er zijn 3 afleveringen hequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:08 schreef PoesInDoos het volgende:
Aflevering 2 was geweldig
Nu een week wachten
3 -uiteraard- ook al gekekenquote:
Nee oke dan is het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Zaten wel weer gezellige scenes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?
Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Tijd voor een rewatch vrouw, dit gaat nergens over
Daarom, hup, aan het werk!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:45 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Kan iig nu niet zeggen dat ik daar geen tijd voor heb
Frenchie heeft geen krachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef Vlinder het volgende:
Wat zijn de krachten van Frenchie eigenlijk?
Kimiko is supersnel met vechten en onbreekbaar.
Butcher en Hugh hebben niks. En MM?
Ik weet het eigenlijk helemaal niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:34 schreef polderturk het volgende:
[..]Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finale was wel OK, maar het seizoen als geheel is 1 grote status quoIk vind dit nog steeds een tamelijk goede recensie. Subtiel is de serie nooit geweest, maar om alles er zo dik boven op te leggen vind ik ook wel jammer. En ja, ik kijk verder en vind het nog wel vermakelijk, maar het lijkt alsof het nóg meer verpulpt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt verdrietig wat de actrice van Starlight met haar gezicht gedaan heeft.
Ja zonde.quote:
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
MM's acteur ziet er ook niet meer uit als zichzelf :/
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is hij alleen veel afgevallen of is er meer aan de hand?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat was echt ''Black Mirror like'' fucked up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik herkende hem ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:30 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik herkende hem niet in aflevering 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |