Zeker leuk. Wat ga je doen?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee
Heb toevallig wel vanavond een date
Leuk he
Zullen wij een keer samen naar Feyenoord? Dat vind ik wel goalsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt lijkt klimbos mij ook best leuk ja
We gingen wandelen geloof ikquote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker leuk. Wat ga je doen?
Als je niet weet dat Vin een zoontje heeft dan mis je een deeltjequote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij speelt liever Fifa terwijl zij je drinken brengt?![]()
[..]
kind?ik ben het echt kwijt.
Die Shaw's hangen me wel de neus uit
We willen alle detailsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel mee
Heb toevallig wel vanavond een date
Leuk he
Dat lijkt mij een uitstekend plan mits Feyenoord wel haar verdediging op orde gaat krijgenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen naar Feyenoord? Dat vind ik wel goals
Vleesetende plant is mijn favquote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Onderweg even stoppen bij de vingerplant.
Zijn ze zo dik?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:32 schreef TaMieke het volgende:
Ik zie mijn dates alleen nog niet in een klimbos of op een trampoline![]()
Hoiquote:
Ik weet wel dat Bryan een zoontje heeft.....quote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Vin een zoontje heeft dan mis je een deeltje![]()
En Fifa is inderdaad de perfecte bezigheid. Maar gister wilde ze een potje tegen mij spelen maar dat vind ik maar niks. Net alsof je tegen een gehandicapte kleuter speelt
Quequote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Onderweg even stoppen bij de vingerplant.
Neeequote:
Hehehe eensquote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een uitstekend plan mits Feyenoord wel haar verdediging op orde gaat krijgen
Doe ik ook niet. Het Fifa seizoen is ook alweer een beetje voorbij dus kijken we weer uit naar de volgende reeks eind septemberquote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Bryan een zoontje heeft.....
Ik ga wel weer alles overnieuw kijken.
Niet zo gemeen over je chick he?!
En niet alleen maar Fifa spelen. Gaat ze niet leuk vinden op lange termijn
Nergens maar dat is mijn ervaring met mensen die wat dikker zijn dat ze dat soort dingen niet graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Gewoon niet het type.
Paar nep planten kunnen geen kwaad tochquote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen planten of bloemen thuis.
Ik denk hetquote:Op maandag 29 juli 2019 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het Fifa seizoen is ook alweer een beetje voorbij dus kijken we weer uit naar de volgende reeks eind september
Heb je wel deel 8 gezien dan? Want zijn zoontje was de rode draad van het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |