Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaartquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Jeez.......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
schopje CUL maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde beetje expirementeren met een nieuw recept voor appeltaart
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:
Ik zou het doen!!quote:
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus zat te fappen op het feit dat hij vandaag weer 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
VERTEL VERTEL!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:
Weet je wat zo MEGA ONAANTREKKELIJK is?
Vind niks geiler dan datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh ik heb voor de dolce gusto de caps van starbucks gehaald om te proberen. Geen aanrader!
Ja ook gezien ja. Wel nice dat nieuwe assortiment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zag Starbucks filterkoffie bij de AH, wil ik ook wel proberen
Helaas is dat ook zeer goed mogelijk bij @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij furieus met zijn pik 450 posts met enkel emoticons heeft geplaatst
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
22 mannen op een grasveldje die achter een bal aanrennen?
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.quote:
Laat Q. het maar niet horenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Echt niet goed BK coupons op je mobiel die je onbeperkt gebruik kan maken itt de mac
Net DE Ice Coffee gedronken van de Jumbo. Heb nu diarree gevoelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koffiesiroop, wie dat uitgevonden heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjes
Maar stiekem vind je me wel leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.
"Stiekem vind je me wel leuk"
"O ja, is dat zo? "
" Ik weet het wel heel zeker"
Terwijl ze bijna nooit reageert op zijn berichten en als wel, heel kortaf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben opzoek naar een mooie en goede houder voor die caps
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben opzoek naar een mooie en goede houder voor die caps
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
Van die mannen die denken zeker te weten dat elke vrouw in hen geïnteresseerd is.
"O ja, is dat zo? "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha herkenbaar inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa, dat ook zeker!
[..]
"O ja, is dat zo? "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()