Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaartquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Jeez.......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
schopje CUL maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:
Ik zou het doen!!quote:
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
VERTEL VERTEL!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
Vind niks geiler dan datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh ik heb voor de dolce gusto de caps van starbucks gehaald om te proberen. Geen aanrader!
Ja ook gezien ja. Wel nice dat nieuwe assortiment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberen
Helaas is dat ook zeer goed mogelijk bij @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |