No legend, no storyquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker sfeertje weer hier.
Lekker post krikken met emoticons
Een post is een post.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Over het algemeen wel, af en toequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd hebben wij wel gehad.
Zo is dat wel altijd bij jouquote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:
had er tot mijn 23e of zo nog weleens last van.,quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, af en toe
Heb er nooit overdreven veel last van gehad alleen een paar keer een knoeperd op m'n neus.. Pijnlijk ook wel. Maar merk het nog steeds wel als ik ongezond eet een tijdje of weinig slaap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had er tot mijn 23e of zo nog weleens last van.,
sta ik al in de top 20?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij bedoelde een gat in haar hand. Want een ander gat kan hij niet meer vullen
Neequote:
Ik heb wel eens een enorme puist in mijn neus gehadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb er nooit overdreven veel last van gehad alleen een paar keer een knoeperd op m'n neus.. Pijnlijk ook wel. Maar merk het nog steeds wel als ik ongezond eet een tijdje of weinig slaap.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een enorme puist in mijn neus gehad
Het deed pijn en je zag het juist wel omdat mijn neus flink rood was door de zwellingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ai dat lijkt me ook niks nee, maar zie je minder goed in ieder geval
Ik leef met terugwerkende kracht met je meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het deed pijn en je zag het juist wel omdat mijn neus flink rood was door de zwelling
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Mijn rijst en noedels krijgen ze ook niet!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenaardappelen kunnen ze krijgen
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komen
Avondje pilsen met vrienden noem ik geen bezoekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zeg je nunadat je al mijn bier hebt opgedronken.
Net als je anusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Let op, dit topic wordt zo automatisch gesloten
Stuur maar door naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
LUIERGENOT BESTE GENOTquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |