wow maar ik ben dan jarigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik al een ONZ meet staan bij Ama thuis.
Haloaquote:
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijnquote:
Echt genot jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:16 schreef JanCees het volgende:
vooral dat elke dag tot 23 uur in de vu zitten lijkt mij enerverend om te bekijken
Jeetje, nu je het zegt jaquote:
pffff matig zegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijn
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.quote:
Nou, dat is ook weer heftig om het zo te stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik stiekem wel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik mag je niet idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Terug naar vbl dan maar? 😋quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
ohja kan hoor, madlib heeft heel eigen stijl van produceren (hij is ook van madvillainy (de UI van ggmm))quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.
Ben jij al zo'n ouwe lul joh?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Neuhquote:
ga je kopenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Kopjechino het volgende:
Als ik volgend jaar op mezelf woon, dan geef ik een verjaardagsfeestje voor de ONZ SC mensen rond deze tijd.
Over 14 jaarquote:
Kut millenialquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |