurige relatie, tenzij ze zo weinig zelfvertrouwen heeft dat ze denkt dat nodig te hebben om een man te kunnen interesseren.
Met andere woorden: de vrouw die dat doet heeft issues, of is niet op zoek naar iets serieus.

Helemaal prima, maar als TS een serieuze relatie wil dan is dat dus niet de route.

Het gaat niet om een knap koppie of het snel scoren, maar om wat TS te bieden heeft voor een meisje dat relatiemateriaal is. Wat maakt hem leuk gezelschap? Wat maakt dat een vrouw hem gaat vertrouwen, hem graag in haar leven wil? En hoe gaat een vrouw ontdekken dat TS zo'n fijne partner is? Niet in dat kwartiertje.
pi_188539566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:09 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel connectie jij hebt bij die fijne gesprekken 's nachts, misschien wel heel veel.

Maar TS noemde het voorbeeld van seks na een kwartiertje babbelen op de bank. Er is geen vrouw die dat doet met als doel een fijne langdurige relatie, tenzij ze zo weinig zelfvertrouwen heeft dat ze denkt dat nodig te hebben om een man te kunnen interesseren.
Met andere woorden: de vrouw die dat doet heeft issues, of is niet op zoek naar iets serieus.

Helemaal prima, maar als TS een serieuze relatie wil dan is dat dus niet de route.

Het gaat niet om een knap koppie of het snel scoren, maar om wat TS te bieden heeft voor een meisje dat relatiemateriaal is. Wat maakt hem leuk gezelschap? Wat maakt dat een vrouw hem gaat vertrouwen, hem graag in haar leven wil? En hoe gaat een vrouw ontdekken dat TS zo'n fijne partner is? Niet in dat kwartiertje.
Daar kan ik me wel in vinden ja.
pi_188539846
Ben ik er niet mee eens, heb best wel wat dates gehad waar ik online zeer leuke gesprekken voerde en waar ik de eerste date al mee vree. Dikwijls dat er dan nog dates volgde waarna je dieper op elkaar ingaat en dat het dan toch uiteindelijk strandt.

Te lang geen seks zorgt ervoor dat je in de friendzone komt, en dat was net waar ik niet naar op zoek was, meer vriendschappen want die heb ik zat.
pi_188540060
quote:

[..]

Nee, dat ben ik wel met je eens.

Al selecteer ik op Tinder ook wel vooral op uiterlijk, want daar is het de app nu ook eenmaal voor. En laten we eerlijk zijn: ik selecteer altijd op uiterlijk, maar ik ben nog altijd van mening dat iedereen dat doet. ;)
pi_188540090
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:11 schreef madam-april het volgende:
Ga stappen, ga een tijdje alleen op reis, wordt lid van een sportvereniging, ONDERNEEM IETS!
Dit dus. Het is geen rocket science, maar door zijn giftige patroon verwacht ik niet dat hij door zijn omgang met vrouwen überhaupt als relatiemateriaal gezien wordt.

Ik vind het niet zo gek dat als je vrouwen ‘thuis uitnodigt’ of zij jou je dan alleen maar als neukertje gebruikt wordt.

Als je echt opzoek bent naar een relatie (en daar gaat het meestal al fout ‘opzoek’), dan kan je ook seks afhouden (in iedergeval op de eerste date) en iemand leren kennen.
-
pi_188540101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

Nee, dat ben ik wel met je eens.

Al selecteer ik op Tinder ook wel vooral op uiterlijk, want daar is het de app nu ook eenmaal voor. En laten we eerlijk zijn: ik selecteer altijd op uiterlijk, maar ik ben nog altijd van mening dat iedereen dat doet. ;)
Ja, je moet wel aangetrokken worden tot iemand hè. Niet alleen geestelijk, maar ook fysiek. En de één heeft hogere eisen dan de ander en niet iedereen valt op blond of slank. Gelukkig maar :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188540119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze hebben wel een punt.

Het is mij toch wel eens overkomen dat een ONS die vooraf werd aangekondigd als ONS en that's it, is uitgelopen op een relatie.

Maar goed, zo heb ik ook ooit een relatie overgehouden aan vragen of ik in de juiste trein zat. ;)
pi_188540132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:57 schreef VEM2012 het volgende:

Het is mij toch wel eens overkomen dat een ONS die vooraf werd aangekondigd als ONS en that's it, is uitgelopen op een relatie.

Maar goed, zo heb ik ook ooit een relatie overgehouden aan vragen of ik in de juiste trein zat. ;)
Vriendin van mij heeft al 10+ jaar relatie met haar fuckbuddy. Er is inmiddels een kind :+
pi_188540141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:+

Het is meer dat ik het baseer op eigen ervaringen en ervaringen van vrienden. Vaak na een one night stand gebeurt het maar zelden dat er een vervolg date komt. Vaak hadden de dames dan geen interesse meer daarna. Dit zie ik ook elke keer gebeuren bij vrienden.

Terwijl ik denk wanneer je eerst bijvoorbeeld twee dates hebt gehad en dan pas seks hebt dat het dan een grote kans van slagen heeft Omdat je dan toch wat meer een connectie hebt.

Maar dat is hoe ik erover denk.
Het is mij dus serieus nooit gelukt om een ONS te beperken tot een enkele keer. :@
pi_188540170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef mrPanerai het volgende:
Ben ik er niet mee eens, heb best wel wat dates gehad waar ik online zeer leuke gesprekken voerde en waar ik de eerste date al mee vree. Dikwijls dat er dan nog dates volgde waarna je dieper op elkaar ingaat en dat het dan toch uiteindelijk strandt.

Te lang geen seks zorgt ervoor dat je in de friendzone komt, en dat was net waar ik niet naar op zoek was, meer vriendschappen want die heb ik zat.
Te lang geen seks zorgt niet dat je in de friendzone komt (want die bestaat niet echt), maar is een uiting van dat er te weinig seksuele aantrekkingskracht is.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:01:13 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188540186
Je bent 29 man, wtf :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')