Lekker aan het werk?quote:
Prima. Beetje spierpijn van gisteren trainen.quote:
Nou veel plezier dr meequote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodra ik stacks ga verdienen dan spring ik er bovenop
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissantsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus joh. Boven een supermarkt wonen, dan heb je toch altijd teringherrie?
Je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 29 juli 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
Lekker #viesdik worden door elke ochtend croissants te eten.
Hmm nee dankje.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissants
Klopt. Maar dan hoef je dat niet te verkorten.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus joh. Boven een supermarkt wonen, dan heb je toch altijd teringherrie?
Had je wel wat slimmer ingeschat haagsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goed isoleren. Heb je nergens last van maar wel iedere ochtend verse croissants
Ik was met de autoquote:Op maandag 29 juli 2019 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker aan het werk?
[..]
Prima. Beetje spierpijn van gisteren trainen.
Echt een mannenfilm.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fast & Furious: Hobbs & Shaw
![]()
Gaat denk ik 1 van de beste films worden sinds Dragonball: Broly the movie
quote:
Discordjesquote:Op maandag 29 juli 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik weiger die nieuwe Fast & Furious als een echte film te zien.niets F&F meer aan. Sowieso zonder Vin telt het niet eens! Godsgeklaag.
On another note: mssn 2 dates deze week![]()
![]()
Neehee, ik heb het tegen jou en @I.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow? Dan weet je meer dan ik
Deze komen van Tinder
Daar is je boy al geweest en dat is zeker een aanrader. Mooie filmquote:Op maandag 29 juli 2019 10:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt een mannenfilm.
Ik zou juist graag de Lion King willen zien
Magazijnen hebben ook altijd een ziljoen kogelsquote:
Dat is waar, maar het is ook meer een spin off natuurlijk en niet per se een deel van de reeksquote:Op maandag 29 juli 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik weiger die nieuwe Fast & Furious als een echte film te zien.niets F&F meer aan. Sowieso zonder Vin telt het niet eens! Godsgeklaag.
On another note: mssn 2 dates deze week![]()
![]()
En ik dan? Ik wil ook discordquote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb het tegen jou en @:i.
Deel 1 enzo was wel ok.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:42 schreef Solotovski het volgende:
Heb fast and furious nooit wat aangevonden
We willen alle detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow? Dan weet je meer dan ik
Deze komen van Tinder
Ze zijn allemaal fantastischquote:
Met die zuipautos die ze hebben doen ze maar 250km op een tank ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met een volle tank kan je best een eind vooruit komen natuurlijk
Mag toch hopen van niet. Walgelijke ventquote:
Het is een supermarkt, geen kroeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow ik schrok al. Hoiquote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb het tegen jou en @:i.
Ja noem het dan ook zo. ofzo!quote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is ook meer een spin off natuurlijk en niet per se een deel van de reeks
Die heb ik zelf ook nog niet.quote:
Ook zo onrealistisch inderdaad. Met één magazijn een heel kamp uitroeien en dan nog kogels over hebbenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Magazijnen hebben ook altijd een ziljoen kogels
Je ziet ze toch ook niet 250km aan 1 stuk rijden gekkiequote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met die zuipautos die ze hebben doen ze maar 250km op een tank ofzo.
Wie?quote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Walgelijke vent
Waar gaan we naartoe? Wat gaan we doen? Zijn ze knap? Hoe oud? Alle juicy detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 10:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik schrok al. Hoi
[..]
Ja noem het dan ook zo. ofzo!![]()
IK weet niet. Ik wil weer terug naar de straatraces enzo.
[..]
Die heb ik zelf ook nog niet.
1 wil nu gaan glowgolven. Dat kan alleen maar uitlopen op een rampquote:Op maandag 29 juli 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaan we naartoe? Wat gaan we doen? Zijn ze knap? Hoe oud? Alle juicy details
Die kan ik mij niet meer specifiek herinnerenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal fantastisch
Alleen deel 4 was het minste, maar de rest waren stuk voor stuk GOATS
Aha, glowgolven. Dat heb ik ook gedaan destijds als 2e date. Vond er zelf geen reet aan maar zij had de dag van haar levenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 wil nu gaan glowgolven. Dat kan alleen maar uitlopen op een rampDe ander gewoon ergens wat drinken denk ik.
Wat is knap?
een 29, de ander.... 32 volgens mij (moet ik even checken)
3 vond ik wel wat hebben met dat driften en dan dat nummerquote:Op maandag 29 juli 2019 10:54 schreef TaMieke het volgende:
4 was met Braga toch? Dat was idd een kutfilm
En 3 was eigenlijk ook maar mwah...
Daarom was het ook 1 van de minstequote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan ik mij niet meer specifiek herinneren
ik ging vroeger al met sticks gooien tijdens het golven. Belooft weinig goedsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aha, glowgolven. Dat heb ik ook gedaan destijds als 2e date. Vond er zelf geen reet aan maar zij had de dag van haar leven
Alleen dat nummer. En de sassy opmerkingen van die jongen. Voor de rest, mwah.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 vond ik wel wat hebben met dat driften en dan dat nummer
Dat wel ja, maar ondanks dat vond ik het wel een toffe. Mijn favoriet is denk ik deel 5 dat ze met die kluis door de stad heen banjerdequote:Op maandag 29 juli 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik ging vroeger al met sticks gooien tijdens het golven. Belooft weinig goeds![]()
[..]
Alleen dat nummer. En de sassy opmerkingen van die jongen. Voor de rest, mwah.
En te weinig Vin
Je weet het maar nooit. Ze rijden zo van Tokyo naar San Francisco. Rondjes scheuren in zo'n vliegtuig. Vroem!quote:Op maandag 29 juli 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je ziet ze toch ook niet 250km aan 1 stuk rijden gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |