Gezellig hierquote:Op maandag 29 juli 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft nieuwe aflevering nouuKut Ziggo
De meetgangers hebben ons verlatenquote:
zeker heel gezelligquote:
Die wil je er niet bij hebben in de oorlog neequote:
Oh gelukkigquote:
Als de spanning als een taart was, dan was het te snijden.quote:
Weten we dat ook weer. En dan weten we ook gelijk dat wij wel samen een oorlog kunnen overleven.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Die wil je er niet bij hebben in de oorlog nee
Naar ESF?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik heen moet zijn gegaan?
Ik heb Brave New World van Huxley, Giph van Giphart, De Toverberg van Mann ingeladen op m'n e-reader. Elena Ferrante stond daar al op evenals de werken van Karl Ove Knausgard. Tevens neem ik Dostojevski met Idioot en Misdaad & Straf alsook 1984 van Orwell mee op vakantiequote:
Lekker lijstje maat. Ik ga Brave New World ook lezen als ik It uit heb.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Brave New World van Huxley, Giph van Giphart, De Toverberg van Mann ingeladen op m'n e-reader. Elena Ferrante stond daar al op evenals de werken van Karl Ove Knausgard. Tevens neem ik Dostojevski met Idioot en Misdaad & Straf alsook 1984 van Orwell mee op vakantie
quote:
Al die opgebouwde stress komt er allemaal uit nuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he wat denkt die wel niet eens van ons.
Jammer dat Fokkie er niet bij was, dan wist hij hoe GEZELLIG wij zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he wat denkt die wel niet eens van ons.
Nah, denk het niet. Ligt aan de hoeveelheid lege uren ook. Op een wandeldag kan ik pas s avonds lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lijstje maat. Ik ga Brave New World ook lezen als ik It uit heb.
Krijg je dat allemaal gelezen in 1 vakantie?
Bandana, an album by Freddie Gibbs, Madlib on Spotifyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Al die opgebouwde stress komt er allemaal uit nu
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat Fokkie er niet bij was, dan wist hij hoe GEZELLIG wij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |