Waar ik ben is het een constante 21 graden. Dat is wel lekker hoor. Zonder zou het zo 5-6 graden warmer zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
De airco staat aan vanaf het moment dat ik binnen ben en het begint koud te worden hier
Nu zit er stof om mijn benenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klote he? Korte broeken wennen snel en zitten zo lekker
😂😂quote:Op maandag 29 juli 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vals alarm, na een motiverende tik is hij uit boys
#SUCCES
#SELFMADE
LUNCHGENOTquote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ik ben is het een constante 21 graden. Dat is wel lekker hoor. Zonder zou het zo 5-6 graden warmer zijn.
Pic or didnt happenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu zit er stof om mijn benenmoet weer naar sportschool
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neusquote:
Ik was iig niet uitgenodigdquote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips, zoveel mods gisteren op de meet.
Had jij geen zin?
Auto ket? Dat is toch zo'n tekenprogramma? Waar heb jij dat voor nodigquote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neus
Dat is jammer vriend.quote:
Ga jij maar lekker je Japanse tekenfilmpje kijkenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Auto ket? Dat is toch zo'n tekenprogramma? Waar heb jij dat voor nodig
Stagiair is weg en vakantie voorbijquote:Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer vriend.
Sinds wanneer ben je weer online trouwens? Uit met je meisje of iets?
Geef het ook eens een kans. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je Japanse tekenfilmpje kijken
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef het ook eens een kans. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!
Ieder z'n ding natuurlijk, welke soort had je trouwens? Dat maakt nogal verschil uit nl. Eén soort word ik gewoon zweverig van (wat ik chil vind), maar laatste een andere soort gedaan en daarmee ging ik echt diep trippen (wel met ogen dicht trouwens, was soort van lucide dromen)quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben er definitief achter, ket is niks voor mij. Doet zo'n pijn aan m'n neus
Volgens mij de eerstequote:Op maandag 29 juli 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk, welke soort had je trouwens? Dat maakt nogal verschil uit nl. Eén soort word ik gewoon zweverig van (wat ik chil vind), maar laatste een andere soort gedaan en daarmee ging ik echt diep trippen (wel met ogen dicht trouwens, was soort van lucide dromen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |