abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188189356


Sinds een paar dagen is de nieuwe serie The Boys uitgekomen. Gebaseerd op de stripboeken met dezelfde naam.

Prima cast met onder andere Jack Quaid, Karl Urban, Elisabeth Shue en Simon Pegg

quote:
A group of vigilantes set out to take down corrupt superheroes who abuse their superpowers.
The Boys (TV Series 2019– ) - Reference View - IMDb

[ Bericht 4% gewijzigd door Karina op 12-06-2024 22:04:41 ]
pi_188189436
Seizoen 2 is nu al geconfirmed :D
https://variety.com/2019/(...)2-amazon-1203273839/

Nog niet superveel beoordelingen, maar wordt tot nu toe positief ontvangen op IMDB (9,1 na 12.000 stemmen)
  maandag 29 juli 2019 @ 16:58:04 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188190513
Goddamn deze shit is masterlijk heb bijna alle episodes achter mekaar gekeken :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 29 juli 2019 @ 22:10:12 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188196103
Alle episodes gezien, meesterlijke serie. Echt ongelofelijk donker en horrible though :x

Bizarro superman is fucking scary
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188201646
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Alle episodes gezien, meesterlijke serie. Echt ongelofelijk donker en horrible though :x

Bizarro superman is fucking scary
Wow, ben nu bij die aflevering met dat vliegtuig, jezus :'(
  dinsdag 30 juli 2019 @ 14:08:36 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188203924
Sit the fuck down or I'll laser you!

_O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 14:49:12 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_188204417
Dit lijkt me tof, alleen de trailer al, ik ga het kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 30 juli 2019 @ 15:16:50 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188204834
Trailer is zo verschrikkelijk slecht imo, zet de premise echt slecht neer en spoiled belangrijke momenten uit de serie. Als je er blind ingaat is het veel indrukwekkender
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 15:55:24 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_188205387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Trailer is zo verschrikkelijk slecht imo, zet de premise echt slecht neer en spoiled belangrijke momenten uit de serie. Als je er blind ingaat is het veel indrukwekkender
Oh dan ga ik zeker kijken ;) De superhelden die evil zijn, zijn veel interessanter dan de brave helden.

Hoe noem je eigenlijk een slechte superheld? Eigenlijk is hij geen held dan :D

Zijn het losse afleveringen of is het een vervolgverhaal?

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 30-07-2019 16:15:30 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188205990
Hij was geweldig *O*

Het is gewoon 1 verhaal Karina, net als bij Preacher, is ook deze serie gebaseert op de comics.
(Dezelfde producers ook én zelfde comicbookwriter als die van Preacher).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 16:32:53 ]
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 16:34:51 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_188206024
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 16:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Hij was geweldig *O*

Het is gewoon 1 verhaal Karina, net als bij Preacher, is ook deze serie gebaseert op de comics.
(Dezelfde producers ook én zelfde comicbookwriter als die van Preacher).
Ow ik weet niet zoveel van comics maar als het dezelfde is als Preacher dan weet ik iig zeker dat ik het tof ga vinden, vanavond eens even kijken. Ik was eigenlijk met iets anders begonnen die laat ik dan even liggen vandaag :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188206048
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 16:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow ik weet niet zoveel van comics maar als het dezelfde is als Preacher dan weet ik iig zeker dat ik het tof ga vinden, vanavond eens even kijken. Ik was eigenlijk met iets anders begonnen die laat ik dan even liggen vandaag :P
Ja dat denk ik ook :)
Ik heb zelf niet veel met superhelden normaal gesproken maar deze is totaal anders.

Enjoy :)
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 16:37:07 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_188206053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 16:36 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook :)
Ik heb zelf niet veel met superhelden normaal gesproken maar deze is totaal anders.

Enjoy :)
Tx!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 30 juli 2019 @ 19:06:18 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188208331
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dan ga ik zeker kijken ;) De superhelden die evil zijn, zijn veel interessanter dan de brave helden.

Hoe noem je eigenlijk een slechte superheld? Eigenlijk is hij geen held dan :D

Zijn het losse afleveringen of is het een vervolgverhaal?
Het is 1 verhaal

De comics schijnen verschrikkelijk slecht te zijn maar ik ken het niet.

Vond het ook tof dat je dan echt verrast word
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 20:24:34 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_188210050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het is 1 verhaal

De comics schijnen verschrikkelijk slecht te zijn maar ik ken het niet.

Vond het ook tof dat je dan echt verrast word
Aflevering 1 opgezet en het begint wel goed met die jongen wiens meisje opeens kapotgerend wordt en hij alleen 2 handen in zijn handen houdt :') Ik ga het afkijken!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188213783
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 20:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Aflevering 1 opgezet en het begint wel goed met die jongen wiens meisje opeens kapotgerend wordt en hij alleen 2 handen in zijn handen houdt :') Ik ga het afkijken!
Genot :D
  dinsdag 30 juli 2019 @ 22:51:44 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188213944
Hoe ziek ook :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 12:17:47 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_188219875
Eerste drie afleveringen achter elkaar gekeken gisteren. Ik vond vooral ook de muziek erg goed erbij, beetje zeventiger/tachtiger jaren maar ook rap. Prima.

Wel grappig dat Hughie, Starlight meteen herkende, in de 'normale' superheroes series zet de hero een bril op en niemand weet meer wie hij/zij is :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:26:28 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_188248208
Ik vond het einde een beetje raar eigenlijk. Ik verwacht wel een tweede seizoen, volgens mij is nog niet alles afgerond.

Er komt dus idd nog een S02, duurt nog even, pas eind volgend jaar, begin 2021
https://screenrant.com/th(...)ead-series-premiere/

[ Bericht 54% gewijzigd door Karina op 02-08-2019 13:24:49 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:50:18 #20
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_188250637
Oh mên wat een genot _O-

Over de Spice Girls _O-
Op de Amerikaanse EO jongerendag _O-

Meer van dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:27:27 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_188251213
Oh fuck _O- ik dacht, die gast die Mesmer speelt komt me toch wel heel bekend voor.
Dat is dus het I see Dead People jongetje.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:32:28 #22
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188251317
Eerste twee afleveringen nu gezien en het smaakt zeker naar meer. Het is zo fout af en toe! :D
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_188260553
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:32 schreef Mike het volgende:
Eerste twee afleveringen nu gezien en het smaakt zeker naar meer. Het is zo fout af en toe! :D
Al de comics van deze comicwriter hebben iets wat andere comicwriters niet hebben.
Sterker nog, Marvel en DC (al is The Punisher en anderen ook van hem) waren soms boos op hem omdat hij zo anti superhero was.

Heb je Preacher al gezien? *O*
pi_188260573
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
Oh mên wat een genot _O-

Over de Spice Girls _O-
Op de Amerikaanse EO jongerendag _O-

Meer van dit.
Alles van deze man (Garth Ennis) wat verfilmd wordt vind ik zo goed.
Nouja niet alles, maar zo veel wel *;
pi_188276852
Elizabeth Shue, lang niet gezien. Simon Pegg, in de rol van vader. En een beetje Philips product placing.
I´m back.
pi_188276855
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef Karina het volgende:
Oh fuck _O- ik dacht, die gast die Mesmer speelt komt me toch wel heel bekend voor.
Dat is dus het I see Dead People jongetje.

Yep, klopt idd.
I´m back.
pi_188311656
Holy shit, wat een geweldige serie!! Nog één aflevering te gaan, zo jammer!
pi_188316769
Ook net de laatste 2 afleveringen gezien. Was genieten!
  Admin woensdag 7 augustus 2019 @ 12:31:36 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188328659
Een paar maanden terug hing ik aan de telefoon met de makers. Ik heb daar ook wat over opgeschreven:

Interview: 'in The Boys zijn de superhelden de schurken'
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188374295
Alles gezien.

Vond het leuk, maar niet zo geweldig als velen het hier lijken te vinden :).
pi_188377188
Dit klinkt wel heel tof, ga dit zeker kijken binnenkort. Alleen heb ik geen Amazon dus wel weer zo'n gedoe.
pi_188394573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:01 schreef Funzel het volgende:
Dit klinkt wel heel tof, ga dit zeker kijken binnenkort. Alleen heb ik geen Amazon dus wel weer zo'n gedoe.
Amazone proef abbo nemen.
Kan je 1maand kijken gratis
pi_188445973
Ze zijn bezig met het filmen van seizoen 2

setfoto :D

  maandag 16 september 2019 @ 16:51:09 #34
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188975297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Alles gezien.

Vond het leuk, maar niet zo geweldig als velen het hier lijken te vinden :).
Het kliekje van the boys zelf is wel leuk en die geflipte superhelden ook. Alleen de avontuurtjes van onschuldige Starlight in de grote boze wereld interesseerden me echt totaal niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 19:45:48 #35
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203083242
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203083784
Eindelijk
pi_204954520
Eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 3 zijn beschikbaar.

twitter
pi_204967472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 20:16 schreef polderturk het volgende:
Eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 3 zijn beschikbaar.

[ twitter ]
Wilde de afleveringen eigenlijk opsparen. De 1e gaat vandaag toch maar gewoon aan ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_204967514
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Wilde de afleveringen eigenlijk opsparen. De 1e gaat vandaag toch maar gewoon aan ^O^
Als je nog 3 dagen wacht kan je 4 afleveringen binchen.
Binchen is leuker maar ik heb ook het geduld niet. Wel mooi dat ze 3 afleveringen tegelijkertijd uitbrengen.
pi_204971971
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.

Tof dat The Boys weer begonnen is.
pi_204972224
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.

Tof dat The Boys weer begonnen is.
Die was wel gruwelijk ja. Hahahah. Daarmee was wel de toon gezet.
pi_204991327
Ik zie het wel gebeuren dat Butcher ook gewoon een sup wordt na dat pilletje.
pi_205013963
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als je nog 3 dagen wacht kan je 4 afleveringen binchen.
Binchen is leuker maar ik heb ook het geduld niet. Wel mooi dat ze 3 afleveringen tegelijkertijd uitbrengen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_205015422
Aflevering 4 gebeurde er genoeg in ieder geval.
Soldier Boy mag wel losgaan in de laatste vier afleveringen….. Hij zou erger zijn dan Homelander, eerst zien dan geloven……
Alleen jammer dat het personage A-Train op het einde weer net de draai krijgt wat zonde is voor het verhaal.
The Deep is wel een enorme kneus :+
Frenchie en Kimiko zijn eigenlijk helemaal niet boeiend in het verhaal.
SOONY
pi_205015795
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:42 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 4 gebeurde er genoeg in ieder geval.
Soldier Boy mag wel losgaan in de laatste vier afleveringen….. Hij zou erger zijn dan Homelander, eerst zien dan geloven……
Alleen jammer dat het personage A-Train op het einde weer net de draai krijgt wat zonde is voor het verhaal.
The Deep is wel een enorme kneus :+
Frenchie en Kimiko zijn eigenlijk helemaal niet boeiend in het verhaal.
Hoe hebben ze die Soldierboy gevangen genomen vraag ik me af. Zou hij homelander kunnen doden? De enige die Homelander kan doden is zijn zoon denk ik.
pi_205016285
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:25 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hoe hebben ze die Soldierboy gevangen genomen vraag ik me af. Zou hij homelander kunnen doden? De enige die Homelander kan doden is zijn zoon denk ik.
Ben benieuwd of Soldier Boy langer dan dit seizoen blijft. Denk ook eerder Ryan.

Het vierde seizoen is aangekondigd.
SOONY
pi_205016734
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ben benieuwd of Soldier Boy langer dan dit seizoen blijft. Denk ook eerder Ryan.

Het vierde seizoen is aangekondigd.
Dan zal Homelander dit seizoen nog niet doodgaan. Maar ik denk dat er wel een gevecht komt tussen Homelander en Soldier Boy. Soldier Boy zal nu wel woedend zijn na 20 jaar eenzame opsluiting.

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 10-06-2022 21:02:17 ]
pi_205016846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dan zal Homelander dit seizoen nog niet doodgaan. Maar ik denk dat er wel een gevecht komt tussen Homelanderen Soldier Boy. Soldier Boy zal nu wel woedend zijn na 20 jaar eenzame opsluiting.
De show draait om Homelander, Butcher, Hughie en Starlight. Ik denk dat deze vier wel blijven rond het einde.
Soldier Boy voelt als vulling voor dit seizoen en een verhaal naast Homelander. Inderdaad heel benieuwd naar de interactie tussen Soldier Boy en Homelander.
SOONY
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 23:54:03 #51
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_205037950
Het gaat weer lekker hoor, met dit seizoen! Er gebeurt zoveel bizars weer, wat mij betreft als het eten van de inktvis als hoogtepunt. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_205038001
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:54 schreef Mike het volgende:
Het gaat weer lekker hoor, met dit seizoen! Er gebeurt zoveel bizars weer, wat mij betreft als het eten van de inktvis als hoogtepunt. :P
Dat voelde aan als kannibalisme.
Zielig voor de inktvis.
pi_205038009
Er was nog een ander topic over de Boys. Kan iemand die vinden?
pi_205038013
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:42 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 4 gebeurde er genoeg in ieder geval.
Soldier Boy mag wel losgaan in de laatste vier afleveringen….. Hij zou erger zijn dan Homelander, eerst zien dan geloven……
Alleen jammer dat het personage A-Train op het einde weer net de draai krijgt wat zonde is voor het verhaal.
The Deep is wel een enorme kneus :+
Frenchie en Kimiko zijn eigenlijk helemaal niet boeiend in het verhaal.
Ik wist dat die ex van Starlight de lul was op het moment dat hij A-train vertelde over de samenzwering tegen Homelander.
pi_205043102
Staan ze er nu allemaal op?
pi_205043570
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:54 schreef Nielojram75 het volgende:
Staan ze er nu allemaal op?
4/8.
Nog 4 weekjes geduld.
pi_205044481
a-train is wat mij betreft overbodig. Slechte acteur ook.
pi_205047607
Voor degenen die the Boys leuk vinden is Peacemaker ook een aanrader.
pi_205050213
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
4/8.
Nog 4 weekjes geduld.
Wacht ik nog een maandje, thX
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 20:17:45 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_205050789
Als ik zit te kijken word IK zelfs bijna bang van Homelander :') Heel goed personage.
Vond het wel zielig voor Kimiko.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205058213
Pohh is weer genieten dit seizoen hoor. Homelander word ook elk seizoen vetter om naar te kijken _O_ Heel benieuwd naar Soldier Boy als 'ie echt eens veel screentime krijgt.
pi_205064032
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:17 schreef Karina het volgende:
Als ik zit te kijken word IK zelfs bijna bang van Homelander :') Heel goed personage.
Vond het wel zielig voor Kimiko.
Mwa als karakter mag ze wel dood. Voegt weinig toe anders dan de relatie met Frenchy.
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 19:43:09 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_205068230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 10:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Mwa als karakter mag ze wel dood. Voegt weinig toe anders dan de relatie met Frenchy.
Nou ja in de laatste aflevering ging ze wel lekker te keer })
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205068851
Morgen weer een nieuwe aflevering.
Seizoen is tot nu toe ijzersterk.
pi_205071586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef polderturk het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering.
Seizoen is tot nu toe ijzersterk.
Het is lekker verfrissend om een serie te zien die zich echt nergens aan verplichte nummertjes houdt. Als Paul Verhoeven een serie had gemaakt zou het deze zijn. :Y
pi_205076068
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door DKUp op 17-06-2022 21:34:57 ]
SOONY
pi_205098738
De volgende aflevering "herogasm" wordt naar verwachting de meest bizarre aflevering ooit.

Ik kan niet wachten.
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 20:44:42 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_205105299
lol The Legend is deze gast! Zou hem nooit herkend hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin dinsdag 21 juni 2022 @ 14:41:14 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205110821
quote:
Op maandag 20 juni 2022 @ 20:44 schreef Karina het volgende:
lol The Legend is deze gast! Zou hem nooit herkend hebben.
[ afbeelding ]
Ik herkende 'm eigenlijk ook alleen maar omdat ik dankzij Stranger Things weet hoe hij er tegenwoordig uit ziet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205120750
Tof dat deze serie ook gewoon dingen als het aanstippen van overmatige criminaliteit in zwarte buurten door een karakter laat zeggen. Toont aan hoe het hoort. Er zouden geen grenzen en kaders moeten zijn voor makers.
pi_205137219
Aflevering 6 was weer steengoed. Vandaag beschikbaar.
Kan niet wachten op 7 en 8.
pi_205137712
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205137938
Goede aflevering inderdaad en benieuwd naar de laatste twee afleveringen van het seizoen.

Soldier Boy is wel tof :P
Ik vind MM en Starlight wel heel zeikerig momenteel.
SOONY
pi_205138112
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:31 schreef DKUp het volgende:
Goede aflevering inderdaad en benieuwd naar de laatste twee afleveringen van het seizoen.

Soldier Boy is wel tof :P
Ik vind MM en Starlight wel heel zeikerig momenteel.
Starlight is heel moralistisch bezig.
En ze mag wel wat meer eten.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:02:43 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_205138249
Meest 'schokkende' vond ik A-train eigenlijk. Goede aflevering verder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205138447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:02 schreef Karina het volgende:
Meest 'schokkende' vond ik A-train eigenlijk. Goede aflevering verder.
Ik had toch wat meer schokkerends verwacht van herogasm. Dat viel wel mee. Inmiddels zijn we veel gewend van the Boys.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:37:31 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_205138628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:21 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik had toch wat meer schokkerends verwacht van herogasm. Dat viel wel mee. Inmiddels zijn we veel gewend van the Boys.
ja ik dus ook vandaar dat ik wat a train deed me of het schokkends vond.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:31:25 #82
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205139834
Qua smerigheid was 't eerder een herhaling van wat vooraf ging, maar dan gecombineerd in 1 aflevering. Niet zo dat ze een versnelling hoger gingen.

Moet ook niet, maar dan moet ze 't zelf ook niet zo zitten hypen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_205146027
Tering wat een aflevering _O_
pi_205148130
Nu met die V die Hughie en Butcher steeds innemen lijkt het toch erop dat ze Solder Boy niet nodig hebben om de klus te klaren.
pi_205149188
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:30 schreef Rijst het volgende:
Nu met die V die Hughie en Butcher steeds innemen lijkt het toch erop dat ze Solder Boy niet nodig hebben om de klus te klaren.
Buther lijkt even sterk te zijn als Homelander nu, maar ze hebben die buiklaser van Soldier Boy nodig omdat die de krachten van Homelander wegneemt.

Black Noir schijt ook in zijn broek voor soldier boy. Hij is gevlucht. Ik had hem sterker verwacht. Dat spul van Butcher zal binnenkort opraken. Maeve is weg.
pi_205200750
Goede aflevering meer. Meer verhaal en minder actie in deze aflevering. Soldier boy is net zo slecht als Homelander.
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 20:29:01 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_205204646
Dat laatste zag ik niet aankomen, al is het wel soort van logisch achteraf gezien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205206209
Gelachen weer om de absurde melkscene _O-
pi_205206695
Ik voorspel dat Black Noir in de volgende aflevering Soldier Boy gaat doden.
pi_205208230
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:29 schreef Karina het volgende:
Dat laatste zag ik niet aankomen, al is het wel soort van logisch achteraf gezien.
In Herogasm kreeg ik dat gevoel eigenlijk al. Tijdens het gevecht werd al iets gezegd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou gaat een groot gevecht worden. In de trailer is er al een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 00:11 schreef polderturk het volgende:
Ik voorspel dat Black Noir in de volgende aflevering Soldier Boy gaat doden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_205245479
Ik denk dat ze Soldier Boy weer zullen laten slapen met Novichok en dat ze hem weer gaan opbergen.
pi_205257619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 14:59 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat ze Soldier Boy weer zullen laten slapen met Novichok en dat ze hem weer gaan opbergen.
Soldier Boy zal zijn zoon Homelander zeker niet ombrengen. Ik denk dat uiteindelijk hughie en butcher de job doen.

Vond die sneer naar dat pronoun gezeik wel mooi van the Deep
pi_205257920
Kan niet wachten op vrijdag. Wel kut dat dan het seizoen weer voorbij is.

PS, als je de serie download en aflevering 1 van het laatste seizoen kijkt in het vliegtuig is het een beetje awkward met die inwendige scene :')
Twiddel
pi_205277034
Laatste aflevering is uit. Kijk hem voordat ik met spoilers kom.
pi_205279485
Finale voel niet tegen. Nu kan ik mn Prime abbo opzeggen.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 18:58:48 #96
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205280243
De vorige twee afleveringen vond ik beter. Er gebeurd heel veel in ieder geval.
Ze zijn nu compleet van de comics afgeweken, dus wel nice dat er een ander verhaal komt.
Jammer dat ze het gaan uitmelken.
SOONY
pi_205283561
Bring season 4.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205283871
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 18:58 schreef DKUp het volgende:
De vorige twee afleveringen vond ik beter. Er gebeurd heel veel in ieder geval.
Ze zijn nu compleet van de comics afgeweken, dus wel nice dat er een ander verhaal komt.
Jammer dat ze het gaan uitmelken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 09:32:20 #99
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205284013
Finale was wel OK, maar het seizoen als geheel is 1 grote status quo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 09-07-2022 15:00:27 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 11:21:25 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205284638
Soldier Boy is tof, goede toevoeging in ieder geval.
SOONY
  maandag 11 juli 2022 @ 17:34:31 #101
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_205309049
weer elke aflevering genoten van S3, de finale viel helaas wel wat tegen. De grote clash tussen Soldier Boy en Homelander bleef helaas uit
pi_205310607
Prime gaat er bij mij uit. De serie is nu aan het cash grabben. Ze hadden het moeten eindigen.
pi_205313582
Finale was lame inderdaad, teveel herhaling van zetten. Jammer, je verwacht wat meer originaliteit in een serie als deze
pi_205319381
Voelde niet echt als een seizoensfinale, desondanks kijkt het nog wel leuk weg.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_205319997
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
pi_205360161
That was diabolical mate _O_
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:20:31 #107
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205360200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
Ik vond het vooral irritant met Ryan. Homelander en Butcher dragen de serie wel. Starlight, MM en Hughie kan je missen. Frenchie en Kimiko hebben nauwelijks bestaansrecht. Voor de rest redelijk prima. Kut dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_205360260
Ryan is precies z'n vader. Ook al groeide hij wél op met een moeder, ook zij heeft hem geïsoleerd van de buitenwereld. Krijg je nare volwassenen van :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:29:29 #109
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205360320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:26 schreef PoesInDoos het volgende:
Ryan is precies z'n vader. Ook al groeide hij wél op met een moeder, ook zij heeft hem geïsoleerd van de buitenwereld. Krijg je nare volwassenen van :N
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arc :+ :@
SOONY
pi_205360355
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arc :+ :@
Ik ook niet, heb het kind al afgeschreven :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205362274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate _O_
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie! O+
I am jealous.

Ik heb alleen eerste seizoen gebinged. De rest heb ik aflevering voor aflevering gekeken.
pi_205362814
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef polderturk het volgende:

[..]
I am jealous.

Ik heb alleen eerste seizoen gebinged. De rest heb ik aflevering voor aflevering gekeken.
Gewoon een rewatch inplannen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205375176
Dankzij Poes nu ook begonnen. Ze probeerde me al weken over te halen en het is gelukt.

Wat tof. Wat goor! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_205375354
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2022 00:43 schreef Vlinder het volgende:
Dankzij Poes nu ook begonnen. Ze probeerde me al weken over te halen en het is gelukt.

Wat tof. Wat goor! *O*
Welgeteld 1 week, maar goed, het is gelukt!
Kotszakjes bij de hand en gááán O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205403384
Ik ben ook begonnen met kijken. Ben nu bij aflevering 3 van het 1e seizoen. Tot nu toe tof :s)
pi_205528310
twitter

Nog meer Ryan :N
SOONY
pi_205555240
Toch maar eens begonnen met 'The Boys'. Damn! Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien en ik ben fan!
Vandaag maar eens starten met seizoen 3.

Gaat er nog iets met die vlieg gebeuren? In seizoen 1 en 2 hoor en zie je regelmatig iets door het beeld zoemen/vliegen. Ben benieuwd.
pi_205572147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
Meest oncomfortabele scene uit de hele serie _O-
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:54:42 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205630625
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.

Tof dat The Boys weer begonnen is.
Oprecht het meest ranzige wat ik ooit in een TV show gezien heb denk ik. Ook gewoon omdat je het zelf 'voelt' die hele scene.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:55:41 #120
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205630636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch maar eens begonnen met 'The Boys'. Damn! Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien en ik ben fan!
Vandaag maar eens starten met seizoen 3.

Gaat er nog iets met die vlieg gebeuren? In seizoen 1 en 2 hoor en zie je regelmatig iets door het beeld zoemen/vliegen. Ben benieuwd.
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205633172
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.
Inmiddels seizoen 3 ook gezien. Ik dacht eerst dat het Swatto zou zijn, maar toch niet.

Zeer benieuwd naar seizoen 4. Hopelijk blijven ze het niveau van de serie vasthouden, maar ik ben er bang voor.
pi_211272782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate _O_
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie! O+
Aan het rewatchen!

Vorige week Gen V gekeken, leuke toevoeging maar het haalt het imo niet bij the Boys. Ik kijk ook erg uit naar seizoen 4 O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211273040
Ben benieuwd wanneer het in 2024 gaat uitkomen. Helemaal kut dat het wekelijkse afleveringen gaan worden met misschien op de eerste dag 2 of 3 afleveringen.
SOONY
pi_211273612
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ben benieuwd wanneer het in 2024 gaat uitkomen. Helemaal kut dat het wekelijkse afleveringen gaan worden met misschien op de eerste dag 2 of 3 afleveringen.
Ik heb zelf gewacht tot Gen V was afgerond, toen een (proef)abo op Primevideo genomen. Kijk nu the Boys nog even en dan zet ik het weer stop ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211499771
twitter
pi_211499965
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Het wordt ieder seizoen gekker.

Ik kan niet wachten.
pi_211508521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er redelijk uit als een opzet naar seizoen 5 of 6 als laatste seizoen.
SOONY
pi_212550440
Seizoen 4 - 13 juni

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212553433
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:24 schreef Aether het volgende:
Seizoen 4 - 13 juni

[ afbeelding ]
Hij heeft voor de ogen van iedereen het hoofd van een sjw liberal opgeblazen. Hoe gaat hij zich daaruit redden?
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2024 @ 11:25:30 #130
35723 crew  GGMM
pi_213413806
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_213426221
quote:
Damn!
Ik weet nog niet wat ik van die dieren moet vinden.
pi_213427061
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Damn!
Ik weet nog niet wat ik van die dieren moet vinden.
Fucking diabolical
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 5 mei 2024 @ 21:39:20 #134
48000 Vlinder
Vlinder
pi_213433451
Negan!! *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 7 mei 2024 @ 18:26:49 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_213453588
Nice, deze serie wordt echt met elk seizoen beter _O_ en gewelddadiger :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_213569601
Seizoen 5 bevestigd
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213570167
quote:
80s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Aether het volgende:
Seizoen 5 bevestigd
[ x ]
Nice !!!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 04:34:13 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213600900
Net klaar met seizoen 3 wat een topshow is dit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213611849
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net klaar met seizoen 3 wat een topshow is dit.
Wanneer ben je begonnen?
  zaterdag 18 mei 2024 @ 23:25:48 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213611933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 23:14 schreef polderturk het volgende:

[..]
Wanneer ben je begonnen?
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213612140
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.
Misschien had je nog een half jaar kunnen wachten met prime. Dan kon je seizoen 3+4 bingen.
pi_213877312
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
*O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213881083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
*O*
HOERA !!!

Als je alles wil bingen hoef je maar 5 weken te wachten.
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 21:57:32 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_213885817
Ik ga niet wachten hoor, daar heb ik geen geduld voor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 13 juni 2024 @ 00:43:48 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213887261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
*O*
Mooi maar hoeveel komen er nog?
Eerst hadden ze het over seizoen 6 en later werd bekend toch maar 5 wat is het nu?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213887942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mooi maar hoeveel komen er nog?
Eerst hadden ze het over seizoen 6 en later werd bekend toch maar 5 wat is het nu?
Ze gaan tot seizoen 5 en willen daarna uitbreiden met GenV en eventuele spinoffs.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 13 juni 2024 @ 11:23:59 #147
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_213890226
Ik dacht dat het morgen zou beginnen, maar zie de eerste 3 afleveringen al op Prime staan... prima. :7
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 11:35:10 #148
364681 over_hedge
pi_213890357
Net Ep 1 gekeken. Het is meteen weer wat je van the boys verwacht _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213890378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef Mike het volgende:
Ik dacht dat het morgen zou beginnen, maar zie de eerste 3 afleveringen al op Prime staan... prima. :7
Oh beter!!
Ik dacht vanavond pas in de USA en de dag erna op Prime NL
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213892704
Aflevering 2 was geweldig _O_
Nu een week wachten -O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 15:15:02 #151
364681 over_hedge
pi_213892773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:08 schreef PoesInDoos het volgende:
Aflevering 2 was geweldig _O_
Nu een week wachten -O-
er zijn 3 afleveringen he
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213892781
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]
er zijn 3 afleveringen he
3 -uiteraard- ook al gekeken ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 15:16:08 #153
364681 over_hedge
pi_213892785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
3 -uiteraard- ook al gekeken ;)
Nee oke dan is het goed :D Voor je een week op een aflevering zit te wachten die er al is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213895176
Oh ja!! Vanavond kijken *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 19:26:54 #155
364681 over_hedge
pi_213895202
Zaten wel weer gezellige scenes tussen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213911612
Mooi, vanavond weer afleveringen kijken :s)
pi_213912909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Zaten wel weer gezellige scenes tussen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_213995273
Homelander, dude, what?! :D _O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213996628
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?

Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_213997038
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?

Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet :')
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens over :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213997104
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 14:39 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens over :D
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor heb :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_213997131
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 14:45 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor heb :{w
Daarom, hup, aan het werk!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213998270
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?

Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet :')
Frenchie heeft geen krachten.
pi_213998369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 11:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Homelander, dude, what?! :D _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213998380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 16:34 schreef polderturk het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up. :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214006601
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finale was wel OK, maar het seizoen als geheel is 1 grote status quo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit nog steeds een tamelijk goede recensie. Subtiel is de serie nooit geweest, maar om alles er zo dik boven op te leggen vind ik ook wel jammer. En ja, ik kijk verder en vind het nog wel vermakelijk, maar het lijkt alsof het nóg meer verpulpt wordt.
  FOK!Fotograaf zaterdag 22 juni 2024 @ 00:32:37 #167
364681 over_hedge
pi_214006636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up. :Y


Dit was wel zo ongeveer mijn reactie
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 22 juni 2024 @ 10:58:06 #168
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_214008672
Het is echt verdrietig wat de actrice van Starlight met haar gezicht gedaan heeft.
Laffe huichelaar
pi_214009568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt verdrietig wat de actrice van Starlight met haar gezicht gedaan heeft.
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214009576
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 22 juni 2024 @ 13:13:13 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214009909
quote:
Ja zonde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214010388
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?
pi_214010548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 13:59 schreef polderturk het volgende:

[..]
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214010925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214015114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 14:30 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.
ik herkende hem ook niet :')

Wel intense aflevering dit met Homelander :s
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_214016239
Net de laatste aflevering bekeken. Grutjes.
pi_214035377
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef NoCigar het volgende:
Net de laatste aflevering bekeken. Grutjes.
Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?
pi_214035901
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?
pi_214035970
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:41 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?
Ik dacht met laatste, dat je het over de laatste aflevering van dit seizoen had O-)
pi_214037294
Op welke dag staat de nieuwe online?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_214039158
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:59 schreef Vlinder het volgende:
Op welke dag staat de nieuwe online?
Elke donderdag:

5: June 27, 2024
6: July 4, 2024
7: July 11, 2024
8: July 18, 2024
pi_214039281
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]
Elke donderdag:

5: June 27, 2024
6: July 4, 2024
7: July 11, 2024
8: July 18, 2024
Ah kijk. Bedankt!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_214069910
Wat een fucking horrorshitshow zeg :D :r :') en dan eindigen met ''Old McDonald had a farm..'' _O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214070476
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214070526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Reddit (ik ben niet slim genoeg) is de parasiet een soort Venom. De kanker in Butcher is de supe geworden.
https://www.reddit.com/r/(...)fying_thought_about/
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214070531
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft een hersentumor

speculatie is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_214075417
Echt een hele goede aflevering.

Niet alleen veel geweld, maar ook veel emotie.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 17:44:39 #189
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_214130512
Wow de serie wordt steeds absurder. Me like :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_214134211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef boertie het volgende:
Wow de serie wordt steeds absurder. Me like :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 21:59:49 #191
429367 DKUp
ON TOUR
pi_214136670
Die teaser trailer van aflevering 6 :D
#ToTheTekCave
SOONY
pi_214137531
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef DKUp het volgende:
Die teaser trailer van aflevering 6 :D
#ToTheTekCave
Dat wordt weer een bizarre aflevering.

Misschien komt er wel weer een Herogasm, aangezien het een jaarlijks terugkerend evenement is.
  woensdag 3 juli 2024 @ 19:49:00 #193
429367 DKUp
ON TOUR
pi_214146557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat wordt weer een bizarre aflevering.

Misschien komt er wel weer een Herogasm, aangezien het een jaarlijks terugkerend evenement is.
Schijnt een bizarre aflevering te worden :P
Morgen maar kijken :+
SOONY
pi_214153029
Poor petit Hughie ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214252152
Geweldige aflevering vandaag _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214256169
Ik dacht neeeee...

Gelukkig groeit het weer aan _O-
pi_214266767
Ep7 gezien. Benieuwd naar de laatste :9
pi_214327880
Out with a bang! Topseizoen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214331121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Out with a bang! Topseizoen O+
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!
pi_214331715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!
Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ben je niet enorm veel spoilers tegengekomen?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juli 2024 @ 22:02:44 #201
364681 over_hedge
pi_214332623
Zo dan :D Wat een finale
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juli 2024 @ 22:03:07 #202
364681 over_hedge
pi_214332632
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214334151
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214337063
Best een goed seizoen. Knap voor een vierde seizoen. Ben zeer benieuwd naar het volgende en (als het goed is) laatste seizoen.
pi_214337191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Best een goed seizoen. Knap voor een vierde seizoen. Ben zeer benieuwd naar het volgende en (als het goed is) laatste seizoen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:42:57 #206
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_214337482
Vond het ook een mooie finale, maar het verhaal dat het allemaal zo gepland was door Sage vond ik wel wat matig
Laffe huichelaar
pi_214337576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ben je niet enorm veel spoilers tegengekomen?
Ik heb NIETS gelezen :N Had gelukkig nog wat andere series die ik af wilde kijken. Met die een-aflevering-per-week series heb ik helemaal niets. Een keer gedaan met een serie, niets voor mij.. Zit nu ook te wachten tot bv presumed innocent en Mayor of Kingston er helemaal op staat..
pi_214337883
De Homelander acteur is verreweg de beste acteur in de serie.

Die gezichtsuitdrukkingen zijn angstaanjagend.

De Butcher acteur is een goede tweede
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 juli 2024 @ 13:53:44 #209
364681 over_hedge
pi_214338211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef polderturk het volgende:
De Homelander acteur is verreweg de beste acteur in de serie.

Die gezichtsuitdrukkingen zijn angstaanjagend.

De Butcher acteur is een goede tweede
Eens. Elke scene met hem zit spanning in. Gewoon puur door hoe hij over komt. Hij kan bloemetjes plukken en het voelt nog geladen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214338669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Eens. Elke scene met hem zit spanning in. Gewoon puur door hoe hij over komt. Hij kan bloemetjes plukken en het voelt nog geladen :D
Je weet nooit wat hij gaat doen.
Heel onvoorspelbaar.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 15:20:24 #211
429367 DKUp
ON TOUR
pi_214339126
Oi
SOONY
pi_214339584
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 15:20 schreef DKUp het volgende:
Oi
Cunt
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214340737
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 15:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Cunt
Now let's not get our knickers in a twist, ey?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214341701
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 15:20 schreef DKUp het volgende:
Oi
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 juli 2024 @ 19:59:00 #215
364681 over_hedge
pi_214342163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 15:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Cunt
Wel leuk. Enige topic in fok waar het kan :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214342300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 19:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wel leuk. Enige topic in fok waar het kan :D
What you on about? 100+ notes die bewijzen dat het ook in andere topics kan |:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214344207
Ik vond het juist een matige en afgeraffelde finale. Saai. Veel plotten die random bij elkaar komen. Tempo was ontzettend traag op de laatste 10 minuten na. Als je eerlijk bent, kan je bijna heel seizoen 4 eruit knippen (op laatste 10 minuten na) en je had weinig gemist. Alleen klein beetje storyprogress tussen Homelander en Ryan.

Wat ik wel goed vind is de duidelijke afkeer op de Woke-gemeenschap. Finally.
pi_214344335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vond het juist een matige en afgeraffelde finale. Saai. Veel plotten die random bij elkaar komen. Tempo was ontzettend traag op de laatste 10 minuten na. Als je eerlijk bent, kan je bijna heel seizoen 4 eruit knippen (op laatste 10 minuten na) en je had weinig gemist. Alleen klein beetje storyprogress tussen Homelander en Ryan.

Wat ik wel goed vind is de duidelijke afkeer op de Woke-gemeenschap. Finally.
'Afkeer op' really?
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 23:09:12 #219
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214344539
Ik heb echt genoten van deze serie! Komt toch wel in mijn top 10.

Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 23:14:26 #220
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214344585
Deden ook wel acteurs mee uit bekende series zoals Orange is the new black en The walkind dead. Sage speelde een rol in Orange is the new black
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214346686
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb echt genoten van deze serie! Komt toch wel in mijn top 10.

Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waard :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 10:49:05 #222
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214346937
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 10:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waard :Y
ik zaal het wel nog een kans geven.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214346944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 10:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
ik zaal het wel nog een kans geven.
Er was ook al wat crossover met het laatste Boys seizoen, al was dat minimaal.. Zonde als je dat dan moet missen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214347378
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb echt genoten van deze serie! Komt toch wel in mijn top 10.

Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
Ik ben nu toevallig net begonnen aan gen v. Ga hem wel afkijken denk ik :9
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juli 2024 @ 13:15:12 #225
364681 over_hedge
pi_214348413
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
Hoe kan je nou zeggen dat het veel minder is als je maar 1 aflevering gezien hebt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin zaterdag 20 juli 2024 @ 22:55:17 #226
35723 crew  GGMM
pi_214355956
quote:
Karl Urban confirms that the final season of ‘THE BOYS’ will release in 2026.
Die hele trend dat er 2 jaar tussen een seizoen zit is niet leuk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214355965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Die hele trend dat er 2 jaar tussen een seizoen zit is niet leuk
Dan ben ik 35
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:00:33 #228
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_214355990
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Hoe kan je nou zeggen dat het veel minder is als je maar 1 aflevering gezien hebt :P
Heb je de user gezien die je quote? Ongefundeerde onzin is zijn handelsmerk
Laffe huichelaar
pi_214359305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 10:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waard :Y
Bovendien is er best veel crossover materiaal in beide series.
pi_214359335
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 12:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Bovendien is er best veel crossover materiaal in beide series.
The Boys 1/2/3 -> Gen V -> The Boys 4 :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Forum Admin maandag 22 juli 2024 @ 19:41:26 #231
35723 crew  GGMM
pi_214376388
The Boys seizoen 4
Review geschreven door: GGMM

7/10

@Coco
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214376889
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef GGMM het volgende:
The Boys seizoen 4
Review geschreven door: GGMM

7/10

@:coco
İk zie geen link
pi_214440913
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214441498
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Een prequel.
Gaan we zien hoe Soldier Boy zijn teamgenoten mishandelt.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 22:58:35 #235
429367 DKUp
ON TOUR
pi_214441576
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 22:53 schreef polderturk het volgende:

[..]
Een prequel.
Gaan we zien hoe Soldier Boy zijn teamgenoten mishandelt.
Dit is volgens mij nog voor Payback.
SOONY
pi_214605912
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 22:58 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dit is volgens mij nog voor Payback.
Klopt.
pi_214701771
Bizar dat we nog steeds in het eerste topic zitten bij een wereldwijd extreem populaire serie als deze :?
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 14:32:32 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214701814
Ja dat was vroeger ondenkbaar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!Fotograaf maandag 2 september 2024 @ 19:50:54 #239
364681 over_hedge
pi_214872445
HAHAHAHA wil je lachen?? Zet de taal op Nederlands. wtf heb ik naar zitten luisteren :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215276072
Seizoen 4 vond ik vrij matig. De glans is er wel af.

Tevens:
twitter
pi_215276682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 22:08 schreef RotatoR het volgende:
Seizoen 4 vond ik vrij matig. De glans is er wel af.

Tevens:
[ x ]
Oneens.

In seizoen 5 komt Soldier boy terug.

Dat wordt knallen.
pi_215276738
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 23:55 schreef polderturk het volgende:

[..]
Oneens.

In seizoen 5 komt Soldier boy terug.

Dat wordt knallen.
We gaan het meemaken.

Ik vond seizoen 1 en 2 een stuk beter dan 4. Vooral dat hele Starlighters vs Hometeamers was vrij cliche en saai. Het einde was dan wel weer veelbelovend.
pi_217823718
Gen V seizoen 2

Bekijk deze YouTube-video
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218144163
quote:
Karen Fukuhara: 5 seasons, 8 years flew by in the blink of an eye. The waterworks have not stopped for the past month - I have cried every day for the past month, no kidding. It’s felt like a bad break up.

https://www.instagram.com/p/DLtZbziO0AX
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218144262


Behind the Scenes Pictures Part 1 (from Karen Fukuhara's Instagram)
https://old.reddit.com/r/(...)s_part_1_from_karen/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218144313
Deel 1 vond ik echt verfrissend omdat het eens iets heel anders was.

Daarna is het tergend kinderachtig gewoon.
Is mijn mening in ieder geval.
Vakman pur sang
pi_219432254
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FOK!Fotograaf zondag 7 december 2025 @ 12:35:21 #248
364681 over_hedge
pi_219432258
wel weer zin in. Prima vermaakt met gen v ook
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220270536
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220271993
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220461825
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:58:15 #252
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220468555
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Hopelijk duurt het niet zo lang voordat die serie uitgezonden gaat worden. Het bericht is van 3kwart jaar geleden dus zou het al op film moeten staan.
In ieder geval zin aan :Y
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220534910
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:02:53 #254
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220535364
Oeh :9~ Nu nog kijken of ik ga wachten en de hele serie in 1x bingen of gewoon elke week een aflevering kijken :%
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220535789
Toch wel jammer dat dit het laatste seizoen is. Zou mooi zijn als er nog een tweede spinoff komt.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:45:53 #256
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220536030
Misschien dat er nog een derde seizoen van GenV komt? :?
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220541239
Dat waren 2 goede afleveringen _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 16:44:23 #258
364681 over_hedge
pi_220541301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:06 schreef polderturk het volgende:
Toch wel jammer dat dit het laatste seizoen is. Zou mooi zijn als er nog een tweede spinoff komt.
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220547541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigd
NICE.
De introductie van soldier boy in seizoen vier was wel cool. Daar kan een goed verhaal omheen gebouwd worden. De teamgenoten moeten in zijn schaduw blijven. Proberen ze uit zijn schaduw te komen? Dan krijgen ze een pak slaag. Al zijn teamgenoten begonnen hem te haten en uiteindelijk verraden ze hem.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:15:26 #260
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220550077
Ik vond S5e2 wel een beetje raar maar na de laatste paar seconden gezien te hebben verscheen er wel een glimlach op mijn gezicht. O-)

Edit, beetje cryptisch om niet te spoileren.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220554357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:15 schreef boertie het volgende:
Ik vond S5e2 wel een beetje raar maar na de laatste paar seconden gezien te hebben verscheen er wel een glimlach op mijn gezicht. O-)

Edit, beetje cryptisch om niet te spoileren.
Ik vond Voldemort wel een leuke twist.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220556222
Ik zat een beetje rond te surfen over The Boys en het blijkt dat bijna iedereen Homelander de villain vindt.
Er ging echt een wereld voor me open.
Homelander is toch the good guy? Hij is de gevestigde orde (soort van politie) die voor de overheid werkt en niks anders dan vrede en veiligheid wilt. Hij is alleen een jongen (boys) met een getraumatiseerde jeugd, waardoor die ze woede niet zo goed kan beheersen en samen met macht en superkracht, gaat dat soms mis en legt ie wat mensen om. Maar volgens mij geniet hij daar niet echt van (alleen tijdelijk misschien) en wilt hij dat eigenlijk niet?
Terwijl Butcher een haatdragende gast is die wraak wilt en er alles aan doet om dat te krijgen, waarbij het hem niet uitmaakt wie er sterft.
Hughie wilt ook alleen maar wraak omdat iemand van The Seven per ongeluk zijn vriendinnetje uit elkaar liet spatten.
Starlight idem. Voert een organisatie aan die alleen maar wilt rellen, gewoon terroristen dus.

Maar blijkbaar zien een hoop mensen dit anders en vinden ze Homelander the bad guy en sommige vinden Butcher zelfs the good guy, wtf!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220556679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:25 schreef Gremen het volgende:
Ik zat een beetje rond te surfen over The Boys en het blijkt dat bijna iedereen Homelander de villain vindt.
Er ging echt een wereld voor me open.
Homelander is toch the good guy? Hij is de gevestigde orde (soort van politie) die voor de overheid werkt en niks anders dan vrede en veiligheid wilt. Hij is alleen een jongen (boys) met een getraumatiseerde jeugd, waardoor die ze woede niet zo goed kan beheersen en samen met macht en superkracht, gaat dat soms mis en legt ie wat mensen om. Maar volgens mij geniet hij daar niet echt van (alleen tijdelijk misschien) en wilt hij dat eigenlijk niet?
Terwijl Butcher een haatdragende gast is die wraak wilt en er alles aan doet om dat te krijgen, waarbij het hem niet uitmaakt wie er sterft.
Hughie wilt ook alleen maar wraak omdat iemand van The Seven per ongeluk zijn vriendinnetje uit elkaar liet spatten.
Starlight idem. Voert een organisatie aan die alleen maar wilt rellen, gewoon terroristen dus.

Maar blijkbaar zien een hoop mensen dit anders en vinden ze Homelander the bad guy en sommige vinden Butcher zelfs the good guy, wtf!
Homelander=Trump en MAGA
Had je dat niet door?
Vakman pur sang
pi_220556977
Er zijn geen good guys. Alleen een very good boy O+ (Terror)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220557070
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Homelander=Trump en MAGA
Had je dat niet door?
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?
En wie moet Butcher & Co dan voorstellen?
Ze zijn dan allemaal evil! >:)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220557105
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:27 schreef Gremen het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?
En wie moet Butcher & Co dan voorstellen?
Ze zijn dan allemaal evil! >:)
Homelander is Trump en zijn entourage is Maga.
Zijn narcisme is een voorbeeld van Trump.

Butcher en zijn vrienden zijn de liberale oppositie, vandaar ook een transgender, een dove en een Fransman
Vakman pur sang
pi_220578606
De animatie spin-off The Boys: Diabolical heeft ook een paar leuke afleveringen. Vooral die over Homelander gaat, geeft een beetje een diepere kijk hoe hij is begonnen.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_220583988
Eerste twee afleveringen zijn echt top! Ouderwetse diabolische chaos. De humor is ook weer on point. Echt een aantal keer hardop moeten lachen. Hoop zo dat dit laatste seizoen de epische afsluiting wordt die deze serie verdient.
pi_220718279
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220718422
Onlangs aan The Boys begonnen en wat een grappige serie zeg. Seizoen 1 koste iets wat moeite maar seizoen 2 en 3 in 3 dagen gekeken... nu halverwege seizoen 4... pfff

Alweer bijna uitgekeken dus (want maar 5 seizoenen tot nu toe).

Maar zeker een 7 waard tot zover! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220718955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:22 schreef Chandler het volgende:
Onlangs aan The Boys begonnen en wat een grappige serie zeg. Seizoen 1 koste iets wat moeite maar seizoen 2 en 3 in 3 dagen gekeken... nu halverwege seizoen 4... pfff

Alweer bijna uitgekeken dus (want maar 5 seizoenen tot nu toe).

Maar zeker een 7 waard tot zover! :Y
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.
The Boys seizoenen 1-3, Gen V seizoen 1, The Boys seizoen 4, Gen V seizoen 2 en tot slot The Boys seizoen 5
pi_220719709
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220723165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:50 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.
The Boys seizoenen 1-3, Gen V seizoen 1, The Boys seizoen 4, Gen V seizoen 2 en tot slot The Boys seizoen 5
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.

De bloopers bewaar ik even voor later, straks zie ik dingen die ik nog niet moet zien..

Zo weer verder kijken
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220723276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:05 schreef Chandler het volgende:

[..]
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.

De bloopers bewaar ik even voor later, straks zie ik dingen die ik nog niet moet zien..

Zo weer verder kijken
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220723284
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).
Van The Boys? nice! Dan hebben we iig nog even iets om naar uit te kijken!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220724357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Van The Boys? nice! Dan hebben we iig nog even iets om naar uit te kijken!
Nog meer van die shit? Vind je dat nog steeds leuk dan?
Vakman pur sang
pi_220724499
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nog meer van die shit? Vind je dat nog steeds leuk dan?
Blijkbaar wel. Dat je dat niet doorhad. 🤣
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220724583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:09 schreef Chandler het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Dat je dat niet doorhad. 🤣
Vind het in begin wel grappig, vernieuwend.
Maar na een paar seizoenen saai, steeds dezelfde grappen en een beetje woke. Het is ook puur Maga de gek aan steken.
En best kinderachtig wel eigenlijk.
Vakman pur sang
pi_220724836
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind het in begin wel grappig, vernieuwend.
Maar na een paar seizoenen saai, steeds dezelfde grappen en een beetje woke. Het is ook puur Maga de gek aan steken.
En best kinderachtig wel eigenlijk.
Het script was (blijkbaar) al voor het tweede termijn van Trump geschreven. Dat er gelijkenissen zijn, ligt dus niet puur aan de schrijvers/serie.

Ik kan er wel om lachen. Een serie met een knipoog. Niet zo serieus nemen joh.
pi_220724871
Op welke dag verschijnt de nieuwe aflevering eigenlijk?
pi_220724925
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Op welke dag verschijnt de nieuwe aflevering eigenlijk?
Woensdag 9 uur.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 7 mei 2026 @ 06:38:20 #282
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220732804
damn. Ze zijn dit seizoen wel van de cliffhangers :7
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220785668
Noh :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220791262
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:19 #285
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220811546
Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee.

Erg toch. Ik genoot enorm van de serie, maar ze sturen ontzettend aan op dat ze eindigen met een open einde. En ik haat het als series eindigen met een open einde.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220815141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee.

Erg toch. Ik genoot enorm van de serie, maar ze sturen ontzettend aan op dat ze eindigen met een open einde. En ik haat het als series eindigen met een open einde.
Op Reddit staan leaks, bijna te mooi om waar te zijn. Maar áls het klopt wordt het een héle toffe finale :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220849233
De leaks klopten dus niet ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220849927
Ik dacht dat ze all guns blazing eruit gingen gaan met vuurwerk maar alles is toch erg flets. Naarmate seizoen vijf vorderde kreeg ik toch al de indruk dat het niet te redden was, ze hebben die lijn doorgetrokken tot het eind.

Die paar cameo's van Gen V zou je zelfs nog vergeten dat ze in de serie kwamen.
pi_220850701
Nou het had ook niet veel langer moeten duren. Klaar mee. Prima.


En baby Robin vond ik een prachtig einde O+

Cirkeltje rond.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf woensdag 20 mei 2026 @ 21:39:27 #290
364681 over_hedge
pi_220850870
Ik vond het op zich wel prima. Maar het gevecht met homelander zelf was wel beetje matig. En Gen V was dus echt heeeeelemaal voor niks.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220851126
Best wel genoten van de laatste aflevering. Het was alleen wel wat gehaast.
Ik zie veel negatieve recensies maar zo slecht vond ik het nou ook weer niet.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:41:14 #292
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220851239
Was best een prima slot. Hier en daar wat overdreven en aangezet, maar gewoon een solide einde.
Laffe huichelaar
pi_220851279
Ik denk dat ik het beter had gevonden als het virus ook echt los was gelaten. Dan had Kimiko eerst wat mensen kunnen ontsuppen. Nu is het wachten opeen nieuwe Homelander, zoals Butcher zei.
pi_220851999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het op zich wel prima. Maar het gevecht met homelander zelf was wel beetje matig. En Gen V was dus echt heeeeelemaal voor niks.
Misschien hebben ze Gen V er uiteindelijk wat meer uitgelaten/uitgeschreven omdat die serie gecanceld is?

quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ik het beter had gevonden als het virus ook echt los was gelaten. Dan had Kimiko eerst wat mensen kunnen ontsuppen. Nu is het wachten opeen nieuwe Homelander, zoals Butcher zei.
Het zorgt iig voor een 'open' einde om het ooit weer op te starten.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Was best een prima slot. Hier en daar wat overdreven en aangezet, maar gewoon een solide einde.
Het zou niet bij de serie passen als het niet overdreven of aangezet was. Vond het einde wel prima zo. Het 'gevecht' tussen Hughie en Butcher zat er ook al die tijd al aan te komen. Mooi om te zien dat Butcher zich inhield en op zijn manier toch empathie toonde voor Hughie.

Al met al een vermakelijke serie die af en toe geweldig over de top ging.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:09:12 #295
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220854514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Op Reddit staan leaks, bijna te mooi om waar te zijn. Maar áls het klopt wordt het een héle toffe finale :Y
Ik had de leaks helemaal gemist. Heb je een voorbeeld van een zo'n, wat achteraf fake leak bleek?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:28:58 #296
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220854632
Spoilers hieronder.

Het grote probleem met dit laatste seizoen (en ook dé reden dat Gen V er zo bekaaid afkwam in dit laatste seizoen) was simpelweg de cancellation van The Boys, waardoor alles er in rotvaart doorheen werd gejast, en andere dingen enorm traag aanvoelden.

Ik denk oprecht dat de showrunners het idee hadden om (in de loop van minimaal twee reeksen) de Gen V-personages zoals Marie, Jordan en Emma onder te brengen in The Boys, om die connecties fatsoenlijk op te bouwen en te blenden in die wereld en tussen die personages, zodat ze uiteindelijk in een finale tegen Homelander (en daarna Butcher) konden samenwerken (net zoals eerder ook dat bijzondere gezelschap van meiden tegen de nazi-supe). Omdat Amazon echter ook met The Boys kapte, moest alles snel-snel in 1 seizoen gepropt worden, en werd de keuze gemaakt om Gen V (toch al destijds gecanceld door gebrek aan kijkers) daarvoor te offeren. Dat we in deze laatste aflevering nog even een stukje Emma kregen vond ik al een hele fijne verrassing, maar het was inderdaad wel erg knullig.

Hoewel de laatste aflevering naar mijn idee wel lekker wegkeek, voelde het op heel veel vlakken als verhaallijntjes afvinken en personages afstrepen. Streep met me mee:

- Sage offert zichzelf ineens op om Kimiko te testen. Krachten zijn weg, zij gaat off the grid (naar Harry Potter World). Sage exit.
- Father Priest (de priester-supe wiens naam ik na dit hele seizoen nog steeds niet correct ken) werd door zijn eigen kracht en Chekov's kevlar-mondballetje opgeblazen
- The Deep werd in het water geflikkerd en verscheurd door zijn onderwater-vijanden
- Ashley helpt eindelijk The Boys uit de brand, in de wel meest teleurstellende infiltratieoperatie uit alle 5 seizoenen; ik dacht letterlijk, Butcher heeft iets gepland dat ze letterlijk gewoon die tunnels in lopen, maar vervolgens heeft team Homelander maar één beveiliger bij die tunnels gezet en oh, een boobytrap van schietende beveiligers boven de tunnels in 1 kleine ruimte :') Ashley wordt daarna maar weggestemd als president
- Homelander raakt zijn krachten, waardigheid en herseninhoud (niet perse in die volgorde) kwijt
- Stan Edgar keert terug als waarnemend CEO van Vought, zoals ie zei dat ie zou doen
- Ryan kiest ervoor om niet met Butcher een nieuw leven te beginnen en wil off the grid, maar gaat uiteindelijk met MM mee die zijn gezin eindelijk terugziet
- Butchers hond Terror overlijdt warm in zijn nestje ;( Wat voor Butcher weer de absolute druppel is omdat ie niemand overheeft om tóch nog dat virus te willen loslaten vanuit Vought-tower, waar Hughie hem moet afknallen om het te voorkomen
- Kimiko gaat naar Frankrijk voor de herinnering aan... Ik weet dat we eindelijk zijn naam hoorden, maar ik noem 'm nog steeds Frenchie
- Hughie die van de president een aanbod krijgt om de super-criminelenzaken terug op te starten maar dat afslaat omdat hij met een zwangere Annie, die nog steeds als Starlight bijklust in de strijd tegen criminaliteit, een av-winkeltje runt O+
- Billy Joel als slotmuziek _O_

Het is zeker geen superslechte finale, matig at most met een paar hele sterke momenten. Tenminste, tenzij je die-hard fan was van Gen V: want dan heb je Marie, Jordan en Emma die echt alleen maar supers naar Canada aan het rijden waren, kort voordat toch het grootste gevaar geweken was. :D Gen V was dus, in de huidige productie, helemaal voor niks geweest. Geen enkele fucking Thomas Godolkin-onthulling die ertoe deed. En die 2 andere supers, Sam en die blonde, die waren helemaal pleite. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 21-05-2026 13:34:24 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220866143
"Scorched earth" was blijkbaar 1 dode biljonair en wat muur-, plafond- en vloerschade aan één kleine kamer.

Er is veel op te merken aan het verhaal dit seizoen, maar het verhaal was nooit echt top. Maar dit seizoen voelde vooral erg low-budget qua visuals en lege wereld. Geen spectaculaire (omgevings)beelden, alles vond gewoon plaats in kleine kamers of lege containers. En weinig goede scenes waar Homelander echt angstaanjagend of onoverwinnelijk leek.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:35:28 #298
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_220873912
Als je de eerste paar scenes van seizoen 1 ziet zoals de opening waarin Queen Maeve een geldwagen stopt en natuurlijk de beroemde vliegtuigscene en kijkt naar hoe het laatste seizoen zich enkel afspeelt op lege straten in de suburbs, weilanden, een leeg strand, bossen, een verlaten complex hier en een kantoorgebouw daar dan is het wel duidelijk dat er weinig budget was voor spectauclaire scenes.

En dat is raar, want als er iets is wat huidige VFX breakdowns laten zien is dat het helemaal niet moeilijk is om mensen in een drukke straat te plaatsen terwijl ze gewoon voor een green screen staan.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 24 mei 2026 @ 19:15:59 #299
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220878988
quote:
Frenchie uit de serie The Boys heet eigenlijk Serge. In de serie wordt zijn volledige naam onthuld als Serge Emilien Les Saintes. Het personage wordt gespeeld door de Israëlische acteur Tomer Capone.
Ik heb het opgezocht. Kon er ook niet opkomen *)

Father Priest was waardeloos inderdaad. Waar die ineens vandaan kwam begreep ik ook niet helemaal
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220894736
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:12:38 #301
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220906295
Ik lees een hoop negativiteit op het net over het laatste seizoen en ik denk niet dat dat terecht is.

Ik was met het laatste seizoen juist blij dat de absurde onderbroeken lol er een beetje af was en dat de hoofdpersonen wat meer aandacht kregen.

Tuurlijk gingen dingen snel, maar ik heb dit liever dan dat er nog 2 of 3 “uitmelk” seizoenen achteraan komen.

Homelanders einde vond ik juist wel goed omdat vooral zijn zwakke persoonlijkheid uitgelicht werd. Ook Butcher heeft nu zijn rust gevonden.

Meest jammere vond ik persoonlijk het einde van the deep. Die had van mij een wel wat uitgebreider behandeld mogen worden door wraakzuchtige vissen en weekdieren.

Al met prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')