Maakt niet uit. post 141 en 143quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik kan gewoon weinig met de dingen die je nu zegt.
Hmm klopt niet helemaal. Bargeres station is nu Emmen Zuid (bij de Delftlanden).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Emmen-Emmen Bargeres-Nieuw Amsterdam-Gramsbergen-Hardenberg-Marienberg-Ommen-Zwolle
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:11 schreef JanCees het volgende:
ik heb in mijn mindere dagen weleens IRL vlogs gevolgd
denk toch wel wat dingen gescript hier en daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh ja, zelfs nog meerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm klopt niet helemaal. Bargeres station is nu Emmen Zuid (bij de Delftlanten).
Emmen - Emmen zuid - Nieuw Amsterdam - Dalen - Coevorden - Hardenberg - Gramsbergen - Mariënberg - Ommen - Dalfsen - Zwolle.
Volgens mijSowieso zijn dit alle stops.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.
Ja, ik zou wel kijken.vooral dat elke dag tot 23 uur in de vu zitten lijkt mij enerverend om te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was ook zwaar verpauperd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, zelfs nog meer
En toen ik er woonde was het nog Bargeres
Eng station was dat trouwenszo grauw, stond niet eens omroepbord volgens mij
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat Naatjes vlog als een compositie van Vivaldi zou zijn; het verrast je, gaat snel en dan weer langzaam, maakt emoties los en is vanuit zijn gevoel.
Ja, ik zou wel kijken.Klinkt als goede sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo choquerend is dat toch allemaal niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt niet uit. post 141 en 143![]()
Ik voel me wel weer welkom hier
Klinkt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moeten we keertje een ONZ SC meet doen ofzo.
Zie het maar zoals jij wil..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo choquerend is dat toch allemaal niet?
Dan heb ik al een ONZ meet staan bij Ama thuis.quote:
wow maar ik ben dan jarigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik al een ONZ meet staan bij Ama thuis.
Haloaquote:
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijnquote:
Echt genot jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:16 schreef JanCees het volgende:
vooral dat elke dag tot 23 uur in de vu zitten lijkt mij enerverend om te bekijken
Jeetje, nu je het zegt jaquote:
pffff matig zegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook om te vieren dat we niet op je verjaardag aanwezig zijn
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.quote:
Nou, dat is ook weer heftig om het zo te stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik stiekem wel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Ik mag je niet idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
Terug naar vbl dan maar? 😋quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
pffff matig zeg
niemand mag mij hier
alleen fokkie denk ik
ohja kan hoor, madlib heeft heel eigen stijl van produceren (hij is ook van madvillainy (de UI van ggmm))quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Heb paar liedjes van je album gehoord, maar vind niet zo chille muziek.
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werd hij goed ontvangen zag ik ja.
Ben jij al zo'n ouwe lul joh?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Neuhquote:
ga je kopenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:23 schreef Kopjechino het volgende:
Als ik volgend jaar op mezelf woon, dan geef ik een verjaardagsfeestje voor de ONZ SC mensen rond deze tijd.
Over 14 jaarquote:
Kut millenialquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een paar jaar dan vertrek ik lekker naar 40+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |