Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaartquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Jeez.......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
schopje CUL maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:
Ik zou het doen!!quote:
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
VERTEL VERTEL!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
Vind niks geiler dan datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh ik heb voor de dolce gusto de caps van starbucks gehaald om te proberen. Geen aanrader!
Ja ook gezien ja. Wel nice dat nieuwe assortiment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberen
Helaas is dat ook zeer goed mogelijk bij @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.quote:
Laat Q. het maar niet horenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Echt niet goed BK coupons op je mobiel die je onbeperkt gebruik kan maken itt de mac
Net DE Ice Coffee gedronken van de Jumbo. Heb nu diarree gevoelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koffiesiroop, wie dat uitgevonden heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjes
Maar stiekem vind je me wel leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.
"Stiekem vind je me wel leuk"
"O ja, is dat zo? "
" Ik weet het wel heel zeker"
Terwijl ze bijna nooit reageert op zijn berichten en als wel, heel kortaf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben opzoek naar een mooie en goede houder voor die caps
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben opzoek naar een mooie en goede houder voor die caps
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.
"O ja, is dat zo? "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha herkenbaar inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
"O ja, is dat zo? "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Apart? Idioot stomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die ken ik niet veel eigenlijk. Apart gedrag.
Heb wel een vriend die alles als flirten ziet maar dat vind ik toch wat anders. Moet er wel om lachen.
Ego.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
@:Fancy2 snap sowieso niet waarom iemand interesse heeft in iemand die kortaf is
Maar echt dit dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ego.
Ze zijn zo overtuigd van hun charmes en het feit dat ze veel vrouwen kunnen krijgen dat ze het niet kunnen geloven dat er een vrouw is die geen interesse heeft in hen![]()
Sommigen denken echt dat een nee een ja betekent.
Omdat nee eigenlijk ja betekent. Toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
@:Fancy2 snap sowieso niet waarom iemand interesse heeft in iemand die kortaf is
Jij snapt het. Denken dat er vrouwen zijn die niet met mij naar bed willenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat nee eigenlijk ja betekent. Toch?
Ik heb Intenso gedronken van de Lidl, 70 mg/100 ml. Flesje is 330ml. Ben wel goed wakkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Net DE Ice Coffee gedronken van de Jumbo. Heb nu diarree gevoel
Kopje thee graagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Hoe is het nu kopje? Nog je vrienden kunnen spreken?
Jij was onderweg naar Utrecht om te neuken. Jij krijgt niksquote:
Rustig maar. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij was onderweg naar Utrecht om te neuken. Jij krijgt niks
Ze hebben die licht geroosterde, ben ik wel nieuwsgierig naar. Hier in de supermarkt heb je vooral donker geroosterde koffiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjes
Nee, ze zijn niet op voice. Ik weet me even geen raad meer. Heb het net wel met mijn ouders erover gehad, maar ik ben echt even radeloos gewoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Hoe is het nu kopje? Nog je vrienden kunnen spreken?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ego.
Ze zijn zo overtuigd van hun charmes en het feit dat ze veel vrouwen kunnen krijgen dat ze het niet kunnen geloven dat er een vrouw is die geen interesse heeft in hen![]()
Sommigen denken echt dat een nee een ja betekent.
Nee heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet op voice. Ik weet me even geen raad meer. Heb het net wel met mijn ouders erover gehad, maar ik ben echt even radeloos gewoon.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef dud0r het volgende:
Hoop dat je toch nog een leuke avond kan hebben.
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg dat ik geen leuke avond ga hebben.quote:
Zo ben ikquote:
Ik ook niet.quote:
quote:
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat jij zo'n persoon bent.
Snap ik, ben zelf ook niet zo meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.
Eerst wel dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik, ben zelf ook niet zo meer
Ja, behoorlijk ook zelfs. Nu laat ik me niet meer aan het lijntje houden.quote:
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog. Als je moet twijfelen dan ga lekker. Ben het beste wat je ooit zal krijgen, wil je dat niet is dat jouw probleem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef devzero het volgende:
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietipv een NEE!
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik de griep
Haha homo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik de griep
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg dat ik geen leuke avond ga hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha homo.
[..]![]()
* dud0r knuffelt kopje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha homo.
[..]![]()
* dud0r knuffelt kopje
Misschien ben ik soms te koppigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan nog. Als je moet twijfelen dan ga lekker. Ben het beste wat je ooit zal krijgen, wil je dat niet is dat jouw probleem.
Ooh ik ben mega koppig hoor, en eigenwijsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:50 schreef devzero het volgende:
Misschien ben ik soms te koppigHeel soms
Geen interesse als de ander niet geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietipv een NEE!
Word er zelf ooit moe vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooh ik ben mega koppig hoor, en eigenwijs
Snelle opgever, de andere uiterstequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn het waard om voor te vechten. Maar een nee blijft natuurlijk altijd een nee en dan is verder proberen ook niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen interesse als de ander niet geïnteresseerd is
Als een prinsesje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn het waard om voor te vechten. Maar een nee blijft natuurlijk altijd een nee en dan is verder proberen ook niet de moeite waard.
Maar goed, ik ga even op mijn renschoenen door het bos huppelen
Zeg Roodkapje waar ga je heen, zo alleenquote:
Naar grootmoederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg Roodkapje waar ga je heen, zo alleen
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Snelle opgever, de andere uiterste
Ga je daar doen dan!?quote:
Verliefd ben je nog nooit echt, zo te horenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzogebeurd gewoon toevallig en dan heb je sowieso wel een klik met iemand in eerste instantie.
Op jacht klinkt ook wel alsof je iemand met een knuppel op het hoofd slaat en aan het haar je grot in trektquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzogebeurd gewoon toevallig en dan heb je sowieso wel een klik met iemand in eerste instantie.
Wat voor koekjes!?quote:
quote:
Goed hoor. Beetje moe zoals altijd maar verder prima. Met jou dan sexy?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]Pas je op voor de grote geile wolf dan
[..]
Goed hoor. Beetje moe zoals altijd maar verder prima. Met jou dan sexy?
Ben niet bangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te miepen?quote:
quote:
Grote geile wolfquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te miepen?
[..]veel plezier dan bij grootmoeder
Ah chill. Dat heb ik gisteren gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goedlekker naar het bos geweest vanmiddag
Welk bos ben je geweest?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah chill. Dat heb ik gisteren gedaan.
Zij begint over billenkoekquote:
Degene hier op loopafstand. Kleine man wilde dat gisteren dus even rondje gedaan tussen de buien door.quote:
Het hadden ook choco chip cookies kunnen zijnquote:
Kwam zo snel niet in mij opquote:[quote]
Op zaterdag 3 augustus 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het hadden ook choco chip cookies kunnen zijn
Dat billenkoek als eerste bij je op komt zegt wel watquote:
Nee. Jij wel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je bij de bakker weleens naar moederkoek gevraagd?![]()
![]()
Toch wel hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verliefd ben je nog nooit echt, zo te horen
Ja dat doe ik dus nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op jacht klinkt ook wel alsof je iemand met een knuppel op het hoofd slaat en aan het haar je grot in trekt
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat billenkoek als eerste bij je op komt zegt wel wat
Maar maakte toch geen jacht op haar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch wel hoor
[..]
Ja dat doe ik dus niet
Players gonna playquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat echt geen kans onbenut
Niet? Je bent in Rusland, daar zijn dat soort taferelen wel gebruikelijk tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch wel hoor
[..]
Ja dat doe ik dus niet
Kinky mindquote:
Het enige dat ik versier is de kerstboomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Prinsesje als ik ben laat ik me liever versieren
Geen jacht nee.. Gewoon gebeurd. Niet dat ik totaal geen moeite ofzo doe maar als iemand daar niet op reageert, dan laat maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar maakte toch geen jacht op haar?![]()
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Wat zie je er leuk uit vandaag, heb je je olie bijgevuldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Laat dat maar uit je hoofd idd, schatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.
Het is dat ik al dolverliefd ben, anders maakte ik echt jacht op jou.
Ik héb een dirty mindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Players gonna play
[..]
Niet? Je bent in Rusland, daar zijn dat soort taferelen wel gebruikelijk toch
[..]
Kinky mind
Is dat in de buurt van het winkelcentrum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Degene hier op loopafstand. Kleine man wilde dat gisteren dus even rondje gedaan tussen de buien door.
Dirty mind is a joy foreverquote:
Ah ja. Niet geïnteresseerd kun je ook beter niet verder gaan. Maar heel, heel soms....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen jacht nee.. Gewoon gebeurd. Niet dat ik totaal geen moeite ofzo doe maar als iemand daar niet op reageert, dan laat maar.
Niet waar. Ik heb vanmorgen met je gedanst en gejuichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word weer eens volledig genegeerd door fancy
Ja was maar 1xquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb vanmorgen met je gedanst en gejuicht
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van het winkelcentrum?
Send nudes danquote:
Ja precies, dan weet ik waar je bent geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valk
seksistischquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valk
Klopt. Anders kijken mensen je heel raar aan weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet je je wel in de juiste groep begeven
Dat weet ik nog niet. Dat gaan we ontdekken. Dus stuur ze maar gaan we kijken of je je daarna minder verveeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef madam-april het volgende:
[..]hoe ga ik me daar minder door vervelen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.
Het is dat ik al dolverliefd ben, anders maakte ik echt jacht op jou.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zie je er leuk uit vandaag, heb je je olie bijgevuld
dan ben je iig met iets bezigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef madam-april het volgende:
[..]hoe ga ik me daar minder door vervelen?
Smoothquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Dat gaan we ontdekken. Dus stuur ze maar gaan we kijken of je je daarna minder verveelt
M'n broekje gaat er spontaan strakker van staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De juiste instelling
[..]
Speciaal voor jou
Ben je anders gewend van me?quote:
JELLYquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
stelletje geile kikkers ouwe vogelzoekers
Neuhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n broekje gaat er spontaan strakker van staan.![]()
![]()
[..]
Ben je anders gewend van me?
Kut ik weet het vervolg niet meer. Pik haas nog iets toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
stelletje geile kikkers ouwe vogelzoekers
Je zou je bijna zorgen gaan maken als ik het niet wasquote:
Hahaha ja preciesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kut ik weet het vervolg niet meer. Pik haas nog iets toch?
[..]
Je zou je bijna zorgen gaan maken als ik het niet was
Je haalt de batterijen eruit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
Ik ben zo weer terug lieve mensen. Even de kleine klaar gaan maken voor bed.
quote:
TR gemacht want linkdumpquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:35 schreef -Chakotay- het volgende:
gvd ik moest lachen
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ayoEV6b_460svvp9.webm
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:35 schreef -Chakotay- het volgende:
gvd ik moest lachen
Niet gekliktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:35 schreef -Chakotay- het volgende:
gvd ik moest lachen
Was het maar zo'n feestquote:
Qftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Soms zou het zo fijn zijn als dat kon hè
doe je dat altijd bij je dochterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En anders gewoon een hamer gebruiken
Een rubberen of een klauwhamer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En anders gewoon een hamer gebruiken
Ik laat dochters altijd mijn worst proevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe je dat altijd bij je dochter
als ze maar meerderjarig zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat dochters altijd mijn worst proeven
Ik heb mijn vrouwen het liefst zoals ik mijn whiskey heb, minimaal 18 jaar gerijptquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ze maar meerderjarig zijn
Deze kon niet slechter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouwen het liefst zoals ik mijn whiskey heb, minimaal 18 jaar gerijpt
gelukkig is dit de dagbaggerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze kon niet slechter.
Ja in iedere SC stond je nu mooi voor lul.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig is dit de dagbagger
zeker wanneer ik voor je sta, sta ik goed voor (een) lulquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in iedere SC stond je nu mooi voor lul.
Uh okéquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker wanneer ik voor je sta, sta ik goed voor (een) lul
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is.
Echt hè..quote:
Haha hoezo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat lachen als je de nieuwe topics ziet
Rokerig en smakend naar turf?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouwen het liefst zoals ik mijn whiskey heb, minimaal 18 jaar gerijpt
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Niet echt meer van toepassing. Lol
Dan snap ik wel dat hij zo fanatiek wielrent. Hij wil zo snel mogelijk zo ver mogelijk weg komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
misschien is zo'n rokerige tokkiewijf wel zijn ding ja
Hoop hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen gaat Utrecht wel winnen.
Daar is een postsorteercentrum voor je posts toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weleens in het Forepark geweest?
Zou het?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is een postsorteercentrum voor je posts toch?
Heul lang geleden..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weleens in het Forepark geweest?
Haha ja ga sowieso niet meer naar uitwedstrijden.. sowieso nauwelijks nog naar het stadion sinds ik de meiden heb.. 😅quote:
Oh dacht stadionverbodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja ga sowieso niet meer naar uitwedstrijden.. sowieso nauwelijks nog naar het stadion sinds ik de meiden heb.. 😅
Lekker rellen tochquote:
Puur genotquote:
DAT doen ze nog steeds met konijnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
75 jaar geleden zouden ze jou kaalgeschoren hebben
Bivakmutsje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ik ben niet zo dom om me te laten pakken 😝
Jammer. Ik had je anders wel een keer willen pakkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ik ben niet zo dom om me te laten pakken 😝
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.quote:
Boerka danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.
puntige knieën?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er mag tegenwoordig ook niets meerquote:
Echt hè......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er mag tegenwoordig ook niets meer
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er mag tegenwoordig ook niets meer
Ha haquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertje
Dat word weer naar de psychiater iedere woensdag middag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertje
Mag ik nog wel in mijn string rondlopen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik nog wel in mijn string rondlopen dan
Alleen als het een fluoriderende borat string is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen m'n billen wel beter in uit. Vinden de vrouwen vast mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen als het een fluoriderende borat string is.
En dan kunnen ze ook het bobbeltje aan de voorkant beter zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen m'n billen wel beter in uit. Vinden de vrouwen vast mooi.
Ja toch @:charmed_angel
Moet het water niet te koud zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan kunnen ze ook het bobbeltje aan de voorkant beter zien
Moest je die foto nou weer naar me DMen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Moest je die foto nou weer naar me DMen?
@moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik wilde het eigenlijk naar @:moemoe sturen maar dat durfde ik niet
Nog even en het is weer het heerlijk avondjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rustige avond vanavond hier
Iedereen is vast sociale dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rustige avond vanavond hier
Zo oud zie ik er nou ook weer niet uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader was
Hoax, fokkers doen alleen sociaal op fokquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is vast sociale dingen aan het doen.
Hallo. Ja hoor. Met jou ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Whatsup? Alles goed? Hoe was je dag?![]()
![]()
![]()
Hier gaat het goed, eindelijk vakantiequote:
Haha ja hoor, leuk het zwembad. Vind die golfbaden altijd leuk, dan ga je mee op zo een golf om te botsen op iemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hallo. Ja hoor. Met jou ook?
Mijn dag was prima aan het zwembad.![]()
De jouwe ook?
quote:
Oh ja dat is zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, fokkers doen alleen sociaal op fok
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef stokj het volgende:
Ging nog even wat Italiaans Gelato ijs halen.
Dit keer straciatella en citroen gekozen als smaak. Je moet toch wat met deze zomer...
Ahh chill..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, eindelijk vakantie![]()
Jij al veel leuke dingen gedaan met de meiden in hun vakantie?
Mailtje sturen naar forum@fok.nl ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Already_in_use het volgende:
Wat is dit toch voort een ballentent zeg. Om te janken. Heb 5 mods een dm gestuurd of ik een ban op fobo heb.....wacht nog steeds op antwoord.
Ik heb juist een hekel aan die golfslagbaden. Word mijn haar helemaal natquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ja hoor, leuk het zwembad. Vind die golfbaden altijd leuk, dan ga je mee op zo een golf om te botsen op iemand.
Mijn dag was wel oke hoor. Het is alweer bijna zondag...
Dudequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
AiU![]()
[..]
Oh ja dat is zo.
[..]
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.
Ik dacht dat je alweer terug was in NLquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh chill..
Hoelang heb je vakantie? Leuke dingen gepland?
Ik zit in Frankrijk.. morgen weer naar NL. Dus ja genoeg leuke dingen gedaan afgelopen 10 dagen.
En dan nog twee weken vakantie voor de meiden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh chill..
Hoelang heb je vakantie? Leuke dingen gepland?
Ik zit in Frankrijk.. morgen weer naar NL. Dus ja genoeg leuke dingen gedaan afgelopen 10 dagen.
Heerlijk hoor. Denk morgen een ijscoupe te gaan eten ergens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.
Ja das de enige optie dan nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl ?
Nu ik jou hier weer zie een stuk beterquote:
Bolkloaquote:
Normaal gezien moet je van een ban inderdaad een DM of PM krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja das de enige optie dan nog.
Denk wel dat ik een ban heb daar. Maar vind het gewoon raar dat je geen melding of niks krijgt daarvan.
Nee nog 1 nachtje..blij toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alweer terug was in NL![]()
Nog veel gewandeld of gewoon lekker veel gechilld bij het zwembad en naar mooie mannen zitten kijken?
Ik heb alleen een lang weekend naar de F1 race in Spa gepland, voor de rest vooral uitrusten en kijken waar we zin in hebben om te doen.
Tweede week van september ga ik weer terug de school banken in, dus maar een maandje vakantie
Yes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nog twee weken vakantie voor de meiden?
Slijmbalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu ik jou hier weer zie een stuk beter
Wat een mazzel. Hier nog vier weken.quote:
Dat was ook het geintjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee nog 1 nachtje..blij toe.
Uhhh vooral aan het zwembad gelegen.
Knappe mannen? In Frankrijk? You're kidding me right?![]()
Maandje is ook lekker lang, maar we moeten ook nog gaan verhuizen gedurende deze maand, dus nog genoeg dingen te doen en te regelen.quote:Ah das supervet. Gaaf man..![]()
Maar een maandje ?zijn er niet veel die dat kunnen zeggen hoor.
Best wel logisch ook. Die foto's van jou en die komkommer die je in mijn FB had gezet konden gewoon echt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja das de enige optie dan nog.
Denk wel dat ik een ban heb daar. Maar vind het gewoon raar dat je geen melding of niks krijgt daarvan.
Heeft ze die in jouw fobo gezet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Best wel logisch ook. Die foto's van jou en die komkommer die je in mijn FB had gezet konden gewoon echt niet
Ben je hem nu al beu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een mazzel. Hier nog vier weken.
Mijn knappe vent zit in NL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ook het geintje![]()
Ik heb op het werk te vaak met walen te maken gehad, die zijn nog erger![]()
[..]
Maandje is ook lekker lang, maar we moeten ook nog gaan verhuizen gedurende deze maand, dus nog genoeg dingen te doen en te regelen.
fotoboek, dm, het lijkt ook allemaal op elkaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze die in jouw fobo gezet?![]()
![]()
En ik voelde me nog wel zo speciaal toen ze me die 'prive' door stuurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |