abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188224762
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ergere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Jammerlijk genoeg zijn er nog veel (linksche) mafketels in Nederland die hun eigen kinderen nog zouden opofferen om maar te deugen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 31 juli 2019 @ 18:26:51 #102
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_188224787
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ernstigere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.
Dit, dus.
pi_188224859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.
Leg eens uit? Ik zie 'em niet.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  woensdag 31 juli 2019 @ 18:35:07 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_188224911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:31 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Leg eens uit? Ik zie 'em niet.
Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.
Dit, dus.
pi_188224935
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.
Das een beste dooddoener. Zonde van je tijd.
pi_188225327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, je snapt het niet. Maar blijf dan ook gewoon weg hier en ga met de Lego spelen.
Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doen :+

Simpele dwaas.
pi_188227594
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:15 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat staat haaks op je mening over anderen.

Maar leg uit wat er niet natuurlijk aan is? Mijn natuur valt op mannen, daar zit niets kunstmatigs tussen. Hoe zou ik er voor moeten zorgen dat ik op vrouwen val, als dat heel onnatuurlijk voor me aanvoelt?
Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_188228403
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:37 schreef spierbal het volgende:

[..]

Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?

Zoals de natuur het bedoeld heeft?
pi_188230046
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 01:20:37 #110
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188230071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 01:16 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Jij telt niet
pi_188230120
quote:
5s.gif Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting?
34 baby mama's en nog tellende!!
pi_188230579
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:31 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Dat doen er velen ook, wat moet dat toch pijnlijk voor iemand als jij zijn.
Maar de manier waarop en waarmee blijft dan nog altijd de vraag hè.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188230582
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doen :+

Simpele dwaas.
:O
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188230757
quote:
5s.gif Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?

Zoals de natuur het bedoeld heeft?
Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.
pi_188230841
Net een dubbele vlezige drol gelegd.
pi_188237667
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 07:43 schreef spierbal het volgende:

[..]

Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.
Brand is erg.

Het maakt mij geen fluit uit wat je vindt, probeer er achter te komen wat jij tot de natuur vindt behoren en wat niet. In mijn ogen zijn mijn “afwijkingen” natuurlijk, vandaar de vraag. Maar goed, het is dus een mening zonder inhoud. Is ook niet erg.
pi_188237799
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Brand is erg.

Het maakt mij geen fluit uit wat je vindt, probeer er achter te komen wat jij tot de natuur vindt behoren en wat niet. In mijn ogen zijn mijn “afwijkingen” natuurlijk, vandaar de vraag. Maar goed, het is dus een mening zonder inhoud. Is ook niet erg.
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
pi_188238274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:

[..]

Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.

Maar nee, we houden zelf “onze soort” niet in stand. Jullie kweken ons.. :P
pi_188239688
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.

Maar nee, we houden zelf “onze soort” niet in stand. Jullie kweken ons.. :P
Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.

Fijne avond.
pi_188240890
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:

[..]

Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.
ROBODEMONS..................|:(
pi_188242233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.

Fijne avond.
Het is geen semantische discussie. Homoseksuelen zijn geen sub-soort van de mens, het zijn mensen die genetisch zo afwijken dat ze geheel natuurlijk op hun eigen geslacht vallen. Ze hoeven zich niet voort te planten, omdat de soort zichzelf in stand houdt.

Het is ook geen sterfhuisconstructie, want de groep is niet groot genoeg om de soort ten onder te laten gaan. Plus dat de natuur een reden heeft voor deze uitverkorenen. Het past allemaal in het grote plan.

Maar even zo goed een fijne avond!
pi_188242306
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.
Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.

Dus ik kan mij voorstellen dat mensen dat zat worden hoe alles wordt opgedrongen.
pi_188246066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef spierbal het volgende:

[..]

Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.

Dus ik kan mij voorstellen dat mensen dat zat worden hoe alles wordt opgedrongen.
Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.
pi_188247418
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.
Als je je normaal gedraagt niet. Maar als je je gedraagt als een pisnicht met je wapperhandjesgedrag, je overdreven gekontdraai en je übergaye flikkertoontje, dan gedraag je je bewust anders dan de rest. Dan moet je ook niet raar staan kijken als de rest wat van jouw afwijkende gedrag vindt.

Achterlijk doen en dan provocerend eisen dat anderen dat normaal vinden?

Gewoon zelf normaal doen, dan word je vanzelf geaccepteerd en daar heb je geen pride voor nodig.

Ik ga toch ook niet met een veer in mijn reet over straat rennen en roepen dat iedereen dat maar normaal moet vinden omdat ik hetero ben?
pi_188249268
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD. :')
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVV :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188249285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Altijd weer zo lekker hoe jullie begaan zijn met homos en trangenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door Nederlanders, maar als het moslims zijn dan houdt je snel je bek dicht.
pi_188249322
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 12:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika? :D
[..]

Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%
Geen enkele inhoudelijke reactie op zijn terechte opmerking hoe bv Rotterdam/Den Haag etc er heden ten dage bijlopen. Is dat waar of niet?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:17:02 #128
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_188249479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Geen enkele inhoudelijke reactie op zijn terechte opmerking hoe bv Rotterdam/Den Haag etc er heden ten dage bijlopen. Is dat waar of niet?
Ja echt errug, het is net een woestijn tegenwoordig met allemaal bazarren en veel kamelen ook. Ze schijnen er ook al publieke exevuties uit te voeren in het ado den haag stadion. Verder is me inderdaad ook opgevallen dat niemand meer Nederlands praat in Den Haag. En alle vrouwen moeten niqaabs dragen, ook de blanken.

Is wat ik nu allemaal voor me zie, terwijl ik lekker van mijn kopje cappucino zit te slurpen op de grote markt.

De horror, Den Haag is opeens Pakistan geworden. Straks als ik weg ga neem ik mijn Kalahnikov mee terwijl ik in mn Bushmaster de parkeergarage uit rijd omdat er overal bermbommen liggen.

Wat errug allemaal!
pi_188249600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ja echt errug, het is net een woestijn tegenwoordig met allemaal bazarren en veel kamelen ook. Ze schijnen er ook al publieke exevuties uit te voeren in het ado den haag stadion. Verder is me inderdaad ook opgevallen dat niemand meer Nederlands praat in Den Haag. En alle vrouwen moeten niqaabs dragen, ook de blanken.

Is wat ik nu allemaal voor me zie, terwijl ik lekker van mijn kopje cappucino zit te slurpen op de grote markt.

De horror, Den Haag is opeens Pakistan geworden. Straks als ik weg ga neem ik mijn Kalahnikov mee terwijl ik in mn Bushmaster de parkeergarage uit rijd omdat er overal bermbommen liggen.

Wat errug allemaal!
Je bent net een typische climate change ontkenner. "Een graadje warmer nou nou poeh poeh, echt erg hoor :')" . " Ja ik kan niet meer over straat zonder bootje want alle dijken zijn doorgebroken lolol _O- ". Iets tot in het extreme doortrekken weerlegt niets van de huidige problemen en ook niets van toekomstige problemen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188249655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 07:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je je normaal gedraagt niet. Maar als je je gedraagt als een pisnicht met je wapperhandjesgedrag, je overdreven gekontdraai en je übergaye flikkertoontje, dan gedraag je je bewust anders dan de rest. Dan moet je ook niet raar staan kijken als de rest wat van jouw afwijkende gedrag vindt.

[ afbeelding ]

Achterlijk doen en dan provocerend eisen dat anderen dat normaal vinden?

Gewoon zelf normaal doen, dan word je vanzelf geaccepteerd en daar heb je geen pride voor nodig.

Ik ga toch ook niet met een veer in mijn reet over straat rennen en roepen dat iedereen dat maar normaal moet vinden omdat ik hetero ben?
Zo’n 99% van de homo’s gedragen zich normaal.
pi_188249838
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zo’n 99% van de homo’s gedragen zich normaal.
We hebben het over dat gedoe met de pride, waar jezelf provocatief en public laten uitwonen op een pootboot kennelijk de nieuwe norm is.

Nee, je hoeft niet supergay te praten.
Nee, je hoeft niet verwijfd te doen.
Nee, je hoeft je niet in leer op een nichtenboot te hijsen om 'jezelf' te kunnen zijn.

Wees gerust homo, maar gedraag je. Er bestaat geen enkele verplichting om achterlijk en provocatief gedrag te moeten accepteren door de grote massa.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:07:41 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188250134
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

We hebben het over dat gedoe met de pride, waar jezelf provocatief en public laten uitwonen op een pootboot kennelijk de nieuwe norm is.

Nee, je hoeft je niet in leer op een nichtenboot te hijsen om 'jezelf' te kunnen zijn.

Wees gerust homo, maar gedraag je. Er bestaat geen enkele verplichting om achterlijk en provocatief gedrag te moeten accepteren door de grote massa.
Maar maar maar ZO ZIJN WE.
pi_188250441
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Het zeikregent nu, niemand zit op Grote Markt :')

En kom eens BUITEN die 5 km2 centrum, loop bijvoorbeeld eens vanaf de Grote Markt richting de Boekhorststraat of Westeinde. Oftewel haaks op de tramlijn of naar rechts.
Letterlijk enkele tientallen meters en vertel me het dan eens.

Of wil je soms beweren dat de overgrote meerderheid daar Nederlands is? Serieus? _O-
pi_188250455
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

Maar maar maar ZO ZIJN WE.
New. Zo willen we ons gedragen, zo eisen we. Wij willen alle vrijheid ten koste van de rest.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:50:51 #135
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188250647
Deugen 66 :r
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:07:26 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188250903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVV :')
Wie is "de islam"? Heb je een telefoonnummer van hem?
pi_188250918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

:|W

Goeie garp man. Heb je Poetin z'n nummer trouwens? Ik krijg nog roebels van hem.

https://martienpennings.w(...)angst-is-aangepraat/
pi_188251221
quote:

[..]

:Z
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:30:30 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188251274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef ReplaR het volgende:

[..]

:Z
Ja dat heb ik nou ook wanneer steeds opnieuw wanneer users met dat soort ongrijpbare holle containerbegrippen komen
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:52:00 #140
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_188251608
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het zeikregent nu, niemand zit op Grote Markt :')

En kom eens BUITEN die 5 km2 centrum, loop bijvoorbeeld eens vanaf de Grote Markt richting de Boekhorststraat of Westeinde. Oftewel haaks op de tramlijn of naar rechts.
Letterlijk enkele tientallen meters en vertel me het dan eens.

Of wil je soms beweren dat de overgrote meerderheid daar Nederlands is? Serieus? _O-
Je kan niet overdekt genieten? Maar jij hebt een bepaald bekrompen beeld van hoe het eruit ziet enkel komend vanuit je haat richting de islam en immigranten.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:04:37 #141
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_188251793
newsworld/wonderbuik etc etc mag nu ook op het forum komen? :D :')

Maar terechte klacht. En dan hier, diezelfde mensen maar met schuim om de mond weer anderen van alles beschuldigen... heerlijk die frustratie _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_188252038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:52 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Je kan niet overdekt genieten? Maar jij hebt een bepaald bekrompen beeld van hoe het eruit ziet enkel komend vanuit je haat richting de islam en immigranten.
Veel plezier in de Zwarte Ruiter. Loop nou maar de Boekhorststraat in.
pi_188252139
quote:

''Moslimwetenschap ontdekt medicijn tegen homo''
https://www.geenstijl.nl/(...)medicijn-tegen-homo/
pi_188253848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat tante Nausicaa zegt:

Links jawoord aan de politieke islam
D66 paait moslims en basht christenen
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:48:54 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_188254944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat wil je daar precies over horen dan? Dat de migratie zich vooral toont in grote steden?
Dit, dus.
pi_188255338
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oja, ik was die hele pride vergeten. :') Maar goed, ik kijk dan ook geen TV. :s)
De homo's die ik ken zijn ook geen types die op zo'n bootje gaan dansen. En ik ken best wel wat homo's.
pi_188256038
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:13 schreef Morrigan het volgende:
En ik ken best wel wat homo's.
Maar alleen muurbloempjes of met watervrees?
pi_188276351
JoostNiemoller twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 10:11:46 Wat me dan opvalt aan zo'n gay uitzending van #Jinek is de grimmigheid die de homobeweging heeft gekregen. Grapjes maken wordt gelijk gesteld aan pesten, discriminatie, haat. Het was juist die sfeer van ironie die zo'n leuke bijdrage bracht. Is dat allemaal vergeten? reageer retweet
pi_188293268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat wil je daar precies over horen dan? Dat de migratie zich vooral toont in grote steden?
Dat de migratie tot bevolkingsvervanging heeft geleid bijvoorbeeld?
Kijk naar de gemiddelde Haagse klas. Vrijwel geen NLer meer te vinden.

En dat schijnt allemaal prachtig te zijn volgens jullie. Totdat je eigen kinderen er naar school moeten natuurlijk, dan gaan Sterre en Vlinder opeens naar de school in Voorburg...
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:30:32 #150
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_188293397
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 08:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat de migratie tot bevolkingsvervanging heeft geleid bijvoorbeeld?
Kijk naar de gemiddelde Haagse klas. Vrijwel geen NLer meer te vinden.

En dat schijnt allemaal prachtig te zijn volgens jullie. Totdat je eigen kinderen er naar school moeten natuurlijk, dan gaan Sterre en Vlinder opeens naar de school in Voorburg...
Dat komt niet door migratie, of nouja wellicht deels. Maar het ligt er eerder aan hoe die kinderen opgroeien, die oudere generaties zijn niet gewend in het thuisland dat je hard moet leren om het ver te schoppen. Iets wat de kinderen spijtig vaak meekrijgen vanuit huis, ouders helpen niet goed in de opvoeding.

Kan je die kinderen het dan kwalijk nemen dat ze verkeerd opgroeien?

Ik denk dat iedere ouder die hier is opgegroeid het beste voor heeft met zijn kind en ook wil dat die naar de betere scholen gaat, ja dan wijken ze uit naar Voorburg, waar het ook de wat duurdere scholen zijn.

Ik zou als ik kinderen heb inderdaad ook voor een school in Voorburg kiezen of liever nog de british, european of international school.

Kinderen leren nu eenmaal heel snel en nemen gedrag snel over van andere kinderen.

Ik denk dat jij als ouder daar ook niet veel meer vanaf moet weten als ik maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')