abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188732160
Hi

Ik ben nu twee maanden geleden bevallen van een kerngezonde zoon.
Tijdens de zwangerschap heb ik vermoedens gehad dat mijn man vreemdging. Wegens hormonen en vele emotionele buien heb ik dit kunnen relativeren en dacht dat ik gek was. Ik heb dit nooit open gegooid richting mijn man.
Nu heb ik een week geleden en bericht gekregen van een afzender dat mijn man op een bepaalde datum een uitje heeft gehad met collega's en sindsdien een verhouding heeft met een collega. Nu klopt deze datum en mijn vermoeden dat deze collega meer dan een collega zou zijn ook. Mijn man hiermee geconfronteerd, maar ontkent in alle toonaarden.
Deze gevoelens zijn niet uit het niets gekomen. Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.

Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
- sport veel (uit het niets)
- heeft vele uitjes van zijn werk
- heeft regelmatig zakenreizen die eerder nooit aan de orde waren.
- stiekem met gsm in de weer

Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.

Ik weet niet hoe nu verder?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2019 @ 10:24:11 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188732193
quote:
Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij.
Dan weet je dus al wat voor vlees je in de kuip hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188732206
Duidelijk een Alpha mannetje.
Zorg de je de financiele goed geregeld hebt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 10:25:18 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188732209
Hoezo, hoe nu verder?

Je komt er over het algemeen af hoe je d'r ook aan gekomen bent, alleen sta jij nu aan de andere kant van de situatie.

Dat gezegd hebbende, hoe confronteer je hem dan? Vooral boos dit dat alles, of gewoon inhoudelijk het gesprek aan gaan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188732220
En wie is die afzender? en wat voor belang heeft diegene om jou dit (nu) te vertellen?
pi_188732230
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan weet je dus al wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dat is ook de voornaamste reden waarom ik de "relatie" met degene waarmee ik aan het daten was afgekapt hebt. Als ze dat bij iemand anders doet om bij mij te zijn, dan kan ze het ook bij mij doen om bij iemand anders te zijn.

Als er kinderen in het spel zijn dan maakt het de situatie in het geval waar je besluit uit elkaar te gaan een stuk ingewikkelder.
pi_188732275
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
Hoezo, hoe nu verder?

Je komt er over het algemeen af hoe je d'r ook aan gekomen bent, alleen sta jij nu aan de andere kant van de situatie.

Dat gezegd hebbende, hoe confronteer je hem dan? Vooral boos dit dat alles, of gewoon inhoudelijk het gesprek aan gaan?
Ik reageer rustig. Ik ga het gesprek best inhoudelijk aan. Ik tel tot 10 voordat ik met mijn man in gesprek ga.
pi_188732287
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef DonnaNoble het volgende:
En wie is die afzender? en wat voor belang heeft diegene om jou dit (nu) te vertellen?
Ik weet niet wie de afzender is. Niet te achterhalen, maar mijn vermoedens worden wel bevestigd. Ik heb nooit deze vermoedens met iemand gedeeld. Ik denk een collega van werk of desbetreffende collega.
pi_188732291
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is ook de voornaamste reden waarom ik de "relatie" met degene waarmee ik aan het daten was afgekapt hebt. Als ze dat bij iemand anders doet om bij mij te zijn, dan kan ze het ook bij mij doen om bij iemand anders te zijn.

Als er kinderen in het spel zijn dan maakt het de situatie in het geval waar je besluit uit elkaar te gaan een stuk ingewikkelder.
Onzin vind ik dit altijd. Alsof je je kinderen een slecht huwelijk als voorbeeld wil geven of dat het normaal is dat je je als vrouw als een stuk vuil laat behandelen door je man
pi_188732300
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef isax het volgende:

[..]

Onzin vind ik dit altijd. Alsof je je kinderen een slecht huwelijk als voorbeeld wil geven of dat het normaal is dat je je als vrouw als een stuk vuil laat behandelen door je man
Ingewikkelder in de zin van: je moet meer dingen regelen en je hebt een gedeeld kind.
pi_188732301
Slim dit allemaal........... relatie aangaan met een man die al vreemd gaat dan nog een kind er bij.

:|W
pi_188732312
Zijn vorige partner te dominant of zei zij gewoon waar het op stond ?
Als ik jouw verhaal zo lees, weet je eigenlijk al wat voor een figuur je voor je hebt. Als hij zijn vorige partner voor heeft gelogen zou het precies hetzelfde bij jou doen. En wellicht dat hij jou bij zijn nieuw vlam ook dominant noemt omdat je dondergoed doorhebt wat er afspeelt.
pi_188732328
quote:
Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
:X
pi_188732329
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2019 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ingewikkelder in de zin van: je moet meer dingen regelen en je hebt een gedeeld kind.
Ah zo ja dat is waar. Dacht dat je iets anders bedoelde
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 10:33:45 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188732342
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:29 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Ik reageer rustig. Ik ga het gesprek best inhoudelijk aan. Ik tel tot 10 voordat ik met mijn man in gesprek ga.
Ok, dat is alvast goed. Anyway, hij ontkent in alle toonaarden geef je aan. Je hebt geen bewijs, je hebt alleen overeenkomsten wellicht met toen hij met jou vreemdging, en voor de rest op z'n best indirect bewijs.

De vraag is nu wat je gaat doen. Want als zijn antwoorden voor jou niet bevredigend zijn, dan ga je dit onderwerp niet met rust laten. Als je dat laatste niet kunt, dan houdt het hoe dan ook op. Het alternatief is natuurlijk dat je bewijs gaat zoeken, maar als je dat gaat doen dan ga je er vanuit dat hij schuldig is, en als dat voor jou al in je hoofd zo is, dan is de relatie effectief ook voorbij lijkt me?

Daarnaast, wie was dan die 'afzender', want ik vind het vrij ver gaan dat iemand die niets met deze situatie van doen heeft jou een dergelijk bericht gaat sturen, dus zou ik bijna gaan denken dat de afzender degene is waarmee je man een affaire heeft, met als doel een breuk te forceren ofzo.

Hoe heeft je man dat bericht uitgelegd? Heb je hem dat voorgehouden?

Dat alles gezegd hebbende, ik vind dat er wel érg veel rode vlaggen zijn in deze situatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188732351
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.
Als je er tegenin gaat zul je vast te dominant worden gevonden. Nul keer raden waar je vent dan naartoe vlucht...
quote:
Geen tweede gsm hebben :') Wat een amateur.
quote:
Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.

Confronteren helpt niet, harde bewijzen verzamelen en voor zijn voeten gooien des te meer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_188732352
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Slim dit allemaal........... relatie aangaan met een man die al vreemd gaat dan nog een kind er bij.

:|W
Want mensen in een relatie worden natuurlijk nooit verliefd op iemand anders :')
pi_188732355
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hi

Ik ben nu twee maanden geleden bevallen van een kerngezonde zoon.
Tijdens de zwangerschap heb ik vermoedens gehad dat mijn man vreemdging. Wegens hormonen en vele emotionele buien heb ik dit kunnen relativeren en dacht dat ik gek was. Ik heb dit nooit open gegooid richting mijn man.
Nu heb ik een week geleden en bericht gekregen van een afzender dat mijn man op een bepaalde datum een uitje heeft gehad met collega's en sindsdien een verhouding heeft met een collega. Nu klopt deze datum en mijn vermoeden dat deze collega meer dan een collega zou zijn ook. Mijn man hiermee geconfronteerd, maar ontkent in alle toonaarden.
Deze gevoelens zijn niet uit het niets gekomen. Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.

Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken

Ben je afgezien van zijn afwezigheid verder wel tevreden over jullie relatie? Kijkt ie wel voldoende om naar jullie kind enzo?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2019 @ 10:34:36 #19
284411 crew  heywoodu
pi_188732356
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

:X
Plus een erkend vreemdganger. Wat al voor de relatie bekend was.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_188732358
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik weet niet wie de afzender is. Niet te achterhalen, maar mijn vermoedens worden wel bevestigd. Ik heb nooit deze vermoedens met iemand gedeeld. Ik denk een collega van werk of desbetreffende collega.
Tja, dus je hebt een relatie met een man waarvan je al wist dat hij liegt en vreemdgaat, en er zitten zich ook nog anonieme mensen mee te bemoeien. Lijkt me knap ingewikkeld.

Maar op je vraag 'hoe nu verder': wat wil jij? Kun je de andere kant opkijken en doen alsof er niks aan de hand is? Wil je de relatie beëindigen?
(ja, je wil het liefst dat hij alles eerlijk opbiecht en het nooit meer doet, maar hoe reëel schat je die kans in?)
pi_188732363
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef isax het volgende:

[..]

Want mensen in een relatie worden natuurlijk nooit verliefd op iemand anders :')
Als je fatsoen hebt verbreek je die relatie.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2019 @ 10:35:42 #22
284411 crew  heywoodu
pi_188732373
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef isax het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar voor je daadwerkelijk iets doet breek je het dan toch af met de een of de ander zonder liegen en bedriegen en alles?
pi_188732380
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je fatsoen hebt verbreek je die relatie.
Niet de verantwoordelijkheid van de ts, victimblamer
pi_188732388
Sowieso is het al onfatsoenlijk om een relatie met iemand aan te gaan die al een relatie heeft.. Maar goed ieder zijn ding.
pi_188732396
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef isax het volgende:

[..]

Niet de verantwoordelijkheid van de ts, victimblamer
:')

Victim ook echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')