Dan zou ik daar maar snel aan gaan beginnen jaquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Is niet blijven hangen blijkbaar. Ik ga me schamen in een hoekje.
Eentje is volgens mij niet de slankste neequote:Op maandag 29 juli 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nergens maar dat is mijn ervaring met mensen die wat dikker zijn dat ze dat soort dingen niet graag.
Beetje groen fleurt zo je woonkamer op haagsiequote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal niks.
Leuke date. Beetje kwijlen op Vinquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar snel aan gaan beginnen ja
Ik heb er al een flink aantal foto's van mezelf hangen, daar word ik al gelukkig van.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje groen fleurt zo je woonkamer op haagsie
Hebben ze zulke grote lijsten?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er al een flink aantal foto's van mezelf hangen, daar word ik al gelukkig van.
Nu je het zegt wordt het wel weer eens tijd voor een foto in het fototopic, vind je ook niet?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben om in te lijsten ja.
Ik ging DBS googlenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan mij geen betere date bedenken dan het kijken van DBS en/of F&F in de bioscoop
Als jij daar happy mee bent, moet je dat doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu je het zegt wordt het wel weer eens tijd voor een foto in het fototopic, vind je ook niet?
Tuurlijk wel. Voor de juiste man heb ook jij dat over net zoals ik ga glowgolven voor de juiste persoonquote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ging DBS googlen![]()
Maar nee. daar krijg je me niet heen he?!
Ja leuk.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben je nu al te laat
Snap je hem? LAST MINUTE, gheghe
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voor de juiste man heb ook jij dat over net zoals ik ga glowgolven voor de juiste persoon
Beetje geven en nemen tochquote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.
Moet van twee kanten komen natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Genoeg shit gedaan voor de ander. Klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |