fountainhead genotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
gaat er ayn rand worden gelezen hier ja
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Ik geef @HeatWave de schuldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
mij nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorquote:
mooi kannen in tante roosjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolen
En nee, dat hoeft dan niet op de VU.
Jij kan ook mee uiteraardquote:
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorMaar ik denk niet dat jij helemaal naar Amsterdam komt om bier te drinken met een groepje gasten ofwel?
Komt goed, we zijn er voor jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
Utrechtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)
Utrecht heeft wel beste eettentjesquote:
Dan wordt je ook toegevoegdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik op dat moment geld heb ervoor heb fok-it dan ben ik wel zo gek hoor.
Brabant, Zeeland enz gaat mij te ver voor een meet. Maar westen van het land is te doen. Is vaak 2 uurtjes met de trein, dat is best te doen.quote:
Maak een reisverslag de volgende keer, in de vorm van een blog of livestream.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna op stationdan nog 20 minuten lopen naar huis met zware tas genot...
Ik wil dat ook wel ja, misschien kunnen we dan een paar sandalen-dragende filosofie studenten in het wild spotten als we stilletjes zijnquote:
eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak een reisverslag de volgende keer, in de vorm van een blog of livestream.
Betere verbinding ook hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabant, Zeeland enz gaat mij te ver voor een meet. Maar westen van het land is te doen. Is vaak 2 uurtjes met de trein, dat is best te doen.
liever rembrandtplein hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel ja, misschien kunnen we dan een paar sandalen-dragende filosofie studenten in het wild spotten als we stilletjes zijn
Ja ik hoef vaak maar 1x over te stappen. Vanaf Zwolle kun je meteen trein pakken naar goede stad en gaat ook snel. Behalve zuiden van het land dus maar daar kom ik dus ook zelden.quote:
Zitten we allemaal op het puntje van onze stoel.quote:
Is dat boemeltreintje van Emmen naar Zwolle al verdwenen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik hoef vaak maar 1x over te stappen. Vanaf Zwolle kun je meteen trein pakken naar goede stad en gaat ook snel. Behalve zuiden van het land dus maar daar kom ik dus ook zelden.
Al sla je ons doodquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef JanCees het volgende:
wtf is die aloa hier aan het doen steeds?
Sorry?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef JanCees het volgende:
wtf is die aloa hier aan het doen steeds?
ik heb in mijn mindere dagen weleens IRL vlogs gevolgdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zitten we allemaal op het puntje van onze stoel.
Ja we hebben nu een super chille trein. Stopcontacten alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat boemeltreintje van Emmen naar Zwolle al verdwenen?
Hoezo dat nou weer? Ik kan gewoon weinig met de dingen die je nu zegt.quote:
Volgens mij weet ik alle stops zelfs nog die hij toen maaktequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja we hebben nu een super chille trein. Stopcontacten alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |