Ik vond het vooral irritant met Ryan. Homelander en Butcher dragen de serie wel. Starlight, MM en Hughie kan je missen. Frenchie en Kimiko hebben nauwelijks bestaansrecht. Voor de rest redelijk prima. Kut datquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arcquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:26 schreef PoesInDoos het volgende:
Ryan is precies z'n vader. Ook al groeide hij wél op met een moeder, ook zij heeft hem geïsoleerd van de buitenwereld. Krijg je nare volwassenen van
Ik ook niet, heb het kind al afgeschrevenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu al geen zin in een eventuele redemption-arc![]()
I am jealous.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie!
Gewoon een rewatch inplannen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
I am jealous.
Ik heb alleen eerste seizoen gebinged. De rest heb ik aflevering voor aflevering gekeken.
Welgeteld 1 week, maar goed, het is gelukt!quote:Op maandag 18 juli 2022 00:43 schreef Vlinder het volgende:
Dankzij Poes nu ook begonnen. Ze probeerde me al weken over te halen en het is gelukt.
Wat tof. Wat goor!
Meest oncomfortabele scene uit de hele seriequote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk wilden velen van jullie zien dat Soldier Boy Homelander had gedood. Maar dan was de serie gelijk afgelopen. Ik ben blij dat seizoen 4 er komt. Ik bem benieuwd of ze iets gekkers dan die man in de pisbuis gaan verzinnen.
Oprecht het meest ranzige wat ik ooit in een TV show gezien heb denk ik. Ook gewoon omdat je het zelf 'voelt' die hele scene.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Die scenes met dat Ant-Man achtige figuur, hahaha. Zoiets verzinnen is één, maar om het vervolgens ook nog gedetailleerd in beeld te brengen is wel echt next level.
Tof dat The Boys weer begonnen is.
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch maar eens begonnen met 'The Boys'. Damn! Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien en ik ben fan!
Vandaag maar eens starten met seizoen 3.
Gaat er nog iets met die vlieg gebeuren? In seizoen 1 en 2 hoor en zie je regelmatig iets door het beeld zoemen/vliegen. Ben benieuwd.
Inmiddels seizoen 3 ook gezien. Ik dacht eerst dat het Swatto zou zijn, maar toch niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hopelijk geen spoiler maar na seizoen 3 is daar nog steeds niks over... ik zat er ook al op te letten.
Aan het rewatchen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:16 schreef PoesInDoos het volgende:
That was diabolical mate
In een paar dagen alle seizoenen gebinged, wát een serie!
Ik heb zelf gewacht tot Gen V was afgerond, toen een (proef)abo op Primevideo genomen. Kijk nu the Boys nog even en dan zet ik het weer stopquote:Op zondag 12 november 2023 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ben benieuwd wanneer het in 2024 gaat uitkomen. Helemaal kut dat het wekelijkse afleveringen gaan worden met misschien op de eerste dag 2 of 3 afleveringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |