Ik leef met terugwerkende kracht met je meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het deed pijn en je zag het juist wel omdat mijn neus flink rood was door de zwelling
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Mijn rijst en noedels krijgen ze ook niet!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenaardappelen kunnen ze krijgen
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komen
Avondje pilsen met vrienden noem ik geen bezoekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zeg je nunadat je al mijn bier hebt opgedronken.
Net als je anusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Let op, dit topic wordt zo automatisch gesloten
Stuur maar door naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
LUIERGENOT BESTE GENOTquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
Die tough guy eet altijd salpeterzuur bij z'n ontbijt samen met sambalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |