Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:
Waarom?quote:
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ondanks dat vond ik het wel een toffe. Mijn favoriet is denk ik deel 5 dat ze met die kluis door de stad heen banjerde
Ja, maar je ziet ze niet letterlijk van Tokyo naar San Francisco rijden natuurlijk. In die tussentijd dat de camera's niet draaien kunnen ze uitgebreid tankenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Ze rijden zo van Tokyo naar San Francisco. Rondjes scheuren in zo'n vliegtuig. Vroem!
Dat klopt, maar het klimbos klinkt ook niet veelbelovendquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Ga jij maar lekker glowgolfenvoor als je echt niks weet
🤔🤔🤔🤔quote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ze niet letterlijk van Tokyo naar San Francisco rijden natuurlijk. In die tussentijd dat de camera's niet draaien kunnen ze uitgebreid tanken
Dat wil ik nogsteeds een keer doen. Niemand wil meequote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef dud0r het volgende:
Klimbos is chill. Trampolinepark ook.
Zeker als ze een beetje goede jetsers heeft is een trampoline park leuk
Ja gewoonquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.
Sowieso is 4 veel vaker op tv geweest dan alle andere.![]()
Na 5 ofzo ben ik de weg een beetje kwijt. Geen idee meer waar 6, 7 en 8 over gaan
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Is actief, je moet elkaar op sommige punten helpen, genoeg tijd om te kletsen lekker op 10 meter hoogte in de bomen, tokkelen en shit
Is toch veel beter dan glowgolfen
Ik geloof je meteen. Klinkt wel tof. Ik wil hetquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Is actief, je moet elkaar op sommige punten helpen, genoeg tijd om te kletsen lekker op 10 meter hoogte in de bomen, tokkelen en shit
Ik ook niet zo specifiek. Volgens mij gaat 8 over die blonde chick die Diesel zijn kind ontvoerd. 7 ging volgens mij over de broer van Shaw en 6 over de groep die Luke Shaw leert kennen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Die heb ik eigenlijk nog te weinig gezien.
Sowieso is 4 veel vaker op tv geweest dan alle andere.![]()
Na 5 ofzo ben ik de weg een beetje kwijt. Geen idee meer waar 6, 7 en 8 over gaan
Ik denk dat jij eerst eens naar een klimbos moet gaan om daarover te oordelenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klimbos klinkt ook niet veelbelovend
Vind het allemaal niksquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon
Als ik jou zo hoor dan is dat niet iets waar ik op zit te wachtenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerst eens naar een klimbos moet gaan om daarover te oordelen
Jij speelt liever Fifa terwijl zij je drinken brengt?quote:
kind?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet zo specifiek. Volgens mij gaat 8 over die blonde chick die Diesel zijn kind ontvoerd. 7 ging volgens mij over de broer van Shaw en 6 over de groep die Luke Shaw leert kennen.
Ga jij toch lekker glowgolfenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor dan is dat niet iets waar ik op zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |