Haha ja hoor, leuk het zwembad. Vind die golfbaden altijd leuk, dan ga je mee op zo een golf om te botsen op iemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hallo. Ja hoor. Met jou ook?
Mijn dag was prima aan het zwembad.![]()
De jouwe ook?
quote:
Oh ja dat is zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, fokkers doen alleen sociaal op fok
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef stokj het volgende:
Ging nog even wat Italiaans Gelato ijs halen.
Dit keer straciatella en citroen gekozen als smaak. Je moet toch wat met deze zomer...
Ahh chill..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, eindelijk vakantie![]()
Jij al veel leuke dingen gedaan met de meiden in hun vakantie?
Mailtje sturen naar forum@fok.nl ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Already_in_use het volgende:
Wat is dit toch voort een ballentent zeg. Om te janken. Heb 5 mods een dm gestuurd of ik een ban op fobo heb.....wacht nog steeds op antwoord.
Ik heb juist een hekel aan die golfslagbaden. Word mijn haar helemaal natquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ja hoor, leuk het zwembad. Vind die golfbaden altijd leuk, dan ga je mee op zo een golf om te botsen op iemand.
Mijn dag was wel oke hoor. Het is alweer bijna zondag...
Dudequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
AiU![]()
[..]
Oh ja dat is zo.
[..]
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.
Ik dacht dat je alweer terug was in NLquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh chill..
Hoelang heb je vakantie? Leuke dingen gepland?
Ik zit in Frankrijk.. morgen weer naar NL. Dus ja genoeg leuke dingen gedaan afgelopen 10 dagen.
En dan nog twee weken vakantie voor de meiden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh chill..
Hoelang heb je vakantie? Leuke dingen gepland?
Ik zit in Frankrijk.. morgen weer naar NL. Dus ja genoeg leuke dingen gedaan afgelopen 10 dagen.
Heerlijk hoor. Denk morgen een ijscoupe te gaan eten ergens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
Wel lekker. Ik had laatst mango en tropical.
Ja das de enige optie dan nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl ?
Nu ik jou hier weer zie een stuk beterquote:
Bolkloaquote:
Normaal gezien moet je van een ban inderdaad een DM of PM krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja das de enige optie dan nog.
Denk wel dat ik een ban heb daar. Maar vind het gewoon raar dat je geen melding of niks krijgt daarvan.
Nee nog 1 nachtje..blij toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alweer terug was in NL![]()
Nog veel gewandeld of gewoon lekker veel gechilld bij het zwembad en naar mooie mannen zitten kijken?
Ik heb alleen een lang weekend naar de F1 race in Spa gepland, voor de rest vooral uitrusten en kijken waar we zin in hebben om te doen.
Tweede week van september ga ik weer terug de school banken in, dus maar een maandje vakantie
Yes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nog twee weken vakantie voor de meiden?
Slijmbalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu ik jou hier weer zie een stuk beter
Wat een mazzel. Hier nog vier weken.quote:
Dat was ook het geintjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee nog 1 nachtje..blij toe.
Uhhh vooral aan het zwembad gelegen.
Knappe mannen? In Frankrijk? You're kidding me right?![]()
Maandje is ook lekker lang, maar we moeten ook nog gaan verhuizen gedurende deze maand, dus nog genoeg dingen te doen en te regelen.quote:Ah das supervet. Gaaf man..![]()
Maar een maandje ?zijn er niet veel die dat kunnen zeggen hoor.
Best wel logisch ook. Die foto's van jou en die komkommer die je in mijn FB had gezet konden gewoon echt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja das de enige optie dan nog.
Denk wel dat ik een ban heb daar. Maar vind het gewoon raar dat je geen melding of niks krijgt daarvan.
Heeft ze die in jouw fobo gezet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Best wel logisch ook. Die foto's van jou en die komkommer die je in mijn FB had gezet konden gewoon echt niet
Ben je hem nu al beu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een mazzel. Hier nog vier weken.
Mijn knappe vent zit in NL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ook het geintje![]()
Ik heb op het werk te vaak met walen te maken gehad, die zijn nog erger![]()
[..]
Maandje is ook lekker lang, maar we moeten ook nog gaan verhuizen gedurende deze maand, dus nog genoeg dingen te doen en te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |