Relaxquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
EN JA IK WEET DAT DIT MAAR EEN INTERNETFORUM IS
Ah beter lekker bezigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleveren
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah beter lekker bezig![]()
En dan stacks bouwen
Ik wil ook manquote:
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar binnen korte tijd al integraal concept inleveren
beetje feest van joop zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was kort geleden in Heeren van Aemstel, op een vrijdag, mijn hemel wat was dat kut. Allemaal van die hitsige jongens en meiden die veel te veel hun best doen op afgrijselijke kutmuziek.
Dat kan ik me voorstellen. Bij Paradiso in de buurt heb je trouwens café Brecht en daar wordt gewoon geen muziek gedraaid, dat is best wel vreemd. Verder wel goede speciaalbier kaart.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Als er maar geen karaoke wordt voorgesteld. Want daar moet ik krankzinnig dronken voor zijn om dat met een stel fokkers te gaan doen
http://www.gigolodiamonds.com/sollicitatie-gigolo/quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil ook man
Kut studie heb geld nodig
Geen muziek? Maf jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Bij Paradiso in de buurt heb je trouwens café Brecht en daar wordt gewoon geen muziek gedraaid, dat is best wel vreemd. Verder wel goede speciaalbier kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |