Hm nee dan hebben wij wel echt toaal verschillende smaakquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
country, techno, frenchcore, schlager
heb je lastfm ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee dan hebben wij wel echt toaal verschillende smaak
Had je naar zn concert moeten gaan he, had hij jou misschien het podium opgetrokken om met je te dansenquote:
Oh manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je naar zn concert moeten gaan he, had hij jou misschien het podium opgetrokken om met je te dansen
Hm nee daarvoor luister ik echt te weinig muziekquote:
ken ik niet denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nah, gewoon een van de cafés op de kloveniersburgwal
Lekker bezigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Paar glaasjes op en dikke voortgang geboekt met scriptie
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je nietquote:
Die meid waar hij toen mee gezoend had had ook gewoon vriendje thuis zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh manIk zou dan echt van het podium drijven.
oh heb zelf geen problemen met cola lolquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je niet
Of je slaapt in de autoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg wordt auto ingepakt en gaan we op vakantie... Nog maar een aantal uur slaap, maar met cola slaap je niet
Ja boeie. Ik zou dat ook echt wel doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die meid waar hij toen mee gezoend had had ook gewoon vriendje thuis zitten
oh helaas anders kan je daar zien wat je compatibility isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee daarvoor luister ik echt te weinig muziekNiet eens Spotify
Maar dat komt meer omdat ik geen profiel kan aanmaken op een of andere manier
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleverenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig
Voor 1sept afronden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja boeie. Ik zou dat ook echt wel doen.
Ja sowieso wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hij vond het ook niet erg zei die![]()
Zou jij je vriendje ook met een celebcrush laten zoenen dan?
heb je zo last van caffeine danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, maar slaapt wel kutter.
Bolle Janquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet wel naar een kroeg waar nederlandstalig gedraaid wordt anders aard ik niet
Heb je even voor mij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet wel naar een kroeg waar nederlandstalig gedraaid wordt anders aard ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |