Haha, J.A.R.V.I.S. is homoquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Één van mijn beste vrienden is homo
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat "wij" niet begaan zijn met homo's of transgenders? Dat zijn altijd maar weer aannames door de deugers of 5e collone moslims op FOK! terwijl "wij" nooit negatieve uitspraken over die groepen doen. Waarom toch elke keer dat liegen uit jouw hoek om jezelf het idee te geven dat je een punt maakt? Elke discussie met een links/pro moslim typje is volledig gebaseerd op aannames uit de linkse/islamitische onderbuik, keer op keer maar weer.
Daarbij als je een grapje over een homo al zwaarder vindt dan het gewelddadig belagen van homo's dan is er toch iets heel erg mis in je hoofd, maar dat begint een alsmaar groter deel van Nederland langzaam duidelijk te worden. Één van mijn beste vrienden is homo, grapjes maken doen we onderling altijd, en belaagd wordt hij ook wel eens ja door vooral kansenparels moet je hem eens vragen wat hij erger vindt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, de zoveelste.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Begaan zijn met homo's en tegelijkertijd Vladimir Poetin in zn hol kruipen. Dat kan alleen bij FvD.
De meneer in je UI doet dat in ieder geval maar al te graagquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, ze zoveelste.
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meneer in je UI doet dat in ieder geval maar al te graag
Daarbij laat die zich ook in met dit soort anti homo clubjes
https://www.ad.nl/nijmege(...)-revolutie~a764dd12/
Maar blijkbaar is het alleen een probleem wanneer degenen die anti homo zijn een islamitische achtergrond hebben
Geef gewoon eerlijk toe dat het je alleen maar wat interesseert als er moslims bij zijn betrokken. Wees een kerel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.
Ja het is vrij simpel. Je loopt de fanboy te zijn van iemand die zich openlijk inlaat met allerlei homovijandige figuren. Dan lijkt het erop dat je dat blijkbaar niet zo'n punt vind.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat heeft mijn UI ermee te maken? Gaan we nu echt op dat zielig niveau verder of kun je ook fatsoenlijke inhoudelijke argumenten geven? Want omdat Baudet zich blijkbaar inlaat met anti homo clubjes ben ik anti homo? Als dat je standpunt is dan zorg maar voor wat vrije dagen want dan kan ik zwaar los op FOK! over een bepaalde ideologie en hun aanhangers, waar jij dan wel weer druk enige nuance probeert aan te brengen.
Nee hoor, er valt namelijk niks toe te geven. Dat spelletje ken ik nog van jullie voorgangers die ook alleen maar met zulke beschuldigingen kwamen, en wat bleek, Jarvis reageerde ook gewoon in topics waar er blanke of autochtone daders waren met exact dezelfde opmerkingen als dat ik geef bij allochtone daders. Het verschil is wel dat die topics na 2 pagina's een stille dood stierven omdat er niet 4 topics vol gekwakt werd door mensen zoals jou die om de één of andere reden opeens niet zoveel commentaar hadden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Geef gewoon eerlijk toe dat het je alleen maar wat interesseert als er moslims bij zijn betrokken. Wees een kerel.
Ohja joh? Wat frappant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De islam is toch ook waar de meeste problemen ontstaan?
Juist ja, prachtige redenatie. Die houden we erin. Een UI, waarvan je nog niet eens weet waarom ik hem heb geeft aan dat ik een homo hater ben, juist. En dat alles omdat jij van mening bent dat Baudet een homo hater is, dan moet ik immers ook wel een homo hater zijn want ik heb een UI van Baudet. Mooi dat we dit nu hebben vastgesteld, vanuit jouw conclusie is dus iedere moslim een homohater, er wordt nogal radicaal op gereageerd binnen dat geloof dus zijn ze het allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vrij simpel. Je loopt de fanboy te zijn van iemand die zich openlijk inlaat met allerlei homovijandige figuren. Dan lijkt het erop dat je dat blijkbaar niet zo'n punt vind.
Dan is het ook niet erg overtuigend om je vervolgens als begaan met LHBT-rechten te gaan profileren.
Nou zeg ik nergens dat je een homohater bent. Maar je knijpt wel een oogje dicht voor hetgene jouw politieke idool doet. Dan is stellen dat je heel begaan bent met LHBT'ers niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist ja, prachtige redenatie. Die houden we erin. Een UI, waarvan je nog niet eens weet waarom ik hem heb geeft aan dat ik een homo hater ben, juist. En dat alles omdat jij van mening bent dat Baudet een homo hater is, dan moet ik immers ook wel een homo hater zijn want ik heb een UI van Baudet. Mooi dat we dit nu hebben vastgesteld, vanuit jouw conclusie is dus iedere moslim een homohater, er wordt nogal radicaal op gereageerd binnen dat geloof dus zijn ze het allemaal.
Hebben jullie eigenlijk ook ooit nog eens iets inhoudelijks te zeggen over dit soort artikelen? Of is het vooral weer pagina's volplempen met leugens een aanvallen naar mensen die dit gedrag meer dan zat zijn?
Je maakt hetzelfde punt als ik. Jammer maar helaas. Jammer dat 85% van de stemmers dus blijkbaar voor meer immigratie is en de Nederlandse cultuur en waarden dus als totaal ondergeschikt vinden aan hun eigen (korte termijn) belang.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laten we het anders omdraaien: samen hebben ze 22 zetels in de Tweede Kamer. Dat wil zeggen dat 128 zetels verdeeld zijn door het electoraat, omdat ze de partijen en/of hun standpunten niet serieus nemen.
Dan houdt het snel op met je ronduit stompzinnige ideeen als een Nexit. Jammer maar helaas.
Beide zijn natuurlijk, maar 1 van de 2 is strafbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef spierbal het volgende:
Het is onnatuurlijk. Net zoals pedofilie ook onnatuurlijk is, maar wordt dat wel verafschuwd. Maar homoseksuele moeten met fluwelen handschoentjes aangepakt worden.
Blijkbaar zien 85% van de mensen immigratie als een onderdeel van de Nederlandse cultuur. In dat geval stemmen zij juist op partijen die de Nederlandse cultuur (wat voor iedereen iets anders inhoudt, maar dat terzijde) juist in stand houdt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:02 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je maakt hetzelfde punt als ik. Jammer maar helaas. Jammer dat 85% van de stemmers dus blijkbaar voor meer immigratie is en de Nederlandse cultuur en waarden dus als totaal ondergeschikt vinden aan hun eigen (korte termijn) belang.
Man lul toch niet zo slap. Daar komt het oude 'we zijn allemaal immigranten want de mensheid begon in Centraal Afrika' weer uit de hoge hoed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijkbaar zien 85% van de mensen immigratie als een onderdeel van de Nederlandse cultuur. In dat geval stemmen zij juist op partijen die de Nederlandse cultuur (wat voor iedereen iets anders inhoudt, maar dat terzijde) juist in stand houdt.
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Man lul toch niet zo slap. Daar komt het oude 'we zijn allemaal immigranten want de mensheid begon in Centraal Afrika' weer uit de hoge hoed.
Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%quote:Als jij het verschil niet ziet tussen Nederland en Saudi-Arabië dan heb je een plaat voor je kop. En als je het verschil niet ziet tussen een klein Brabants dorpje waar 3% allochtoon is i.v.m. een dagje naar Rotterdam naar de markt waar je meer hoofddoeken ziet dan zonder en je nog maar amper Nederlands gesproken hoort, dan wíl je er gewoon geen probleem van inzien.
Verder grappig dat je het hebt over 'immigratie als onderdeel van de Nederlandse cultuur', maar als we zo door gaan dan bestaat Nederland nog voor het einde van deze eeuw voor meer dan de helft uit allochtonen. En dan bestaat die 'cultuur' waar jij het over hebt niet meer. Want in islamitische culturen, die hier dan ook geldt, is immigratie er helemaal geen onderdeel van.
Nee hoor dat is alleen in jouw inteelt cirkel normaal debiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Je weet wel waar ik het over heb want het punt dat je maakt is dat 'Immigratie bij de Nederlandse cultuur hoort'. Dus je doelt op het feit dat we in Nederland eigenlijk allemaal immigranten zijn. Dan trek ik die lijn verder en dan zeg ik dat alle mensen oorspronkelijk uit Afrika komen. Maar dat is natuurlijk geen steekhoudend argument. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur, een eigen identiteit en die verschil bijvoorbeeld ook van nabije landen zoals Duitsland en België en al helemaal van Japan of Saudi-Arabië. En dat weet jij ook wel dus houd je niet van de domme.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat om de Nederlandse cultuur? Centraal Afrika?
[..]
Ja, ik ken deze kletspraat. Fortuyn, Wilders, Verdonk, Baudetje, ze vertellen allemaal dezelfde onzin en het overgrote deel van het elektroraat prikt er al decennia doorheen. We worden niet overgenomen door moslims, we gaan niet uit de euro en ook niet uit de EU. Jammer maar helaas voor de overige 15%
Kijk, als mensen “kijk maar naar opsporing verzocht” komen als argument over de staat van Nederland haak ik een beetje af. Evenals de rekensom 80.000 per jaar erbij is 8 miljoen in 100 jaar. Zo werkt het (helaas) niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik het over heb want het punt dat je maakt is dat 'Immigratie bij de Nederlandse cultuur hoort'. Dus je doelt op het feit dat we in Nederland eigenlijk allemaal immigranten zijn. Dan trek ik die lijn verder en dan zeg ik dat alle mensen oorspronkelijk uit Afrika komen. Maar dat is natuurlijk geen steekhoudend argument. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur, een eigen identiteit en die verschil bijvoorbeeld ook van nabije landen zoals Duitsland en België en al helemaal van Japan of Saudi-Arabië. En dat weet jij ook wel dus houd je niet van de domme.
Ten tweede is deze 'kletspraat', die ja al decennia hoort en waar je al decennia doorheen prikt blijkbaar, steeds meer realiteit aan het worden. Kom je ooit in Rotterdam of Amsterdam? Of Den Haag? Of Utrecht? Of Antwerpen? Of Brussel?
En is jou daar in deze 'decennia' niks opgevallen? En kijk je ooit Opsporing Verzocht? Is je na al die 'decennia' nog steeds niks opgevallen?
En kijk je wel eens naar de prognoses over de bevolkingsgroei en het aantal allochtonen? Gemiddeld 80.000 immigranten per jaar erbij is voor jou heel normaal? Na 100 jaar dus 8 miljoen immigranten erbij, wat de helft is van de Nederlandse bevolking, is gewoon prima?
Nogmaals, het bewijs zit hem niet in enge cijfertjes of dreigementen, maar in de praktijkvoorbeelden. Ga nou eens naar Rotterdam en loop daar overdag eens rond net buiten het centrum. 40 jaar geleden was daar geen enkele buitenlander. Wat zie je daar nu?
Bedankt voor je input knulquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor dat is alleen in jouw inteelt cirkel normaal debiel.
Ik kan me niet herinneren dat moslims werden verdedigd als het om homohaat ging. Nou ja, mogelijk wat moslims die dat doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Poetin in de kont kruip? Wederom een aanname en een leugen, de zoveelste.
Maar gaat die vlieger dan ook niet voor jezelf op? Begaan zijn met homo's en geen topic ongemoeid laten om de islam te verdedigen.
Graag gedaan @pferdfahrer!quote:
Het is niet natuurlijk, en daarbij boeit het mij geen ene kut hoe een ander is of opsteld. Heb mijn eigen leven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beide zijn natuurlijk, maar 1 van de 2 is strafbaar.
En je hoeft “Homoseksuele” niet aan te pakken, ook niet met fluwelen handschoenen, ze doen namelijk niets fout.
Maar je bedoelde natuurlijk; “Ik vind met mijn enge geest....”
Want migratie is het enige thema. En het standpunt over migratie is wat je links of rechts maakt, de rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie.
Ik denk dat alleen PVV en FvD écht iets aan de 'migrantenkermis' willen doen. En hoeveel % van de stemmen halen zij? Juist, de rest is dus gewoon links.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is vervolgens de reactie van datzelfde deugpubliek? Doodse stilte... Zodra de daders niet blank zijn is er ineens geen enkele hysterie en ophef. Iedere keer weer. De selectieve verontwaardiging is tekenend.
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
In de toekomst gaat het een lastige keuze worden voor links. Kiezen ze voor de LGBT of juist voor de moslims? Ik heb zo'n vermoeden dat ze voor de moslims gaan kiezen, gezien de recente ontwikkelingen.
Ja precies, om een beetje normaal te kunnen potenrammen heb je zowel moslims als homo's nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.
Voor LGBT natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
In de toekomst gaat het een lastige keuze worden voor links. Kiezen ze voor de LGBT of juist voor de moslims? Ik heb zo'n vermoeden dat ze voor de moslims gaan kiezen, gezien de recente ontwikkelingen.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, om een beetje normaal te kunnen potenrammen heb je zowel moslims als homo's nodig.
Okee, je snapt het niet. Maar blijf dan ook gewoon weg hier en ga met de Lego spelen.quote:
Als de moslims nu eens zouden participeren hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen. Iedereen kan participeren.
Dat doen er velen ook, wat moet dat toch pijnlijk voor iemand als jij zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als de moslims nu eens zouden participeren hè.
Dat staat haaks op je mening over anderen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:13 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het is niet natuurlijk, en daarbij boeit het mij geen ene kut hoe een ander is of opsteld. Heb mijn eigen leven.
Het is momenteel ons grootste probleem inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:19 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Want migratie is het enige thema. En het standpunt over migratie is wat je links of rechts maakt, de rest doet er niet toe.
De SP is bijvoorbeeld tegen meer EU. Dan zou de SP volgens jou rechts zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:27 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het is momenteel ons grootste probleem inderdaad.
En nee, het is niet het enige punt wat bepaalt of je links of rechts bent. Maar een grote overheid die veel voor de burgers bepaalt is bijvoorbeeld ook een links punt. En zijn voor meer EU en een grotere EU hoort daar dus ook bij. Aangezien de VVD pertinent niet voor minder EU blijkt te zijn, vind ik dat ook een links standpunt van hen.
Werd vroeger wel verguisd als erger nog dan de Centrum Democraten maar die tijden liggen al lang en breed achter ze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De SP is bijvoorbeeld tegen meer EU. Dan zou de SP volgens jou rechts zijn.
Volgens mij ben jij degene die hier over de islam begint hoor. Maargoed, ik heb inderdaad een grafhekel aan die verwerpelijke 'religie' ja. Overal ter wereld waar de islam zich manifesteert zie je precies dezelfde fascistische uitwassen ontstaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat deze TS enigszins moeite heeft met de Islam. Pin me er niet op vast, maar het is een gevoel.
Jij begint toch in je OP over ‘buitenlandse jongeren’. En dan vul ik voor jou in dat je daarmee jongeren bedoelt die moslim zijn. Of zie ik dat fout?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier over de islam begint hoor. Maargoed, ik heb inderdaad een grafhekel aan die verwerpelijke 'religie' ja. Overal ter wereld waar de islam zich manifesteert zie je precies dezelfde fascistische uitwassen ontstaan.
TS is gefrustreerd, kan waarschijnlijk geen vriendinnetje vinden. #BlankEnBoosquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat deze TS enigszins moeite heeft met de Islam. Pin me er niet op vast, maar het is een gevoel.
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij begint toch in je OP over ‘buitenlandse jongeren’. En dan vul ik voor jou in dat je daarmee jongeren bedoelt die moslim zijn. Of zie ik dat fout?
Hysterische Remlof reactie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
TS is gefrustreerd, kan waarschijnlijk geen vriendinnetje vinden. #BlankEnBoos
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannen
Dat zijn jouw woorden remlof.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.
Ah daar hebben we onze opperracist weer! Welk kleurtje heb je zelf eigenlijk grote vriend?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en iedereen weet dat blanke heteromannen zoals jij het echte en het grootste slachtoffer zijn.
Dat is toch waar je over loopt te huilen. Blanke heteromannen zijn zo zielig want ze krijgen overal de schuld van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden remlof.
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je? Het ging om de selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is toch waar je over loopt te huilen. Blanke heteromannen zijn zo zielig want ze krijgen overal de schuld van.
Dus dat moslimjongeren een transgenderstel terroriseren is niet eens de klacht? De uitblijvende reactie vanuit de Rainbowwarriorshoek is pas echt stuitend!quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje kortzichtig van je, vind je ook niet? De klacht ging vooral over het feit dat rainbow-warriors zich alleen maar uitspreken tegenover blanke heteromannen
[..]
Als ze de moslims kiezen, hebben ze daarna een gezamenlijke vijand, namelijk iedereen anders dan hunzelf. Doet me denken aan een bepaald figuur rond 1940-1945. Hun aanhangers vertonen ook veel overeenkomsten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Ophef maken over iets onbenulligs als een grapje of een kritische opmerking maar bij veel ernstigere vergrijpen zoals geweld en langdurig treiteren niets van je laten horen alleen maar omdat de daders een ander huidskleurtje hebben is best wel stuitend ja. Goed dat we het daarover eens zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus dat moslimjongeren een transgenderstel terroriseren is niet eens de klacht? De uitblijvende reactie vanuit de Rainbowwarriorshoek is pas echt stuitend!
Helder. Prioriteiten op orde en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |