Dan weet je dus al wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij.
Dat is ook de voornaamste reden waarom ik de "relatie" met degene waarmee ik aan het daten was afgekapt hebt. Als ze dat bij iemand anders doet om bij mij te zijn, dan kan ze het ook bij mij doen om bij iemand anders te zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan weet je dus al wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ik reageer rustig. Ik ga het gesprek best inhoudelijk aan. Ik tel tot 10 voordat ik met mijn man in gesprek ga.quote:Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
Hoezo, hoe nu verder?
Je komt er over het algemeen af hoe je d'r ook aan gekomen bent, alleen sta jij nu aan de andere kant van de situatie.
Dat gezegd hebbende, hoe confronteer je hem dan? Vooral boos dit dat alles, of gewoon inhoudelijk het gesprek aan gaan?
Ik weet niet wie de afzender is. Niet te achterhalen, maar mijn vermoedens worden wel bevestigd. Ik heb nooit deze vermoedens met iemand gedeeld. Ik denk een collega van werk of desbetreffende collega.quote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef DonnaNoble het volgende:
En wie is die afzender? en wat voor belang heeft diegene om jou dit (nu) te vertellen?
Onzin vind ik dit altijd. Alsof je je kinderen een slecht huwelijk als voorbeeld wil geven of dat het normaal is dat je je als vrouw als een stuk vuil laat behandelen door je manquote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook de voornaamste reden waarom ik de "relatie" met degene waarmee ik aan het daten was afgekapt hebt. Als ze dat bij iemand anders doet om bij mij te zijn, dan kan ze het ook bij mij doen om bij iemand anders te zijn.
Als er kinderen in het spel zijn dan maakt het de situatie in het geval waar je besluit uit elkaar te gaan een stuk ingewikkelder.
Ingewikkelder in de zin van: je moet meer dingen regelen en je hebt een gedeeld kind.quote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef isax het volgende:
[..]
Onzin vind ik dit altijd. Alsof je je kinderen een slecht huwelijk als voorbeeld wil geven of dat het normaal is dat je je als vrouw als een stuk vuil laat behandelen door je man
quote:Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
- sport veel (uit het niets)
- heeft vele uitjes van zijn werk
- heeft regelmatig zakenreizen die eerder nooit aan de orde waren.
- stiekem met gsm in de weer
Ah zo ja dat is waar. Dacht dat je iets anders bedoeldequote:Op zondag 1 september 2019 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ingewikkelder in de zin van: je moet meer dingen regelen en je hebt een gedeeld kind.
Ok, dat is alvast goed. Anyway, hij ontkent in alle toonaarden geef je aan. Je hebt geen bewijs, je hebt alleen overeenkomsten wellicht met toen hij met jou vreemdging, en voor de rest op z'n best indirect bewijs.quote:Op zondag 1 september 2019 10:29 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Ik reageer rustig. Ik ga het gesprek best inhoudelijk aan. Ik tel tot 10 voordat ik met mijn man in gesprek ga.
Als je er tegenin gaat zul je vast te dominant worden gevonden. Nul keer raden waar je vent dan naartoe vlucht...quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.
Geen tweede gsm hebbenquote:- stiekem met gsm in de weer
Confronteren helpt niet, harde bewijzen verzamelen en voor zijn voeten gooien des te meer.quote:Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.
Ik weet niet hoe nu verder?
Want mensen in een relatie worden natuurlijk nooit verliefd op iemand andersquote:Op zondag 1 september 2019 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Slim dit allemaal........... relatie aangaan met een man die al vreemd gaat dan nog een kind er bij.
Ben je afgezien van zijn afwezigheid verder wel tevreden over jullie relatie? Kijkt ie wel voldoende om naar jullie kind enzo?quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hi
Ik ben nu twee maanden geleden bevallen van een kerngezonde zoon.
Tijdens de zwangerschap heb ik vermoedens gehad dat mijn man vreemdging. Wegens hormonen en vele emotionele buien heb ik dit kunnen relativeren en dacht dat ik gek was. Ik heb dit nooit open gegooid richting mijn man.
Nu heb ik een week geleden en bericht gekregen van een afzender dat mijn man op een bepaalde datum een uitje heeft gehad met collega's en sindsdien een verhouding heeft met een collega. Nu klopt deze datum en mijn vermoeden dat deze collega meer dan een collega zou zijn ook. Mijn man hiermee geconfronteerd, maar ontkent in alle toonaarden.
Deze gevoelens zijn niet uit het niets gekomen. Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.
Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
- sport veel (uit het niets)
- heeft vele uitjes van zijn werk
- heeft regelmatig zakenreizen die eerder nooit aan de orde waren.
- stiekem met gsm in de weer
Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.
Ik weet niet hoe nu verder?
Plus een erkend vreemdganger. Wat al voor de relatie bekend was.quote:
Tja, dus je hebt een relatie met een man waarvan je al wist dat hij liegt en vreemdgaat, en er zitten zich ook nog anonieme mensen mee te bemoeien. Lijkt me knap ingewikkeld.quote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik weet niet wie de afzender is. Niet te achterhalen, maar mijn vermoedens worden wel bevestigd. Ik heb nooit deze vermoedens met iemand gedeeld. Ik denk een collega van werk of desbetreffende collega.
Als je fatsoen hebt verbreek je die relatie.quote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef isax het volgende:
[..]
Want mensen in een relatie worden natuurlijk nooit verliefd op iemand anders
Natuurlijk wel, maar voor je daadwerkelijk iets doet breek je het dan toch af met de een of de ander zonder liegen en bedriegen en alles?quote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef isax het volgende:
[..]
Want mensen in een relatie worden natuurlijk nooit verliefd op iemand anders
Niet de verantwoordelijkheid van de ts, victimblamerquote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je fatsoen hebt verbreek je die relatie.
quote:Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef isax het volgende:
[..]
Niet de verantwoordelijkheid van de ts, victimblamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |