abonnement Unibet Coolblue
pi_188817926
De subreddit voor mannen is bekend en omstreden (https://www.reddit.com/r/TheRedPill/ ). En vrouwenhaat en frustratie lijkt er hoogtij te vieren. Maar er is ook een Red Pill stroming voor vrouwen ( https://www.reddit.com/r/RedPillWomen/ ). Fun fact, in de openingspost op de The Red Pill Women Wiki staat:
quote:
We're glad you made it here. Many women who stumble upon the Men's subs first are shocked by the locker room atmosphere, and flee Red Pill theory entirely, or arrive at our door shell-shocked. You are in the right place now, and will find a welcoming community.

Womens' sexual strategy is different from that of men.

The RedPillWomen subreddit follows the same praxeology of male-female sexual dynamics as TRP. However, the application of sexual strategies is different. Red Pill Women seek commitment from men, and Captains or strong, competent leaders as partners. This follows the basic sexual marketplace transaction: Women are the gatekeepers of sex, while men are the gatekeepers of commitment.

The sexual strategies of men are not oppositional, but complementary. Red Pill Women are not against men, but both parties seek to maximize and fully negotiate their position in sexual and relationship market transactions.

RedPillWomen concern themselves with relationships, not casual sex. Unlike the experience of men, casual sex is so easy for women to obtain that it requires no strategy. The Red Pill calls women in this position Plates, and is off-topic and against the rules of this sub accordingly.

Stay out of the Men's subs until you've developed a good RP knowledge base from the female perspective. Because it's a male space and locker room environment, there exists a certain amount of venting anger and frustration over women. Only after you're familiar with RP theory does it become easy to recognize the kernels of RP wisdom that are relevant to you. Experienced RPW members tend to lose curiosity toward the male oriented content anyway.

Men who came through the women's portal despite being notified: It's OK to lurk and read if you want. However, just as the male spaces have the "Tits or GTFO" rule, this is a female space and our policy is commitment or GTFO. Best to go back to the male spaces to post.
Ik ben inderdaad daarom uit verwondering eens gaan lezen hoe die Red Pill vrouwen dan denken, want vrouwenhaat lijkt onderdeel van het gedachtegoed te zijn. Ik vond het interessant om te lezen, dus vandaar ook dit topic waarmee ik in de OP even een inkijkje wil geven in het RPW gedachtegoed (poging tot samenvatten gedaan). En het is mi ook beter voer voor een discussie dan de uitlatingen van de RP mannen.

De draadjes en discussie op de subreddit zelf vaak doodgewoon en lijken niet per se een link te hebben met het RPW gedachtegoed. Zoals relatieadvies waarbij de antwoorden niet per se heel veel verschillen met die op het Viva forum (wel afhankelijk van de exacte vraag uiteraard). Ik geef hieronder even een paar voorbeelden van draadjes van de Wiki waarin het Red Pill Women gedachtegoed wel sterk naar voren komt.

Blue Pill indoctrinatie
Het begint allemaal bij hoe 'we' geïndoctrineerd zijn door de Blue Pill. In dit draadje wordt beschreven hoe zij zich aan 'Blue Pill' gedachtegoed ontworsteld heeft en wat voorbeelden darvan zijn: https://www.reddit.com/r/(...)pill_as_a_woman_the/
Even heel grofweg in het kort, voorbeelden van de Blue Pill mythes die zij hier noemt zijn:
- Schoonheid is subjectief
- Iedereen is een unieke sneeuwvlok
- Je bent goed zoals je bent
- Dik zijn ophemelen, skinny shamen door eetstoornissen erbij te halen
- Mannen geven naast uiterlijk ook veel om persoonlijkheid, humor en intelligentie. (aka, de seksuele marktwaarde van vrouwen is vergelijkbaar met die van mannen in de ogen van Blue Pill vrouwen)

Ze sluit af met de conclusie: 'Voor mij betekent RPW leren om Blue Pill propganda te filteren en te beteugelen en mijn waarde (Sexual Market Value) op lange termijn te behouden. The Red Pill gaat over het bewust worden van je zwakheden en gevaren onderweg (de cock carrousel (the CC), de aantrekkingskracht tot bad boys, de behoefte aan bevestiging, enz.) En het maken van keuzes die voor jezelf een goede toekomst garanderen.'

Mannen en vrouwen en hun verschillende Sexual Market Values (male SMV en female SMV)
https://www.reddit.com/r/(...)necessary_roughness/
Mannen:
quote:
Men's value rests mostly on their ability to prove themselves--but they weren't born valuable. They started from nothing and had to constantly fight others (and themselves) to prove their worth.

Us women understand this instinctively; don't we chase and lust after men who can stand on their own two feet, and fend us off from the lions? And don't we behave indifferently (or with disgust) to who don't know how to do anything/can't provide for us? It's highly unromantic, but that's the way it is. Anyone who characterizes women as "evil" because of this doesn't understand basic RP tenets. Specifically, that the dual mating strategy is neither bad nor good--it just is.
En boze Red Pill mannen zijn dus boos, omdat ze nog steeds boos zijn met het slikken van de rode pil en zich bedonderd voelen door Blue Pill gedachtegoed.

Vrouwen:
quote:
[...] In this sense, the odds are heavily stacked against us because we only have so much time when we are at our peak beauty to find and secure an LTR (Long Term Relationship)/marriage. Like it or not, men place physical attractiveness as their #1 trait they look for in a mate. The fact that you have an education, career, or whatever else you think is valuable does NOT make you more sexually attractive. Once we're no longer beautiful (assuming you do nothing about it), our chances of finding a man drop significantly. This is why we at RPW advocate against riding the CC--you waste your good years on men who have no intention of giving you an LTR/marriage.
quote:
The older you are, the harder you'll have to work to maintain your value. Looks-wise, a 45-year old woman is never going to be able to compete with a 19-year old. She's just not. But this is where your education, career, etc. can help develop your relationship market value (RMV). Once you hit The WallTM*, a critical part of the mental calculations men do when evaluating you for marriage/LTR material is what you contribute to the relationship. For example:

"Sally isn't getting any younger, but she's a damn good cook and keeps the house clean. She's good with friendly intellectual sparring about world news and events, which keeps me mentally stimulated outside of work."

*The point in a woman's life where her ego and self-assessed view of her sexual market value exceed her actual sexual market value; the beginning of the decline. Usually occurs as a wake-up shock to women when they realize that their power over men was temporary and that their looks are fading. This usually results with first denial and then a sudden change in priority towards looking for a husband. Even after hitting the wall, many women will squander a few more precious years testing her SMV with alphas to double-check, hoping her perceived decline was a fluke, this will make her even more bitter when she finally has to settle for a worse-beta than she could've gotten before because of squandering her youth.
Bovenstaande is eigenlijk wat het meeste wordt geassocieerd met Red Pill gedachtegoed en wat je hier op FOK! ook nog weleens tegenkomt. Maar omdat RPW toch niet de cock carrousel gaan berijden zijn ze over het algemeen niet zo erg SMV-georiënteerd en is de filosofie een stuk breder.

Je kan ook prima een kindvrije carrièrevrouw zijn die redpilled is, zo lang je dan maar een 'Long term relationship' hebt met een man die daarbij past val je in deze community niet uit de toon.

Waarom zou je als vrouw de rode pil nemen?
https://www.reddit.com/r/(...)me_amazing_benefits/
Samengevat:
- Geen onnodig complexe irrationele Blue Pill visie op de wereld meer
- Weten wat je rol is in conversaties en daarin rust vinden
- Geen woede en wrok meer (want daar hebben feministen vaak last van)
- De mogelijkheid om slimme keuzes te maken

Overige linkjes voor een impressie
Het overzicht op de Wiki
Begrippenlijst met veelgebruikte termen
Reasons Why a Male Led Relationship Works Better
Your Relationship is Not Equal
Low SMV (Sexual Market Value) and You
Relationship market value vs Sexual market value: some traits to consider
Becoming more feminine- traits behaviors etc

Waarom nou dit topic? Om eens kennis te maken met het vrouwelijke Red Pill gedachtegoed en dat te bespreken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 17:54:57 ]
pi_188818005
Waarom vind je dit interessant?

Hoe komen ze toch op die termen?

cock carrousel

Het lijkt wel een religie.
pi_188818035
Ik ben breed geïnteresseerd. Wat vind jij van dit gedachtegoed?
pi_188818040
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:49 schreef Chia het volgende:
Ik ben breed geïnteresseerd. Wat vind jij van dit gedachtegoed?
Het doet mij denken aan die hele incel beweging.
pi_188818053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe komen ze toch op die termen?

cock carrousel

Het lijkt wel een religie.
Van de Red Pill mannen. Dat is een grote wereldwijde community met inderdaad religieuze trekjes.
pi_188818054
Heb je OP trouwens 2 keer gelezen maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
pi_188818093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het doet mij denken aan die hele incel beweging.
Klopt. Die zijn gefrustreerd omdat ze er niet in slagen hun marktwaarde op peil te krijgen en vinden dat oneerlijk.

Maar die hebben de Red Pill nog niet echt genomen, want dan zouden ze berusten in het feit dat er niet voor iedereen een premium Girl of HB10 in zit.

Alleen dit topic gaat dus even over de vrouwen.
pi_188818096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb je OP trouwens 2 keer gelezen maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
Klik op de linkjes.
pi_188818124
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:53 schreef Chia het volgende:

[..]

Klopt. Die zijn gefrustreerd omdat ze er niet in slagen hun marktwaarde op peil te krijgen en vinden dat oneerlijk.

Maar die hebben de Red Pill nog niet echt genomen, want dan zouden ze berusten in het feit dat er niet voor iedereen een premium Girl of HB10 in zit.

Alleen dit topic gaat dus even over de vrouwen.
Ja ik verlies eigenlijk al de interesse door al die termen die gebruikt worden. Een premium girl of een hb10? Waarom niet gewoon een normaal gesprek?
pi_188818153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik verlies eigenlijk al de interesse door al die termen die gebruikt worden. Een premium girl of een hb10? Waarom niet gewoon een normaal gesprek?
:') ik blijf gewoon even in lijn met de reeds bekende terminologie hier in R&P hoor, klik gewoon op de link met de begrippenlijst.

Ga lekker in de SC posten als je niet geïnteresseerd bent. :{w

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja al die termen.. Net zoals met die incel mensen. Je moet alles eerst googlen om vervolgens te begrijpen dat ze het met gewoon normaal taalgebruik ook duidelijk kunnen maken.
Nee gewoon op het linkje in de OP klikken. Heb ik er speciaal neergezet voor degenen die Googlen moeilijk vinden.

De foktermen zoals premium Girl en HB10 staan er trouwens misschien niet in.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb deze termen hier geloof ik nog nergens gelezen hoor?
Doet er niet toe. Gaat gewoon om een uiterlijke schaal van 1 tot 10. Een premium Girl scoort daar hoog op en een hb10 is een hot babe die 10/10 scoort.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 18:07:39 ]
pi_188818171
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:57 schreef Chia het volgende:

[..]

:') ik blijf gewoon even in lijn met de reeds bekende terminologie hier in R&P hoor, klik gewoon op de link met de begrippenlijst.

Ga lekker in de SC posten als je niet geïnteresseerd bent. :{w
Bedoel het niet onaardig. Snap alleen niet waarom mensen dit zo aanhangen?
pi_188818188
als ik hier op kijk:

https://www.reddit.com/r/RedPillWomen/

Dit zou zo een viva forum kunnen zijn waar mensen zich speciaal willen voelen door zich een red pill women te nomen of een premium girl?

Maar die red pill vrouwen menen dus het licht te hebben gezien?
pi_188818205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O-

Ik blijf juist zo ver mogelijk weg van zulke subreddits. Word je toch depressief van :')
Ja al die termen.. Net zoals met die incel mensen. Je moet alles eerst googlen om vervolgens te begrijpen dat ze het met gewoon normaal taalgebruik ook duidelijk kunnen maken.
pi_188818211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel het niet onaardig. Snap alleen niet waarom mensen dit zo aanhangen?
Ik ook niet, want ik leef zeer aangenaam in mijn feministische Blue Pill bubble.

Maar blijkbaar werkt dat niet voor iedereen zo.
pi_188818241
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ook niet, want ik leef zeer aangenaam in mijn feministische Blue Pill bubble.

Maar blijkbaar werkt dat niet voor iedereen zo.
Dan heb jij daar niks te zoeken volgens de huisregels.

This is an anti-feminist community, and as such, we are not interested in being "saved" by feminism. Anybody stopping in to weight-in with the feminist perspective will be shown the door, as it is off topic.

Er is blijkbaar ook een purple pill?
pi_188818249
quote:
De foktermen zoals premium Girl en HB10
Ik heb deze termen hier geloof ik nog nergens gelezen hoor?
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2019 @ 18:04:56 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188818255
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Red pill blue pill, etc. Het lijkt wel een world of warcraft spel.
The Matrix

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_188818268
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan heb jij daar niks te zoeken volgens de huisregels.

This is an anti-feminist community, and as such, we are not interested in being "saved" by feminism. Anybody stopping in to weight-in with the feminist perspective will be shown the door, as it is off topic.

Er is blijkbaar ook een purple pill?
Daar staat niet dat meelezen verboden is hoor, mevrouw de handhaver. :') ze willen alleen niet telkens offtopic crap zoals jij hier post op die subreddit hebben.
pi_188818283
En om met deze speciale unieke mensen mee te mogen posten moet je een heel woordenboek uit je hoofd gaan lezen

https://www.reddit.com/r/(...)_terms_and_acronyms/

Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen?
pi_188818299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:

cock carrousel

Het lijkt wel een religie.
Is dat jouw religie, ik zie je vaak in de tinder en sex topics? :P
pi_188818350
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

The Matrix

Ja dat dus. :P
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:11:55 #22
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188818362
Is dit incel of mgtow of iets anders? Welk straatje is dit?
:')
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:13:47 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188818392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit incel of mgtow of iets anders? Welk straatje is dit?
Dit is gewoon hetzelfde als incel of mgtow.

Ik lees die subreddits uit een soort nieuwsgierigheid. Het zijn vooral mannen die hun hele leven zijn vermeden en vernederd, en dat uit zich dan in een verrot wereldbeeld. Dat zoekt elkaar op in echo chambers en zo versterkt het zich.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188818417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Red pill blue pill, etc. Het lijkt wel een world of warcraft spel.
Dacht dat het aan mij lag. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188818451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit is gewoon hetzelfde als incel of mgtow.

Ik lees die subreddits uit een soort nieuwsgierigheid. Het zijn vooral mannen die hun hele leven zijn vermeden en vernederd, en dat uit zich dan in een verrot wereldbeeld. Dat zoekt elkaar op in echo chambers en zo versterkt het zich.
Volgens Red Pill Women is dat dus wel echt een wezenlijk verschil, want die zien het RP gedachtegoed als een soort van accepteren dat zowel mannen als vrouwen hun eigen kwaliteiten hebben en je gewoon aanpassen aan hoe de realiteit is en daarvoor werken. In plaats van in Blue Pill sprookjes blijven geloven.

Terwijl incels en MGTOW in hun ogen de red pill dus niet echt genomen hebben, want die blijven zich daar tegen afzetten en willen de realiteit niet onder ogen komen.

Als ik het goed begrijp dan he.
pi_188818469
Even de kern:

Dus mannen zetten zich af tegen vrouwen omdat zij geen vrouw kunnen krijgen?

En vrouwen zetten zich af tegen mannen omdat mannen alleen vrouwen willen die nog knap en vruchtbaar zijn?
pi_188818501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Ik heb werkelijk geen idee, vandaar mijn vraag _O- _O-
pi_188818502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:
En vrouwen zetten zich af tegen mannen omdat mannen alleen vrouwen willen die nog knap en vruchtbaar zijn?
Waar lees jij dat deze vrouwen zich afzetten tegen mannen? Ze zetten zich volgens mij af tegen de leugens waarmee ze opgevoed zijn en pogen daarbij een stukje realiteitszin terug te winnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 18:20:47 ]
pi_188818507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:
Even de kern:

Dus mannen zetten zich af tegen vrouwen omdat zij geen vrouw kunnen krijgen?

En vrouwen zetten zich af tegen mannen omdat mannen alleen vrouwen willen die nog knap en vruchtbaar zijn?
Nee degenen die de Red Pill hebben genomen zien de waarheid onder ogen en zetten zich niet af, maar passen zich aan aan de verschillende marktwaardes en, in hun ogen, verschillen tussen man en vrouw.

Incels zijn dus geen echte redpillers.
pi_188818523
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waar lees jij dat deze vrouwen zich afzetten tegen mannen?
Dat haal ik uit het stuk onder 'vrouwen'.
pi_188818525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee degenen die de Red Pill hebben genomen zien de waarheid onder ogen en zetten zich niet af, maar passen zich aan aan de verschillende marktwaardes en, in hun ogen, verschillen tussen man en vrouw.

Incels zijn dus geen echte redpillers.
Is BNW ook een red pill forum?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188818564
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat haal ik uit het stuk onder 'vrouwen'.
Citeer het eens.
pi_188818577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat haal ik uit het stuk onder 'vrouwen'.
Daar staat dat vrouwen hun sexual market value strategisch moeten gebruiken? Met als doel een waardevolle lange relatie op te bouwen met een geschikte man.

Dat doel rijm ik niet met afzetten tegen mannen.
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Is BNW ook een red pill forum?
Ik kom nooit in BNW, dus geen idee.
pi_188818584
Die Red Pill mannen zijn mormale mannen met een goede baan/carriere. Zij zijn niet seksloos zoals die incels (ze zijn niet onvrijwilig celibatair). Ze zien er niet slecht uit gezien hun mogelijkheden om vrouwen aan te trekken. Maar zij zijn door allerlei factoren vrouwen wel steeds meer beu geworden. Deze mannen gaan hun eigen weg en commiteren niet. En laten zich niet gebruiken voor het geldelijk gewin voor ex-hoeren met beef-curtains (zogenaamde roasties). Pump and dump" is hun religie. Tegelijk willen ze wel commiteren maar door de wirwar aan oude sloeries vinden ze maar geen geschikte partner.

Wat Red Pill vrouwen zijn begrijp ik dan weer niet. Aangezien elke vrouw volgens de Red Pill 'hypergamous' van nature is. En zich dus moeilijk tot niet kan vereenzelvigen met de Red Pill filosofie. Het is als water en vuur. Ik denk dat deze vrouwen zoals overal gewoon de zoveeelste male space proberen te infiltreren uit verveling.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit incel of mgtow of iets anders? Welk straatje is dit?
MGTOW = redpill
Incel = blackpill

[ Bericht 8% gewijzigd door Special-Tee op 06-09-2019 18:30:30 ]
pi_188818590
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:16 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens Red Pill Women is dat dus wel echt een wezenlijk verschil, want die zien het RP gedachtegoed als een soort van accepteren dat zowel mannen als vrouwen hun eigen kwaliteiten hebben en je gewoon aanpassen aan hoe de realiteit is en daarvoor werken. In plaats van in Blue Pill sprookjes blijven geloven.

Terwijl incels en MGTOW in hun ogen de red pill dus niet echt genomen hebben, want die blijven zich daar tegen afzetten en willen de realiteit niet onder ogen komen.

Als ik het goed begrijp dan he.
Als ik het goed begrijp dan is de gemeenschappelijke deler van red pill men en women dat zij
- denken dat een bepaald type alfa het hoogst nastreefbare is
- denken dat het doel van mannen en vrouwen tegenovergesteld is

Het verschil is dat de vrouwen pretenderen dat zij realistisch denken en dat de mannen dat niet doen.
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:26:56 #36
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188818608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit is gewoon hetzelfde als incel of mgtow.

Ik lees die subreddits uit een soort nieuwsgierigheid. Het zijn vooral mannen die hun hele leven zijn vermeden en vernederd, en dat uit zich dan in een verrot wereldbeeld. Dat zoekt elkaar op in echo chambers en zo versterkt het zich.
Ja dat is het incelgebeuren zeker.
Ik vraag het omdat het blue/red pill gebeuren ok bij andere groepen gebruikt wordt zoals alt right.
Maar zoals Ik het lees zijn het vrouwen die zich ondergewaardeerd voelen en daardoor een soort conservatieve houding aannemen. Mannen willen seks en letten alleen op uiterlijk, maar ja dat zeggen de incels ook.
:')
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:29:01 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188818643
Van die onzekere typetjes m/v die dit soort theorieën nodig hebben omdat ze anders niks van de normale omgang met mensen begrijpen, die niet zo simpel in te delen is in de hokjes zoals in de op genoemd, staan in ieder geval al met 5-0 achter
Laffe huichelaar
pi_188818649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp dan is de gemeenschappelijke deler van red pill men en women dat zij
- denken dat een bepaald type alfa het hoogst nastreefbare is
- denken dat het doel van mannen en vrouwen tegenovergesteld is

Het verschil is dat de vrouwen pretenderen dat zij realistisch denken en dat de mannen dat niet doen.
Er wordt wel nadrukkelijk gezegd dat de gefrustreerde types nog niet echt de red pill tot zich hebben genomen, wat impliceert dat ze ook vinden dat er 'echte' red pill mannen zijn die de realiteit onder ogen zijn gekomen, net als zij.
pi_188818692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar staat dat vrouwen hun sexual market value strategisch moeten gebruiken? Met als doel een waardevolle lange relatie op te bouwen met een geschikte man.

Dat doel rijm ik niet met afzetten tegen mannen.
[..]

Ik kom nooit in BNW, dus geen idee.
*The point in a woman's life where her ego and self-assessed view of her sexual market value exceed her actual sexual market value; the beginning of the decline. Usually occurs as a wake-up shock to women when they realize that their power over men was temporary and that their looks are fading. This usually results with first denial and then a sudden change in priority towards looking for a husband. Even after hitting the wall, many women will squander a few more precious years testing her SMV with alphas to double-check, hoping her perceived decline was a fluke, this will make her even more bitter when she finally has to settle for a worse-beta than she could've gotten before because of squandering her youth.


Hier wordt de 'schuld' (tussenhaakjes) gegeven aan mannen die alleen maar voor haar uiterlijk gingen. Maar dat later niet meer zo blijkt te zijn omdat ze over haar 'datum' is.

Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken en dat is dat ze hier eigenlijk die 'incels' ook wel gelijk geven. Namelijk dat vrouwen die jong en knap zijn, alleen maar voor de alpha's gaan. Zij noemen dat Chad (?) Dus die vrouwen schieten alleen maar in hun eigen voet.
pi_188818693
quote:
Prominent in de manosphere is het begrip ‘red pill’, een referentie naar de veelvuldig geparodieerde scène uit de Matrix. De blauwe pil is het respecteren van vrouwen en andere feministische denkbeelden. Neem de rode pil en je doorziet het hele spelletje. Werk aan je looks (‘looksmaxxing’) of je status (‘statusmaxxing’) of je rijkdom (‘moneymaxxing’) en de vrouwen komen als vanzelf naar je toe.

https://medium.com/openvr(...)at-diep-3c9c2c4df04c
pi_188818714
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:24 schreef Special-Tee het volgende:
Die Red Pill mannen zijn mormale mannen met een goede baan/carriere. Zij zijn niet seksloos zoals die incels (ze zijn niet onvrijwilig celibatair). Ze zien er niet slecht uit gezien hun mogelijkheden om vrouwen aan te trekken. Maar zij zijn door allerlei factoren vrouwen wel steeds meer beu geworden. Deze mannen gaan hun eigen weg en commiteren niet. En laten zich niet gebruiken voor het geldelijk gewin voor ex-hoeren met beef-curtains (zogenaamde roasties). Pump and dump" is hun religie. Tegelijk willen ze wel commiteren maar door de wirwar aan oude sloeries vinden ze maar geen geschikte partner.

Wat Red Pill vrouwen zijn begrijp ik dan weer niet. Aangezien elke vrouw volgens de Red Pill 'hypergamous' van nature is. En zich dus moeilijk tot niet kan vereenzelvigen met de Red Pill filosofie. Het is als water en vuur. Ik denk dat deze vrouwen zoals overal gewoon de zoveeelste male space proberen te infiltreren uit verveling.
[..]

MGTOW = redpill
Incel = blackpill
Hoe zij daarover denken staat hier iets over (zelf nog niet gelezen): https://www.reddit.com/r/(...)e_and_female_nature/
pi_188818715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Man, man, man :')
pi_188818728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:29 schreef timmmmm het volgende:
Van die onzekere typetjes m/v die dit soort theorieën nodig hebben omdat ze anders niks van de normale omgang met mensen begrijpen, die niet zo simpel in te delen is in de hokjes zoals in de op genoemd, staan in ieder geval al met 5-0 achter
En door op zulke plaatsen te hangen met die mensen wordt het er niet beter op denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188818758
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En door op zulke plaatsen te hangen met die mensen wordt het er niet beter op denk ik.
Het versterkt elkaar alleen maar waardoor men nog steeds verder weg raakt van de realiteit.
pi_188818774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

*The point in a woman's life where her ego and self-assessed view of her sexual market value exceed her actual sexual market value; the beginning of the decline. Usually occurs as a wake-up shock to women when they realize that their power over men was temporary and that their looks are fading. This usually results with first denial and then a sudden change in priority towards looking for a husband. Even after hitting the wall, many women will squander a few more precious years testing her SMV with alphas to double-check, hoping her perceived decline was a fluke, this will make her even more bitter when she finally has to settle for a worse-beta than she could've gotten before because of squandering her youth.


Hier wordt de 'schuld' (tussenhaakjes) gegeven aan mannen die alleen maar voor haar uiterlijk gingen. Maar dat later niet meer zo blijkt te zijn omdat ze over haar 'datum' is.

Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken en dat is dat ze hier eigenlijk die 'incels' ook wel gelijk geven. Namelijk dat vrouwen die jong en knap zijn, alleen maar voor de alpha's gaan. Zij noemen dat Chad (?) Dus die vrouwen schieten alleen maar in hun eigen voet.
Dat is Blue Pill denken, want dat voor het uiterlijk gaan is gewoon de realiteit en niet iets om iemand de schuld van te geven, dus zo moet je het niet lezen.

Op RPW staan ook dingen over Chad's, maar volgens mij zijn die juist weer niet geschikt voor serieuze lange relaties. Voor de Chad gaan is, dacht ik, inderdaad de cock carrousel berijden, omdat hij niet voor lang commitment gaat.
pi_188818776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe zij daarover denken staat hier iets over (zelf nog niet gelezen): https://www.reddit.com/r/(...)e_and_female_nature/
''This discomforts people, it makes them feel bad about their place in the “Great Chain of Being” of the SMP. This is understandable. But feeling bad about the world doesn’t help you live in it. Recognizing the world for what it is and dealing graciously with your place in it, as well as putting significant effort into elevating your place to the best of your ability, does, and leads to greater overall happiness.''

Dit is dus waar ze wezenlijk verschillen van incels :D.
pi_188818778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus als vrouwen het alleen van hun uiterlijk moeten hebben, zijn ze gedoemd na ‘the decline’?
Het beeld van incels is bijna nog positieve, die hebben nog enige invloed op hun kansen...
pi_188818799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat is Blue Pill denken, want dat voor het uiterlijk gaan is gewoon de realiteit en niet iets om iemand de schuld van te geven, dus zo moet je het niet lezen.

Op RPW staan ook dingen over Chad's, maar volgens mij zijn die juist weer niet geschikt voor serieuze lange relaties. Voor de Chad gaan is, dacht ik, inderdaad de cock carrousel berijden, omdat hij niet voor lang commitment gaat.
En deze vrouwen (in deze sub) willen dan wel voor commitment (ook in hun vruchtbare jaren) maar kunnen dan geen man voor de lange termijn krijgen omdat de vrouw dan aan het cockrijden is en later opeens achterkomt dat ze geen vent voor de lange termijn kon krijgen omdat ze alleen maar alpha's bereed?

Dat lees ik zo.

En thanks voor de poging tot verheldering. Want ik snap er echt geen ene hol van.
pi_188818836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dus als vrouwen het alleen van hun uiterlijk moeten hebben, zijn ze gedoemd na ‘the decline’?
Het beeld van incels is bijna nog positieve, die hebben nog enige invloed op hun kansen...
Op The Red Pill Women noemen ze dat dus The Wall. Maar volgens hen is daaraan te werken en is het met de juiste strategie geen probleem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En deze vrouwen (in deze sub) willen dan wel voor commitment (ook in hun vruchtbare jaren) maar kunnen dan geen man voor de lange termijn krijgen omdat de vrouw dan aan het cockrijden is en later opeens achterkomt dat ze geen vent voor de lange termijn kon krijgen omdat ze alleen maar alpha's bereed?

Dat lees ik zo.

En thanks voor de poging tot verheldering. Want ik snap er echt geen ene hol van.
Ze moeten dan een geschikte man voor de lange termijn vinden, eentje die bereid is tot commitment. En dat is dus geen Chad.

Ik snap het ook niet goed allemaal hoor. :') Dus als iemand het anders/beter interpreteert ook graag aanvullen.
pi_188818848
Lijkt mij dat de red pill women prima met de incels matchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')