Jammerlijk genoeg zijn er nog veel (linksche) mafketels in Nederland die hun eigen kinderen nog zouden opofferen om maar te deugen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ergere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ernstigere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.
Leg eens uit? Ik zie 'em niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mooier voorbeeld van de pot verwijt de ketel ga ik vandaag niet zien.
Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.quote:
Das een beste dooddoener. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werkt natuurlijk twee kanten op. Mensen die zich vooral concentreren op nieuwsberichten om aan te tonen dat moslims in de regel niet deugen, doen in principe hetzelfde als mensen die dat bewust uit de nieuwsberichten weglaten. Aan het einde van de rit klopt de beeldvorming niet meer.
Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, je snapt het niet. Maar blijf dan ook gewoon weg hier en ga met de Lego spelen.
Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat staat haaks op je mening over anderen.
Maar leg uit wat er niet natuurlijk aan is? Mijn natuur valt op mannen, daar zit niets kunstmatigs tussen. Hoe zou ik er voor moeten zorgen dat ik op vrouwen val, als dat heel onnatuurlijk voor me aanvoelt?
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Er is geen natuurlijke voortplanting aanwezig.
34 baby mama's en nog tellende!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting?
Maar de manier waarop en waarmee blijft dan nog altijd de vraag hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat doen er velen ook, wat moet dat toch pijnlijk voor iemand als jij zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gezien jouw pohi kan je dat beter zelf gaan doen
Simpele dwaas.
Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting? Wachten tot het huwelijk en dan maar hopen dat het niet gelijk raak is, want dan is het feest gelijk over!?
Zoals de natuur het bedoeld heeft?
Brand is erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja je kan met allemaal punten komen wat ik doe, maar het blijft niet natuurlijk. Het is niet erg hoor.
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Brand is erg.
Het maakt mij geen fluit uit wat je vindt, probeer er achter te komen wat jij tot de natuur vindt behoren en wat niet. In mijn ogen zijn mijn “afwijkingen” natuurlijk, vandaar de vraag. Maar goed, het is dus een mening zonder inhoud. Is ook niet erg.
Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens een soort? Het wordt steeds gekker.
Maar nee, we houden zelf “onze soort” niet in stand. Jullie kweken ons..
Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb ik al verteld, als er geen natuurlijke voortplanting mogelijk is, is het niet natuurlijk, nogal wiedes anders zou je nooit een soort in stand kunnen houden.
Het is geen semantische discussie. Homoseksuelen zijn geen sub-soort van de mens, het zijn mensen die genetisch zo afwijken dat ze geheel natuurlijk op hun eigen geslacht vallen. Ze hoeven zich niet voort te planten, omdat de soort zichzelf in stand houdt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Een soort als in algemeen. Dus als we kijken naar levende organismes zijn we idd een soort ja. Maar goed als we op elk woord letterlijk een weerwoord moeten hebben is het denk ik wel afgerond hiermee.
Fijne avond.
Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Stel nou dat het niet natuurlijk is. Wat is dan het probleem? Heel veel zaken wat wij doen zijn niet natuurlijk.
Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
Er is geen probleem, maar het wordt een beetje schijt irritant dat elke groep naar voren gaat komen met boehoe wij zijn anders en zielig en moeten geaccepteerd worden blablabla.
Dus ik kan mij voorstellen dat mensen dat zat worden hoe alles wordt opgedrongen.
Als je je normaal gedraagt niet. Maar als je je gedraagt als een pisnicht met je wapperhandjesgedrag, je overdreven gekontdraai en je übergaye flikkertoontje, dan gedraag je je bewust anders dan de rest. Dan moet je ook niet raar staan kijken als de rest wat van jouw afwijkende gedrag vindt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe hebben die mensen daar last van? In mijn dagelijkse leven merk ik er niks van.
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd de islam in z'n hol kruipen. Dat kan bij heel de NLe politiek behalve FvD en PVVquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |