Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ockhams razor: de eenvoudigste verklaring is vaak de juiste.
Aan de ene kant een hoop onzekerheid bij berekenen van getallen en opstellen van wenselijke onderzoeksresultaten door met belastinggeld gesubsidieerde halfbakken 'wetenschappers', met alle belang bij het selectief presenteren van hun getallen.
Aan de andere kant een overheid die gewoon zoveel mogelijk controle over ons en ons geld wil.
Wat is eenvoudiger?
Wat een vergelijking ouwe. Je praat echt poep.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
@:DoubleUU
[..]
Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.
Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.
Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.
Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
The top of my mind, Psychotisch snel van het gas af. Er is al afgesproken dat het bij iedereen afgedwongen kan worden. Terwijl een biomassa centrale (zogenaamd CO2-neutraal) meer uitstoot dan een kolencentrale. Duitsland is bruinkool aan het stoken omdat de groene oplossingen falen. Dat is nog schadelijker dan bio massa. Waar hebben we het nog over? Er zitten zoveel faal momenten in, het is bizar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
Welke vergelijking? Ik maak niet eens een vergelijking. Ik geef vogeltjesdans gelijk dat de overheid zoveel mogelijk controle en macht wil. Maar dat willen bedrijven ook die leunen op het kapot/opmaken van natuurlijke grondstoffen. Die hebben ook veel macht en invloed in de wereldpolitiek.
Hoezo praat ik poep dan? Kom met concrete voorbeelden ipv zelf eigenlijk gewoon gebakken lucht te praten.
En wat voor hysterie heb je het over? Wat is er erg aan het proberen onze planeet weer wat groener te maken? Is dat een crime? Je ziet liever onze planeet als een gortdroge woestijn of?
En slimmerik? Ik pretendeer niet slim te zijn. Ik heb het over logisch nadenken.
Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
Kan er niet bijstaan deel 2 ofzo? Of is dat een te grote klimatologische verandering?
[ afbeelding ]
Kon geen deel 2 erin zetten titel was te langquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:16 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.
1 : het systeem is niet berekend op zoveel stroomquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er mis met van het gas af? Je hebt er niet zoveel aan hoor? Elektrisch is toch net zo goed? Ik kook al jaren elektrisch omdat ik geen gas in dit gebouw heb. Nou ik mis er anders niks aan.
En ik ben eigenlijk best anti corp, maar als ik het lees jij net zo goed.
Maar wat is dan concreet het probleem met onze aarde groener proberen te maken? Oke nou het ene experiment faalt, dat kan gebeuren toch? We blijven doorzetten om weer andere dingen te bedenken. Die windmolens op zee enz dat is toch best prima, en ook zonnecollectoren overal.
De bedrijven moeten er ook aan meebetalen hoor, nog veel meer dan de burger. En dat gebeurd dus niet in vele gevallen, omdat die bedrijven zo machtig zijn. Dat is een beetje het probleem. De overheid zijn een stel zwakke sukkels in dat opzicht ( met veel zaken hoor ).
Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is "het systeem"
En nogmaals ik vind wel dat je vrijveel van mijn punten elke x selectief overslaat.
Die angst bij klimaathippies die denken dat alles kapot gaat is veel groter. En door jullie belachelijke beleid gaat het klimaat nog kapot ook. Klinkt als een pyromane brandweerman.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?
Tsja, ik vind dat ook wel bijzonder. Dat is een soort struisvogelgedrag. Maar om een of andere reden lopen de emoties juist bij het klimaatdebat erg hoog op.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
Dat is wat anders. Zelfbewustzijn is dat een leeuw gaat beseffen dat hij een leeuw is en een mens een mens. En dan gaat die leeuw ook emoties voelen, dat hoort bij zelfbewustzijn. Ik zal je zeggen, als vandaag de dag de dierenwereld ineens zelfbewust zou worden, dan waren alle mensne dood.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..
Afgezien van je drugsbeleid ben ik het met je eens. Ik wil wel een joint kunnen roken als ik wil.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.
Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.
Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef DoubleUU het volgende:
Laatst was er nog een fietspad waar bijzonder veel dode muizen werden gevonden. Bleek dat er een soort verhoging, een dam aangelegd was waarvan ze op het beton kletteren. Ze zien geen gevaar in bijzondere hoogtes. Met zelfbewustzijn waren ze allemaal nog in leven.
Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?
Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.
Als jij in die stal bent en je ziet 400 koeien of 1000 geiten of whatever je kalmpjes aankijken, dan vraag jij je niet af wat er zou gebeuren als ze allemaal zelfbewust zouden worden? Ze zijn per definitie niet bewust, niet omdat we dat leuk vinden ofzo. Dat is gewoon een feit. Een roedel tijgers of leeuwen zou een dorp uitmoorden als ze zelfbewustzijn hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uit
Zeg dan het stroomnetwerk. En nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.
Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:41 schreef wollah het volgende:
Je druk maken over iets waar je over minder dan 80 jaar toch al niks meer mee te maken hebt![]()
Hoe triest kan je zijn
Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.
Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.
Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeg dan het stroomnetwerk. En niet
"het systeem"
Het netwerk kan aangepast worden.
Maargoed met jou discussie voeren heeft geen zin, je antwoord alleen selectief op waar je antwoord op wil geven, de rest negeer je voor het gemak.
En ik weet niet eens wat je probleem is, je bent alleen maar aan het roepen over klimaatgekkies en jullie dit dat.
Gast je bent viesmad op mensen die het beste voorhebben met de planeet, besef je het zelf ook?
Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
Mensen zoals jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.
Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?quote:
Dat is wel wat wollah zegt man. Hij zegt fuck de planeet want over 80 jaar boeit het mij toch niet meer?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.
Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.
Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reetquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol zonder CO2 overleef je het nog geen minuut sukkel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik ken genoeg mensen die hartstikke tegen CO2 en klimaatverandering zijn. Deze mensen gaan vaak intercontinentaal op vakantie. "Ja, want ik werk er ook hard voor"
Dus ook de niet-klimaatontkenners zijn niet bereid zelf hun levensstijl aan te passen, dat moeten anderen doen (als het echt pijn doet).
Dan zijn mensen die gewoon zeggen er schijt aan te hebben mij liever. Die zijn tenminste eerlijk.
Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.
Oke ik zal dimmen. Het is te warm.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?
Ach hou man op man trollquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reet
Je kan gewoon normaal doen, ik heb ook niets slechts over jou gezegd.quote:
Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:58 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.
Ik ben inderdaad te ver gegaan.Mijn excuses tot een ieder wie zich beledigd voelt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?
Het heeft weinig zin om te discussieren met iemand die continue anderen aan het beledigen is ipv echt een discussie aan wil gaan met argumenten. En als je continue je eigen vooroordelen op anderen afspiegelt
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker janken om het milieu terwijl ik van mijn leven geniet.
Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eetquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.
Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?
Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.
En xD? Hoe oud ben je eigenlijk? Dit vraag ik me echt oprecht af. Ik leef inmiddels 32 jaar op deze planeet.
En welke mensen doel je nou eigenlijk specifiek op dan? De "Klimaatgekkies"? waar je het al eerder over had? En dan doel je op wie specifiek? Groenlinks of? Ik wil dit serieus graag weten
Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eet
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.
Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?
Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
Haha de islam zeker.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.
En wat zijn dan belangrijke dingen? De planeet waar we ons op bevinden is niet belangrijk? Wat voor minkukel ben je nou man. Waar ben je nou geboren?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
Simpel figuurquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Haha volgens mij is dit het teken dat ik dronken ben.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.
Je staat elke x zo snel klaar met een antwoord maar nu is het weer ineens lastig uit te leggen. Klinkt mij alsof je zoveel fucking conspiracy shit op youtube en 4chan hebt zitten lezen dat je nu helemaal overtuigd bent dat de wereld volzit met KLIMAATGEKKIES
Jezus christus
Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.
Nouja sorry hoor dan weet ik niet waar jij woont, maar ik woon op aarde en vind het een prachtige planeet. Laat die nog maar even bestaan beter.
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het enige wat ik wilde weten is wie je op doelt als je spreekt over klimaatgekkies want je hebt et er steeds over
doel je op groenlinks of mensen die zo stemmen
vegans
mensen die pro ontbossing zijn?
Ik heb echt geen idee meer wat je standpunt nu is DoubleUUik snap je niet meer sorry man
Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
Zoals die 97% ook waar blijkt te zijn....ohnee toch niet :pquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen dan
Dat laatste heb je zeker gelijk in.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?
Je bent helemaal van het padje af als je dat echt denkt. ALLE NEWS MEDIA PROBEREN ONS TE CONTROLEREN!!`11 ILLUMINATIII!!
FAKE NEWS!!
Weet je wat indoctrinatie is? Religie.
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument. Want als ik vraag wat bedoel je dan precies kom je weer met een deflectie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.
Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.
En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.
Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Goed voorhebben voor de planeet? Je killt de planeet met je achterlijke klimaatakkoord domme lulhannes dat je bent. De ontbossing gaat 4 x zo hard sinds het klimaatakkoord, omdat achterlijke debielen waar jullie op stemmen, denken dat dat gaat helpen tegen de CO2. Hoe dom kan je wezen..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.
Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.
En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matter
Zonder alcohol kom jij al bizar over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Ja prima, dank je, lief en leukquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zonder alcohol kom jij al bizar over.
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houden![]()
ook voor jou doubleUU
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.
Maar kom op, verlicht ons. Wat is belangrijker?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Je begrijpt wel meer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen toch
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reagerenquote:
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reageren
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Ohja ik mocht je geen het meer noemen. Fine.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk in
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?
Nou vertelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.
Dat jullie goed zijn in sociale druk, zo zijn vroeger veel mensen vermoord, dus props.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Zijn er ingevingen die je nu hebt die je met ons wil delen?
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed-types. Heb je er meer van hier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.quote:
Je verneukt het topicquote:
Ik wil nog steeds weten welke politieke partijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
Misschien gewoon gaan slapen en morgen teruglezen of je niet een beetje teveel vanuit emotie reageerde?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
Omdat jij wel domme shit weet van bepaalde partijen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten welke politieke partij
Huh? Nee omdat jij claimde dat ik op de verkeerde partij heb gestemd. Dus ik wil weten op welke partij ik had moeten stemmenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat jij wel domme shit weet van bepaalde partijen?
Ik ben heel redelijk, als ik nuchter ben hebben we ook wel eens conflict.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Misschien gewoon gaan slapen en morgen teruglezen of je niet een beetje teveel vanuit emotie reageerde?
Wanneer hebben we eerder een conflict gehad?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik ben heel redelijk, als ik nuchter ben hebben we ook wel eens conflict.
Wat vind je zelf de beste partij, alles meewegende?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Nee omdat jij claimde dat ik op de verkeerde partij heb gestemd. Dus ik wil weten op welke partij ik had moeten stemmen
Vorige week geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wanneer hebben we eerder een conflict gehad?
Die is er niet. Geef gewoon antwoord lolquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat vind je zelf de beste partij, alles meewegende?
Inteelt op Urk? Doet dat een belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vorige week geloof ik.
Godver ik kan het me slecht herinneren, Was dat met jou ?
Volgens mij wel, geen idee waarover.
Haha je wilt dat ik pvv zeg zodat je mij publiekelijk kan kapotmaken want zo rol je..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is er niet. Geef gewoon antwoord lol
Ik woon in de Veluwe?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Inteelt op Urk? Doet dat een belletje rinkelen?
Waarom quote je me dan domme kut.quote:
Nee hoor. Maar jij baseerde je reactie op het feit dat ik mensen egocentrisch vond tegenover de wereld om ons heen en onze planeet. Dus mocht je PVV dan hypothetisch de juiste partij vinden die het tegenovergestelde bewerkstelligt vind ik dat wel opmerkelijk jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Haha je wilt dat ik pvv zeg zodat je mij publiekelijk kan kapotmaken want zo rol je..
Ik houd mijn keuze voor me omdat het gevaarlijk is om te zeggen tegenwoordig. Mensen zoeken je op enzo.
Ja oke als wij ooit ergens samen opgesloten zitten, dan plegen we beide zelfmoord denk ik. Als je wilt is het voor mij klaar nu . Ik ga zo pitten. Je mag ook doorgaan maar ik hanteer het principe wie de bal kaatst krijgt een stoeptegel terug.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat ik het erover had waar we het over oneens waren...
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:55 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja oke als wij ooit ergens samen opgesloten zitten, dan plegen we beide zelfmoord denk ik. Als je wilt is het voor mij klaar nu . Ik ga zo pitten. Je mag ook doorgaan maar ik hanteer het principe wie de bal kaatst krijgt een stoeptegel terug.
Hold that thought wanneer blijkt dat het klimaatakkoord tegen het klimaat blijkt te zijn.quote:
Hoe is het klimaatakkoord tegen het klimaat?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Hold that thought wanneer blijkt dat het klimaatakkoord tegen het klimaat blijkt te zijn.
Jij hebt niet opgelet de afgelopen 2 uur.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoe is het klimaatakkoord tegen het klimaat?
Nou ja ik was vrij actief aanwezig, misschien zijn de argumenten langs me heengegaan ofzo. Bedoel je weet nooit van jezelf wat je niet opgeslagen hebt aan info. Is er een korte samenvatting mogelijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij hebt niet opgelet de afgelopen 2 uur.
Omdat het niet MIJN akkoord is gast waar heb je het uberhaupt over ik heb al 10x gezegd dat ik tegen ontbossing ben maar je kan schijnbaar niet lezen en je blijft maar zeggen jullie dit jullie dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Goed voorhebben voor de planeet? Je killt de planeet met je achterlijke klimaatakkoord domme lulhannes dat je bent. De ontbossing gaat 4 x zo hard sinds het klimaatakkoord, omdat achterlijke debielen waar jullie op stemmen, denken dat dat gaat helpen tegen de CO2. Hoe dom kan je wezen..
Wie stemt dan op die kutpartijen? Phoenyx zeker..:Pquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat het niet MIJN akkoord is gast waar heb je het uberhaupt over ik heb al 10x gezegd dat ik tegen ontbossing ben maar je kan schijnbaar niet lezen en je blijft maar zeggen jullie dit jullie dat.
Haha wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Haha je wilt dat ik pvv zeg zodat je mij publiekelijk kan kapotmaken want zo rol je..
Ik houd mijn keuze voor me omdat het gevaarlijk is om te zeggen tegenwoordig. Mensen zoeken je op enzo.
Ik weet niet eens wat jij een kutpartij vindquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wie stemt dan op die kutpartijen? Phoenyx zeker..:P
Het is heel duidelijk wat mensen stemmen hoor. Dat je slappe lul bent is direct duidelijk. Of naja geef het 10 minuten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha wat een onzin.
Eerst mensen gaan beschuldigen van hun foutieve stemkeuzes ( terwijl meneer absoluut geen idee heeft wat een ander gestemd heeft danwel uberhaupt heeft gestemd ) en dan zelf niet durven uitkomen voor eigen stemkeuze onder het mom van te gevaarlijk. Hoe doorzichtig kan je zijn.
Dat geloof ik gelijk! Ik claim ook niet alle wijsheid in pacht te hebben maar ik blijf bij mijn standpunt dat wij als mensen zeker invloed hebben op het klimaat en dat dat geen goed iets is. Thats all im saying!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
je ziet maar een gedeelte van het plaatje
Geen idee waarom.het kwam het beste overeen met mijn standpunten, en ik ben 32 geen 50+ normaal zou ik niet zomaar op ze stemmenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Nou 50+ stemmen is ook wel een beetje egoistisch...
Ja ik zit maar wat te kutten wees gerust, bedoel dit gaat nergens meer over toch uberhaupt, was gewoon verbaasd dat je nog terugkwamquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen idee waarom.het kwam het beste overeen met mijn standpunten, en ik ben 32 geen 50+ normaal zou ik niet zomaar op ze stemmen
Gebaseerd op bullshit. Prima wat mij betreft, zo heb je ook godsdienst.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik claim ook niet alle wijsheid in pacht te hebben maar ik blijf bij mijn standpunt dat wij als mensen zeker invloed hebben op het klimaat en dat dat geen goed iets is. Thats all im saying!
Hoezo gebaseerd op bullshit gast? Het is gewoon logica?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Gebaseerd op bullshit. Prima wat mij betreft, zo heb je ook godsdienst.
Ik dacht dat je nuchter al alles onzettend zeker weet maar op een vrijdagavond gooi je er nog een tandje extra bijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat voor kennis heb jij erover? Tell me.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo gebaseerd op bullshit gast? Het is gewoon logica?
Mensheid is als een parasiet de aarde aan het uitmoorden basically.
Wat voor kennis heb jij erover? Tell me.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nuchter al alles onzettend zeker weet maar op een vrijdagavond gooi je er nog een tandje extra bij
Nou ja ik heb grafieken gezien tussen co2 uitstoot van mensen en temperatuurstijgingen die nogal gelijk met elkaar opgaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat voor kennis heb jij erover? Tell me.
En was dat voor of na sesamstraat?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik heb grafieken gezien tussen co2 uitstoot van mensen en temperatuurstijgingen die nogal gelijk met elkaar opgaan.
Omdat we diersoorten uitmoorden, bossen kappen, fossiele grondstoffen opmaken, atoomtests etc. Koraalriffen sterven uit, ook andere diersoorten wat weer effect heeft op andere processen in de natuurquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat voor kennis heb jij erover? Tell me.
JIJ BEGRIJPT NIET EENS DAT HET KLIMAATAKKOORD 5 x ZO SNEL ALS EERDER DE AARDE LEEGKAPT! DOMME OETLULquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat we diersoorten uitmoorden, bossen kappen, fossiele grondstoffen opmaken, atoomtests etc. Koraalriffen sterven uit, ook andere diersoorten wat weer effect heeft op andere processen in de natuur
Wat voor positiefs doen we ook alweer? uhh
Bomen kappen als een moederneuker want dat is goed voor het milieu. Dat is hoe jullie soort denkt.quote:
Wat moeten we dan doen? Tegen het klimaatakkoord stemmen? En daarna? Wat zijn goede stappen om uit te voeren voor ons?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
JIJ BEGRIJPT NIET EENS DAT HET KLIMAATAKKOORD 5 x ZO SNEL ALS EERDER DE AARDE LEEGKAPT! DOMME OETLUL
CO2 opname GONE
SNAP JE?
KLIMAATAKKOORD SNAP JE?
JULLIE SOORT MENSEN SNAP JE?
Jullie verkrachten de planeet met in de hand het bord save the planet.
Had je deze vragen al niet veel eerder moeten stellen, in plaats van het moment dat je in de problemen komt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? Tegen het klimaatakkoord stemmen? En daarna? Wat zijn goede stappen om uit te voeren voor ons?
Nou ja niet per definitie maar die bomen staan er ook maar wat te staan, ik zie die bomen ook niks productiefs bijdragenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bomen kappen als een moederneuker want dat is goed voor het milieu. Dat is hoe jullie soort denkt.
Eigenlijk wel maar mijn domheid belemmerde dat jammer genoegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Had je deze vragen al niet veel eerder moeten stellen, in plaats van het moment dat je in de problemen komt?
Bomen reduceren CO2 phoenyx. Je bent echt nog dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja niet per definitie maar die bomen staan er ook maar wat te staan, ik zie die bomen ook niks productiefs bijdragen
Ik zie nu hoe achterlijk je bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar mijn domheid belemmerde dat jammer genoeg
Gast ik heb al 10x gezegd inmiddels dat ik tegen ontbossing benquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bomen kappen als een moederneuker want dat is goed voor het milieu. Dat is hoe jullie soort denkt.
Uh oke, hoe dan. Bedoel als je serieus bent..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bomen reduceren CO2 phoenyx. Je bent echt nog dommer dan ik dacht.
Beter blijf je gewoon weg, je posts zijn zo dom dat het niet veel waarde toevoegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:23 schreef DoubleUU het volgende:
Ik ben de komende 6 maanden ook wel klaar met Fok! trouwens:) Tot in december.
Bomen Absorberen CO2 en stoten zuurstof uit. Doh. Domme kut. Algemene info dit he. Zelfs een kind van 6 weet dit. Zo weinig weet je.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh oke, hoe dan. Bedoel als je serieus bent..
Je moeder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon weg, je posts zijn zo dom dat het niet veel waarde toevoegd.
Dat zeg je wel heel gemakkelijk maar is dat echt zo? Bedoel als het zo basis is maar ik heb er nog nooit van gehoord dan zegt dat ook wel iets toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bomen Absorberen CO2 en stoten zuurstof uit. Doh. Domme kut. Algemene info dit he. Zelfs een kind van 6 weet dit. Zo weinig weet je.
JA over jou hahaha....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat zeg je wel heel gemakkelijk maar is dat echt zo? Bedoel als het zo basis is maar ik heb er nog nooit van gehoord dan zegt dat ook wel iets toch?
Mensen die jointjes roken hebben vaak een hele andere kijk op de wereld.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument. Want als ik vraag wat bedoel je dan precies kom je weer met een deflectie.
En ik kijk geeneens TV laat staan NOS
Het is ongeveer zo: mijn zus is bijna 4 jaar ouder, maar ik moest in het begin eten voor haar maken omdat ze daar nog niet aan had gedacht bij alleen wonen. Zo voelt het hier ook vaak. En daarbij moest ik vertellen dat milieu niet als milljeu gespeld wordt.quote:
Kon je haar niet helpen bij het bereiden van haar eigen eten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:29 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is ongeveer zo: mijn zus is bijna 4 jaar ouder, maar ik moest in het begin eten voor haar maken omdat ze daar nog niet aan had gedacht bij alleen wonen. Zo voelt het hier ook vaak. En daarbij moest ik vertellen dat milieu niet als milljeu gespeld wordt.
Ik heb bijna een jaar lang haar leren koken. Ze kan nu wel aardig koken, afwassen is nog een dingetje.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kon je haar niet helpen bij het bereiden van haar eigen eten?
Tjah dat ligt dan misschien ook bij jouzelf denk je niet? Zij kan ook maar net zoveel leren als dat jij haar kan leren. Misschien dat ze als ik haar koken en afwassen leerde dat ze na 6 maanden het al echt kon...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:32 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar lang haar leren koken. Ze kan nu wel aardig koken, afwassen is nog een dingetje.
Ze kan zoveel leren als ze kan leren, jij doet net alsof het aan mij lag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah dat ligt dan misschien ook bij jouzelf denk je niet? Zij kan ook maar net zoveel leren als dat jij haar kan leren. Misschien dat ze als ik haar koken en afwassen leerde dat ze na 6 maanden het al echt kon...
Heb jij ook minder sterke punten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ze kan zoveel leren als ze kan leren, jij doet net alsof het aan mij lag.
Als het aan mij lag had ze nu een doctoraat.
Zeker weten.quote:
Zo dat is nogal wat. Dus als jij onnodig negatief op iemand reageert dan heb je dat niet echt door?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zeker weten.
Alles wat betreft sociale omgang.
Ik zie het als een verplichting om het te melden. Ik ben een officieuze Asperger. Dat wil zeggen dat het niet officieel is vastgesteld.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat. Dus als jij onnodig negatief op iemand reageert dan heb je dat niet echt door?
Als het onnodig is, ontthoud ik me van kritiek. Waarom ook , dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat. Dus als jij onnodig negatief op iemand reageert dan heb je dat niet echt door?
Nou ja maar jij weet toch niet echt in te schatten of iets onnodig is of niet. Jij weet alleen maar in te schatten op basis van wat je ervaart, terwijl dat juist anders is dan wat normaal is. Dus jij kan toch nooit objectief stellen dat je niks zegt als het onnodig is. Bedoel dit hele topic gaat er juist om dat jij maar al te graag praat en dat het je niet uitmaakt wat je zegt..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als het onnodig is, ontthoud ik me van kritiek. Waarom ook , dan?
Jij wel en daarom wil je de Gestapo weer invoeren zodat jij kan beslissen wat mensen denken. Serieus fuck you.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja maar jij weet toch niet echt in te schatten of iets onnodig is of niet. Jij weet alleen maar in te schatten op basis van wat je ervaart, terwijl dat juist anders is dan wat normaal is. Dus jij kan toch nooit objectief stellen dat je niks zegt als het onnodig is. Bedoel dit hele topic gaat er juist om dat jij maar al te graag praat en dat het je niet uitmaakt wat je zegt..
De rest ben je het wel mee eens? Het was ook best wel on the spot. Eendagsvliegen zoals jij die interessant doen zie ik elke dag, en elke dag vergaan ze weer. Tot morgen:)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:48 schreef phoenyx het volgende:
Nou nou nou, geen reden om tot serieuze fuck you's te komen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:49 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
De rest ben je het wel mee eens? Het was ook best wel on the spot. Eendagsvliegen zoals jij die interessant doen zie ik elke dag, en elke dag vergaan ze weer. Tot morgen:)
Maar het is toch wel enigszins wetenschappelijk gestaafd?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja, en dus?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
@:DoubleUU
[..]
Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.
Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.
Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.
Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
watquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat zeg je wel heel gemakkelijk maar is dat echt zo? Bedoel als het zo basis is maar ik heb er nog nooit van gehoord dan zegt dat ook wel iets toch?
He?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
wat
Bedoel je echt dat je zo debiel bent dat je dit niet weet?
Wil je zeggenquote:
Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen e.d., plus een heel continent waar ze kinderen zien als hun grootste bezit om op het land te werken en later voor de ouders te zorgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Ja hoor, natuurlijk jongen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en dus?
Nu hebben ze de grootste hoax uit de geschiedenis bij elkaar gelogen om de grootste bankroof uit de geschiedenis voor te bereiden.
Maar wel eerlijk delen middels gewogen gemiddelde. Afrika en Midden-Oosten moeten maar eens pas op de plaats maken met dat prijsneuken van ze.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Anders lees je de verklaring van Patrick Moore (mede oprichter Greenpeace) maar even.quote:
Volgens mij hadden ze ergens in het vette oosten een eenkindbeleid. Daar hoorde je niemand over.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Henno het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen
Er is een heel erg politiek correcte methode om dat op te lossen! En die is ook al jaren bekend en heeft in veel Europese landen zich bewezen, in Azië, en ondertussen ook in steeds meer Afrikaanse landen:quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Henno het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want mensenrechten en recht om kinderen uit te poepen e.d., plus een heel continent waar ze kinderen zien als hun grootste bezit om op het land te werken en later voor de ouders te zorgen.
Er is helaas geen politiek correcte methode om dat op te lossen.
Het wachten is op D66 dat tegen al hun oorspronkelijke principes in gaat pleiten tegen onderwijs voor vrouwen in ontwikkelingslanden. Met een of andere wazige smoes dat onderwijs eigenlijk vrouwenonderdrukking is of zoiets.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er is een heel erg politiek correcte methode om dat op te lossen! En die is ook al jaren bekend en heeft in veel Europese landen zich bewezen, in Azië, en ondertussen ook in steeds meer Afrikaanse landen:
Meisjes naar school laten gaan. In elk land waar vrouwen langer opgeleid worden, daalt het aantal kinderen per vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |