abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:59:04 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142531
Originele OP : Vandaag ging het op het werk over het klimaat, klimaatveranderingen, klimaatvluchtelingen etc.

Is er toch weer iemand die het gaat bagatelliseren. "Als het 75 jaar geduurd heeft om dat record uit de boeken te krijgen, dan zal het allemaal wel meevallen" Wat een lomp volk bestaat er toch. En nee, TS werkt niet op sociale werkplaats.

klacht: aarde wordt onbewoonbaar op termijn, en niemand lijkt er echt iets aan te doen.
Subklacht: mensen die denken dat immigratie het hoofddtopic van deze tijd is. :')

Klimaatveranderingsontkenning zou echt bij wet strafbaar gemaakt moeten worden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:59:20 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142535
@DoubleUU

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ockhams razor: de eenvoudigste verklaring is vaak de juiste.

Aan de ene kant een hoop onzekerheid bij berekenen van getallen en opstellen van wenselijke onderzoeksresultaten door met belastinggeld gesubsidieerde halfbakken 'wetenschappers', met alle belang bij het selectief presenteren van hun getallen.

Aan de andere kant een overheid die gewoon zoveel mogelijk controle over ons en ons geld wil.

Wat is eenvoudiger?
Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.

Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat _O-. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.

Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.

Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
pi_188142574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
@:DoubleUU
[..]

Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat _O-. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.

Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.

Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
Wat een vergelijking ouwe. Je praat echt poep.
En ondanks dat je dit snapt, steun je nog steeds de klimaathysterie?
De bedrijven die winst maken door bomen kappen, zijn ingehuurd door de overheid omdat bio-massa CO2-neutraal schijnt te zijn ( Spoiler: LEUGEN) Hoe wil je dan CO2 aanpakken slimmerik?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:04:41 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142619
Welke vergelijking? Ik maak niet eens een vergelijking. Ik geef vogeltjesdans gelijk dat de overheid zoveel mogelijk controle en macht wil. Maar dat willen bedrijven ook die leunen op het kapot/opmaken van natuurlijke grondstoffen. Die hebben ook veel macht en invloed in de wereldpolitiek.

Hoezo praat ik poep dan? Kom met concrete voorbeelden ipv zelf eigenlijk gewoon gebakken lucht te praten.

En wat voor hysterie heb je het over? Wat is er erg aan het proberen onze planeet weer wat groener te maken? Is dat een crime? Je ziet liever onze planeet als een gortdroge woestijn of?

En slimmerik? Ik pretendeer niet slim te zijn. Ik heb het over logisch nadenken.
pi_188142694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
Welke vergelijking? Ik maak niet eens een vergelijking. Ik geef vogeltjesdans gelijk dat de overheid zoveel mogelijk controle en macht wil. Maar dat willen bedrijven ook die leunen op het kapot/opmaken van natuurlijke grondstoffen. Die hebben ook veel macht en invloed in de wereldpolitiek.

Hoezo praat ik poep dan? Kom met concrete voorbeelden ipv zelf eigenlijk gewoon gebakken lucht te praten.

En wat voor hysterie heb je het over? Wat is er erg aan het proberen onze planeet weer wat groener te maken? Is dat een crime? Je ziet liever onze planeet als een gortdroge woestijn of?

En slimmerik? Ik pretendeer niet slim te zijn. Ik heb het over logisch nadenken.
The top of my mind, Psychotisch snel van het gas af. Er is al afgesproken dat het bij iedereen afgedwongen kan worden. Terwijl een biomassa centrale (zogenaamd CO2-neutraal) meer uitstoot dan een kolencentrale. Duitsland is bruinkool aan het stoken omdat de groene oplossingen falen. Dat is nog schadelijker dan bio massa. Waar hebben we het nog over? Er zitten zoveel faal momenten in, het is bizar.

Hoe Shell wegkomt met het naaien van duizenden Groningers, ook een leuk topic.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_188142808
Kan er niet bijstaan deel 2 ofzo? Of is dat een te grote klimatologische verandering?

pi_188142837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
Kan er niet bijstaan deel 2 ofzo? Of is dat een te grote klimatologische verandering?

[ afbeelding ]
Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:17:01 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142848
Wat is er mis met van het gas af? Je hebt er niet zoveel aan hoor? Elektrisch is toch net zo goed? Ik kook al jaren elektrisch omdat ik geen gas in dit gebouw heb. Nou ik mis er anders niks aan.

En ik ben eigenlijk best anti corp, maar als ik het lees jij net zo goed.

Maar wat is dan concreet het probleem met onze aarde groener proberen te maken? Oke nou het ene experiment faalt, dat kan gebeuren toch? We blijven doorzetten om weer andere dingen te bedenken. Die windmolens op zee enz dat is toch best prima, en ook zonnecollectoren overal.

De bedrijven moeten er ook aan meebetalen hoor, nog veel meer dan de burger. En dat gebeurd dus niet in vele gevallen, omdat die bedrijven zo machtig zijn. Dat is een beetje het probleem. De overheid zijn een stel zwakke sukkels in dat opzicht ( met veel zaken hoor ).
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:17:20 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:16 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.
Kon geen deel 2 erin zetten titel was te lang
pi_188142890
Kan een mod dit topic even reeksen?
pi_188142902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er mis met van het gas af? Je hebt er niet zoveel aan hoor? Elektrisch is toch net zo goed? Ik kook al jaren elektrisch omdat ik geen gas in dit gebouw heb. Nou ik mis er anders niks aan.

En ik ben eigenlijk best anti corp, maar als ik het lees jij net zo goed.

Maar wat is dan concreet het probleem met onze aarde groener proberen te maken? Oke nou het ene experiment faalt, dat kan gebeuren toch? We blijven doorzetten om weer andere dingen te bedenken. Die windmolens op zee enz dat is toch best prima, en ook zonnecollectoren overal.

De bedrijven moeten er ook aan meebetalen hoor, nog veel meer dan de burger. En dat gebeurd dus niet in vele gevallen, omdat die bedrijven zo machtig zijn. Dat is een beetje het probleem. De overheid zijn een stel zwakke sukkels in dat opzicht ( met veel zaken hoor ).
1 : het systeem is niet berekend op zoveel stroom
2 : het systeem kan niet genoeg leveren
3: de apparaten die stroom leveren aan het systeem, zijn inconsistent.

Goede uitvindingen sta ik achter, domme uitvindingen die (nog) niet werken moeten we niet verkopen alsof het zo fantastisch is.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:20:31 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142930
Wat is "het systeem"

En nogmaals ik vind wel dat je vrijveel van mijn punten elke x selectief overslaat.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:23:14 #13
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188142985
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188142991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is "het systeem"

En nogmaals ik vind wel dat je vrijveel van mijn punten elke x selectief overslaat.
Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.
pi_188143010
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Die angst bij klimaathippies die denken dat alles kapot gaat is veel groter. En door jullie belachelijke beleid gaat het klimaat nog kapot ook. Klinkt als een pyromane brandweerman.
pi_188143011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
pi_188143035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?
pi_188143072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:26 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?
Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:30:09 #19
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188143096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Tsja, ik vind dat ook wel bijzonder. Dat is een soort struisvogelgedrag. Maar om een of andere reden lopen de emoties juist bij het klimaatdebat erg hoog op.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188143101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..
Dat is wat anders. Zelfbewustzijn is dat een leeuw gaat beseffen dat hij een leeuw is en een mens een mens. En dan gaat die leeuw ook emoties voelen, dat hoort bij zelfbewustzijn. Ik zal je zeggen, als vandaag de dag de dierenwereld ineens zelfbewust zou worden, dan waren alle mensne dood.
pi_188143123
Okee..
pi_188143164
Laatst was er nog een fietspad waar bijzonder veel dode muizen werden gevonden. Bleek dat er een soort verhoging, een dam aangelegd was waarvan ze op het beton kletteren. Ze zien geen gevaar in bijzondere hoogtes. Met zelfbewustzijn waren ze allemaal nog in leven.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:34:43 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188143166
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.

Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.

Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188143193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.

Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.

Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
Afgezien van je drugsbeleid ben ik het met je eens. Ik wil wel een joint kunnen roken als ik wil.
pi_188143244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef DoubleUU het volgende:
Laatst was er nog een fietspad waar bijzonder veel dode muizen werden gevonden. Bleek dat er een soort verhoging, een dam aangelegd was waarvan ze op het beton kletteren. Ze zien geen gevaar in bijzondere hoogtes. Met zelfbewustzijn waren ze allemaal nog in leven.
Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?
pi_188143258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:39 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?
Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.
Een muis bijvoorbeeld is slecht in hoogte, Laat zich ter splash vallen. Een mens nooit vrijwillig, of minimaal ernstig depressief.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:41:55 #27
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143286
Je druk maken over iets waar je over minder dan 80 jaar toch al niks meer mee te maken hebt :')

Hoe triest kan je zijn
#KICKOUTZP
pi_188143294
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:40 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.
Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uit
pi_188143354
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:42 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uit
Als jij in die stal bent en je ziet 400 koeien of 1000 geiten of whatever je kalmpjes aankijken, dan vraag jij je niet af wat er zou gebeuren als ze allemaal zelfbewust zouden worden? Ze zijn per definitie niet bewust, niet omdat we dat leuk vinden ofzo. Dat is gewoon een feit. Een roedel tijgers of leeuwen zou een dorp uitmoorden als ze zelfbewustzijn hadden.
Er zijn trouwens wel dieren die kunnen rouwen om familieleden, zoals bij olifanten. Dat komt het dichtst in de buurt van zelfbewustzijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door DoubleUU op 26-07-2019 21:52:37 ]
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:55:50 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.
Zeg dan het stroomnetwerk. En niet

"het systeem"

Het netwerk kan aangepast worden.

Maargoed met jou discussie voeren heeft geen zin, je antwoord alleen selectief op waar je antwoord op wil geven, de rest negeer je voor het gemak.

En ik weet niet eens wat je probleem is, je bent alleen maar aan het roepen over klimaatgekkies en jullie dit dat.

Gast je bent viesmad op mensen die het beste voorhebben met de planeet, besef je het zelf ook?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:56:23 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143585
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:41 schreef wollah het volgende:
Je druk maken over iets waar je over minder dan 80 jaar toch al niks meer mee te maken hebt :')

Hoe triest kan je zijn
Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:57:07 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143600
quote:

Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.
pi_188143646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeg dan het stroomnetwerk. En niet

"het systeem"

Het netwerk kan aangepast worden.

Maargoed met jou discussie voeren heeft geen zin, je antwoord alleen selectief op waar je antwoord op wil geven, de rest negeer je voor het gemak.

En ik weet niet eens wat je probleem is, je bent alleen maar aan het roepen over klimaatgekkies en jullie dit dat.

Gast je bent viesmad op mensen die het beste voorhebben met de planeet, besef je het zelf ook?
De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.
pi_188143659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:59:57 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_188143669
quote:

[..]

Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188143670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.
Mensen zoals jij?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:12 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188143679
Ik ken genoeg mensen die hartstikke tegen CO2 en klimaatverandering zijn. Deze mensen gaan vaak intercontinentaal op vakantie. "Ja, want ik werk er ook hard voor"

Dus ook de niet-klimaatontkenners zijn niet bereid zelf hun levensstijl aan te passen, dat moeten anderen doen (als het echt pijn doet).

Dan zijn mensen die gewoon zeggen er schijt aan te hebben mij liever. Die zijn tenminste eerlijk.
The End Times are wild
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:27 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Mensen zoals jij?
Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:57 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.
Dat is wel wat wollah zegt man. Hij zegt fuck de planeet want over 80 jaar boeit het mij toch niet meer?
pi_188143705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.
Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:01:57 #41
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143715
quote:

[..]

Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reet
#KICKOUTZP
pi_188143723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik ken genoeg mensen die hartstikke tegen CO2 en klimaatverandering zijn. Deze mensen gaan vaak intercontinentaal op vakantie. "Ja, want ik werk er ook hard voor"

Dus ook de niet-klimaatontkenners zijn niet bereid zelf hun levensstijl aan te passen, dat moeten anderen doen (als het echt pijn doet).

Dan zijn mensen die gewoon zeggen er schijt aan te hebben mij liever. Die zijn tenminste eerlijk.
Lol zonder CO2 overleef je het nog geen minuut sukkel.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:02:49 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143739
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.
Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?

Het heeft weinig zin om te discussieren met iemand die continue anderen aan het beledigen is ipv echt een discussie aan wil gaan met argumenten. En als je continue je eigen vooroordelen op anderen afspiegelt
pi_188143741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?
Oke ik zal dimmen. Het is te warm.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:03:08 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef wollah het volgende:

[..]

Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reet
Ach hou man op man troll
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:03:35 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:02 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Oke ik zal dimmen. Het is te warm.
Je kan gewoon normaal doen, ik heb ook niets slechts over jou gezegd.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:04:36 #47
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ach hou man op man troll
Ga jij maar lekker janken om het milieu terwijl ik van mijn leven geniet.
#KICKOUTZP
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:05:26 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:58 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.
Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.

En xD? Hoe oud ben je eigenlijk? Dit vraag ik me echt oprecht af. Ik leef inmiddels 32 jaar op deze planeet.

En welke mensen doel je nou eigenlijk specifiek op dan? De "Klimaatgekkies"? waar je het al eerder over had? En dan doel je op wie specifiek? Groenlinks of? Ik wil dit serieus graag weten
pi_188143800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?

Het heeft weinig zin om te discussieren met iemand die continue anderen aan het beledigen is ipv echt een discussie aan wil gaan met argumenten. En als je continue je eigen vooroordelen op anderen afspiegelt
Ik ben inderdaad te ver gegaan.Mijn excuses tot een ieder wie zich beledigd voelt.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:06:33 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143815
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:04 schreef wollah het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker janken om het milieu terwijl ik van mijn leven geniet.
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.

Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?

Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:07:49 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_188143842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.

Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?

Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188143849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.

En xD? Hoe oud ben je eigenlijk? Dit vraag ik me echt oprecht af. Ik leef inmiddels 32 jaar op deze planeet.

En welke mensen doel je nou eigenlijk specifiek op dan? De "Klimaatgekkies"? waar je het al eerder over had? En dan doel je op wie specifiek? Groenlinks of? Ik wil dit serieus graag weten
ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.
En btw mijn biceps is evengroot als jouw hoofd en ik ben 30; Dus wat je daarmee wilt zeggen weet ik niet maar oke.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:08:50 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143857
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eet
Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.

Nouja sorry hoor dan weet ik niet waar jij woont, maar ik woon op aarde en vind het een prachtige planeet. Laat die nog maar even bestaan beter.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:08:54 #54
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
#KICKOUTZP
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:09:44 #55
319979 Fok-it
All is well
pi_188143873
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:

[..]

Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
Haha de islam zeker.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:09:46 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.
GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.

Je staat elke x zo snel klaar met een antwoord maar nu is het weer ineens lastig uit te leggen. Klinkt mij alsof je zoveel fucking conspiracy shit op youtube en 4chan hebt zitten lezen dat je nu helemaal overtuigd bent dat de wereld volzit met KLIMAATGEKKIES 8)7

Jezus christus
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:10:19 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143889
quote:

[..]

En wat zijn dan belangrijke dingen? De planeet waar we ons op bevinden is niet belangrijk? Wat voor minkukel ben je nou man. Waar ben je nou geboren?
pi_188143894
quote:

[..]

Simpel figuur :')
pi_188143920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.

Je staat elke x zo snel klaar met een antwoord maar nu is het weer ineens lastig uit te leggen. Klinkt mij alsof je zoveel fucking conspiracy shit op youtube en 4chan hebt zitten lezen dat je nu helemaal overtuigd bent dat de wereld volzit met KLIMAATGEKKIES 8)7

Jezus christus
Haha volgens mij is dit het teken dat ik dronken ben.
Linkse mensen die met een gedrocht van een klimaatakkoord aankomen, dat is wat er kan gebeuren!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:12:54 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_188143946
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.

Nouja sorry hoor dan weet ik niet waar jij woont, maar ik woon op aarde en vind het een prachtige planeet. Laat die nog maar even bestaan beter.
Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:13:38 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143965
Het enige wat ik wilde weten is wie je op doelt als je spreekt over klimaatgekkies want je hebt et er steeds over

doel je op groenlinks of mensen die zo stemmen
vegans
mensen die pro ontbossing zijn?

Ik heb echt geen idee meer wat je standpunt nu is DoubleUU :? ik snap je niet meer sorry man
pi_188143975
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:14:49 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143987
quote:

[..]

Ik zie het ja

KLB / Net goeie wierie gerookt
KLB / Niet elke dag dit weer
KLB / Niet meer in Nederland willen wonen
( tip misschien kan je naar marokko verkassen daar is het elke dag dit weer )
KLB / Me ex neemt niet op
KLB / Dealer zit vast
KLB / Mensen die nu nog contant betalen
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:14:57 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_188143989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen dan
pi_188143990
Nou ja ik wil mezelf niet een extra klop op mijn schouder geven maar ik stopte al veel eerder met reageren omdat ik wel zag wat er gaande was
pi_188143992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het enige wat ik wilde weten is wie je op doelt als je spreekt over klimaatgekkies want je hebt et er steeds over

doel je op groenlinks of mensen die zo stemmen
vegans
mensen die pro ontbossing zijn?

Ik heb echt geen idee meer wat je standpunt nu is DoubleUU :? ik snap je niet meer sorry man
Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:15:50 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144010
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?

Je bent helemaal van het padje af als je dat echt denkt. ALLE NEWS MEDIA PROBEREN ONS TE CONTROLEREN!!`11 ILLUMINATIII!!

FAKE NEWS!!

Weet je wat indoctrinatie is? Religie.
pi_188144015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen dan
Zoals die 97% ook waar blijkt te zijn....ohnee toch niet :p
pi_188144030
pi_188144031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?

Je bent helemaal van het padje af als je dat echt denkt. ALLE NEWS MEDIA PROBEREN ONS TE CONTROLEREN!!`11 ILLUMINATIII!!

FAKE NEWS!!

Weet je wat indoctrinatie is? Religie.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:17:52 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument. Want als ik vraag wat bedoel je dan precies kom je weer met een deflectie.

Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.

En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.

En ik kijk geeneens TV laat staan NOS
pi_188144060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.

Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.

En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:19:26 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matter
pi_188144082
quote:

[..]

Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.

Goed voorhebben voor de planeet? Je killt de planeet met je achterlijke klimaatakkoord domme lulhannes dat je bent. De ontbossing gaat 4 x zo hard sinds het klimaatakkoord, omdat achterlijke debielen waar jullie op stemmen, denken dat dat gaat helpen tegen de CO2. Hoe dom kan je wezen..
pi_188144093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matter
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houden ;) :* ook voor jou doubleUU :*
pi_188144105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zonder alcohol kom jij al bizar over.
pi_188144131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zonder alcohol kom jij al bizar over.
Ja prima, dank je, lief en leuk :*

pi_188144146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houden ;) :* ook voor jou doubleUU :*
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?
Of ben je geboren in de groene kliko?
pi_188144173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:22 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebben *O* *O* *O*

pi_188144202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebben *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.
pi_188144232
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen toch
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:27:20 #82
319979 Fok-it
All is well
pi_188144237
quote:

[..]

Maar kom op, verlicht ons. Wat is belangrijker?
pi_188144264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen toch
Je begrijpt wel meer niet :)
pi_188144284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:28 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je begrijpt wel meer niet :)
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reageren
pi_188144306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reageren
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
pi_188144320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk in
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:33:06 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_188144332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?
pi_188144337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk in
Ohja ik mocht je geen het meer noemen. Fine.
pi_188144363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.
pi_188144366
Zijn er ingevingen die je nu hebt die je met ons wil delen?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:35:38 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_188144373
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:34 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.
Nou vertel
pi_188144381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Zijn er ingevingen die je nu hebt die je met ons wil delen?
Dat jullie goed zijn in sociale druk, zo zijn vroeger veel mensen vermoord, dus props.
Het is vrijdagavond, lets gather around and pick on the drunk guy. Of is dat het niet? Dat ik tegen jullie klimaatbullshit ben? of jullie politiekcorrectheid? Kies er 1 uit.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:37:48 #93
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_188144408
quote:

[..]

Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188144427
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)
Na mij de zondvloed-types. Heb je er meer van hier.
pi_188144474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou vertel
pi_188144485
Kijk maar naar mensen zoals Phoenyx, die zijn met een ijsje over te halen.
Die weten niet dat sommige mensen honderden uren steken in bepaalde research. Dat interesseert hen ook geen fuck. Dom ouwehoeren, daar leven ze voor :)
pi_188144520
Oke dan, goed bezig
pi_188144539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef phoenyx het volgende:
Oke dan, goed bezig
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:43:44 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_188144545
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je verneukt het topic
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:44:13 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_188144555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
Ik wil nog steeds weten welke politieke partij
pi_188144561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Misschien gewoon gaan slapen en morgen teruglezen of je niet een beetje teveel vanuit emotie reageerde?
pi_188144570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik wil nog steeds weten welke politieke partij
Omdat jij wel domme shit weet van bepaalde partijen?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:45:46 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_188144593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Omdat jij wel domme shit weet van bepaalde partijen?
Huh? Nee omdat jij claimde dat ik op de verkeerde partij heb gestemd. Dus ik wil weten op welke partij ik had moeten stemmen
pi_188144599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:44 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Misschien gewoon gaan slapen en morgen teruglezen of je niet een beetje teveel vanuit emotie reageerde?
Ik ben heel redelijk, als ik nuchter ben hebben we ook wel eens conflict.
pi_188144622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik ben heel redelijk, als ik nuchter ben hebben we ook wel eens conflict.
Wanneer hebben we eerder een conflict gehad?
pi_188144624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Huh? Nee omdat jij claimde dat ik op de verkeerde partij heb gestemd. Dus ik wil weten op welke partij ik had moeten stemmen
Wat vind je zelf de beste partij, alles meewegende?
pi_188144641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wanneer hebben we eerder een conflict gehad?
Vorige week geloof ik.
Godver ik kan het me slecht herinneren, Was dat met jou ?
Volgens mij wel, geen idee waarover.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:48:30 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_188144671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:46 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wat vind je zelf de beste partij, alles meewegende?
Die is er niet. Geef gewoon antwoord lol
pi_188144695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:47 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Vorige week geloof ik.
Godver ik kan het me slecht herinneren, Was dat met jou ?
Volgens mij wel, geen idee waarover.
Inteelt op Urk? Doet dat een belletje rinkelen?
pi_188144701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die is er niet. Geef gewoon antwoord lol
Haha je wilt dat ik pvv zeg zodat je mij publiekelijk kan kapotmaken want zo rol je..
Ik houd mijn keuze voor me omdat het gevaarlijk is om te zeggen tegenwoordig. Mensen zoeken je op enzo.
pi_188144716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Inteelt op Urk? Doet dat een belletje rinkelen?
Ik woon in de Veluwe?
pi_188144723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik woon in de Veluwe?
Ja ik heb het ook niet over jou toch? :S
pi_188144729
Niet alles zo op jezelf betrekken joh
pi_188144733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
Niet alles zo op jezelf betrekken joh
Waarom quote je me dan domme kut.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:52:30 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_188144735
quote:

[..]

Haha je wilt dat ik pvv zeg zodat je mij publiekelijk kan kapotmaken want zo rol je..
Ik houd mijn keuze voor me omdat het gevaarlijk is om te zeggen tegenwoordig. Mensen zoeken je op enzo.
Nee hoor. Maar jij baseerde je reactie op het feit dat ik mensen egocentrisch vond tegenover de wereld om ons heen en onze planeet. Dus mocht je PVV dan hypothetisch de juiste partij vinden die het tegenovergestelde bewerkstelligt vind ik dat wel opmerkelijk ja
pi_188144737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Waarom quote je me dan domme kut.
Omdat ik het erover had waar we het over oneens waren...
pi_188144814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Omdat ik het erover had waar we het over oneens waren...
Ja oke als wij ooit ergens samen opgesloten zitten, dan plegen we beide zelfmoord denk ik. Als je wilt is het voor mij klaar nu . Ik ga zo pitten. Je mag ook doorgaan maar ik hanteer het principe wie de bal kaatst krijgt een stoeptegel terug.
pi_188144842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:55 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ja oke als wij ooit ergens samen opgesloten zitten, dan plegen we beide zelfmoord denk ik. Als je wilt is het voor mij klaar nu . Ik ga zo pitten. Je mag ook doorgaan maar ik hanteer het principe wie de bal kaatst krijgt een stoeptegel terug.
pi_188144862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:56 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hold that thought wanneer blijkt dat het klimaatakkoord tegen het klimaat blijkt te zijn.
pi_188144871
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Hold that thought wanneer blijkt dat het klimaatakkoord tegen het klimaat blijkt te zijn.
Hoe is het klimaatakkoord tegen het klimaat?
pi_188144883
Niet dat ik nu zit te wachten op een stoeptegel ofzo
pi_188144887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:58 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoe is het klimaatakkoord tegen het klimaat?
Jij hebt niet opgelet de afgelopen 2 uur.
Bio-massa is the magic word.
pi_188144913
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij hebt niet opgelet de afgelopen 2 uur.
Nou ja ik was vrij actief aanwezig, misschien zijn de argumenten langs me heengegaan ofzo. Bedoel je weet nooit van jezelf wat je niet opgeslagen hebt aan info. Is er een korte samenvatting mogelijk?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:01:16 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Goed voorhebben voor de planeet? Je killt de planeet met je achterlijke klimaatakkoord domme lulhannes dat je bent. De ontbossing gaat 4 x zo hard sinds het klimaatakkoord, omdat achterlijke debielen waar jullie op stemmen, denken dat dat gaat helpen tegen de CO2. Hoe dom kan je wezen..
Omdat het niet MIJN akkoord is gast waar heb je het uberhaupt over ik heb al 10x gezegd dat ik tegen ontbossing ben maar je kan schijnbaar niet lezen en je blijft maar zeggen jullie dit jullie dat.
pi_188144945
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat het niet MIJN akkoord is gast waar heb je het uberhaupt over ik heb al 10x gezegd dat ik tegen ontbossing ben maar je kan schijnbaar niet lezen en je blijft maar zeggen jullie dit jullie dat.
Wie stemt dan op die kutpartijen? Phoenyx zeker..:P

Je bent tegen ontbossing maar je ziet maar een gedeelte van het plaatje
vanaf het begin zag je ten eerste al hoe mensen rijk willen worden uit de klimaathysterie, maar ook hoe mensen eerder geinteresseerd zijn in kiloton co2 reduren, dan echt werkzame methodes. Zie ontbossing. Mongolische ooit wat we ooit gedaan hebben. Ever.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:04:35 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144978
quote:

[..]

Haha wat een onzin.

Eerst mensen gaan beschuldigen van hun foutieve stemkeuzes ( terwijl meneer absoluut geen idee heeft wat een ander gestemd heeft danwel uberhaupt heeft gestemd ) en dan zelf niet durven uitkomen voor eigen stemkeuze onder het mom van te gevaarlijk _O-. Hoe doorzichtig kan je zijn.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:05:12 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188144992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wie stemt dan op die kutpartijen? Phoenyx zeker..:P
Ik weet niet eens wat jij een kutpartij vind :? Ik had 50+ partij gestemd trouwens dat kwam bij mij het beste uit de bus
pi_188145022
Nou 50+ stemmen is ook wel een beetje egoistisch...
pi_188145024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha wat een onzin.

Eerst mensen gaan beschuldigen van hun foutieve stemkeuzes ( terwijl meneer absoluut geen idee heeft wat een ander gestemd heeft danwel uberhaupt heeft gestemd ) en dan zelf niet durven uitkomen voor eigen stemkeuze onder het mom van te gevaarlijk _O-. Hoe doorzichtig kan je zijn.
Het is heel duidelijk wat mensen stemmen hoor. Dat je slappe lul bent is direct duidelijk. Of naja geef het 10 minuten.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:08:08 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

je ziet maar een gedeelte van het plaatje

Dat geloof ik gelijk! Ik claim ook niet alle wijsheid in pacht te hebben maar ik blijf bij mijn standpunt dat wij als mensen zeker invloed hebben op het klimaat en dat dat geen goed iets is. Thats all im saying!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:08:49 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Nou 50+ stemmen is ook wel een beetje egoistisch...
Geen idee waarom.het kwam het beste overeen met mijn standpunten, en ik ben 32 geen 50+ normaal zou ik niet zomaar op ze stemmen
pi_188145076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Geen idee waarom.het kwam het beste overeen met mijn standpunten, en ik ben 32 geen 50+ normaal zou ik niet zomaar op ze stemmen
Ja ik zit maar wat te kutten wees gerust, bedoel dit gaat nergens meer over toch uberhaupt, was gewoon verbaasd dat je nog terugkwam
pi_188145079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat geloof ik gelijk! Ik claim ook niet alle wijsheid in pacht te hebben maar ik blijf bij mijn standpunt dat wij als mensen zeker invloed hebben op het klimaat en dat dat geen goed iets is. Thats all im saying!
Gebaseerd op bullshit. Prima wat mij betreft, zo heb je ook godsdienst.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:11:06 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145102
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:09 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Hoezo gebaseerd op bullshit gast? Het is gewoon logica?

Mensheid is als een parasiet de aarde aan het uitmoorden basically.
pi_188145110
quote:

[..]

Ik dacht dat je nuchter al alles onzettend zeker weet maar op een vrijdagavond gooi je er nog een tandje extra bij
pi_188145138
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoezo gebaseerd op bullshit gast? Het is gewoon logica?

Mensheid is als een parasiet de aarde aan het uitmoorden basically.

Wat voor kennis heb jij erover? Tell me.
Logica is dat ik los ga op je. Dat verdien je als er zulke stront uit je muil komt. Ik houd me nu nog in.
pi_188145147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nuchter al alles onzettend zeker weet maar op een vrijdagavond gooi je er nog een tandje extra bij
pi_188145164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Nou ja ik heb grafieken gezien tussen co2 uitstoot van mensen en temperatuurstijgingen die nogal gelijk met elkaar opgaan.
pi_188145188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja ik heb grafieken gezien tussen co2 uitstoot van mensen en temperatuurstijgingen die nogal gelijk met elkaar opgaan.
En was dat voor of na sesamstraat?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:14:43 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145192
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Omdat we diersoorten uitmoorden, bossen kappen, fossiele grondstoffen opmaken, atoomtests etc. Koraalriffen sterven uit, ook andere diersoorten wat weer effect heeft op andere processen in de natuur

Wat voor positiefs doen we ook alweer? uhh

Wat voor kennis heb jij erover? Want je blijft maar doen alsof JIJ wel alle wijsheid in pacht hebt. Waarom ga je niet op Youtube filmpjes maken man! Met al jouw wijsheid heb je zo miljoenen volgers! Of richt een politieke partij op! Gegarandeerde stemmers voor de slimste man in Nederland.
pi_188145204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat we diersoorten uitmoorden, bossen kappen, fossiele grondstoffen opmaken, atoomtests etc. Koraalriffen sterven uit, ook andere diersoorten wat weer effect heeft op andere processen in de natuur

Wat voor positiefs doen we ook alweer? uhh
JIJ BEGRIJPT NIET EENS DAT HET KLIMAATAKKOORD 5 x ZO SNEL ALS EERDER DE AARDE LEEGKAPT! DOMME OETLUL
CO2 opname GONE
SNAP JE?
KLIMAATAKKOORD SNAP JE?
JULLIE SOORT MENSEN SNAP JE?
Jullie verkrachten de planeet met in de hand het bord save the planet.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:17:13 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145247
Tering man heb je ook nog inhoudelijke kennis of blijf je maar CO2 en KLIMAATAKKOORD roepen als tegen argument dat de mensheid een parasiet is van de aarde? Jullie soort mensen? Over wie heb je het in godsnaam man :')

Jammer hoor dit
pi_188145252
Snap je MMaRsu?
pi_188145273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:17 schreef phoenyx het volgende:
Snap je MMaRsu?
Bomen kappen als een moederneuker want dat is goed voor het milieu. Dat is hoe jullie soort denkt.
pi_188145284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

JIJ BEGRIJPT NIET EENS DAT HET KLIMAATAKKOORD 5 x ZO SNEL ALS EERDER DE AARDE LEEGKAPT! DOMME OETLUL
CO2 opname GONE
SNAP JE?
KLIMAATAKKOORD SNAP JE?
JULLIE SOORT MENSEN SNAP JE?
Jullie verkrachten de planeet met in de hand het bord save the planet.
Wat moeten we dan doen? Tegen het klimaatakkoord stemmen? En daarna? Wat zijn goede stappen om uit te voeren voor ons?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:19:54 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188145300
Terechte klacht. Zei Andro die loffert niet heeft kunnen bewegen tot met de auto op vakantie gaan en mee het vliegtuig in gestapt is. :@ :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188145309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:19 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat moeten we dan doen? Tegen het klimaatakkoord stemmen? En daarna? Wat zijn goede stappen om uit te voeren voor ons?
Had je deze vragen al niet veel eerder moeten stellen, in plaats van het moment dat je in de problemen komt?
pi_188145314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bomen kappen als een moederneuker want dat is goed voor het milieu. Dat is hoe jullie soort denkt.
Nou ja niet per definitie maar die bomen staan er ook maar wat te staan, ik zie die bomen ook niks productiefs bijdragen
pi_188145331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Had je deze vragen al niet veel eerder moeten stellen, in plaats van het moment dat je in de problemen komt?
Eigenlijk wel maar mijn domheid belemmerde dat jammer genoeg
pi_188145346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja niet per definitie maar die bomen staan er ook maar wat te staan, ik zie die bomen ook niks productiefs bijdragen
Bomen reduceren CO2 phoenyx. Je bent echt nog dommer dan ik dacht.
pi_188145372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar mijn domheid belemmerde dat jammer genoeg
Ik zie nu hoe achterlijk je bent.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:23:03 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Gast ik heb al 10x gezegd inmiddels dat ik tegen ontbossing ben _O-. Fuck man deze retard. Ik hou er mee op.
pi_188145421
Ik ben de komende 6 maanden ook wel klaar met Fok! trouwens:) Tot in december.
pi_188145427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:21 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bomen reduceren CO2 phoenyx. Je bent echt nog dommer dan ik dacht.
Uh oke, hoe dan. Bedoel als je serieus bent..
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:24:04 #155
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188145449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:23 schreef DoubleUU het volgende:
Ik ben de komende 6 maanden ook wel klaar met Fok! trouwens:) Tot in december.
Beter blijf je gewoon weg, je posts zijn zo dom dat het niet veel waarde toevoegd.
pi_188145490
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:23 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Uh oke, hoe dan. Bedoel als je serieus bent..
Bomen Absorberen CO2 en stoten zuurstof uit. Doh. Domme kut. Algemene info dit he. Zelfs een kind van 6 weet dit. Zo weinig weet je.
pi_188145499
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Beter blijf je gewoon weg, je posts zijn zo dom dat het niet veel waarde toevoegd.
Je moeder.
pi_188145525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bomen Absorberen CO2 en stoten zuurstof uit. Doh. Domme kut. Algemene info dit he. Zelfs een kind van 6 weet dit. Zo weinig weet je.
Dat zeg je wel heel gemakkelijk maar is dat echt zo? Bedoel als het zo basis is maar ik heb er nog nooit van gehoord dan zegt dat ook wel iets toch?
pi_188145538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat zeg je wel heel gemakkelijk maar is dat echt zo? Bedoel als het zo basis is maar ik heb er nog nooit van gehoord dan zegt dat ook wel iets toch?
JA over jou hahaha....
Ik wist dit 20 jaar geleden.
pi_188145549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:26 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

JA over jou hahaha....
Ik snap het niet..
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:27:04 #161
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_188145553
quote:

[..]

Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument. Want als ik vraag wat bedoel je dan precies kom je weer met een deflectie.

En ik kijk geeneens TV laat staan NOS
Mensen die jointjes roken hebben vaak een hele andere kijk op de wereld.
Daarom ook drugs verbieden denken ze eindelijk zelfstandig
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_188145622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:26 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik snap het niet..
Het is ongeveer zo: mijn zus is bijna 4 jaar ouder, maar ik moest in het begin eten voor haar maken omdat ze daar nog niet aan had gedacht bij alleen wonen. Zo voelt het hier ook vaak. En daarbij moest ik vertellen dat milieu niet als milljeu gespeld wordt.
pi_188145623
Het is 3 dagen warm en de linkse gekkies komen weer met de opwarming van de aarde. Kijk eens naar de temperatuur op de noordpool.
pi_188145650
MAW mijn zus is net zin domme kut als velen van jullie.
pi_188145666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:29 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Het is ongeveer zo: mijn zus is bijna 4 jaar ouder, maar ik moest in het begin eten voor haar maken omdat ze daar nog niet aan had gedacht bij alleen wonen. Zo voelt het hier ook vaak. En daarbij moest ik vertellen dat milieu niet als milljeu gespeld wordt.
Kon je haar niet helpen bij het bereiden van haar eigen eten?
pi_188145687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:31 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Kon je haar niet helpen bij het bereiden van haar eigen eten?
Ik heb bijna een jaar lang haar leren koken. Ze kan nu wel aardig koken, afwassen is nog een dingetje.
pi_188145721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:32 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik heb bijna een jaar lang haar leren koken. Ze kan nu wel aardig koken, afwassen is nog een dingetje.
Tjah dat ligt dan misschien ook bij jouzelf denk je niet? Zij kan ook maar net zoveel leren als dat jij haar kan leren. Misschien dat ze als ik haar koken en afwassen leerde dat ze na 6 maanden het al echt kon...
pi_188145748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Tjah dat ligt dan misschien ook bij jouzelf denk je niet? Zij kan ook maar net zoveel leren als dat jij haar kan leren. Misschien dat ze als ik haar koken en afwassen leerde dat ze na 6 maanden het al echt kon...
Ze kan zoveel leren als ze kan leren, jij doet net alsof het aan mij lag.
Als het aan mij lag had ze nu een doctoraat.
pi_188145767
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ze kan zoveel leren als ze kan leren, jij doet net alsof het aan mij lag.
Als het aan mij lag had ze nu een doctoraat.
Heb jij ook minder sterke punten?
pi_188145778
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:36 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heb jij ook minder sterke punten?
Zeker weten.
Alles wat betreft sociale omgang.
pi_188145806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:36 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zeker weten.
Alles wat betreft sociale omgang.
Zo dat is nogal wat. Dus als jij onnodig negatief op iemand reageert dan heb je dat niet echt door?
pi_188145824
Ik weet heus wel dat je het wel door hebt want je doet dat juist met opzet omdat anderen niet jouw mening delen en de hele wereld blijkbaar in de brand staat vanwege dat gegeven.
pi_188145827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zo dat is nogal wat. Dus als jij onnodig negatief op iemand reageert dan heb je dat niet echt door?
Ik zie het als een verplichting om het te melden. Ik ben een officieuze Asperger. Dat wil zeggen dat het niet officieel is vastgesteld.
pi_188145850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Als het onnodig is, ontthoud ik me van kritiek. Waarom ook , dan?
Nogal subjectief gegeven, iets wat nodig is..
pi_188145890
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:41 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als het onnodig is, ontthoud ik me van kritiek. Waarom ook , dan?
Nou ja maar jij weet toch niet echt in te schatten of iets onnodig is of niet. Jij weet alleen maar in te schatten op basis van wat je ervaart, terwijl dat juist anders is dan wat normaal is. Dus jij kan toch nooit objectief stellen dat je niks zegt als het onnodig is. Bedoel dit hele topic gaat er juist om dat jij maar al te graag praat en dat het je niet uitmaakt wat je zegt..
pi_188145910
Bedoel ga je nu straks niet slapen met een idee van 'hmm misschien moet ik iets aan proberen te passen aan mezelf'
pi_188145945
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:43 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja maar jij weet toch niet echt in te schatten of iets onnodig is of niet. Jij weet alleen maar in te schatten op basis van wat je ervaart, terwijl dat juist anders is dan wat normaal is. Dus jij kan toch nooit objectief stellen dat je niks zegt als het onnodig is. Bedoel dit hele topic gaat er juist om dat jij maar al te graag praat en dat het je niet uitmaakt wat je zegt..
Jij wel en daarom wil je de Gestapo weer invoeren zodat jij kan beslissen wat mensen denken. Serieus fuck you.
Jij kan het zeggen ookal heb je 20 minuten verdiept in de klimaatdiscussie..
pi_188146002
Nou nou nou, geen reden om tot serieuze fuck you's te komen
pi_188146024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:48 schreef phoenyx het volgende:
Nou nou nou, geen reden om tot serieuze fuck you's te komen
De rest ben je het wel mee eens? Het was ook best wel on the spot. Eendagsvliegen zoals jij die interessant doen zie ik elke dag, en elke dag vergaan ze weer. Tot morgen:)
pi_188146035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:49 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

De rest ben je het wel mee eens? Het was ook best wel on the spot. Eendagsvliegen zoals jij die interessant doen zie ik elke dag, en elke dag vergaan ze weer. Tot morgen:)
Slaap lekker
pi_188146058
Zo dit was wel even een rit zeg

zaterdag 27 juli 2019 @ 10:31:11 #182
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_188149633
Wtf did I just read 8)7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_188149651
klimaatmuppets :')

eindelijk een middel waarmee ze iedereen waar ze jaloers op zijn kunnen slaan.
pi_188149658
minne, weke ventjes en speedverslaafde vegans, dat zijn 't

1 stomp op hun neus en hun weke commie schedel breekt doormidden.
pi_188155625
quote:

[..]

Maar het is toch wel enigszins wetenschappelijk gestaafd?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:33:19 #186
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188156044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
@:DoubleUU
[..]

Ja, en dus?

Nu hebben ze de grootste hoax uit de geschiedenis bij elkaar gelogen om de grootste bankroof uit de geschiedenis voor te bereiden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:36:55 #187
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188156136
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

wat

Bedoel je echt dat je zo debiel bent dat je dit niet weet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188156292
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

wat

Bedoel je echt dat je zo debiel bent dat je dit niet weet?
He?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:06:15 #189
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188156784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:44 schreef phoenyx het volgende:

[..]

He?
Wil je zeggen

Dat jij echt niet weet

Dat bomen

CO2 vreten

En omzetten

In zuurstof?

Dude -O-
pi_188158189
quote:

Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen e.d., plus een heel continent waar ze kinderen zien als hun grootste bezit om op het land te werken en later voor de ouders te zorgen.

Er is helaas geen politiek correcte methode om dat op te lossen. Gelukkig heeft de natuur daar niks mee te maken als er een evenwicht hersteld moet worden, een supervirus o.i.d. zou een goed begin zijn. Uiteindelijk maken we de wereld voor onszelf onleefbaar, dat is ook gewoon een oplossing. De planeet draait wel verder, ik kan me niet voorstellen dat we deze onherstelbaar kunnen beschadigen voordat we zelf het loodje leggen gezien wat deze allemaal al heeft meegemaakt.

Mooi stukje erover:
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:03:55 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188159019
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, en dus?

Nu hebben ze de grootste hoax uit de geschiedenis bij elkaar gelogen om de grootste bankroof uit de geschiedenis voor te bereiden.
Ja hoor, natuurlijk jongen.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:38:50 #192
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188160939
quote:

Maar wel eerlijk delen middels gewogen gemiddelde. Afrika en Midden-Oosten moeten maar eens pas op de plaats maken met dat prijsneuken van ze.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:39:45 #193
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188160960
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja hoor, natuurlijk jongen.
Anders lees je de verklaring van Patrick Moore (mede oprichter Greenpeace) maar even.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:42:53 #194
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188161018
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Henno het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen

Volgens mij hadden ze ergens in het vette oosten een eenkindbeleid. Daar hoorde je niemand over.
pi_188162974
Ik begrijp dat geld waardevol is, maar het is toch ook niet zo waardevol dat je voor die paar euro gaat doen alsof klimaatverandering niet bestaat en niet door de mensen komt?

https://climate.nasa.gov/(...)how-scientists-know/

'Since then, thousands of peer-reviewed scientific papers have come to the same conclusion about climate change, telling us that human activities emit greenhouse gases into the atmosphere, raising Earth’s average temperature and bringing a range of consequences to our ecosystems.'

Of zit Nasa ook in een complot ofzo en zit iedereen die data te vervalsen?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2019 22:25:46 ]
pi_188163434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Henno het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen e.d., plus een heel continent waar ze kinderen zien als hun grootste bezit om op het land te werken en later voor de ouders te zorgen.

Er is helaas geen politiek correcte methode om dat op te lossen.
Er is een heel erg politiek correcte methode om dat op te lossen! En die is ook al jaren bekend en heeft in veel Europese landen zich bewezen, in Azië, en ondertussen ook in steeds meer Afrikaanse landen:
Meisjes naar school laten gaan. In elk land waar vrouwen langer opgeleid worden, daalt het aantal kinderen per vrouw.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:54:44 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188163510
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:51 schreef knoopie het volgende:

[..]

Er is een heel erg politiek correcte methode om dat op te lossen! En die is ook al jaren bekend en heeft in veel Europese landen zich bewezen, in Azië, en ondertussen ook in steeds meer Afrikaanse landen:
Meisjes naar school laten gaan. In elk land waar vrouwen langer opgeleid worden, daalt het aantal kinderen per vrouw.
Het wachten is op D66 dat tegen al hun oorspronkelijke principes in gaat pleiten tegen onderwijs voor vrouwen in ontwikkelingslanden. Met een of andere wazige smoes dat onderwijs eigenlijk vrouwenonderdrukking is of zoiets.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')