Ik weet eigenlijk niet precies wat het is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Dat wil je niet op je boterham vinden, of op je zusje fwiw
Je zusje wil anders maar wat te graag markonaise ontvangenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Dat wil je niet op je boterham vinden, of op je zusje fwiw
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga eens vakantie vieren joh
Soort van markje speciaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje wil anders maar wat te graag markonaise ontvangen
Blijft fascinerend die zwarte zaterdagenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanje
Dat is niet best als de Eifel zijn bestemming isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanje
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft fascinerend die zwarte zaterdagen
Moest ik hier nou naar links of naar rechtsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet best als de Eifel zijn bestemming is
Ik ook altijd in augustus. Maar in Frankrijk en Italië begint het nu pasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopen
Komt waarschijnlijk omdat de kans op heet zomerweer in augustus een stuk kleiner is dan juliquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook altijd in augustus. Maar in Frankrijk en Italië begint het nu pas
Over een paar weken beginnen de colleges weer hier, dus volgende week zullen er weer een hoop 18jarigen en een paar verdwaalde ouders over campus hier huppelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopen
Jep. Ansich wel raar dat ze tijdens de heetste maand doorgaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat de kans op heet zomerweer in augustus een stuk kleiner is dan juli
Sambalquote:
Niet met ontbijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sambal![]()
Kun je niet tegen pittig eten?
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelekquote:
Uhuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelek
Ik zou die cracker niet op mijn nuchtere maag kunnen verdragenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelek
Als frêle jongeman valt dat idd zwaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die cracker niet op mijn nuchtere maag kunnen verdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |