Daar heeft de helft van de vrouwen een penis.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:14 schreef zarGon het volgende:
Ga dan naar Thailand of zo, waar je met je euro's als een koning kan leven...
Als ik dood ben wil ik niet gecremeerd of begraven worden maar met de snelheid van het licht naar het einde van het universum geschoten worden. Heb dat wel eens tegen mijn moeder verteld en daar werd ze verdrietig van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:15 schreef Questular het volgende:
Poeh ik zou het wel heel fijn vinden als je zou verdwijnen, hoeft niet Spanje te zijn. Mag ook een ander land naar keuze.
Daar hebben ze ook gewoon internet hèquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:15 schreef Questular het volgende:
Poeh ik zou het wel heel fijn vinden als je zou verdwijnen, hoeft niet Spanje te zijn. Mag ook een ander land naar keuze.
Iran dan maar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook gewoon internet hè
Dan zet je een handeltje op, bijvoorbeeld in airco's. Genoeg figuren in NL die nergens meer tegen kunnen (ik noem geen namen)quote:
En dan... als je moet schijten onderweg of in veel van de huizen en je denkt dat je naar de “toilet” gaat, een gat in de grond aantreffen waar je boven moet gaan hangen en de aids je tegemoet komt. Been there done that. Dan maar niet als een koning leven met 1 euro.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:14 schreef zarGon het volgende:
Ga dan naar Thailand of zo, waar je met je euro's als een koning kan leven...
Je kan je persoonlijke draagbare luxe poepdoos meenemen, daar kun je poepdoosdragers voor aannemen. En dan steek je ze in een kek uniformpje!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
En dan... als je moet schijten onderweg of in veel van de huizen en je denkt dat je naar de “toilet” gaat, een gat in de grond aantreffen waar je boven moet gaan hangen en de aids je tegemoet komt. Been there done that. Dan maar niet als een koning leven met 1 euro.
Het idee van dat soort toiletten is juist dat je geen aids krijgt omdat er geen contact is met het toilet. Geen contact met een gore wc-bril zoals bij ons.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
En dan... als je moet schijten onderweg of in veel van de huizen en je denkt dat je naar de “toilet” gaat, een gat in de grond aantreffen waar je boven moet gaan hangen en de aids je tegemoet komt. Been there done that. Dan maar niet als een koning leven met 1 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |