Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef NoCigar het volgende:
Net de laatste aflevering bekeken. Grutjes.
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?quote:Op maandag 24 juni 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?
Ik dacht met laatste, dat je het over de laatste aflevering van dit seizoen hadquote:Op maandag 24 juni 2024 20:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?
Ah kijk. Bedankt!!quote:Op maandag 24 juni 2024 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Elke donderdag:
5: June 27, 2024
6: July 4, 2024
7: July 11, 2024
8: July 18, 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.Volgens Reddit (ik ben niet slim genoeg) is de parasiet een soort Venom. De kanker in Butcher is de supe geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)fying_thought_about/This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.hij heeft een hersentumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speculatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef boertie het volgende:
Wow de serie wordt steeds absurder. Me like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt weer een bizarre aflevering.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef DKUp het volgende:
Die teaser trailer van aflevering 6
#ToTheTekCave
Schijnt een bizarre aflevering te wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat wordt weer een bizarre aflevering.
Misschien komt er wel weer een Herogasm, aangezien het een jaarlijks terugkerend evenement is.
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!quote:
Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ben je niet enorm veel spoilers tegengekomen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |