Was de meet leuk?quote:Op maandag 29 juli 2019 05:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na meet afgesproken met iemand en toen werd het laat...
Oh, lekker geneukt?quote:Op maandag 29 juli 2019 05:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker! Had nog wel langer willen blijven, maar de 'plicht' riep
Neequote:
Oke, ik ben blij voor je!quote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeniet geneukt. Wel band verstevigd met iemand waar ik zeer vrolijk van word en zij volgens mij ook van mij. Hoop dat er iets gaat ontstaan, maar eerst maar eens op vakantie. Morgen inpakken, dinsdag vertrekken.
Playerquote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeniet geneukt. Wel band verstevigd met iemand waar ik zeer vrolijk van word en zij volgens mij ook van mij. Hoop dat er iets gaat ontstaan, maar eerst maar eens op vakantie. Morgen inpakken, dinsdag vertrekken.
quote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker weekend gehad?quote:
quote:
Nu nog een golden retriever en een fijne huiskamerplant aanschaffen en je bent normaal.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]![]()
Heb dit weekend elke nacht geslapen
raad eens wat ik sinds dit weekend in de huiskamer heb staanquote:Op maandag 29 juli 2019 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een golden retriever en een fijne huiskamerplant aanschaffen en je bent normaal.
Faka Gquote:Op maandag 29 juli 2019 08:50 schreef Kiid het volgende:
Vandaag eindelijk weer aan het werk
En dan heb ik ook nog eens het geluk dat mijn beide collega's nu op vakantie zijn dus alles mooi samenkomt op mij
Een opgezette hond?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
raad eens wat ik sinds dit weekend in de huiskamer heb staan
BEN JE HELEMAAL ZIEK IN JE HOOFDquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 29 juli 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
fok heeft inmiddels wel zijn beste tijd gehad he
Dit is mijn derde week al na de vakantiequote:Op maandag 29 juli 2019 09:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou zeg, ben je weer aan het werk voor de eerste keer na de vakantie?
Zeik dan niet zo!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is mijn derde week al na de vakantie
Zekerquote:Op maandag 29 juli 2019 09:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou zeg, ben je weer aan het werk voor de eerste keer na de vakantie?
Zo vrolijk begroet je mij nooit. Zelfs niet na 12 weken radiostiltequote:Op maandag 29 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk ook. HAAAIIII lieverd, hoe is het met je?
Nee dat ben je ook niet waard.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo vrolijk begroet je mij nooit. Zelfs niet na 12 weken radiostilte
Nee, geen vakantie gehad. Ben verhuisdquote:Op maandag 29 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer naar Griekenland geweest?
Ik ben zelfs meer waardquote:Op maandag 29 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat ben je ook niet waard.
Oh nee niksquote:
Gadverdamme man.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Zou jij je huisdier laten opzetten als ie dood ging
Echt he. Beetje hoog in de bol die gastquote:Op maandag 29 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat ben je ook niet waard.
Walgelijk gewoon. Beetje popie jopie komen doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. Beetje hoog in de bol die gast
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Nee, dood is doodquote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Ben gewoon een G hierquote:Op maandag 29 juli 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk gewoon. Beetje popie jopie komen doen.
Maar dat ben je toch al hqhahahahwhquote:Op maandag 29 juli 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)
Ben je toch alquote:Op maandag 29 juli 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)
dat was al meer dan een jaar niet meerquote:Op maandag 29 juli 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse vriend. Niet meer boven de Jumbo?
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk ook. HAAAIIII lieverd, hoe is het met je?
\Duurt verdomme nog 5 dagenquote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!![]()
Wat vliegt de tijd toch he vriend. Maar is dit een beter optrekje voor eventuele gezinsuitbreiding?!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat was al meer dan een jaar niet meerdaarna nog tijdelijk ergens anders gezeten wat zwaar kut was. Nu chill appartementje
Ja nog 6 dagen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!![]()
Lijkt me verre van ideaalquote:Op maandag 29 juli 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
Als ik boven de Jumbo zou wonen dan zou ik nooit meer weg willen. Ideaal
De nieuwe f&f?quote:Op maandag 29 juli 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
\Duurt verdomme nog 5 dagen
Maar dan gaan we wel naar de nieuwe F&F. Die gaat echt dik worden
Ik hoef geen kinderen manquote:Op maandag 29 juli 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd toch he vriend. Maar is dit een beter optrekje voor eventuele gezinsuitbreiding?!
Je stapt direct vanuit je slaapkamer de Jumbo in voor een verfrissend drankje energy met frikandelbroodje. Ik zie geen nadelenquote:
Maar die kan je trainen dat ze je bier en pep halen manquote:
Hoi Haags.quote:
Fast & Furious: Hobbs & Shawquote:
Dat denk ik niet. Bijna niemand wist van die film af.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fast & Furious: Hobbs & Shaw
![]()
Gaat denk ik 1 van de beste films worden sinds Dragonball: Broly the movie
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch al hqhahahahwh
quote:
Staat hoog genoteerd in ieder zijn/haar agendaquote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bijna niemand wist van die film af.
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30
Dit is niet iets waar je trots op moet zijn want een boom kost hooguit een paar tientjes, maar ik snap je mentale overwinningquote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30
Die mandjes kosten ook geen geld.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is niet iets waar je trots op moet zijn want een boom kost hooguit een paar tientjes, maar ik snap je mentale overwinning
Hier kom ik op terug want er schijnen toch wat voordelen aan te zittenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar die kan je trainen dat ze je bier en pep halen man
Snap jequote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mandjes kosten ook geen geld.
Wat staat hier?quote:
Hoiquote:
Komt door je vakantie, dan lijkt het veel.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo het eerste overname gedeelte doen van mijn collega. Ze hebben wel lef om zoveel achter te laten op mijn eerste dag
Zodra ik stacks ga verdienen dan spring ik er bovenopquote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef Solotovski het volgende:
Maar nee gewoon daarom niet. Hoef ze niet
Heb al genoeg aan mijn eigen portiequote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door je vakantie, dan lijkt het veel.
Lekker aan het werk?quote:
Prima. Beetje spierpijn van gisteren trainen.quote:
Nou veel plezier dr meequote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodra ik stacks ga verdienen dan spring ik er bovenop
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissantsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus joh. Boven een supermarkt wonen, dan heb je toch altijd teringherrie?
Je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 29 juli 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
Lekker #viesdik worden door elke ochtend croissants te eten.
Hmm nee dankje.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissants
Klopt. Maar dan hoef je dat niet te verkorten.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus joh. Boven een supermarkt wonen, dan heb je toch altijd teringherrie?
Had je wel wat slimmer ingeschat haagsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissants
Ik was met de autoquote:Op maandag 29 juli 2019 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker aan het werk?
[..]
Prima. Beetje spierpijn van gisteren trainen.
Echt een mannenfilm.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fast & Furious: Hobbs & Shaw
![]()
Gaat denk ik 1 van de beste films worden sinds Dragonball: Broly the movie
quote:
Discordjesquote:Op maandag 29 juli 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik weiger die nieuwe Fast & Furious als een echte film te zien.niets F&F meer aan. Sowieso zonder Vin telt het niet eens! Godsgeklaag.
On another note: mssn 2 dates deze week![]()
![]()
Neehee, ik heb het tegen jou en @I.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow? Dan weet je meer dan ik
Deze komen van Tinder
Daar is je boy al geweest en dat is zeker een aanrader. Mooie filmquote:Op maandag 29 juli 2019 10:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt een mannenfilm.
Ik zou juist graag de Lion King willen zien
Magazijnen hebben ook altijd een ziljoen kogelsquote:
Dat is waar, maar het is ook meer een spin off natuurlijk en niet per se een deel van de reeksquote:Op maandag 29 juli 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik weiger die nieuwe Fast & Furious als een echte film te zien.niets F&F meer aan. Sowieso zonder Vin telt het niet eens! Godsgeklaag.
On another note: mssn 2 dates deze week![]()
![]()
En ik dan? Ik wil ook discordquote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb het tegen jou en @:i.
Deel 1 enzo was wel ok.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:42 schreef Solotovski het volgende:
Heb fast and furious nooit wat aangevonden
We willen alle detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow? Dan weet je meer dan ik
Deze komen van Tinder
Ze zijn allemaal fantastischquote:
Met die zuipautos die ze hebben doen ze maar 250km op een tank ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met een volle tank kan je best een eind vooruit komen natuurlijk
Mag toch hopen van niet. Walgelijke ventquote:
Het is een supermarkt, geen kroeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow ik schrok al. Hoiquote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb het tegen jou en @:i.
Ja noem het dan ook zo. ofzo!quote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is ook meer een spin off natuurlijk en niet per se een deel van de reeks
Die heb ik zelf ook nog niet.quote:
Ook zo onrealistisch inderdaad. Met één magazijn een heel kamp uitroeien en dan nog kogels over hebbenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Magazijnen hebben ook altijd een ziljoen kogels
Je ziet ze toch ook niet 250km aan 1 stuk rijden gekkiequote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met die zuipautos die ze hebben doen ze maar 250km op een tank ofzo.
Wie?quote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Walgelijke vent
Waar gaan we naartoe? Wat gaan we doen? Zijn ze knap? Hoe oud? Alle juicy detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik schrok al. Hoi
[..]
Ja noem het dan ook zo. ofzo!![]()
IK weet niet. Ik wil weer terug naar de straatraces enzo.
[..]
Die heb ik zelf ook nog niet.
1 wil nu gaan glowgolven. Dat kan alleen maar uitlopen op een rampquote:Op maandag 29 juli 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaan we naartoe? Wat gaan we doen? Zijn ze knap? Hoe oud? Alle juicy details
Die kan ik mij niet meer specifiek herinnerenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal fantastisch
Alleen deel 4 was het minste, maar de rest waren stuk voor stuk GOATS
Aha, glowgolven. Dat heb ik ook gedaan destijds als 2e date. Vond er zelf geen reet aan maar zij had de dag van haar levenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 wil nu gaan glowgolven. Dat kan alleen maar uitlopen op een rampDe ander gewoon ergens wat drinken denk ik.
Wat is knap?
een 29, de ander.... 32 volgens mij (moet ik even checken)
3 vond ik wel wat hebben met dat driften en dan dat nummerquote:Op maandag 29 juli 2019 10:54 schreef TaMieke het volgende:
4 was met Braga toch? Dat was idd een kutfilm
En 3 was eigenlijk ook maar mwah...
Daarom was het ook 1 van de minstequote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan ik mij niet meer specifiek herinneren
ik ging vroeger al met sticks gooien tijdens het golven. Belooft weinig goedsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aha, glowgolven. Dat heb ik ook gedaan destijds als 2e date. Vond er zelf geen reet aan maar zij had de dag van haar leven
Alleen dat nummer. En de sassy opmerkingen van die jongen. Voor de rest, mwah.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 vond ik wel wat hebben met dat driften en dan dat nummer
Dat wel ja, maar ondanks dat vond ik het wel een toffe. Mijn favoriet is denk ik deel 5 dat ze met die kluis door de stad heen banjerdequote:Op maandag 29 juli 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik ging vroeger al met sticks gooien tijdens het golven. Belooft weinig goeds![]()
[..]
Alleen dat nummer. En de sassy opmerkingen van die jongen. Voor de rest, mwah.
En te weinig Vin
Je weet het maar nooit. Ze rijden zo van Tokyo naar San Francisco. Rondjes scheuren in zo'n vliegtuig. Vroem!quote:Op maandag 29 juli 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je ziet ze toch ook niet 250km aan 1 stuk rijden gekkie
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:
Waarom?quote:
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ondanks dat vond ik het wel een toffe. Mijn favoriet is denk ik deel 5 dat ze met die kluis door de stad heen banjerde
Ja, maar je ziet ze niet letterlijk van Tokyo naar San Francisco rijden natuurlijk. In die tussentijd dat de camera's niet draaien kunnen ze uitgebreid tankenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Ze rijden zo van Tokyo naar San Francisco. Rondjes scheuren in zo'n vliegtuig. Vroem!
Dat klopt, maar het klimbos klinkt ook niet veelbelovendquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Ga jij maar lekker glowgolfenvoor als je echt niks weet
🤔🤔🤔🤔quote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ze niet letterlijk van Tokyo naar San Francisco rijden natuurlijk. In die tussentijd dat de camera's niet draaien kunnen ze uitgebreid tanken
Dat wil ik nogsteeds een keer doen. Niemand wil meequote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef dud0r het volgende:
Klimbos is chill. Trampolinepark ook.
Zeker als ze een beetje goede jetsers heeft is een trampoline park leuk
Ja gewoonquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.
Sowieso is 4 veel vaker op tv geweest dan alle andere.![]()
Na 5 ofzo ben ik de weg een beetje kwijt. Geen idee meer waar 6, 7 en 8 over gaan
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Is actief, je moet elkaar op sommige punten helpen, genoeg tijd om te kletsen lekker op 10 meter hoogte in de bomen, tokkelen en shit
Is toch veel beter dan glowgolfen
Ik geloof je meteen. Klinkt wel tof. Ik wil hetquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Is actief, je moet elkaar op sommige punten helpen, genoeg tijd om te kletsen lekker op 10 meter hoogte in de bomen, tokkelen en shit
Ik ook niet zo specifiek. Volgens mij gaat 8 over die blonde chick die Diesel zijn kind ontvoerd. 7 ging volgens mij over de broer van Shaw en 6 over de groep die Luke Shaw leert kennen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.
Sowieso is 4 veel vaker op tv geweest dan alle andere.![]()
Na 5 ofzo ben ik de weg een beetje kwijt. Geen idee meer waar 6, 7 en 8 over gaan
Ik denk dat jij eerst eens naar een klimbos moet gaan om daarover te oordelenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klimbos klinkt ook niet veelbelovend
Vind het allemaal niksquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Als ik jou zo hoor dan is dat niet iets waar ik op zit te wachtenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerst eens naar een klimbos moet gaan om daarover te oordelen
Jij speelt liever Fifa terwijl zij je drinken brengt?quote:
kind?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet zo specifiek. Volgens mij gaat 8 over die blonde chick die Diesel zijn kind ontvoerd. 7 ging volgens mij over de broer van Shaw en 6 over de groep die Luke Shaw leert kennen.
Ga jij toch lekker glowgolfenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor dan is dat niet iets waar ik op zit te wachten
Zeker leuk. Wat ga je doen?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee
Heb toevallig wel vanavond een date
Leuk he
Zullen wij een keer samen naar Feyenoord? Dat vind ik wel goalsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt lijkt klimbos mij ook best leuk ja
We gingen wandelen geloof ikquote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker leuk. Wat ga je doen?
Als je niet weet dat Vin een zoontje heeft dan mis je een deeltjequote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij speelt liever Fifa terwijl zij je drinken brengt?![]()
[..]
kind?ik ben het echt kwijt.
Die Shaw's hangen me wel de neus uit
We willen alle detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee
Heb toevallig wel vanavond een date
Leuk he
Dat lijkt mij een uitstekend plan mits Feyenoord wel haar verdediging op orde gaat krijgenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen naar Feyenoord? Dat vind ik wel goals
Vleesetende plant is mijn favquote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Onderweg even stoppen bij de vingerplant.
Zijn ze zo dik?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:32 schreef TaMieke het volgende:
Ik zie mijn dates alleen nog niet in een klimbos of op een trampoline![]()
Hoiquote:
Ik weet wel dat Bryan een zoontje heeft.....quote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Vin een zoontje heeft dan mis je een deeltje![]()
En Fifa is inderdaad de perfecte bezigheid. Maar gister wilde ze een potje tegen mij spelen maar dat vind ik maar niks. Net alsof je tegen een gehandicapte kleuter speelt
Quequote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Onderweg even stoppen bij de vingerplant.
Neeequote:
Hehehe eensquote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een uitstekend plan mits Feyenoord wel haar verdediging op orde gaat krijgen
Doe ik ook niet. Het Fifa seizoen is ook alweer een beetje voorbij dus kijken we weer uit naar de volgende reeks eind septemberquote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Bryan een zoontje heeft.....
Ik ga wel weer alles overnieuw kijken.
Niet zo gemeen over je chick he?!
En niet alleen maar Fifa spelen. Gaat ze niet leuk vinden op lange termijn
Nergens maar dat is mijn ervaring met mensen die wat dikker zijn dat ze dat soort dingen niet graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Gewoon niet het type.
Paar nep planten kunnen geen kwaad tochquote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen planten of bloemen thuis.
Ik denk hetquote:Op maandag 29 juli 2019 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het Fifa seizoen is ook alweer een beetje voorbij dus kijken we weer uit naar de volgende reeks eind september
Heb je wel deel 8 gezien dan? Want zijn zoontje was de rode draad van het verhaal
Dan zou ik daar maar snel aan gaan beginnen jaquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Is niet blijven hangen blijkbaar. Ik ga me schamen in een hoekje.
Eentje is volgens mij niet de slankste neequote:Op maandag 29 juli 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nergens maar dat is mijn ervaring met mensen die wat dikker zijn dat ze dat soort dingen niet graag.
Beetje groen fleurt zo je woonkamer op haagsiequote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal niks.
Leuke date. Beetje kwijlen op Vinquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar snel aan gaan beginnen ja
Ik heb er al een flink aantal foto's van mezelf hangen, daar word ik al gelukkig van.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje groen fleurt zo je woonkamer op haagsie
Hebben ze zulke grote lijsten?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er al een flink aantal foto's van mezelf hangen, daar word ik al gelukkig van.
Nu je het zegt wordt het wel weer eens tijd voor een foto in het fototopic, vind je ook niet?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben om in te lijsten ja.
Ik ging DBS googlenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan mij geen betere date bedenken dan het kijken van DBS en/of F&F in de bioscoop
Als jij daar happy mee bent, moet je dat doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu je het zegt wordt het wel weer eens tijd voor een foto in het fototopic, vind je ook niet?
Tuurlijk wel. Voor de juiste man heb ook jij dat over net zoals ik ga glowgolven voor de juiste persoonquote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ging DBS googlen![]()
Maar nee. daar krijg je me niet heen he?!
Ja leuk.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben je nu al te laat
Snap je hem? LAST MINUTE, gheghe
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voor de juiste man heb ook jij dat over net zoals ik ga glowgolven voor de juiste persoon
Beetje geven en nemen tochquote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.
Moet van twee kanten komen natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.
Wel lief dat je ook haar familie bezoekt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
Mijn vriendin gaat mee naar de bioscoop om naar Dragonball te kijken en ik ga dan weer mee naar een dierentuin. Zo houd je elkaar scherp
Ben ook naar Apenheul geweest iddquote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lief dat je ook haar familie bezoekt.
Dat vind ik dan weer leuker dan de dierentuin. Dat is pas saaiquote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt geen reet aan.
Mwah, Blijdorp en Burgers Zoo zijn prima dierentuinen met goed vermaak.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer leuker dan de dierentuin. Dat is pas saai
Je bent loco vriendquote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, Blijdorp en Burgers Zoo zijn prima dierentuinen met goed vermaak.
Valt me nog mee dat er geen sneeuwvlokjes bestaan die klagen over monkey townquote:
Komt nog wel. Geen feest, evenement of locatie is veilig voor de beroeps aanstellerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er geen sneeuwvlokjes bestaan die klagen over monkey town
Ik kots erop.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt nog wel. Geen feest, evenement of locatie is veilig voor de beroeps aansteller
Terechte klacht. Ik draag ook een broek vandaag en dat is echt horrorquote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
Jongens, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga ff een plasje doen.
Btw, het is wel weer erg wennen om na 2 weken lange broeken te dragen
Klote he? Korte broeken wennen snel en zitten zo lekkerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik draag ook een broek vandaag en dat is echt horror
De airco staat aan vanaf het moment dat ik binnen ben en het begint koud te worden hierquote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uitzetten? Het is best wel warm..
Waar ik ben is het een constante 21 graden. Dat is wel lekker hoor. Zonder zou het zo 5-6 graden warmer zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
De airco staat aan vanaf het moment dat ik binnen ben en het begint koud te worden hier
Nu zit er stof om mijn benenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klote he? Korte broeken wennen snel en zitten zo lekker
😂😂quote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vals alarm, na een motiverende tik is hij uit boys
#SUCCES
#SELFMADE
LUNCHGENOTquote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ik ben is het een constante 21 graden. Dat is wel lekker hoor. Zonder zou het zo 5-6 graden warmer zijn.
Pic or didnt happenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu zit er stof om mijn benenmoet weer naar sportschool
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neusquote:
Ik was iig niet uitgenodigdquote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips, zoveel mods gisteren op de meet.
Had jij geen zin?
Auto ket? Dat is toch zo'n tekenprogramma? Waar heb jij dat voor nodigquote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neus
Dat is jammer vriend.quote:
Ga jij maar lekker je Japanse tekenfilmpje kijkenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Auto ket? Dat is toch zo'n tekenprogramma? Waar heb jij dat voor nodig
Stagiair is weg en vakantie voorbijquote:Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer vriend.
Sinds wanneer ben je weer online trouwens? Uit met je meisje of iets?
Geef het ook eens een kans. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je Japanse tekenfilmpje kijken
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef het ook eens een kans. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!
Ieder z'n ding natuurlijk, welke soort had je trouwens? Dat maakt nogal verschil uit nl. Eén soort word ik gewoon zweverig van (wat ik chil vind), maar laatste een andere soort gedaan en daarmee ging ik echt diep trippen (wel met ogen dicht trouwens, was soort van lucide dromen)quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neus
Volgens mij de eerstequote:Op maandag 29 juli 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk, welke soort had je trouwens? Dat maakt nogal verschil uit nl. Eén soort word ik gewoon zweverig van (wat ik chil vind), maar laatste een andere soort gedaan en daarmee ging ik echt diep trippen (wel met ogen dicht trouwens, was soort van lucide dromen)
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben zojuist 2de geworden van kantoor met wie de hardste boer kan laten
Er wordt hier ook gewerkt hoorquote:
Lief.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal maar ik heb de afgelopen tijd steeds genoten als ik bij haar in de buurt was en iets wat ik eigenlijk niet ken is nu aan de hand: als ik haar niet zie of spreek dan voel ik gemis.
(aangaande je vraag of 'ze' lekker was)
Fuck standaard schoonheidsideaal manquote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal maar ik heb de afgelopen tijd steeds genoten als ik bij haar in de buurt was en iets wat ik eigenlijk niet ken is nu aan de hand: als ik haar niet zie of spreek dan voel ik gemis.
(aangaande je vraag of 'ze' lekker was)
Whut?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meidquote:
Pics?!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meid
Ik vind het zelf beetje vreemd om te zeggen..quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meid
Zag ik er een beetje uit zoals je verwachtte?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk om je gisteren eens te zien na al die jaren.
Nee haha. Ik zag bij jou altijd een beetje iemand voor me zoals Naatje, jong uiterlijk en schattig.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag ik er een beetje uit zoals je verwachtte?
waarom maatjequote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmorgen even pilletje genomen tegen angsten.
Gelijk 5 uur van de wereld geweest
Omdat ik last heb van angsten zo af en toe.quote:
Paniekaanvallen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik last heb van angsten zo af en toe.
Dit helpt me ermee dealen.
Heb toch nooit een geheim gemaakt van mijn leeftijd?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik zag bij jou altijd een beetje iemand voor me zoals Naatje, jong uiterlijk en schattig.
Ja, je was zo bezig met Naat, Mono en Moira. Ik dacht: komt wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Maar je bent een prima kerel Kaneel. Volgende keer moeten we langer praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |