Oh nee niksquote:
Gadverdamme man.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Zou jij je huisdier laten opzetten als ie dood ging
Echt he. Beetje hoog in de bol die gastquote:Op maandag 29 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat ben je ook niet waard.
Walgelijk gewoon. Beetje popie jopie komen doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. Beetje hoog in de bol die gast
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)quote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Nee, dood is doodquote:Op maandag 29 juli 2019 09:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee niks
Ben gewoon een G hierquote:Op maandag 29 juli 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk gewoon. Beetje popie jopie komen doen.
Maar dat ben je toch al hqhahahahwhquote:Op maandag 29 juli 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)
Ben je toch alquote:Op maandag 29 juli 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik dan gek word (inb4 ben je al)
dat was al meer dan een jaar niet meerquote:Op maandag 29 juli 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse vriend. Niet meer boven de Jumbo?
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk ook. HAAAIIII lieverd, hoe is het met je?
\Duurt verdomme nog 5 dagenquote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!![]()
Wat vliegt de tijd toch he vriend. Maar is dit een beter optrekje voor eventuele gezinsuitbreiding?!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat was al meer dan een jaar niet meerdaarna nog tijdelijk ergens anders gezeten wat zwaar kut was. Nu chill appartementje
Ja nog 6 dagen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor SNOEZEPOES, bijna weekend!![]()
Lijkt me verre van ideaalquote:Op maandag 29 juli 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
Als ik boven de Jumbo zou wonen dan zou ik nooit meer weg willen. Ideaal
De nieuwe f&f?quote:Op maandag 29 juli 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
\Duurt verdomme nog 5 dagen
Maar dan gaan we wel naar de nieuwe F&F. Die gaat echt dik worden
Ik hoef geen kinderen manquote:Op maandag 29 juli 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd toch he vriend. Maar is dit een beter optrekje voor eventuele gezinsuitbreiding?!
Je stapt direct vanuit je slaapkamer de Jumbo in voor een verfrissend drankje energy met frikandelbroodje. Ik zie geen nadelenquote:
Maar die kan je trainen dat ze je bier en pep halen manquote:
Hoi Haags.quote:
Fast & Furious: Hobbs & Shawquote:
Dat denk ik niet. Bijna niemand wist van die film af.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fast & Furious: Hobbs & Shaw
![]()
Gaat denk ik 1 van de beste films worden sinds Dragonball: Broly the movie
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch al hqhahahahwh
quote:
Staat hoog genoteerd in ieder zijn/haar agendaquote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bijna niemand wist van die film af.
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30
Dit is niet iets waar je trots op moet zijn want een boom kost hooguit een paar tientjes, maar ik snap je mentale overwinningquote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, was echt ideaal. Had op gegeven moment thuis een kerstboom gemaakt van alle mandjes die ik thuis had liggen. Stuk of 30
Die mandjes kosten ook geen geld.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is niet iets waar je trots op moet zijn want een boom kost hooguit een paar tientjes, maar ik snap je mentale overwinning
Hier kom ik op terug want er schijnen toch wat voordelen aan te zittenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar die kan je trainen dat ze je bier en pep halen man
Snap jequote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mandjes kosten ook geen geld.
Wat staat hier?quote:
Hoiquote:
Komt door je vakantie, dan lijkt het veel.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo het eerste overname gedeelte doen van mijn collega. Ze hebben wel lef om zoveel achter te laten op mijn eerste dag
Zodra ik stacks ga verdienen dan spring ik er bovenopquote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef Solotovski het volgende:
Maar nee gewoon daarom niet. Hoef ze niet
Heb al genoeg aan mijn eigen portiequote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door je vakantie, dan lijkt het veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |