Wat verwacht je dan? Dat ze hun eigen achterban gaan aanvallen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is vervolgens de reactie van datzelfde deugpubliek? Doodse stilte... Zodra de daders niet blank zijn is er ineens geen enkele hysterie en ophef. Iedere keer weer. De selectieve verontwaardiging is tekenend.
Als dat al gebeurt, dan staat dat totaal niet in verhouding tot het daadwerkelijk wegpesten van mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT communityquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Ja maar julliequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit inderdaad, selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets altijd. Doen zelf niet anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Behalve links heeft iedereen een pesthekel aan de migrantenkermis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is lastig, want ts opent namelijk alleen maar topics als het om een misdaad begaan door een vluchteling/buitenlander gaat. Als dit door een blanke gebeurt is het niet interessant voor hem, want dan kan die niet zeggen. ZiE jE nOU wEl! 11quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Ik heb geen posts bij de hand als je daar om vraagtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Wie zijn "jullie"?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
Er is een gigantisch verschil tussen normale homo's en transgenders, en mensen die half naakt op een bootje door de gracht gaan, voor de ogen van kinderen. Van mij mag iedereen die dat wil zichzelf laten ombouwen. Van mij mogen homo's gewoon trouwen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Er is namelijk een verschil tussen mensen die toevallig van mensen van hetzelfde geslacht houden en zoals jij het noemt, "flamboyante flikkers". Het probleem is het gigantische opdringen, het goedpraten van pedofilie, het seksualiseren van kinderen, het overdreven sexueel gedrag. Dat heeft allemaal niets meer met homo rechten te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
quote:Toen ze er iets van zeiden, werd Moretti in elkaar geslagen. Burgemeester Emile Roemer legde de treiteraars een gebiedsverbod op, maar dat vond de rechter weer te zwaar want hij ’kon niet meer naar de bibliotheek’ en met de trein naar z’n familie. Daarna werd een beperkter straatverbod opgelegd dat de dader vervolgens weer overtrad.
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie. En daar tel ik dus de VVD ook bij. Ze lullen hier en daar wel wat rechts maar als het er op aankomt zijn ze gewoon pro EU en pro immigratie. Ze doen er namelijk geen reet aan om er écht mee te stoppen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Behalve links heeft iedereen een pesthekel aan de migrantenkermis.
Dus dat is niet zo vreemd.
Ja die willen er écht iets aan doen met écht haalbare acties. Een boek verbieden en gebedshuizen van 1 soort verbieden. Kan makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie. En daar tel ik dus de VVD ook bij. Ze lullen hier en daar wel wat rechts maar als het er op aankomt zijn ze gewoon pro EU en pro immigratie. Ze doen er namelijk geen reet aan om er écht mee te stoppen.
Ik denk dat alleen PVV en FvD écht iets aan de 'migrantenkermis' willen doen. En hoeveel % van de stemmen halen zij? Juist, de rest is dus gewoon links.
Ik wel, zijn naam is @vogeltjesdans!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zeik ze maar weer af maar alle andere partijen zijn voor méer immigratie en dus meer islam. Wil je dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja die willen er écht iets aan doen met écht haalbare acties. Een boek verbieden en gebedshuizen van 1 soort verbieden. Kan makkelijk allemaal.
Laten we het anders omdraaien: samen hebben ze 22 zetels in de Tweede Kamer. Dat wil zeggen dat 128 zetels verdeeld zijn door het electoraat, omdat ze de partijen en/of hun standpunten niet serieus nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:35 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zeik ze maar weer af maar alle andere partijen zijn voor méer immigratie en dus meer islam. Wil je dat?
En daarbij is het nu vooral zaak dat er geen meer bij komen. En beide partijen zijn voor een Nexit, of in het geval van FvD in ieder geval een referendum hierover om vervolgens zelf te kunnen beslissen hoeveel we er nog binnen laten. Bij beide partijen gaat het aantal dan drastisch naar beneden.
Heel. Erg. Belangrijk.
Wat je verder van de partij vindt doet er niet eens meer toe. Een stem die niet op 1 van deze 2 partijen wordt gedaan is een stem op links. Een stem op meer EU en meer immigratie.
En dan heb ik nog niets negatiefs gezegd over de linkse partijen maar als we gaan 'cherry picken' zoals mensen altijd doen over FvD of PVV, dan kan ik als ik wil ook wel een lijstje beginnen over D66, Groenlinks of VVD. Maar ik heb er niet eens zin meer in.
Als mensen niet begrijpen dat de islam en massa-immigratie het grootste gevaar zijn voor onze samenleving en dus lekker op partijen stemmen die hier zelfs pro-actief beleid op voeren, dan vrees ik dat ophoudt. Jammer maar helaas.
Ik wel, maar ik ga er tegen in. Dit soort "grapjes" zijn niet grappig. Druppel op een gloeiende plaat misschien maar zo is het dan maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
beide klopt toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Het een is een mening. Het andere is treiteren tot aan geweld aan toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
De islam is toch ook waar de meeste problemen ontstaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat deze TS enigszins moeite heeft met de Islam. Pin me er niet op vast, maar het is een gevoel.
Vroeger was rechts juist aan de macht - en toen werden de immigranten binnengehaald terwijl links ze omschreef als "barbaren uit een achterlijke woetijnideologie".quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie.
Laat toch gaan joh. Pferdelul kan je allang niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Er is een gigantisch verschil tussen normale homo's en transgenders, en mensen die half naakt op een bootje door de gracht gaan, voor de ogen van kinderen. Van mij mag iedereen die dat wil zichzelf laten ombouwen. Van mij mogen homo's gewoon trouwen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Er is namelijk een verschil tussen mensen die toevallig van mensen van hetzelfde geslacht houden en zoals jij het noemt, "flamboyante flikkers". Het probleem is het gigantische opdringen, het goedpraten van pedofilie, het seksualiseren van kinderen, het overdreven sexueel gedrag. Dat heeft allemaal niets meer met homo rechten te maken.
Als je dat niet ziet, dan ben je waarschijnlijk een gigantische homofoob.
Nee kneus, dat is het verschil tussen ergens niets mee hebben, en veroordelen van treiteren, terreur en gewelddadig gedrag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee kneus, dat is het verschil tussen ergens niets mee hebben, en veroordelen van treiteren, terreur en gewelddadig gedrag.
Wie zegt dat "wij" niet begaan zijn met homo's of transgenders? Dat zijn altijd maar weer aannames door de deugers of 5e collone moslims op FOK! terwijl "wij" nooit negatieve uitspraken over die groepen doen. Waarom toch elke keer dat liegen uit jouw hoek om jezelf het idee te geven dat je een punt maakt? Elke discussie met een links/pro moslim typje is volledig gebaseerd op aannames uit de linkse/islamitische onderbuik, keer op keer maar weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Typischquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Hexagon het volgende:
Typische FvD/PVV hypocrisie
Bij de gaypride
"Die stomme flikkers moeten normaal doen"
Moslim doet wat naars tegen LHBT'er
"Blij af van onze LHBT'ers!!!!!"
Juist, maar zoals gewoonlijk zien we weer die eeuwige onschuld van de users hierboven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Hexagon het volgende:
Typische FvD/PVV hypocrisie
Bij de gaypride
"Die stomme flikkers moeten normaal doen"
Moslim doet wat naars tegen LHBT'er
"Blij af van onze LHBT'ers!!!!!"
Neuh ik ben niet eens links.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Typisch
De vraag die ik mij altijd stel bij dit soort reacties is of de poster een hypocriete linkse gek is of gewoon een moslim die koste wat kost zijn geloof zal beschermen.
0 inhoud, 0 bewijs 100% onderbuik.
Haha, J.A.R.V.I.S. is homoquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Één van mijn beste vrienden is homo
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat "wij" niet begaan zijn met homo's of transgenders? Dat zijn altijd maar weer aannames door de deugers of 5e collone moslims op FOK! terwijl "wij" nooit negatieve uitspraken over die groepen doen. Waarom toch elke keer dat liegen uit jouw hoek om jezelf het idee te geven dat je een punt maakt? Elke discussie met een links/pro moslim typje is volledig gebaseerd op aannames uit de linkse/islamitische onderbuik, keer op keer maar weer.
Daarbij als je een grapje over een homo al zwaarder vindt dan het gewelddadig belagen van homo's dan is er toch iets heel erg mis in je hoofd, maar dat begint een alsmaar groter deel van Nederland langzaam duidelijk te worden. Één van mijn beste vrienden is homo, grapjes maken doen we onderling altijd, en belaagd wordt hij ook wel eens ja door vooral kansenparels moet je hem eens vragen wat hij erger vindt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, de zoveelste.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.
De meneer in je UI doet dat in ieder geval maar al te graagquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, ze zoveelste.
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meneer in je UI doet dat in ieder geval maar al te graag
Daarbij laat die zich ook in met dit soort anti homo clubjes
https://www.ad.nl/nijmege(...)-revolutie~a764dd12/
Maar blijkbaar is het alleen een probleem wanneer degenen die anti homo zijn een islamitische achtergrond hebben
Geef gewoon eerlijk toe dat het je alleen maar wat interesseert als er moslims bij zijn betrokken. Wees een kerel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.
Ja het is vrij simpel. Je loopt de fanboy te zijn van iemand die zich openlijk inlaat met allerlei homovijandige figuren. Dan lijkt het erop dat je dat blijkbaar niet zo'n punt vind.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.
Nee hoor, er valt namelijk niks toe te geven. Dat spelletje ken ik nog van jullie voorgangers die ook alleen maar met zulke beschuldigingen kwamen, en wat bleek, Jarvis reageerde ook gewoon in topics waar er blanke of autochtone daders waren met exact dezelfde opmerkingen als dat ik geef bij allochtone daders. Het verschil is wel dat die topics na 2 pagina's een stille dood stierven omdat er niet 4 topics vol gekwakt werd door mensen zoals jou die om de één of andere reden opeens niet zoveel commentaar hadden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Geef gewoon eerlijk toe dat het je alleen maar wat interesseert als er moslims bij zijn betrokken. Wees een kerel.
Ohja joh? Wat frappant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De islam is toch ook waar de meeste problemen ontstaan?
Juist ja, prachtige redenatie. Die houden we erin. Een UI, waarvan je nog niet eens weet waarom ik hem heb geeft aan dat ik een homo hater ben, juist. En dat alles omdat jij van mening bent dat Baudet een homo hater is, dan moet ik immers ook wel een homo hater zijn want ik heb een UI van Baudet. Mooi dat we dit nu hebben vastgesteld, vanuit jouw conclusie is dus iedere moslim een homohater, er wordt nogal radicaal op gereageerd binnen dat geloof dus zijn ze het allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vrij simpel. Je loopt de fanboy te zijn van iemand die zich openlijk inlaat met allerlei homovijandige figuren. Dan lijkt het erop dat je dat blijkbaar niet zo'n punt vind.
Dan is het ook niet erg overtuigend om je vervolgens als begaan met LHBT-rechten te gaan profileren.
Nou zeg ik nergens dat je een homohater bent. Maar je knijpt wel een oogje dicht voor hetgene jouw politieke idool doet. Dan is stellen dat je heel begaan bent met LHBT'ers niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist ja, prachtige redenatie. Die houden we erin. Een UI, waarvan je nog niet eens weet waarom ik hem heb geeft aan dat ik een homo hater ben, juist. En dat alles omdat jij van mening bent dat Baudet een homo hater is, dan moet ik immers ook wel een homo hater zijn want ik heb een UI van Baudet. Mooi dat we dit nu hebben vastgesteld, vanuit jouw conclusie is dus iedere moslim een homohater, er wordt nogal radicaal op gereageerd binnen dat geloof dus zijn ze het allemaal.
Hebben jullie eigenlijk ook ooit nog eens iets inhoudelijks te zeggen over dit soort artikelen? Of is het vooral weer pagina's volplempen met leugens een aanvallen naar mensen die dit gedrag meer dan zat zijn?
Je maakt hetzelfde punt als ik. Jammer maar helaas. Jammer dat 85% van de stemmers dus blijkbaar voor meer immigratie is en de Nederlandse cultuur en waarden dus als totaal ondergeschikt vinden aan hun eigen (korte termijn) belang.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laten we het anders omdraaien: samen hebben ze 22 zetels in de Tweede Kamer. Dat wil zeggen dat 128 zetels verdeeld zijn door het electoraat, omdat ze de partijen en/of hun standpunten niet serieus nemen.
Dan houdt het snel op met je ronduit stompzinnige ideeen als een Nexit. Jammer maar helaas.
Beide zijn natuurlijk, maar 1 van de 2 is strafbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef spierbal het volgende:
Het is onnatuurlijk. Net zoals pedofilie ook onnatuurlijk is, maar wordt dat wel verafschuwd. Maar homoseksuele moeten met fluwelen handschoentjes aangepakt worden.
Blijkbaar zien 85% van de mensen immigratie als een onderdeel van de Nederlandse cultuur. In dat geval stemmen zij juist op partijen die de Nederlandse cultuur (wat voor iedereen iets anders inhoudt, maar dat terzijde) juist in stand houdt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:02 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je maakt hetzelfde punt als ik. Jammer maar helaas. Jammer dat 85% van de stemmers dus blijkbaar voor meer immigratie is en de Nederlandse cultuur en waarden dus als totaal ondergeschikt vinden aan hun eigen (korte termijn) belang.
Man lul toch niet zo slap. Daar komt het oude 'we zijn allemaal immigranten want de mensheid begon in Centraal Afrika' weer uit de hoge hoed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijkbaar zien 85% van de mensen immigratie als een onderdeel van de Nederlandse cultuur. In dat geval stemmen zij juist op partijen die de Nederlandse cultuur (wat voor iedereen iets anders inhoudt, maar dat terzijde) juist in stand houdt.
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Man lul toch niet zo slap. Daar komt het oude 'we zijn allemaal immigranten want de mensheid begon in Centraal Afrika' weer uit de hoge hoed.
Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%quote:Als jij het verschil niet ziet tussen Nederland en Saudi-Arabië dan heb je een plaat voor je kop. En als je het verschil niet ziet tussen een klein Brabants dorpje waar 3% allochtoon is i.v.m. een dagje naar Rotterdam naar de markt waar je meer hoofddoeken ziet dan zonder en je nog maar amper Nederlands gesproken hoort, dan wíl je er gewoon geen probleem van inzien.
Verder grappig dat je het hebt over 'immigratie als onderdeel van de Nederlandse cultuur', maar als we zo door gaan dan bestaat Nederland nog voor het einde van deze eeuw voor meer dan de helft uit allochtonen. En dan bestaat die 'cultuur' waar jij het over hebt niet meer. Want in islamitische culturen, die hier dan ook geldt, is immigratie er helemaal geen onderdeel van.
Nee hoor dat is alleen in jouw inteelt cirkel normaal debiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Je weet wel waar ik het over heb want het punt dat je maakt is dat 'Immigratie bij de Nederlandse cultuur hoort'. Dus je doelt op het feit dat we in Nederland eigenlijk allemaal immigranten zijn. Dan trek ik die lijn verder en dan zeg ik dat alle mensen oorspronkelijk uit Afrika komen. Maar dat is natuurlijk geen steekhoudend argument. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur, een eigen identiteit en die verschil bijvoorbeeld ook van nabije landen zoals Duitsland en België en al helemaal van Japan of Saudi-Arabië. En dat weet jij ook wel dus houd je niet van de domme.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika?
[..]
Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%
Kijk, als mensen “kijk maar naar opsporing verzocht” komen als argument over de staat van Nederland haak ik een beetje af. Evenals de rekensom 80.000 per jaar erbij is 8 miljoen in 100 jaar. Zo werkt het (helaas) niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik het over heb want het punt dat je maakt is dat 'Immigratie bij de Nederlandse cultuur hoort'. Dus je doelt op het feit dat we in Nederland eigenlijk allemaal immigranten zijn. Dan trek ik die lijn verder en dan zeg ik dat alle mensen oorspronkelijk uit Afrika komen. Maar dat is natuurlijk geen steekhoudend argument. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur, een eigen identiteit en die verschil bijvoorbeeld ook van nabije landen zoals Duitsland en België en al helemaal van Japan of Saudi-Arabië. En dat weet jij ook wel dus houd je niet van de domme.
Ten tweede is deze 'kletspraat', die ja al decennia hoort en waar je al decennia doorheen prikt blijkbaar, steeds meer realiteit aan het worden. Kom je ooit in Rotterdam of Amsterdam? Of Den Haag? Of Utrecht? Of Antwerpen? Of Brussel?
En is jou daar in deze 'decennia' niks opgevallen? En kijk je ooit Opsporing Verzocht? Is je na al die 'decennia' nog steeds niks opgevallen?
En kijk je wel eens naar de prognoses over de bevolkingsgroei en het aantal allochtonen? Gemiddeld 80.000 immigranten per jaar erbij is voor jou heel normaal? Na 100 jaar dus 8 miljoen immigranten erbij, wat de helft is van de Nederlandse bevolking, is gewoon prima?
Nogmaals, het bewijs zit hem niet in enge cijfertjes of dreigementen, maar in de praktijkvoorbeelden. Ga nou eens naar Rotterdam en loop daar overdag eens rond net buiten het centrum. 40 jaar geleden was daar geen enkele buitenlander. Wat zie je daar nu?
Bedankt voor je input knulquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor dat is alleen in jouw inteelt cirkel normaal debiel.
Ik kan me niet herinneren dat moslims werden verdedigd als het om homohaat ging. Nou ja, mogelijk wat moslims die dat doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, de zoveelste.
Maar gaat die vlieger dan ook niet voor jezelf op? Begaan zijn met homo's en geen topic ongemoeid laten om de islam te verdedigen.
Graag gedaan @pferdfahrer!quote:
Het is niet natuurlijk, en daarbij boeit het mij geen ene kut hoe een ander is of opsteld. Heb mijn eigen leven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beide zijn natuurlijk, maar 1 van de 2 is strafbaar.
En je hoeft “Homoseksuele” niet aan te pakken, ook niet met fluwelen handschoenen, ze doen namelijk niets fout.
Maar je bedoelde natuurlijk; “Ik vind met mijn enge geest....”
Want migratie is het enige thema. En het standpunt over migratie is wat je links of rechts maakt, de rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie.
Ik denk dat alleen PVV en FvD écht iets aan de 'migrantenkermis' willen doen. En hoeveel % van de stemmen halen zij? Juist, de rest is dus gewoon links.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is vervolgens de reactie van datzelfde deugpubliek? Doodse stilte... Zodra de daders niet blank zijn is er ineens geen enkele hysterie en ophef. Iedere keer weer. De selectieve verontwaardiging is tekenend.
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
In de toekomst gaat het een lastige keuze worden voor links. Kiezen ze voor de LGBT of juist voor de moslims? Ik heb zo'n vermoeden dat ze voor de moslims gaan kiezen, gezien de recente ontwikkelingen.
Ja precies, om een beetje normaal te kunnen potenrammen heb je zowel moslims als homo's nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.
Voor LGBT natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
In de toekomst gaat het een lastige keuze worden voor links. Kiezen ze voor de LGBT of juist voor de moslims? Ik heb zo'n vermoeden dat ze voor de moslims gaan kiezen, gezien de recente ontwikkelingen.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, om een beetje normaal te kunnen potenrammen heb je zowel moslims als homo's nodig.
Okee, je snapt het niet. Maar blijf dan ook gewoon weg hier en ga met de Lego spelen.quote:
Als de moslims nu eens zouden participeren hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.
Dat doen er velen ook, wat moet dat toch pijnlijk voor iemand als jij zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als de moslims nu eens zouden participeren hè.
Dat staat haaks op je mening over anderen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:13 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het is niet natuurlijk, en daarbij boeit het mij geen ene kut hoe een ander is of opsteld. Heb mijn eigen leven.
Het is momenteel ons grootste probleem inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:19 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Want migratie is het enige thema. En het standpunt over migratie is wat je links of rechts maakt, de rest doet er niet toe.
De SP is bijvoorbeeld tegen meer EU. Dan zou de SP volgens jou rechts zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:27 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het is momenteel ons grootste probleem inderdaad.
En nee, het is niet het enige punt wat bepaalt of je links of rechts bent. Maar een grote overheid die veel voor de burgers bepaalt is bijvoorbeeld ook een links punt. En zijn voor meer EU en een grotere EU hoort daar dus ook bij. Aangezien de VVD pertinent niet voor minder EU blijkt te zijn, vind ik dat ook een links standpunt van hen.
Werd vroeger wel verguisd als erger nog dan de Centrum Democraten maar die tijden liggen al lang en breed achter ze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De SP is bijvoorbeeld tegen meer EU. Dan zou de SP volgens jou rechts zijn.
Volgens mij ben jij degene die hier over de islam begint hoor. Maargoed, ik heb inderdaad een grafhekel aan die verwerpelijke 'religie' ja. Overal ter wereld waar de islam zich manifesteert zie je precies dezelfde fascistische uitwassen ontstaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat deze TS enigszins moeite heeft met de Islam. Pin me er niet op vast, maar het is een gevoel.
Jij begint toch in je OP over ‘buitenlandse jongeren’. En dan vul ik voor jou in dat je daarmee jongeren bedoelt die moslim zijn. Of zie ik dat fout?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier over de islam begint hoor. Maargoed, ik heb inderdaad een grafhekel aan die verwerpelijke 'religie' ja. Overal ter wereld waar de islam zich manifesteert zie je precies dezelfde fascistische uitwassen ontstaan.
TS is gefrustreerd, kan waarschijnlijk geen vriendinnetje vinden. #BlankEnBoosquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij begint toch in je OP over ‘buitenlandse jongeren’. En dan vul ik voor jou in dat je daarmee jongeren bedoelt die moslim zijn. Of zie ik dat fout?
Hysterische Remlof reactie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
TS is gefrustreerd, kan waarschijnlijk geen vriendinnetje vinden. #BlankEnBoos
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannen
Dat zijn jouw woorden remlof.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.
Ah daar hebben we onze opperracist weer! Welk kleurtje heb je zelf eigenlijk grote vriend?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.
Dat is toch waar je over loopt te huilen. Blanke heteromannen zijn zo zielig want ze krijgen overal de schuld van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden remlof.
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je? Het ging om de selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is toch waar je over loopt te huilen. Blanke heteromannen zijn zo zielig want ze krijgen overal de schuld van.
Dus dat moslimjongeren een transgenderstel terroriseren is niet eens de klacht? De uitblijvende reactie vanuit de Rainbowwarriorshoek is pas echt stuitend!quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannen
[..]
Als ze de moslims kiezen, hebben ze daarna een gezamenlijke vijand, namelijk iedereen anders dan hunzelf. Doet me denken aan een bepaald figuur rond 1940-1945. Hun aanhangers vertonen ook veel overeenkomsten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ernstigere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus dat moslimjongeren een transgenderstel terroriseren is niet eens de klacht? De uitblijvende reactie vanuit de Rainbowwarriorshoek is pas echt stuitend!
Helder. Prioriteiten op orde en zo.
Jammerlijk genoeg zijn er nog veel (linksche) mafketels in Nederland die hun eigen kinderen nog zouden opofferen om maar te deugen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ergere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ernstigere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Leg eens uit? Ik zie 'em niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.
Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.quote:
Das een beste dooddoener. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.
Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, je snapt het niet. Maar blijf dan ook gewoon weg hier en ga met de Lego spelen.
Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat staat haaks op je mening over anderen.
Maar leg uit wat er niet natuurlijk aan is? Mijn natuur valt op mannen, daar zit niets kunstmatigs tussen. Hoe zou ik er voor moeten zorgen dat ik op vrouwen val, als dat heel onnatuurlijk voor me aanvoelt?
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.
34 baby mama's en nog tellende!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting?
Maar de manier waarop en waarmee blijft dan nog altijd de vraag hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat doen er velen ook, wat moet dat toch pijnlijk voor iemand als jij zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doen
Simpele dwaas.
Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?
Zoals de natuur het bedoeld heeft?
Brand is erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Brand is erg.
Het maakt mij geen fluit uit wat je vindt, probeer er achter te komen wat jij tot de natuur vindt behoren en wat niet. In mijn ogen zijn mijn “afwijkingen” natuurlijk, vandaar de vraag. Maar goed, het is dus een mening zonder inhoud. Is ook niet erg.
Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.
Maar nee, we houden zelf “onze soort” niet in stand. Jullie kweken ons..
Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
Het is geen semantische discussie. Homoseksuelen zijn geen sub-soort van de mens, het zijn mensen die genetisch zo afwijken dat ze geheel natuurlijk op hun eigen geslacht vallen. Ze hoeven zich niet voort te planten, omdat de soort zichzelf in stand houdt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.
Fijne avond.
Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.
Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.
Dus ik kan mij voorstellen dat mensen dat zat worden hoe alles wordt opgedrongen.
Als je je normaal gedraagt niet. Maar als je je gedraagt als een pisnicht met je wapperhandjesgedrag, je overdreven gekontdraai en je übergaye flikkertoontje, dan gedraag je je bewust anders dan de rest. Dan moet je ook niet raar staan kijken als de rest wat van jouw afwijkende gedrag vindt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVVquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Altijd weer zo lekker hoe jullie begaan zijn met homos en trangenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door Nederlanders, maar als het moslims zijn dan houdt je snel je bek dicht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Geen enkele inhoudelijke reactie op zijn terechte opmerking hoe bv Rotterdam/Den Haag etc er heden ten dage bijlopen. Is dat waar of niet?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika?
[..]
Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%
Ja echt errug, het is net een woestijn tegenwoordig met allemaal bazarren en veel kamelen ook. Ze schijnen er ook al publieke exevuties uit te voeren in het ado den haag stadion. Verder is me inderdaad ook opgevallen dat niemand meer Nederlands praat in Den Haag. En alle vrouwen moeten niqaabs dragen, ook de blanken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen enkele inhoudelijke reactie op zijn terechte opmerking hoe bv Rotterdam/Den Haag etc er heden ten dage bijlopen. Is dat waar of niet?
Je bent net een typische climate change ontkenner. "Een graadje warmer nou nou poeh poeh, echt erg hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja echt errug, het is net een woestijn tegenwoordig met allemaal bazarren en veel kamelen ook. Ze schijnen er ook al publieke exevuties uit te voeren in het ado den haag stadion. Verder is me inderdaad ook opgevallen dat niemand meer Nederlands praat in Den Haag. En alle vrouwen moeten niqaabs dragen, ook de blanken.
Is wat ik nu allemaal voor me zie, terwijl ik lekker van mijn kopje cappucino zit te slurpen op de grote markt.
De horror, Den Haag is opeens Pakistan geworden. Straks als ik weg ga neem ik mijn Kalahnikov mee terwijl ik in mn Bushmaster de parkeergarage uit rijd omdat er overal bermbommen liggen.
Wat errug allemaal!
Zo’n 99% van de homo’s gedragen zich normaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je je normaal gedraagt niet. Maar als je je gedraagt als een pisnicht met je wapperhandjesgedrag, je overdreven gekontdraai en je übergaye flikkertoontje, dan gedraag je je bewust anders dan de rest. Dan moet je ook niet raar staan kijken als de rest wat van jouw afwijkende gedrag vindt.
[ afbeelding ]
Achterlijk doen en dan provocerend eisen dat anderen dat normaal vinden?
Gewoon zelf normaal doen, dan word je vanzelf geaccepteerd en daar heb je geen pride voor nodig.
Ik ga toch ook niet met een veer in mijn reet over straat rennen en roepen dat iedereen dat maar normaal moet vinden omdat ik hetero ben?
We hebben het over dat gedoe met de pride, waar jezelf provocatief en public laten uitwonen op een pootboot kennelijk de nieuwe norm is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo’n 99% van de homo’s gedragen zich normaal.
Maar maar maar ZO ZIJN WE.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hebben het over dat gedoe met de pride, waar jezelf provocatief en public laten uitwonen op een pootboot kennelijk de nieuwe norm is.
Nee, je hoeft niet supergay te praten.
Nee, je hoeft niet verwijfd te doen.
Nee, je hoeft je niet in leer op een nichtenboot te hijsen om 'jezelf' te kunnen zijn.
Wees gerust homo, maar gedraag je. Er bestaat geen enkele verplichting om achterlijk en provocatief gedrag te moeten accepteren door de grote massa.
Het zeikregent nu, niemand zit op Grote Marktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is wat ik nu allemaal voor me zie, terwijl ik lekker van mijn kopje cappucino zit te slurpen op de grote markt.
New. Zo willen we ons gedragen, zo eisen we. Wij willen alle vrijheid ten koste van de rest.quote:
Wie is "de islam"? Heb je een telefoonnummer van hem?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVV
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wie is "de islam"? Heb je een telefoonnummer van hem?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou ook wanneer steeds opnieuw wanneer users met dat soort ongrijpbare holle containerbegrippen komenquote:
Je kan niet overdekt genieten? Maar jij hebt een bepaald bekrompen beeld van hoe het eruit ziet enkel komend vanuit je haat richting de islam en immigranten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het zeikregent nu, niemand zit op Grote Markt
En kom eens BUITEN die 5 km2 centrum, loop bijvoorbeeld eens vanaf de Grote Markt richting de Boekhorststraat of Westeinde. Oftewel haaks op de tramlijn of naar rechts.
Letterlijk enkele tientallen meters en vertel me het dan eens.
Of wil je soms beweren dat de overgrote meerderheid daar Nederlands is? Serieus?
Veel plezier in de Zwarte Ruiter. Loop nou maar de Boekhorststraat in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je kan niet overdekt genieten? Maar jij hebt een bepaald bekrompen beeld van hoe het eruit ziet enkel komend vanuit je haat richting de islam en immigranten.
''Moslimwetenschap ontdekt medicijn tegen homo''quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:
Wat tante Nausicaa zegt:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVV
Wat wil je daar precies over horen dan? Dat de migratie zich vooral toont in grote steden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen enkele inhoudelijke reactie op zijn terechte opmerking hoe bv Rotterdam/Den Haag etc er heden ten dage bijlopen. Is dat waar of niet?
Oja, ik was die hele pride vergeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hebben het over dat gedoe met de pride, waar jezelf provocatief en public laten uitwonen op een pootboot kennelijk de nieuwe norm is.
Nee, je hoeft niet supergay te praten.
Nee, je hoeft niet verwijfd te doen.
Nee, je hoeft je niet in leer op een nichtenboot te hijsen om 'jezelf' te kunnen zijn.
Wees gerust homo, maar gedraag je. Er bestaat geen enkele verplichting om achterlijk en provocatief gedrag te moeten accepteren door de grote massa.
twitter:JoostNiemoller twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 10:11:46Wat me dan opvalt aan zo'n gay uitzending van #Jinek is de grimmigheid die de homobeweging heeft gekregen. Grapjes maken wordt gelijk gesteld aan pesten, discriminatie, haat. Het was juist die sfeer van ironie die zo'n leuke bijdrage bracht. Is dat allemaal vergeten? reageer retweet
Dat de migratie tot bevolkingsvervanging heeft geleid bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies over horen dan? Dat de migratie zich vooral toont in grote steden?
Dat komt niet door migratie, of nouja wellicht deels. Maar het ligt er eerder aan hoe die kinderen opgroeien, die oudere generaties zijn niet gewend in het thuisland dat je hard moet leren om het ver te schoppen. Iets wat de kinderen spijtig vaak meekrijgen vanuit huis, ouders helpen niet goed in de opvoeding.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat de migratie tot bevolkingsvervanging heeft geleid bijvoorbeeld?
Kijk naar de gemiddelde Haagse klas. Vrijwel geen NLer meer te vinden.
En dat schijnt allemaal prachtig te zijn volgens jullie. Totdat je eigen kinderen er naar school moeten natuurlijk, dan gaan Sterre en Vlinder opeens naar de school in Voorburg...
quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat komt niet door migratie, of nouja wellicht deels.
Ja en waar zitten die scholen? Juist ja, in de buurten waar overwegend meer immigranten wonen als Nederlanders, alhoewel het zijn Nederlanders als ze geboren zijn hier. Dus laat ik dan maar gewoon zeggen de blanke gemeenschap.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Dat hele klassen meer op een klas in het midden oosten of Afrika lijken komt 'niet door migratie'?
Wat is dit voor realiteitsontkenning?
Driekwart vd scholen in de stad.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja en waar zitten die scholen? Juist ja, in de buurten waar overwegend meer immigranten wonen als Nederlanders, alhoewel het zijn Nederlanders als ze geboren zijn hier. Dus laat ik dan maar gewoon zeggen de blanke gemeenschap.
En als het gewoon een school is die goed is, waar toevallig meer donkergekleurden zitten als blanken. Is dat nu dan nog steeds zon probleem? Het gaat erom toch dat ze goed kunnen leren daar om een goede toekomst tegemoet te gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Driekwart vd scholen in de stad.
Dit is niet waar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat de migratie tot bevolkingsvervanging heeft geleid bijvoorbeeld?
Dit is ook zeker niet waar.quote:Kijk naar de gemiddelde Haagse klas. Vrijwel geen NLer meer te vinden.
Begin eerst maar eens met de feiten op orde te hebben. Starten we daarna wel een keer met hypothetische situaties.quote:En dat schijnt allemaal prachtig te zijn volgens jullie. Totdat je eigen kinderen er naar school moeten natuurlijk, dan gaan Sterre en Vlinder opeens naar de school in Voorburg...
Als jij gewoon de realiteit die zowel met eigen ogen als in cijfers is weer te geven ontkent omdat het niet in je ideologische straatje valt, dan houdt het gewoon op.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
[..]
Dit is ook zeker niet waar.
[..]
Begin eerst maar eens met de feiten op orde te hebben. Starten we daarna wel een keer met hypothetische situaties.
twitter:MrAndyNgo twitterde op zondag 04-08-2019 om 08:01:29A look into what happened during one part of the national convention of the Democratic Socialists of America in Atlanta this weekend. https://t.co/bWekVQxPWV reageer retweet
Of tijdens het protesteren tegen geweld tegen homo's omdraaien en weglopen zodra ze aan het eind van de straat zien dat er een homo door 3 moslimjongeren in elkaar wordt geramd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef Werkman het volgende:
Inderdaad, Maak als uit de klei getrokken Hollander een "generaliserende" opmerking over welke groep dan ook en je hebt een heel leger van DENK, GL, en D66 over je heen.
Worden er in A-dam homo's en mensen met een keppeltje in elkaar gemept dan hoor je krekels fluiten.
Femke, Sylvana, Fleur en Denk!
Waar zijn jullie dan?
Bevolkingsvervanging. Laat maar zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als jij gewoon de realiteit die zowel met eigen ogen als in cijfers is weer te geven ontkent omdat het niet in je ideologische straatje valt, dan houdt het gewoon op.
Met je fakenews.
Waarom zouden we reageren op een totaalmadde argumentloze boerelul?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga je nog reageren op me @:de_onnoembare
Aufkenseren nu kenserbirdquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zouden we reageren op een totaalmadde argumentloze boerelul?
Een nieuwe aflevering van VI en het deugvolk is weer eens viesboos. Waarom kijken die eigenlijk?twitter:chrisklomp twitterde op maandag 05-08-2019 om 22:49:29Volgens de analisten is er ‘niets aan de hand in Nederland’ en krijgen ‘alle groeperingen te maken met zinloos geweld, ook wij’ https://t.co/z5DNr7mbYD reageer retweet
Waar?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga je nog reageren op me @:de_onnoembare
https://www.trouw.nl/nieu(...)ote-steden~be48e435/quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bevolkingsvervanging. Laat maar zien.
Zoals ik al zei: kijk naar de scholen, daar is de overgrote meerderheid niet meer Nederlands. Was allemaal niet waar volgens jou.quote:“In Amsterdam is het al zover: daar is deze groep een minderheid. Nog maar één op de drie jongeren onder de vijftien is van Nederlandse afkomst”,
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
En als het gewoon een school is die goed is, waar toevallig meer donkergekleurden zitten als blanken. Is dat nu dan nog steeds zon probleem? Het gaat erom toch dat ze goed kunnen leren daar om een goede toekomst tegemoet te gaan?
Het gaat erom dat de bevolking wel degelijk vervangen wordt. Iets wat jullie structureel ontkennen maar ik met eigen ogen kan zien en zelfs door de Trouw wordt beaamd 'wen er maar aan witte minderheid neh neh ne neh ne'.quote:
Zijn die er ? In de populaire ranglijsten wordt er immers "gecompenseerd" voor de sociale achtergrond van leerlingen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
En als het gewoon een school is die goed is, waar toevallig meer donkergekleurden zitten als blanken. Is dat nu dan nog steeds zon probleem? Het gaat erom toch dat ze goed kunnen leren daar om een goede toekomst tegemoet te gaan?
Ik denk dat je nogal van een vlieg een olifant maakt en alsof Den Haag al blankvrij is. Er zijn gebieden inderdaad waar de bevolking meer van niet westerse komaf is, maar daartegen over staan weer meerdere wijken waar jij je als blanke nog prima thuis zou kunnen vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bevolking wel degelijk vervangen wordt. Iets wat jullie structureel ontkennen maar ik met eigen ogen kan zien en zelfs door de Trouw wordt beaamd 'wen er maar aan witte minderheid neh neh ne neh ne'.
Wat zich ook uit in het steeds minder NLs worden van die gebieden. Nle feesten worden niet meer gevierd ten gunste van bv islamitische. Voedsel wordt aangepast aan islamitische spijswetten usw. Afgelopen ramadam bv waren veel winkels en bedrijven dicht zodat ze 's avonds open konden zijn (wat verboden is, maar goed de politie en gemeente hebben niet zovele meer te zeggen in die gebieden).
Dat is een hele slechte ontwikkeling en gewoon culturele zelfmoord.
De meerderheid vd stad is allochtoon en dan is de 3e generatie die de overgrote meerderheid van de scholen vertegenwoordigd niet eens meegerekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal van een vlieg een olifant maakt en alsof Den Haag al blankvrij is. Er zijn gebieden inderdaad waar de bevolking meer van niet westerse komaf is, maar daartegen over staan weer meerdere wijken waar jij je als blanke nog prima thuis zou kunnen vinden.
Vraagje, woon je toevallig ook in zon wijk waar je als blanke inderdaad lager vertegenwoordigd bent als "buitenlanders"?
Ik woon zelf in Voorschoten en ben inderdaad wel veel in Den Haag, want het is gewoon de leukste stad om te bezoeken, vind ik persoonlijk en ja ik hou ervan dat het zo multicultureel is. Er zijn altijd wel leuke foodfairs of festivals van andere culturen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De meerderheid vd stad is allochtoon en dan is de 3e generatie die de overgrote meerderheid van de scholen vertegenwoordigd niet eens meegerekend.
Nee, ik woon nu gelukkig niet meer in zo'n wijk (maar goed, dat is driekwart vd stad tegenwoordig), maar dat was tot een aantal jaren geleden wel het geval. Ik kom er nog wel dagelijks ivm werk.
En jij? Nooit gewoond en je komt er ook nooit zeker?
Ah, in het blanke upperclass Voorschoten waar de enige allochtonen expats uit het Westen zijn en de Koerdische schoonmaakster.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Voorschoten en ben inderdaad wel veel in Den Haag, want het is gewoon de leukste stad om te bezoeken, vind ik persoonlijk en ja ik hou ervan dat het zo multicultureel is. Er zijn altijd wel leuke foodfairs of festivals van andere culturen.
Kunst, je bent een toerist die alleen even langs rijd.quote:Ik stoor mijzelf er niet aan en kan mij ook niet vinden in jouw beeld alsof het compleet verniet-westers is.
twitter:Mirjam152 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 13:33:34Toen Ellie Lust nog niet dacht dat anti-homogeweld in NL de schuld was van Johan Derksen. Ze was toen ook nog niet afhankelijk v.d. NPO. Toeval? Video via @geenstijl https://t.co/00dln8MedF reageer retweet
Op scholen is de overgrote meerderheid niet meer Nederlands...? Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)ote-steden~be48e435/
[..]
Zoals ik al zei: kijk naar de scholen, daar is de overgrote meerderheid niet meer Nederlands. Was allemaal niet waar volgens jou.
Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op scholen is de overgrote meerderheid niet meer Nederlands...? Ben je nu serieus?
In de grote steden niet nee. En ik had het ook over Den Haag. Hetegene jij keihard ontkende, maar zoals je kan zien is het ook in Adam gewoon gedocumenteerd en bericht zelfs de Trouw erover. Nu ga jij het natuurlijk proberen te downplayen door heel NL erbij te pakken, maar wees niet bang. Het breidt zich gewoon als een olievlek uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op scholen is de overgrote meerderheid niet meer Nederlands...? Ben je nu serieus?
Het is opzich niet eens een probleem, als het allemaal gewoon werkende, aangepaste mensen zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
In de grote steden niet nee. En ik had het ook over Den Haag. Hetegene jij keihard ontkende, maar zoals je kan zien is het ook in Adam gewoon gedocumenteerd en bericht zelfs de Trouw erover. Nu ga jij het natuurlijk proberen te downplayen door heel NL erbij te pakken, maar wees niet bang. Het breidt zich gewoon als een olievlek uit.
Maar wat vindt je daar nou van, dat bv in Amsterdam slechts 1/3e (3e generatie niet meegerekend) van NLe afkomst is? Prachtig? Goede ontwikkeling? Iets wat we moeten willen?
Nee als men zich echt aan had gepast aan het Nederlander zijn niet nee. Maar dat is totaal niet het geval. Men voelt zich geen Nler en WIL OOK HELEMAAL GEEN NLER zijn. Want men vindt hun eigen cultuur superieur en de NLe smerig en minderwaardig en dat wordt er ook iedere dag ingeramd thuis, in de moskee, in het buurthuis en bij de vriendjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is opzich niet eens een probleem, als het allemaal gewoon werkende, aangepaste mensen zouden zijn.
Je doet wel een hoop aannames he? Ik denk dat het een logisch gevolg is van de arbeidsmigratie van decennia terug. Dat stukje overnemen is onzin, twintig jaar geleden zaten de ouders van deze generatie ook al op Amsterdamse scholen. Ik vraag me af welk punt je nu precies wil maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
In de grote steden niet nee. En ik had het ook over Den Haag. Hetegene jij keihard ontkende, maar zoals je kan zien is het ook in Adam gewoon gedocumenteerd en bericht zelfs de Trouw erover. Nu ga jij het natuurlijk proberen te downplayen door heel NL erbij te pakken, maar wees niet bang. Het breidt zich gewoon als een olievlek uit.
Maar wat vindt je daar nou van, dat bv in Amsterdam slechts 1/3e (3e generatie niet meegerekend) van NLe afkomst is? Prachtig? Goede ontwikkeling? Iets wat we moeten willen?
De gastarbeiders waren slechts enkele tienduizenden die eigenlijk tijdelijk zouden blijven. Het is ook na niet al te lange tijd weer stop gezet. De echte massa is in de decennia erna gekomen:quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je doet wel een hoop aannames he? Ik denk dat het een logisch gevolg is van de arbeidsmigratie van decennia terug.
https://www.trouw.nl/nieu(...)-ontkracht~be74d721/quote:Bouras: “Dat verdrag getekend op 14 mei 1969 was alleen maar de start van de officiële migratie. Nederland had in 1969 al met verschillende landen rond de Middellandse Zee zulke afspraken, Marokko was het laatste. Maar er waren al vanaf 1960 veel Marokkanen spontaan naar Nederland gekomen om te werken. In totaal zijn via dit wervingscontract hooguit 4000 mannen en een paar vrouwen naar Nederland gekomen. Terwijl er in 1970 al zo’n 20.000 Marokkanen in Nederland woonden. In 1973 stopte dit verdrag alweer, ging de formele grens voor migratie weer dicht. Het verdrag heeft dus in de geschiedenis van de Marokkaanse migratie maar een kleine rol gespeeld.
Dat stukje overnemen is onzin? De feiten overnemen is onzin, maar jouw ononderbouwde gewauwel moeten we maar aannemen? Nee heer Buitendam, 20 jaar geleden was niet slechts 1/3e NLs en nee, vele ouders zaten toen NIET in NL op school omdat ze daarna pas naar NL gekomen zijn.quote:Dat stukje overnemen is onzin, twintig jaar geleden zaten de ouders van deze generatie ook al op Amsterdamse scholen. Ik vraag me af welk punt je nu precies wil maken?
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De gastarbeiders waren slechts enkele tienduizenden die eigenlijk tijdelijk zouden blijven. Het is ook na niet al te lange tijd weer stop gezet. De echte massa is in de decennia erna gekomen:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)-ontkracht~be74d721/
[..]
Dat stukje overnemen is onzin? De feiten overnemen is onzin, maar jouw ononderbouwde gewauwel moeten we maar aannemen? Nee heer Buitendam, 20 jaar geleden was niet slechts 1/3e NLs en nee, vele ouders zaten toen NIET in NL op school omdat ze daarna pas naar NL gekomen zijn.
Dit bedoel ik nu dus, de ontkenners en downplayers zoals jij weten er echt totaal niets van af en als ze dan met de feiten geconfronteerd worden dan wuiven ze ze weg. Waarom zeg je er uberhaupt iets over als je het gewoon niet eens wil weten en je lekker met je vingers in je oren LALALALA wil blijven roepen?
Zoals altijd : BD roept, jij bent dom, ik heb gelijk. En dan heeft ie gewonnen, denkt iequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzinNederland kent al een enorm lange geschiedenis mbt migratie sinds de Gouden Eeuw. Waar ik vooral heel moe van word is het verdraaien van cijfers in het eigen voordeel. En zoals Baudet doet, statistiek dan Links noemen
alsof dat een politieke voorkeur heeft. We worden niet overgenomen en migratie is een erg belangrijk onderdeel van de Nederlandse cultuur, economie etc.
Hmmnee. Er wordt mij verteld dat er een overname plaatsvindt. Dat is aantoonbaar niet waar. Je moet wel het hele plaatje tonen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd : BD roept, jij bent dom, ik heb gelijk. En dan heeft ie gewonnen, denkt ie.
Als je tegen het verdraaien van cijfers bent, en je krijgt cijfers voor je neus is ALLEEN zeggen dat ze niet kloppen weinig overtuigend van jouw kant he?
Tegenargumenten en anders niet, name calling is geen argument.
Toon aan dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmmnee. Er wordt mij verteld dat er een overname plaatsvindt. Dat is aantoonbaar niet waar. Je moet wel het hele plaatje tonen.
Doe iig een poging, je hebt fotomateriaal gekregen, cijfers etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat er géén cultuurovername plaatsvindt?
Zijn er uberhaupt cijfers van cultuurovername dan? Ik kan me niet voorstellen hoe je dat in kaart kunt brengen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe iig een poging, je hebt fotomateriaal gekregen, cijfers etc.
Zoals ik zei, alleen zeggen dat het niet zo is is gewoon geen argument. Hoe overtuigd je ook bent van je eigen gelijk.
Let op, ik geef je niet per definitie ongelijk, maar zonder bewijs krijg je iig zeker geen gelijk.
Nou ja, voornamelijk door bevolkingscijfers te vergelijken, aanwas, sterfte. En de samenstelling van de bevolking in kaart brengen, met cijfers zoals er net gegeven werden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt cijfers van cultuurovername dan? Ik kan me niet voorstellen hoe je dat in kaart kunt brengen.
Zoals door het CBS wordt gedaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voornamelijk door bevolkingscijfers te vergelijken, aanwas, sterfte. En de samenstelling van de bevolking in kaart brengen, met cijfers zoals er net gegeven werden.
Je weet wel, science.
Ik zie er iig geen bewijs voor dat het absoluut niet zo is. Er is een afname van X, een toename van Y. Maar goed, je hebt iig iets overhandigd, dank.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals door het CBS wordt gedaan?
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)elft-2019-toegenomen
Ben ik benieuwd wat we hiervan gaan maken wat betreft cultuurovername.
En culturele vergelijking met vroeger. Een aantal posts geleden maakte iemand onder andere het punt dat onze komieken tegenwoordig grappen over de Islam, van conferences tot spotprenten, eigenlijk maar liever vermijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voornamelijk door bevolkingscijfers te vergelijken, aanwas, sterfte. En de samenstelling van de bevolking in kaart brengen, met cijfers zoals er net gegeven werden.
Je weet wel, science.
QFTquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Het is allemaal maar hoe je er zelf instaat idd. Dit aanpassen aan "gasten" is voor de een heel logisch en voor de ander echt idioot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En culturele vergelijking met vroeger. Een aantal posts geleden maakte iemand onder andere het punt dat onze komieken tegenwoordig grappen over de Islam, van conferences tot spotprenten, eigenlijk maar liever vermijden.
Ook dat is een vorm van overname.
Wat een hoop aannames weer maat, dus omdat ik ben begaan met immigranten en niet westerlingen betekend dan maar dat ik dan ook in een schilderswijk moet gaan wonen mag ik mijn mening ergens over hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah, in het blanke upperclass Voorschoten waar de enige allochtonen expats uit het Westen zijn en de Koerdische schoonmaakster.
Als je het zo leuk vindt dat het zo multi-cultureel is en je het zo vaak bezoekt, waarom woon je er dan niet? Dat zal ik je vertellen: omdat je het zo leuk vindt 1 of ander evenementje te bezoeken (9 vd 10 keer in het centrum of richting Scheveningen, maar nooit in Laakkwartier of Moerwijk of zo) en dan terug te kunnen naar je blanke, NLe huis in Voorschoten. Je zou er voor geen goud willen wonen in wijken waar je de enige NLer bent en je je totaal ontheemd zou voelen, over de tyfuszooi op straat nog maar te zwijgen. Je zou je kinderen er niet op school doen, die gaan naar de Vrije School in Voorschoten, waar de 'vrijwillige ouderbijdrage' 1.500 euro is zodat paupers er niet op kunnen. Daar worden je kinderen niet gepest omdat ze ham eten, geen Arabisch kunnen of geen hoofddoek op hebben.
Net zoals in je klimaatgedrag, ben je een enorme hypocriete salonsocialist.
[..]
Kunst, je bent een toerist die alleen even langs rijd.
Nou ja, als jij in een luxe gated community woont is het wel lekker makkelijk opnemen voor mensen he? En helemaal makkelijk om anderen te veroordelen die er wel wonen en er niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat een hoop aannames weer maat, dus omdat ik ben begaan met immigranten en niet westerlingen betekend dan maar dat ik dan ook in een schilderswijk moet gaan wonen mag ik mijn mening ergens over hebben?
Juist ja, compleet de realiteit kwijt jij.
Ik vind dat echt zon dooddoener. Dus wat moeten wij dan doen? Maar gewoon bekkie dicht en snaveltje toe? Ik had ook een rasechte VVDer kunnen zijn die over lijken gaat en geen ene moer geeft om mensen die financieel zwaar hebben en zelfs daar nog een slaatje uit probeert te slaan om geld uit de zakken te kloppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als jij in een luxe gated community woont is het wel lekker makkelijk opnemen voor mensen he? En helemaal makkelijk om anderen te veroordelen die er wel wonen en er niet blij mee zijn.
Dat is wel redelijk logisch lijkt me.
Hear hear.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Sja, een dooddoener is ook "ik zeg alleen dat ik beter ben dan jij, ik doe niets meer voor de zaak, maar ik zeg het wel, dus ik ben beter"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zon dooddoener. Dus wat moeten wij dan doen? Maar gewoon bekkie dicht en snaveltje toe? Ik had ook een rasechte VVDer kunnen zijn die over lijken gaat en geen ene moer geeft om mensen die financieel zwaar hebben en zelfs daar nog een slaatje uit probeert te slaan om geld uit de zakken te kloppen.
Je zou het ook in perspectief kunnen bekijken, er wordt gesuggereerd door onnoembare alsof er aan de lopende band een omvolking gaande is, alsof mensen niet meer over straat kunnen alleen. Pak nu eens een district10.net erbij, hoeveel criminaliteit lees je nou echt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, een dooddoener is ook "ik zeg alleen dat ik beter ben dan jij, ik doe niets meer voor de zaak, maar ik zeg het wel, dus ik ben beter"
En zeker als je je dus niet kan verplaatsen in anderen (nee, niet de echte rascisten) die ergens claimen last van te hebben, maar ze wel veroordeelt, dat vind ik dan niet kunnen nee.
Ivory tower gedrag, geen idee wat er speelt, maar wel een dwingende mening erover.
Ik heb ook helemaal niets tegen een tegengeluid hoor, nuancering is prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je zou het ook in perspectief kunnen bekijken, er wordt gesuggereerd door onnoembare alsof er aan de lopende band een omvolking gaande is, alsof mensen niet meer over straat kunnen alleen. Pak nu eens een district10.net erbij, hoeveel criminaliteit lees je nou echt?
Den Haag wordt hier echt net afgeschilderd alsof het Detroit is, waar je zomaar elke dag neergestoken kan worden.
Hij zal heus wel wat ervaring hebben, maar ik denk dat het meeste van zn ervaring vooral voort komt uit berichten op de FP als er weer een daad wordt gepleegd door een "buitenlander".quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niets tegen een tegengeluid hoor, nuancering is prima.
Maar het gaat mij erom dat je mensen die wel ervaring hebben weg wil zetten als bulshitters, terwijl je er zelf dus geen ervaring mee hebt.
Ik zeg nergens dat het zo is, maar als iemand zegt dat je ergens 's nachts beter niet kan komen omdat diegene daar ervaring mee heeft kan je niet zomaar roepen dat hij onzin uitkraamt toch?
Mijn beeld van The Projects (overtrokken vergeleken NL, I know) is dat ik er beter als blanke niet kan komen. Misschien kan het prima, maar dat beeld heb ik er van. Maar ik weet het niet, dus ik zou het niet als feit OF bullshit posten.
Het is een aanname, het is niet verboden, misschien heb je 100% gelijk. Maar het is geen feit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat ervaring hebben, maar ik denk dat het meeste van zn ervaring vooral voort komt uit berichten op de FP als er weer een daad wordt gepleegd door een "buitenlander".
Zomaar een gok, maar ik denk niet dat ik er ver naast zit.
Hoi, je stinkt. Gr Gr vdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat ervaring hebben, maar ik denk dat het meeste van zn ervaring vooral voort komt uit berichten op de FP als er weer een daad wordt gepleegd door een "buitenlander".
Zomaar een gok, maar ik denk niet dat ik er ver naast zit.
Maar dat is precíes mijn punt. Er worden een aantal dingen beweerd wat totaal niet klopt. Vervanging van cultuur? Door wie? Die 800 Marokkanen die erbij komen of dat handjevol Syrische vluchtelingen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er iig geen bewijs voor dat het absoluut niet zo is. Er is een afname van X, een toename van Y. Maar goed, je hebt iig iets overhandigd, dank.
Maar je kan alsnog niet ontkennen dat er vergeleken met 30 jaar geleden veel en veel meer "niet nederlanders" wonen,losstaand van een oordeel erover.
Zoals je op de foto ziet zijn er hele klassen met alleen buitenlandse kinderen en leraressen. Ook daar hoeft geen af of voorkeur bij, maar het is wel een feit dat dat 30 jaar niet mogelijk was.
Of het OFFICIEEL een plan is om te omvolken is natuurlijk weer een andere discussie, maar dat er meer buitenlandse invloed, dus automatisch minder binnenlands, is lijkt me een feit.
Wat het gevolg is, dat weten we nog niet. Maar dat er sterke veranderingen zijn in de bevolkingssamenstelling is een feit.
En de een vindt het prima, de ander niet.
Het is een aanname ja eens, verder mag ik de onnoembare wel hoor. Slimme gozer, fanatiek ook. Zou die wat mee moeten doen. Jammer alleen dat we niet over hetzelfde denken. Maar het is zo nu en dan wel een verademing, om tussen al die clowns ook nog iemand te vinden die altijd wel open staat voor discussiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een aanname, het is niet verboden, misschien heb je 100% gelijk. Maar het is geen feit.
Als het gaat om niet-westerse asielzoekers die een inferieure/niet-verenigbare cultuur met zich meebrengen zijn dat er volgens het CBS enkele tienduizenden per jaar: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatwebquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Maar dat is precíes mijn punt. Er worden een aantal dingen beweerd wat totaal niet klopt. Vervanging van cultuur? Door wie? Die 800 Marokkanen die erbij komen of dat handjevol Syrische vluchtelingen?
Nooit in absolute als relatieve aantallen en zo wezensvreemd zoals nu. Of je bent onwetend, of je liegt gewoon keihard. Met je 'paar honderd Marokkanen en Syriers'quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzinNederland kent al een enorm lange geschiedenis mbt migratie sinds de Gouden Eeuw. Waar ik vooral heel moe van word is het verdraaien van cijfers in het eigen voordeel. En zoals Baudet doet, statistiek dan Links noemen
alsof dat een politieke voorkeur heeft. We worden niet overgenomen en migratie is een erg belangrijk onderdeel van de Nederlandse cultuur, economie etc.
Precies. De wereldbevolking verspreid zich, en t ene land doet dat nou eenmaal iets rapper dan t andere. Maar ik hoor ons hie rniet zeggen dat we alleen nog maar noedels kunnen eten vanwege de enorme hoeveelheid Chinezen. Of dat er alleen nog maar Poolse biertjes op t menu staan. Die landen hebben een enorme hoeveelheid bevolking over de grens wonen. Waarom zijn we daar dan niet bang voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is precíes mijn punt. Er worden een aantal dingen beweerd wat totaal niet klopt. Vervanging van cultuur? Door wie? Die 800 Marokkanen die erbij komen of dat handjevol Syrische vluchtelingen?
Natuurlijk veranderd de demografie, dat gebeurt wereldwijd. Hoeveel werknemers van shell zaten er op het kantoor in Londen, 30 jaar geleden? Hoeveel zaten er voor Unilever, 30 jaar geleden? Nederlanders vertrekken massaal naar het buitenland voor werk, staan ze nu in Engeland hysterisch te schreeuwen dat klompen en kaas de fish en chips gaan overnemen?
Tunnelvisie en hysterie.
Ik lieg keihard?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nooit in absolute als relatieve aantallen en zo wezensvreemd zoals nu. Of je bent onwetend, of je liegt gewoon keihard. Met je 'paar honderd Marokkanen en Syriers'
Tienduizenden zijn het en de er migreren in totaal 200.000 man per jaar richting NL. 200.000!
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2509621%2F9%2F25
Inferieur? Niet verenigbaar? Dat bepaal jij niet, Henk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als het gaat om niet-westerse asielzoekers die een inferieure/niet-verenigbare cultuur met zich meebrengen zijn dat er volgens het CBS enkele tienduizenden per jaar: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Ieder jaar komt er dus een complete stad bij met volk waarvan ook de geboorteaantallen nog eens veel hoger liggen dan bij de autochtone bevolking: https://www.clo.nl/indica(...)-kindertal-per-vrouw
Die gegevens plus de vergrijzing maakt wel degelijk dat we te maken hebben met een omvolking; het westen verafrikaniseert.
Ja. Heb je je eigen cijfers wel eens gelezen, met je 'paar honderd'?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lieg keihard?
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)elft-2019-toegenomen
Lees dit eens even rustig door over het eerste halfjaar van 2019 in vergelijking met 2018. Per saldo kun je het ook nog eens bekijken. En zet alsjeblieft die hysterische modus even uit want je komt over als een kind van 12.
Paar honderd?quote:Het aantal immigranten steeg in de eerst helft van 2019 tot bijna 113 duizend.
Paar honderd?quote:Per saldo kwamen er 41 duizend mensen bij door buitenlandse migratie, 10 duizend meer dan in de eerste helft van 2018.
Paar honderd?quote:Ook steeg het aantal migranten met een Aziatische en Amerikaanse achtergrond. Vanuit Afrika bleef het aantal migranten ongeveer gelijk, ruim 5 duizend. Uit Eritrea en Ethiopië vestigden zich per saldo minder mensen in Nederland, maar uit andere Afrikaanse landen nam de migratie juist toe, zoals van mensen met een Zuid-Afrikaanse of Marokkaanse achtergrond.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)woners-erbij-in-2017quote:Ruim 100.000 inwoners erbij in 2017
Ik heb het toch helemaal niet over totale aantallen migranten? Waarom lees jij niet gewoon eens rustig?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja. Heb je je eigen cijfers wel eens gelezen, met je 'paar honderd'?
[..]
Paar honderd?
[..]
Paar honderd?
[..]
Paar honderd?
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)woners-erbij-in-2017
Paar honderd?
Momenteel is van 17,08 miljoen Nlers al ruim 3,8 miljoen buitenlands, 3e generatie niet meegerekend. Dat is bijna een kwart! En snel stijgende.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nen-er-in-nederland-
En dat uit zich oa in de grote steden waar vrijwel de gehele jongere bevolking vervangen is door buitenlandse aanwas. En de jeugd heeft de toekomst dus tel maar uit hoe het over 10/20 jaar daar is.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het alleen om Marokkanen en Syriers zou gaan? Dat is pas heeeeel selectief shoppen. De massa-immigratie die al decennia duurt en de steden volledig heeft veranderd bestaat niet alleen uit Marokkanen en Syriers, die zijn er echter wel onderdeel van.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het toch helemaal niet over totale aantallen migranten? Waarom lees jij niet gewoon eens rustig?
Het ging over Marokkanen (1200 in het eerste halfjaar van 2019.) en Syriërs (2600 in het eerste halfjaar van 2019).
Je bent héél selectief en dat is bijzonder vermoeiend praten over dit onderwerp.
Hoe kom jij erbij dat ik het dat moment over totale immigratie aan het praten was? Ik had het niet tegen jou, dus je mengt je in een gesprek en geeft daar zelf een draai aan. Dat is heel moeizaam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het alleen om Marokkanen en Syriers zou gaan? Dat is pas heeeeel selectief shoppen. De massa-immigratie die al decennia duurt en de steden volledig heeft veranderd bestaat niet alleen uit Marokkanen en Syriers, die zijn er echter wel onderdeel van.
Weet je wat vermoeiend is? Jouw totale onwil om de realiteit te erkennen en het proberen te verbloemen met 'Marokkanen en Syriers zijn er maar een paar honderd geweest) (wat ook al niet waar is) terwijl het om de totale immigratie gaat. Van de afgelopen halve eeuw.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik het dat moment over totale immigratie aan het praten was? Ik had het niet tegen jou, dus je mengt je in een gesprek en geeft daar zelf een draai aan. Dat is heel moeizaam.
Nogmaals; het was een gesprek met iemand anders over veranderende demografie. Er werd gesproken over bijvoorbeeld Nederlanders die voor Unilever en Shell migreren. Je bent weer hysterisch aan het doen over iets waar het niet om ging.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Meerdere posts gaat het over dat hele steden en scholen zijn vervangen qua bevolking en dan als je door cijfers op je plaats wordt gezet, ga je het zo proberen te ontkennen. Mijn god. Gaat het lekker, zo met je kop in het zand?
Momenteel komt het gros uit Polen ja en ook de Indiers staan er flink in. Doet nog steeds niets af aan de omvolking die plaatsvind in de steden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De illusie dat ik jou kan uitleggen dat in het eerste halfjaar van 2019 migratie voor een groot deel EU (Polen staat stijf bovenaan) of Azië gerelateerd is heb ik al lang laten varen.
Ja, laat de rest van de post maar lekker achterwegequote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Momenteel komt het gros uit Polen ja en ook de Indiers staan er flink in. Doet nog steeds niets af aan de omvolking die plaatsvind in de steden.
Nee dat bepalen de cijfers.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet verenigbaar? Dat bepaal jij niet
Dat is gewoon een feit, Jesse.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inferieur? Niet verenigbaar? Dat bepaal jij niet, Henk.
Inferieur is altijd een mening en dus nooit een feit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit, Jesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |