Yep, klopt idd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef Karina het volgende:
Oh fuck ik dacht, die gast die Mesmer speelt komt me toch wel heel bekend voor.
Dat is dus het I see Dead People jongetje.
Amazone proef abbo nemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:01 schreef Funzel het volgende:
Dit klinkt wel heel tof, ga dit zeker kijken binnenkort. Alleen heb ik geen Amazon dus wel weer zo'n gedoe.
Het kliekje van the boys zelf is wel leuk en die geflipte superhelden ook. Alleen de avontuurtjes van onschuldige Starlight in de grote boze wereld interesseerden me echt totaal niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Alles gezien.
Vond het leuk, maar niet zo geweldig als velen het hier lijken te vinden .
Wilde de afleveringen eigenlijk opsparen. De 1e gaat vandaag toch maar gewoon aanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:16 schreef polderturk het volgende:
Eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 3 zijn beschikbaar.
[ twitter ]
Als je nog 3 dagen wacht kan je 4 afleveringen binchen.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wilde de afleveringen eigenlijk opsparen. De 1e gaat vandaag toch maar gewoon aan
Die was wel gruwelijk ja. Hahahah. Daarmee was wel de toon gezet.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.
Tof dat The Boys weer begonnen is.
quote:Op zondag 5 juni 2022 11:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je nog 3 dagen wacht kan je 4 afleveringen binchen.
Binchen is leuker maar ik heb ook het geduld niet. Wel mooi dat ze 3 afleveringen tegelijkertijd uitbrengen.
Hoe hebben ze die Soldierboy gevangen genomen vraag ik me af. Zou hij homelander kunnen doden? De enige die Homelander kan doden is zijn zoon denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:42 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 4 gebeurde er genoeg in ieder geval.
Soldier Boy mag wel losgaan in de laatste vier afleveringen….. Hij zou erger zijn dan Homelander, eerst zien dan geloven……
Alleen jammer dat het personage A-Train op het einde weer net de draai krijgt wat zonde is voor het verhaal.
The Deep is wel een enorme kneus
Frenchie en Kimiko zijn eigenlijk helemaal niet boeiend in het verhaal.
Ben benieuwd of Soldier Boy langer dan dit seizoen blijft. Denk ook eerder Ryan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die Soldierboy gevangen genomen vraag ik me af. Zou hij homelander kunnen doden? De enige die Homelander kan doden is zijn zoon denk ik.
Dan zal Homelander dit seizoen nog niet doodgaan. Maar ik denk dat er wel een gevecht komt tussen Homelander en Soldier Boy. Soldier Boy zal nu wel woedend zijn na 20 jaar eenzame opsluiting.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Soldier Boy langer dan dit seizoen blijft. Denk ook eerder Ryan.
Het vierde seizoen is aangekondigd.
De show draait om Homelander, Butcher, Hughie en Starlight. Ik denk dat deze vier wel blijven rond het einde.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dan zal Homelander dit seizoen nog niet doodgaan. Maar ik denk dat er wel een gevecht komt tussen Homelanderen Soldier Boy. Soldier Boy zal nu wel woedend zijn na 20 jaar eenzame opsluiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |