Wat verwacht je dan? Dat ze hun eigen achterban gaan aanvallen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is vervolgens de reactie van datzelfde deugpubliek? Doodse stilte... Zodra de daders niet blank zijn is er ineens geen enkele hysterie en ophef. Iedere keer weer. De selectieve verontwaardiging is tekenend.
Als dat al gebeurt, dan staat dat totaal niet in verhouding tot het daadwerkelijk wegpesten van mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT communityquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Ja maar julliequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit inderdaad, selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets altijd. Doen zelf niet anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Behalve links heeft iedereen een pesthekel aan de migrantenkermis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is lastig, want ts opent namelijk alleen maar topics als het om een misdaad begaan door een vluchteling/buitenlander gaat. Als dit door een blanke gebeurt is het niet interessant voor hem, want dan kan die niet zeggen. ZiE jE nOU wEl! 11quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Ik heb geen posts bij de hand als je daar om vraagtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Wie zijn "jullie"?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
Er is een gigantisch verschil tussen normale homo's en transgenders, en mensen die half naakt op een bootje door de gracht gaan, voor de ogen van kinderen. Van mij mag iedereen die dat wil zichzelf laten ombouwen. Van mij mogen homo's gewoon trouwen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Er is namelijk een verschil tussen mensen die toevallig van mensen van hetzelfde geslacht houden en zoals jij het noemt, "flamboyante flikkers". Het probleem is het gigantische opdringen, het goedpraten van pedofilie, het seksualiseren van kinderen, het overdreven sexueel gedrag. Dat heeft allemaal niets meer met homo rechten te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
quote:Toen ze er iets van zeiden, werd Moretti in elkaar geslagen. Burgemeester Emile Roemer legde de treiteraars een gebiedsverbod op, maar dat vond de rechter weer te zwaar want hij ’kon niet meer naar de bibliotheek’ en met de trein naar z’n familie. Daarna werd een beperkter straatverbod opgelegd dat de dader vervolgens weer overtrad.
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie. En daar tel ik dus de VVD ook bij. Ze lullen hier en daar wel wat rechts maar als het er op aankomt zijn ze gewoon pro EU en pro immigratie. Ze doen er namelijk geen reet aan om er écht mee te stoppen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Behalve links heeft iedereen een pesthekel aan de migrantenkermis.
Dus dat is niet zo vreemd.
Ja die willen er écht iets aan doen met écht haalbare acties. Een boek verbieden en gebedshuizen van 1 soort verbieden. Kan makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie. En daar tel ik dus de VVD ook bij. Ze lullen hier en daar wel wat rechts maar als het er op aankomt zijn ze gewoon pro EU en pro immigratie. Ze doen er namelijk geen reet aan om er écht mee te stoppen.
Ik denk dat alleen PVV en FvD écht iets aan de 'migrantenkermis' willen doen. En hoeveel % van de stemmen halen zij? Juist, de rest is dus gewoon links.
Ik wel, zijn naam is @vogeltjesdans!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zeik ze maar weer af maar alle andere partijen zijn voor méer immigratie en dus meer islam. Wil je dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja die willen er écht iets aan doen met écht haalbare acties. Een boek verbieden en gebedshuizen van 1 soort verbieden. Kan makkelijk allemaal.
Laten we het anders omdraaien: samen hebben ze 22 zetels in de Tweede Kamer. Dat wil zeggen dat 128 zetels verdeeld zijn door het electoraat, omdat ze de partijen en/of hun standpunten niet serieus nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:35 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zeik ze maar weer af maar alle andere partijen zijn voor méer immigratie en dus meer islam. Wil je dat?
En daarbij is het nu vooral zaak dat er geen meer bij komen. En beide partijen zijn voor een Nexit, of in het geval van FvD in ieder geval een referendum hierover om vervolgens zelf te kunnen beslissen hoeveel we er nog binnen laten. Bij beide partijen gaat het aantal dan drastisch naar beneden.
Heel. Erg. Belangrijk.
Wat je verder van de partij vindt doet er niet eens meer toe. Een stem die niet op 1 van deze 2 partijen wordt gedaan is een stem op links. Een stem op meer EU en meer immigratie.
En dan heb ik nog niets negatiefs gezegd over de linkse partijen maar als we gaan 'cherry picken' zoals mensen altijd doen over FvD of PVV, dan kan ik als ik wil ook wel een lijstje beginnen over D66, Groenlinks of VVD. Maar ik heb er niet eens zin meer in.
Als mensen niet begrijpen dat de islam en massa-immigratie het grootste gevaar zijn voor onze samenleving en dus lekker op partijen stemmen die hier zelfs pro-actief beleid op voeren, dan vrees ik dat ophoudt. Jammer maar helaas.
Ik wel, maar ik ga er tegen in. Dit soort "grapjes" zijn niet grappig. Druppel op een gloeiende plaat misschien maar zo is het dan maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
beide klopt toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Het een is een mening. Het andere is treiteren tot aan geweld aan toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
De islam is toch ook waar de meeste problemen ontstaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat deze TS enigszins moeite heeft met de Islam. Pin me er niet op vast, maar het is een gevoel.
Vroeger was rechts juist aan de macht - en toen werden de immigranten binnengehaald terwijl links ze omschreef als "barbaren uit een achterlijke woetijnideologie".quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar helaas is links nogal altijd het grootst in Nederland en dus is meer dan de helft pro-immigratie.
Laat toch gaan joh. Pferdelul kan je allang niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Er is een gigantisch verschil tussen normale homo's en transgenders, en mensen die half naakt op een bootje door de gracht gaan, voor de ogen van kinderen. Van mij mag iedereen die dat wil zichzelf laten ombouwen. Van mij mogen homo's gewoon trouwen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Er is namelijk een verschil tussen mensen die toevallig van mensen van hetzelfde geslacht houden en zoals jij het noemt, "flamboyante flikkers". Het probleem is het gigantische opdringen, het goedpraten van pedofilie, het seksualiseren van kinderen, het overdreven sexueel gedrag. Dat heeft allemaal niets meer met homo rechten te maken.
Als je dat niet ziet, dan ben je waarschijnlijk een gigantische homofoob.
Nee kneus, dat is het verschil tussen ergens niets mee hebben, en veroordelen van treiteren, terreur en gewelddadig gedrag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee kneus, dat is het verschil tussen ergens niets mee hebben, en veroordelen van treiteren, terreur en gewelddadig gedrag.
Wie zegt dat "wij" niet begaan zijn met homo's of transgenders? Dat zijn altijd maar weer aannames door de deugers of 5e collone moslims op FOK! terwijl "wij" nooit negatieve uitspraken over die groepen doen. Waarom toch elke keer dat liegen uit jouw hoek om jezelf het idee te geven dat je een punt maakt? Elke discussie met een links/pro moslim typje is volledig gebaseerd op aannames uit de linkse/islamitische onderbuik, keer op keer maar weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Typischquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Hexagon het volgende:
Typische FvD/PVV hypocrisie
Bij de gaypride
"Die stomme flikkers moeten normaal doen"
Moslim doet wat naars tegen LHBT'er
"Blij af van onze LHBT'ers!!!!!"
Juist, maar zoals gewoonlijk zien we weer die eeuwige onschuld van de users hierboven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Hexagon het volgende:
Typische FvD/PVV hypocrisie
Bij de gaypride
"Die stomme flikkers moeten normaal doen"
Moslim doet wat naars tegen LHBT'er
"Blij af van onze LHBT'ers!!!!!"
Neuh ik ben niet eens links.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Typisch
De vraag die ik mij altijd stel bij dit soort reacties is of de poster een hypocriete linkse gek is of gewoon een moslim die koste wat kost zijn geloof zal beschermen.
0 inhoud, 0 bewijs 100% onderbuik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |