Wel lief dat je ook haar familie bezoekt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
Mijn vriendin gaat mee naar de bioscoop om naar Dragonball te kijken en ik ga dan weer mee naar een dierentuin. Zo houd je elkaar scherp
Ben ook naar Apenheul geweest iddquote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lief dat je ook haar familie bezoekt.
Dat vind ik dan weer leuker dan de dierentuin. Dat is pas saaiquote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt geen reet aan.
Mwah, Blijdorp en Burgers Zoo zijn prima dierentuinen met goed vermaak.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer leuker dan de dierentuin. Dat is pas saai
Je bent loco vriendquote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, Blijdorp en Burgers Zoo zijn prima dierentuinen met goed vermaak.
Valt me nog mee dat er geen sneeuwvlokjes bestaan die klagen over monkey townquote:
Komt nog wel. Geen feest, evenement of locatie is veilig voor de beroeps aanstellerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er geen sneeuwvlokjes bestaan die klagen over monkey town
Ik kots erop.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt nog wel. Geen feest, evenement of locatie is veilig voor de beroeps aansteller
Terechte klacht. Ik draag ook een broek vandaag en dat is echt horrorquote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
Jongens, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga ff een plasje doen.
Btw, het is wel weer erg wennen om na 2 weken lange broeken te dragen
Klote he? Korte broeken wennen snel en zitten zo lekkerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik draag ook een broek vandaag en dat is echt horror
De airco staat aan vanaf het moment dat ik binnen ben en het begint koud te worden hierquote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uitzetten? Het is best wel warm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |