Die hele trend dat er 2 jaar tussen een seizoen zit is niet leukquote:Karl Urban confirms that the final season of ‘THE BOYS’ will release in 2026.
Dan ben ik 35quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele trend dat er 2 jaar tussen een seizoen zit is niet leuk
Heb je de user gezien die je quote? Ongefundeerde onzin is zijn handelsmerkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat het veel minder is als je maar 1 aflevering gezien hebt
Bovendien is er best veel crossover materiaal in beide series.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waard
The Boys 1/2/3 -> Gen V -> The Boys 4quote:Op zondag 21 juli 2024 12:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bovendien is er best veel crossover materiaal in beide series.
İk zie geen linkquote:Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef GGMM het volgende:
The Boys seizoen 4
Review geschreven door: GGMM
7/10
@:coco
Dit is volgens mij nog voor Payback.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een prequel.
Gaan we zien hoe Soldier Boy zijn teamgenoten mishandelt.
Oneens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:08 schreef RotatoR het volgende:
Seizoen 4 vond ik vrij matig. De glans is er wel af.
Tevens:
[ x ]
We gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oneens.
In seizoen 5 komt Soldier boy terug.
Dat wordt knallen.
quote:Karen Fukuhara: 5 seasons, 8 years flew by in the blink of an eye. The waterworks have not stopped for the past month - I have cried every day for the past month, no kidding. It’s felt like a bad break up.
https://www.instagram.com/p/DLtZbziO0AX
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |