Ik vond het vooral irritant met Ryan. Homelander en Butcher dragen de serie wel. Starlight, MM en Hughie kan je missen. Frenchie en Kimiko hebben nauwelijks bestaansrecht. Voor de rest redelijk prima. Kut datquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arcquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:26 schreef PoesInDoos het volgende:
Ryan is precies z'n vader. Ook al groeide hij wél op met een moeder, ook zij heeft hem geïsoleerd van de buitenwereld. Krijg je nare volwassenen van
Ik ook niet, heb het kind al afgeschrevenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arc![]()
I am jealous.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie!
Gewoon een rewatch inplannen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
I am jealous.
Ik heb alleen eerste seizoen gebinged. De rest heb ik aflevering voor aflevering gekeken.
Welgeteld 1 week, maar goed, het is gelukt!quote:Op maandag 18 juli 2022 00:43 schreef Vlinder het volgende:
Dankzij Poes nu ook begonnen. Ze probeerde me al weken over te halen en het is gelukt.
Wat tof. Wat goor!
Meest oncomfortabele scene uit de hele seriequote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
Oprecht het meest ranzige wat ik ooit in een TV show gezien heb denk ik. Ook gewoon omdat je het zelf 'voelt' die hele scene.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.
Tof dat The Boys weer begonnen is.
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch maar eens begonnen met 'The Boys'. Damn! Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien en ik ben fan!
Vandaag maar eens starten met seizoen 3.
Gaat er nog iets met die vlieg gebeuren? In seizoen 1 en 2 hoor en zie je regelmatig iets door het beeld zoemen/vliegen. Ben benieuwd.
Inmiddels seizoen 3 ook gezien. Ik dacht eerst dat het Swatto zou zijn, maar toch niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.
Aan het rewatchen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie!
Ik heb zelf gewacht tot Gen V was afgerond, toen een (proef)abo op Primevideo genomen. Kijk nu the Boys nog even en dan zet ik het weer stopquote:Op zondag 12 november 2023 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ben benieuwd wanneer het in 2024 gaat uitkomen. Helemaal kut dat het wekelijkse afleveringen gaan worden met misschien op de eerste dag 2 of 3 afleveringen.
Hij heeft voor de ogen van iedereen het hoofd van een sjw liberal opgeblazen. Hoe gaat hij zich daaruit redden?quote:
Damn!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:56 schreef polderturk het volgende:
Trailer
https://twitter.com/there(...)iwt5iUin3Gs3ezQ&s=19
Fucking diabolicalquote:Op zondag 5 mei 2024 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Damn!
Ik weet nog niet wat ik van die dieren moet vinden.
Wanneer ben je begonnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net klaar met seizoen 3 wat een topshow is dit.
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.quote:
Misschien had je nog een half jaar kunnen wachten met prime. Dan kon je seizoen 3+4 bingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.
HOERA !!!quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
Mooi maar hoeveel komen er nog?quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
Ze gaan tot seizoen 5 en willen daarna uitbreiden met GenV en eventuele spinoffs.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi maar hoeveel komen er nog?
Eerst hadden ze het over seizoen 6 en later werd bekend toch maar 5 wat is het nu?
Oh beter!!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef Mike het volgende:
Ik dacht dat het morgen zou beginnen, maar zie de eerste 3 afleveringen al op Prime staan... prima.
er zijn 3 afleveringen hequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:08 schreef PoesInDoos het volgende:
Aflevering 2 was geweldig
Nu een week wachten
3 -uiteraard- ook al gekekenquote:
Nee oke dan is het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Zaten wel weer gezellige scenes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?
Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens over
Daarom, hup, aan het werk!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:45 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor heb
Frenchie heeft geen krachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?
Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:34 schreef polderturk het volgende:
[..]Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finale was wel OK, maar het seizoen als geheel is 1 grote status quoIk vind dit nog steeds een tamelijk goede recensie. Subtiel is de serie nooit geweest, maar om alles er zo dik boven op te leggen vind ik ook wel jammer. En ja, ik kijk verder en vind het nog wel vermakelijk, maar het lijkt alsof het nóg meer verpulpt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt verdrietig wat de actrice van Starlight met haar gezicht gedaan heeft.
Ja zonde.quote:
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik herkende hem ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:30 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.
Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef NoCigar het volgende:
Net de laatste aflevering bekeken. Grutjes.
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?quote:Op maandag 24 juni 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ben ik zo simpel dat ik die nergens zie staan? Heb ik een ander soort prime-abo?
Ik dacht met laatste, dat je het over de laatste aflevering van dit seizoen hadquote:Op maandag 24 juni 2024 20:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over aflevering 4 en misschien verwacht je aflevering vijf?
Ah kijk. Bedankt!!quote:Op maandag 24 juni 2024 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Elke donderdag:
5: June 27, 2024
6: July 4, 2024
7: July 11, 2024
8: July 18, 2024
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.Volgens Reddit (ik ben niet slim genoeg) is de parasiet een soort Venom. De kanker in Butcher is de supe geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)fying_thought_about/This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond afl 5 maar eens aanzetten.
De eerste 4 waren weer als vanouds.hij heeft een hersentumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speculatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef boertie het volgende:
Wow de serie wordt steeds absurder. Me like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt weer een bizarre aflevering.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef DKUp het volgende:
Die teaser trailer van aflevering 6
#ToTheTekCave
Schijnt een bizarre aflevering te wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat wordt weer een bizarre aflevering.
Misschien komt er wel weer een Herogasm, aangezien het een jaarlijks terugkerend evenement is.
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!quote:
Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ben je niet enorm veel spoilers tegengekomen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Oh, ze staan er allemaal op! Ga er even voor liggen komende dagen, jullie commentaar beloofde veel goeds!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |