Mattie, waarschijnlijk heeft ze een andere haas gevonden. Focus gewoon op de sma die hier zijn dan. En genoeg op FOK! die nog single zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:54 schreef wollah het volgende:
Ewa
Ik mis ex uit belgie. We waren 2 jaar samen toen we uit mekaar gingen. Soms daarna nog ff gechilld maar laatste tijd negeerd ze me en neem de telfoon niet meer op
Klacht: ex neemt niet op
Kan ik hier een plaatje aanvragen?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:08 schreef Sigaartje het volgende:
Kan ik nog even wat te bezorgen bestellen?
Graag een krat cola en een doos magnumijsjes voor morgen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:54 schreef wollah het volgende:
Ewa
Ik mis ex uit belgie. We waren 2 jaar samen toen we uit mekaar gingen. Soms daarna nog ff gechilld maar laatste tijd negeerd ze me en neem de telfoon niet meer op
Klacht: ex neemt niet op
Op FOK! zitten alleen maar mannenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Mattie, waarschijnlijk heeft ze een andere haas gevonden. Focus gewoon op de sma die hier zijn dan. En genoeg op FOK! die nog single zijn.
Magnum ijsjesquote:Op maandag 22 juli 2019 19:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Graag een krat cola en een doos magnumijsjes voor morgen.
Hij is sowieso onze ervaringsdeskundige. @Samuel24 heb je nog tips voor @Jantje2k en @wollah ?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:11 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee dat niet gelukkig
Misschien @:samuel24 wel?
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij is sowieso onze ervaringsdeskundige. @:Samuel24 heb je nog tips voor @:jantje2k en @:wollah ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |