Ha haquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertje
Dat word weer naar de psychiater iedere woensdag middag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertje
Mag ik nog wel in mijn string rondlopen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.
Liever nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik nog wel in mijn string rondlopen dan
Alleen als het een fluoriderende borat string is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen m'n billen wel beter in uit. Vinden de vrouwen vast mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen als het een fluoriderende borat string is.
En dan kunnen ze ook het bobbeltje aan de voorkant beter zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen m'n billen wel beter in uit. Vinden de vrouwen vast mooi.
Ja toch @:charmed_angel
Moet het water niet te koud zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan kunnen ze ook het bobbeltje aan de voorkant beter zien
Moest je die foto nou weer naar me DMen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Moest je die foto nou weer naar me DMen?
@moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik wilde het eigenlijk naar @:moemoe sturen maar dat durfde ik niet
Nog even en het is weer het heerlijk avondjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rustige avond vanavond hier
Iedereen is vast sociale dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rustige avond vanavond hier
Zo oud zie ik er nou ook weer niet uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader was
Hoax, fokkers doen alleen sociaal op fokquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is vast sociale dingen aan het doen.
Hallo. Ja hoor. Met jou ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Whatsup? Alles goed? Hoe was je dag?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |