SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Best een goed seizoen. Knap voor een vierde seizoen. Ben zeer benieuwd naar het volgende en (als het goed is) laatste seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb NIETS gelezenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ben je niet enorm veel spoilers tegengekomen?
Eens. Elke scene met hem zit spanning in. Gewoon puur door hoe hij over komt. Hij kan bloemetjes plukken en het voelt nog geladenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef polderturk het volgende:
De Homelander acteur is verreweg de beste acteur in de serie.
Die gezichtsuitdrukkingen zijn angstaanjagend.
De Butcher acteur is een goede tweede
Je weet nooit wat hij gaat doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens. Elke scene met hem zit spanning in. Gewoon puur door hoe hij over komt. Hij kan bloemetjes plukken en het voelt nog geladen
Cuntquote:
Now let's not get our knickers in a twist, ey?quote:
Wel leuk. Enige topic in fok waar het kanquote:
What you on about? 100+ notes die bewijzen dat het ook in andere topics kanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel leuk. Enige topic in fok waar het kan
'Afkeer op' really?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vond het juist een matige en afgeraffelde finale. Saai. Veel plotten die random bij elkaar komen. Tempo was ontzettend traag op de laatste 10 minuten na. Als je eerlijk bent, kan je bijna heel seizoen 4 eruit knippen (op laatste 10 minuten na) en je had weinig gemist. Alleen klein beetje storyprogress tussen Homelander en Ryan.
Wat ik wel goed vind is de duidelijke afkeer op de Woke-gemeenschap. Finally.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waardquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb echt genoten van deze serie! Komt toch wel in mijn top 10.
Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
ik zaal het wel nog een kans geven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kon ook moeilijk in Gen V komen, maar het is het echt waard
Er was ook al wat crossover met het laatste Boys seizoen, al was dat minimaal.. Zonde als je dat dan moet missen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zaal het wel nog een kans geven.
Ik ben nu toevallig net begonnen aan gen v. Ga hem wel afkijken denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb echt genoten van deze serie! Komt toch wel in mijn top 10.
Blijkbaar is er ook een spinn-off Gen V maar eerlijk gezegd dit is veel minder. Afgehaakt na de eerste aflevering
Hoe kan je nou zeggen dat het veel minder is als je maar 1 aflevering gezien hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |