Heb gisteren Yvonne nog gesproken.quote:
Lekker de hele dag bezig zijn om je haat nog verder op te krikken.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]vraag me soms ook wel eens af waar meneer last van heeft
Over dat ik mod moet gaan worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren Yvonne nog gesproken.
Zal binnenkort balletje bij haar opgooien.
Ga je naar de bingo met haarquote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren Yvonne nog gesproken.
Zal binnenkort balletje bij haar opgooien.
nja dat jaquote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker de hele dag bezig zijn om je haat nog verder op te krikken.
Ik denk dat je maar andere ambities moet zoeken in het leven dan een modbestaan mi mangquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
En weer gvd post verwijderd uit klbfb
Tyf op manik moet me inhouden want dit heeft me al zoooo vaak een ban opgeleverd
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar andere ambities moet zoeken in het leven dan een modbestaan mi mang
Zou me hevig teleurstellen als jij je in gaat houden.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
En weer gvd post verwijderd uit klbfb
Tyf op manik moet me inhouden want dit heeft me al zoooo vaak een ban opgeleverd
Mja dan heb je weer kans dat je tijdje zonder noel zitquote:Op maandag 29 juli 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me hevig teleurstellen als jij je in gaat houden.
Nou ja, tot een bepaalde hoogte is het goed om je druk te maken om maatschappelijke kwesties. Maar niet dit neequote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja dat ja
hij vreet zichzelf helemaal op over alle deugtoestanden
snap dat niet zo vaak, het heeft geen directe betrekking op jou als persoon dus waarom zou je je er zo ongeloofelijk druk om maken
Zal ik ook gelijk doen.quote:
Wow jellyquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk doen.
Gisteren waren er zoveel mods, had jou eigenlijk even moeten pushen.
Ama was er, andersom was er, Ole, ijs_beer, Greys, sp3c, paddy, Naatje, samzz, lucky-strike, skysheriff, borisz.
voornamelijk crew dusquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk doen.
Gisteren waren er zoveel mods, had jou eigenlijk even moeten pushen.
Ama was er, andersom was er, Ole, ijs_beer, Greys, sp3c, paddy, Naatje, samzz, lucky-strike, skysheriff, borisz.
je zet vooral jezelf voor lul op die manierquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, tot een bepaalde hoogte is het goed om je druk te maken om maatschappelijke kwesties. Maar niet dit nee
Daar is dan weer niet de enige inquote:Op maandag 29 juli 2019 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voornamelijk crew dus
[..]
je zet vooral jezelf voor lul op die manier
Ja, Yvonne, Iteejer, Moira en Mono. Wat partners van mods, andere crewmensen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voornamelijk crew dus
[..]
je zet vooral jezelf voor lul op die manier
Lekker kopje. Boksquote:
Oh nee jij nietquote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je probeert te zeggen dat ik daar ook een handje in heb?
oh zoquote:Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Yvonne, Iteejer, Moira en Mono. Wat partners van mods, andere crewmensen.
Verder wat gewone users, zoals I. en ik. Mensen uit ESF.
Heb yvonne ook keer gezienquote:Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Yvonne, Iteejer, Moira en Mono. Wat partners van mods, andere crewmensen.
Verder wat gewone users, zoals I. en ik. Mensen uit ESF.
Hoho niet zo hard van stapel lopen meteenquote:
Jazeker.quote:
Toen een goede indruk gemaakt?quote:
ben ook al jaren niet meer gebandquote:Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee jij nietMaar je kan er wel een hele rits opnoemen op de foks ja.
Nu moet ik bekennen dat ik er ook wel aardig wat van kon vroeger met mezelf druk maken, maar ik ben al jaren niet gebant dus iets gaat er goed
Zeker wetenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Kwam een user tegen die bij mij om de hoek woont. Wel grappig.
[..]
Toen een goede indruk gemaakt?
oh leuk kunnen jullie bij elkaar fokkenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Kwam een user tegen die bij mij om de hoek woont. Wel grappig.
[..]
Toen een goede indruk gemaakt?
Oké sorry, zal weer chagrijnig tegen je doen. Met mate dan.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef Solotovski het volgende:
Hoho niet zo hard van stapel lopen meteen
Brings back memoriesquote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh leuk kunnen jullie bij elkaar fokken
Nee, chagrijnigheid siert je nietquote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké sorry, zal weer chagrijnig tegen je doen. Met mate dan.
watquote:
Ja, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
Poeh. Uhmm even nadenken.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Ama, als jij nog maar een ding mag eten voor de rest van je leven, wat zou dat dan zijn?
Still thinkingquote:Op maandag 29 juli 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar moeilijk zeg.Er is zoveel lekker. En jij?
Ja ik heb daarom maar gezegd wat ongeveer als eerste in mij opkomt. Kip is ook lekker.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Still thinkingZou echt niet kunnen kiezen denk ik.
Brood zou ook wel een goeie zijn, als je het beleg wel nog mag afwisselen.
Moet je wel altijd droge kip eten ripquote:Op maandag 29 juli 2019 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb daarom maar gezegd wat ongeveer als eerste in mij opkomt. Kip is ook lekker.
Brood eten is vermoeiend.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Nee sowieso brood.
Croissantjes, baguettes, ciabatta, kaiserbroodjes, normaal brood, turks brood, naanbroodeasypeasy
Een leven lang naar methaangas ruikenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Wat een fucking goede vraag trouwens.
Ik kies voor ei
Ei is ook wel goeie ja. Lekker de rest van je leven uit je bek naar ei meurenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Wat een fucking goede vraag trouwens.
Ik kies voor ei
Gvdquote:Op maandag 29 juli 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leven lang naar methaangas ruiken
Wel zonder. Easy.quote:
Iedereen kan datquote:Op maandag 29 juli 2019 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel zonder. Easy.
Zou zelfs helemaal zonder alcohol kunnen leven
Ja ik ook wel maar als ik een heel leven op eieren zou moeten leven dan ren ik er na twee weken echt wel vandoor met een vaatje whiskyquote:Op maandag 29 juli 2019 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel zonder. Easy.
Zou zelfs helemaal zonder alcohol kunnen leven
lekker buiten.quote:
Oh ik blijf altijd buiten als ik met de trein reisquote:
lekker op het dak zitten.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik blijf altijd buiten als ik met de trein reis
Trein surfen is gevaarlijk jongemanquote:Op maandag 29 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik blijf altijd buiten als ik met de trein reis
Net als die vloggende idiootquote:
Gezellig hierquote:Op maandag 29 juli 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft nieuwe aflevering nouuKut Ziggo
De meetgangers hebben ons verlatenquote:
zeker heel gezelligquote:
Die wil je er niet bij hebben in de oorlog neequote:
Oh gelukkigquote:
Als de spanning als een taart was, dan was het te snijden.quote:
Weten we dat ook weer. En dan weten we ook gelijk dat wij wel samen een oorlog kunnen overleven.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Die wil je er niet bij hebben in de oorlog nee
Naar ESF?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik heen moet zijn gegaan?
Ik heb Brave New World van Huxley, Giph van Giphart, De Toverberg van Mann ingeladen op m'n e-reader. Elena Ferrante stond daar al op evenals de werken van Karl Ove Knausgard. Tevens neem ik Dostojevski met Idioot en Misdaad & Straf alsook 1984 van Orwell mee op vakantiequote:
Lekker lijstje maat. Ik ga Brave New World ook lezen als ik It uit heb.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Brave New World van Huxley, Giph van Giphart, De Toverberg van Mann ingeladen op m'n e-reader. Elena Ferrante stond daar al op evenals de werken van Karl Ove Knausgard. Tevens neem ik Dostojevski met Idioot en Misdaad & Straf alsook 1984 van Orwell mee op vakantie
quote:
Al die opgebouwde stress komt er allemaal uit nuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he wat denkt die wel niet eens van ons.
Jammer dat Fokkie er niet bij was, dan wist hij hoe GEZELLIG wij zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he wat denkt die wel niet eens van ons.
Nah, denk het niet. Ligt aan de hoeveelheid lege uren ook. Op een wandeldag kan ik pas s avonds lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lijstje maat. Ik ga Brave New World ook lezen als ik It uit heb.
Krijg je dat allemaal gelezen in 1 vakantie?
Bandana, an album by Freddie Gibbs, Madlib on Spotifyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Al die opgebouwde stress komt er allemaal uit nu
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat Fokkie er niet bij was, dan wist hij hoe GEZELLIG wij zijn
fountainhead genotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
gaat er ayn rand worden gelezen hier ja
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Ik geef @HeatWave de schuldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
mij nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorquote:
mooi kannen in tante roosjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolen
En nee, dat hoeft dan niet op de VU.
Jij kan ook mee uiteraardquote:
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorMaar ik denk niet dat jij helemaal naar Amsterdam komt om bier te drinken met een groepje gasten ofwel?
Komt goed, we zijn er voor jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
Utrechtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)
Utrecht heeft wel beste eettentjesquote:
Dan wordt je ook toegevoegdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik op dat moment geld heb ervoor heb fok-it dan ben ik wel zo gek hoor.
Brabant, Zeeland enz gaat mij te ver voor een meet. Maar westen van het land is te doen. Is vaak 2 uurtjes met de trein, dat is best te doen.quote:
Maak een reisverslag de volgende keer, in de vorm van een blog of livestream.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna op stationdan nog 20 minuten lopen naar huis met zware tas genot...
Ik wil dat ook wel ja, misschien kunnen we dan een paar sandalen-dragende filosofie studenten in het wild spotten als we stilletjes zijnquote:
eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak een reisverslag de volgende keer, in de vorm van een blog of livestream.
Betere verbinding ook hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabant, Zeeland enz gaat mij te ver voor een meet. Maar westen van het land is te doen. Is vaak 2 uurtjes met de trein, dat is best te doen.
liever rembrandtplein hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel ja, misschien kunnen we dan een paar sandalen-dragende filosofie studenten in het wild spotten als we stilletjes zijn
Ja ik hoef vaak maar 1x over te stappen. Vanaf Zwolle kun je meteen trein pakken naar goede stad en gaat ook snel. Behalve zuiden van het land dus maar daar kom ik dus ook zelden.quote:
Zitten we allemaal op het puntje van onze stoel.quote:
Is dat boemeltreintje van Emmen naar Zwolle al verdwenen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik hoef vaak maar 1x over te stappen. Vanaf Zwolle kun je meteen trein pakken naar goede stad en gaat ook snel. Behalve zuiden van het land dus maar daar kom ik dus ook zelden.
Al sla je ons doodquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef JanCees het volgende:
wtf is die aloa hier aan het doen steeds?
Sorry?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef JanCees het volgende:
wtf is die aloa hier aan het doen steeds?
ik heb in mijn mindere dagen weleens IRL vlogs gevolgdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zitten we allemaal op het puntje van onze stoel.
Ja we hebben nu een super chille trein. Stopcontacten alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat boemeltreintje van Emmen naar Zwolle al verdwenen?
Hoezo dat nou weer? Ik kan gewoon weinig met de dingen die je nu zegt.quote:
Volgens mij weet ik alle stops zelfs nog die hij toen maaktequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja we hebben nu een super chille trein. Stopcontacten alles.
Maakt niet uit. post 141 en 143quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik kan gewoon weinig met de dingen die je nu zegt.
Hmm klopt niet helemaal. Bargeres station is nu Emmen Zuid (bij de Delftlanden).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Emmen-Emmen Bargeres-Nieuw Amsterdam-Gramsbergen-Hardenberg-Marienberg-Ommen-Zwolle
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:11 schreef JanCees het volgende:
ik heb in mijn mindere dagen weleens IRL vlogs gevolgd
denk toch wel wat dingen gescript hier en daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh ja, zelfs nog meerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm klopt niet helemaal. Bargeres station is nu Emmen Zuid (bij de Delftlanten).
Emmen - Emmen zuid - Nieuw Amsterdam - Dalen - Coevorden - Hardenberg - Gramsbergen - Mariënberg - Ommen - Dalfsen - Zwolle.
Volgens mijSowieso zijn dit alle stops.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.
Ja, ik zou wel kijken.vooral dat elke dag tot 23 uur in de vu zitten lijkt mij enerverend om te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was ook zwaar verpauperd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, zelfs nog meer
En toen ik er woonde was het nog Bargeres
Eng station was dat trouwenszo grauw, stond niet eens omroepbord volgens mij
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.
Ja, ik zou wel kijken.Klinkt als goede sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo choquerend is dat toch allemaal niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt niet uit. post 141 en 143![]()
Ik voel me wel weer welkom hier
Klinkt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moeten we keertje een ONZ SC meet doen ofzo.
Zie het maar zoals jij wil..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo choquerend is dat toch allemaal niet?
Dan heb ik al een ONZ meet staan bij Ama thuis.quote:
wow maar ik ben dan jarigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik al een ONZ meet staan bij Ama thuis.
Haloaquote:
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijnquote:
Echt genot jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:16 schreef JanCees het volgende:
vooral dat elke dag tot 23 uur in de vu zitten lijkt mij enerverend om te bekijken
Jeetje, nu je het zegt jaquote:
pffff matig zegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijn
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.quote:
Nou, dat is ook weer heftig om het zo te stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik stiekem wel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik mag je niet idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Terug naar vbl dan maar? 😋quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
ohja kan hoor, madlib heeft heel eigen stijl van produceren (hij is ook van madvillainy (de UI van ggmm))quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.
Ben jij al zo'n ouwe lul joh?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Neuhquote:
ga je kopenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Kopjechino het volgende:
Als ik volgend jaar op mezelf woon, dan geef ik een verjaardagsfeestje voor de ONZ SC mensen rond deze tijd.
Over 14 jaarquote:
Kut millenialquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Pffquote:
quote:
zekersquote:
No geweldige muziek al heb ik vandaag alleen idles en black sabbath geluisterd in een hangmatquote:
Meeste heb ik heel eerlijk gezegd ook niet zoveel mee nee. Niet dat het zo zeer slecht is, maar ik luister het gewoon te weinig denk ikquote:
kom je gezellig kletsen.quote:
Nee, huren. Kopen is niet te doen in mijn eentjequote:
Oei, dat is goeie muziekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:28 schreef SoS87 het volgende:
Ik hou van van alles maar hou toch vooral van rock n roll
Led Zeppelin
Slaaplekkerquote:
oke, ligt tuurlijk aan waar je woontquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, huren. Kopen is niet te doen in mijn eentje
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:28 schreef SoS87 het volgende:
Ik hou van van alles maar hou toch vooral van rock n roll
Led Zeppelin
Hortsik!quote:
enige genre wat mij niet echt trektquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Over het algemeen blijft rock wel beste genre ja
Ah lekker, ga je nog weg?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja prima denk ik, eerste dag vakantie zeg maar
Wat luister je buiten hiphop en Nederlandstalig nog meer graag danquote:
In volle galopquote:
Als je er zo uit ziet op je 44ste dan ben je een gezegend manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik luister Enrique Iglesias. Zijn stem.Alles wat hij zingt is sexy.
country, techno, frenchcore, schlagerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat luister je buiten hiphop en Nederlandstalig nog meer graag dan
hoezo zou het niet verstandig zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
En thuis. Of het zo verstandig was om bij thuiskomst cola te drinken is maar zeer de vraag (Pepsi Max trouwens)
Ik wil eigenlijk niet toegeven dat ik stiekem wel beetje verliefd ben op hem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er zo uit ziet op je 44ste dan ben je een gezegend man
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
En thuis. Of het zo verstandig was om bij thuiskomst cola te drinken is maar zeer de vraag (Pepsi Max trouwens)
Kloptquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Hm nee dan hebben wij wel echt toaal verschillende smaakquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
country, techno, frenchcore, schlager
heb je lastfm ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee dan hebben wij wel echt toaal verschillende smaak
Had je naar zn concert moeten gaan he, had hij jou misschien het podium opgetrokken om met je te dansenquote:
Oh manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je naar zn concert moeten gaan he, had hij jou misschien het podium opgetrokken om met je te dansen
Hm nee daarvoor luister ik echt te weinig muziekquote:
ken ik niet denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nah, gewoon een van de cafés op de kloveniersburgwal
Lekker bezigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Paar glaasjes op en dikke voortgang geboekt met scriptie
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je nietquote:
Die meid waar hij toen mee gezoend had had ook gewoon vriendje thuis zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh manIk zou dan echt van het podium drijven.
oh heb zelf geen problemen met cola lolquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je niet
Of je slaapt in de autoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je niet
Ja boeie. Ik zou dat ook echt wel doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die meid waar hij toen mee gezoend had had ook gewoon vriendje thuis zitten
oh helaas anders kan je daar zien wat je compatibility isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee daarvoor luister ik echt te weinig muziekNiet eens Spotify
Maar dat komt meer omdat ik geen profiel kan aanmaken op een of andere manier
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleverenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig
Voor 1sept afronden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja boeie. Ik zou dat ook echt wel doen.
Ja sowieso wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hij vond het ook niet erg zei die![]()
Zou jij je vriendje ook met een celebcrush laten zoenen dan?
heb je zo last van caffeine danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, maar slaapt wel kutter.
Bolle Janquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet wel naar een kroeg waar nederlandstalig gedraaid wordt anders aard ik niet
Heb je even voor mij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet wel naar een kroeg waar nederlandstalig gedraaid wordt anders aard ik niet
Relaxquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
EN JA IK WEET DAT DIT MAAR EEN INTERNETFORUM IS
Ah beter lekker bezigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleveren
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah beter lekker bezig![]()
En dan stacks bouwen
Ik wil ook manquote:
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleveren
beetje feest van joop zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was kort geleden in Heeren van Aemstel, op een vrijdag, mijn hemel wat was dat kut. Allemaal van die hitsige jongens en meiden die veel te veel hun best doen op afgrijselijke kutmuziek.
Dat kan ik me voorstellen. Bij Paradiso in de buurt heb je trouwens café Brecht en daar wordt gewoon geen muziek gedraaid, dat is best wel vreemd. Verder wel goede speciaalbier kaart.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Als er maar geen karaoke wordt voorgesteld. Want daar moet ik krankzinnig dronken voor zijn om dat met een stel fokkers te gaan doen
http://www.gigolodiamonds.com/sollicitatie-gigolo/quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil ook man
Kut studie heb geld nodig
Geen muziek? Maf jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Bij Paradiso in de buurt heb je trouwens café Brecht en daar wordt gewoon geen muziek gedraaid, dat is best wel vreemd. Verder wel goede speciaalbier kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |