Hij heeft voor de ogen van iedereen het hoofd van een sjw liberal opgeblazen. Hoe gaat hij zich daaruit redden?quote:
Damn!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:56 schreef polderturk het volgende:
Trailer
https://twitter.com/there(...)iwt5iUin3Gs3ezQ&s=19
Fucking diabolicalquote:Op zondag 5 mei 2024 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Damn!
Ik weet nog niet wat ik van die dieren moet vinden.
Wanneer ben je begonnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net klaar met seizoen 3 wat een topshow is dit.
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.quote:
Misschien had je nog een half jaar kunnen wachten met prime. Dan kon je seizoen 3+4 bingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen seizoen 2 uit was eerste twee seizoenen gezien daarna jaren geen prime gehad vorige week opnieuw met seizoen twee begonnen.
HOERA !!!quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
Mooi maar hoeveel komen er nog?quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Komende vrijdag de eerste drie afleveringen van seizoen 4 op Prime Video. Daarna wekelijks tot 19 juli
Ze gaan tot seizoen 5 en willen daarna uitbreiden met GenV en eventuele spinoffs.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi maar hoeveel komen er nog?
Eerst hadden ze het over seizoen 6 en later werd bekend toch maar 5 wat is het nu?
Oh beter!!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef Mike het volgende:
Ik dacht dat het morgen zou beginnen, maar zie de eerste 3 afleveringen al op Prime staan... prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |