abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:59:04 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142531
Originele OP : Vandaag ging het op het werk over het klimaat, klimaatveranderingen, klimaatvluchtelingen etc.

Is er toch weer iemand die het gaat bagatelliseren. "Als het 75 jaar geduurd heeft om dat record uit de boeken te krijgen, dan zal het allemaal wel meevallen" Wat een lomp volk bestaat er toch. En nee, TS werkt niet op sociale werkplaats.

klacht: aarde wordt onbewoonbaar op termijn, en niemand lijkt er echt iets aan te doen.
Subklacht: mensen die denken dat immigratie het hoofddtopic van deze tijd is. :')

Klimaatveranderingsontkenning zou echt bij wet strafbaar gemaakt moeten worden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:59:20 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142535
@DoubleUU

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ockhams razor: de eenvoudigste verklaring is vaak de juiste.

Aan de ene kant een hoop onzekerheid bij berekenen van getallen en opstellen van wenselijke onderzoeksresultaten door met belastinggeld gesubsidieerde halfbakken 'wetenschappers', met alle belang bij het selectief presenteren van hun getallen.

Aan de andere kant een overheid die gewoon zoveel mogelijk controle over ons en ons geld wil.

Wat is eenvoudiger?
Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.

Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat _O-. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.

Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.

Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
pi_188142574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
@:DoubleUU
[..]

Ja dat is mooi praten, maar dat is niet hoe de werkelijkheid is.

Ik ga toch ook niet ontkennen dat de overheid zoveel mogelijk controle over de burgers en het geld wil? Natuurlijk willen ze dat _O-. Maar dat is makkelijk praten, want dat wil namelijk elke overheid wel.

Daarnaast wil ook elk bedrijf zoveel mogelijk controle, zicht en macht hebben over de doelgroep van burgers en consumenten en hun geld. Data is meer waard dan olie op dit moment. Persoonlijke data wel te verstaan.

Die bedrijven die winst maken door bomen te kappen, door naar olie te boren etc. Jij denkt niet dat zij enorm veel geld investeren om te zorgen dat de effecten van deze activiteiten zo min mogelijk naar buiten te brengen? Dat zij machtige mensen omkopen om te zorgen dat zij kunnen doorgaan met deze industrie?
Wat een vergelijking ouwe. Je praat echt poep.
En ondanks dat je dit snapt, steun je nog steeds de klimaathysterie?
De bedrijven die winst maken door bomen kappen, zijn ingehuurd door de overheid omdat bio-massa CO2-neutraal schijnt te zijn ( Spoiler: LEUGEN) Hoe wil je dan CO2 aanpakken slimmerik?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:04:41 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142619
Welke vergelijking? Ik maak niet eens een vergelijking. Ik geef vogeltjesdans gelijk dat de overheid zoveel mogelijk controle en macht wil. Maar dat willen bedrijven ook die leunen op het kapot/opmaken van natuurlijke grondstoffen. Die hebben ook veel macht en invloed in de wereldpolitiek.

Hoezo praat ik poep dan? Kom met concrete voorbeelden ipv zelf eigenlijk gewoon gebakken lucht te praten.

En wat voor hysterie heb je het over? Wat is er erg aan het proberen onze planeet weer wat groener te maken? Is dat een crime? Je ziet liever onze planeet als een gortdroge woestijn of?

En slimmerik? Ik pretendeer niet slim te zijn. Ik heb het over logisch nadenken.
pi_188142694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
Welke vergelijking? Ik maak niet eens een vergelijking. Ik geef vogeltjesdans gelijk dat de overheid zoveel mogelijk controle en macht wil. Maar dat willen bedrijven ook die leunen op het kapot/opmaken van natuurlijke grondstoffen. Die hebben ook veel macht en invloed in de wereldpolitiek.

Hoezo praat ik poep dan? Kom met concrete voorbeelden ipv zelf eigenlijk gewoon gebakken lucht te praten.

En wat voor hysterie heb je het over? Wat is er erg aan het proberen onze planeet weer wat groener te maken? Is dat een crime? Je ziet liever onze planeet als een gortdroge woestijn of?

En slimmerik? Ik pretendeer niet slim te zijn. Ik heb het over logisch nadenken.
The top of my mind, Psychotisch snel van het gas af. Er is al afgesproken dat het bij iedereen afgedwongen kan worden. Terwijl een biomassa centrale (zogenaamd CO2-neutraal) meer uitstoot dan een kolencentrale. Duitsland is bruinkool aan het stoken omdat de groene oplossingen falen. Dat is nog schadelijker dan bio massa. Waar hebben we het nog over? Er zitten zoveel faal momenten in, het is bizar.

Hoe Shell wegkomt met het naaien van duizenden Groningers, ook een leuk topic.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_188142808
Kan er niet bijstaan deel 2 ofzo? Of is dat een te grote klimatologische verandering?

pi_188142837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
Kan er niet bijstaan deel 2 ofzo? Of is dat een te grote klimatologische verandering?

[ afbeelding ]
Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:17:01 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142848
Wat is er mis met van het gas af? Je hebt er niet zoveel aan hoor? Elektrisch is toch net zo goed? Ik kook al jaren elektrisch omdat ik geen gas in dit gebouw heb. Nou ik mis er anders niks aan.

En ik ben eigenlijk best anti corp, maar als ik het lees jij net zo goed.

Maar wat is dan concreet het probleem met onze aarde groener proberen te maken? Oke nou het ene experiment faalt, dat kan gebeuren toch? We blijven doorzetten om weer andere dingen te bedenken. Die windmolens op zee enz dat is toch best prima, en ook zonnecollectoren overal.

De bedrijven moeten er ook aan meebetalen hoor, nog veel meer dan de burger. En dat gebeurd dus niet in vele gevallen, omdat die bedrijven zo machtig zijn. Dat is een beetje het probleem. De overheid zijn een stel zwakke sukkels in dat opzicht ( met veel zaken hoor ).
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:17:20 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:16 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Niet gek gaan doen nu. Straks krijgen we nog een GIF-akkoord.
Kon geen deel 2 erin zetten titel was te lang
pi_188142890
Kan een mod dit topic even reeksen?
pi_188142902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er mis met van het gas af? Je hebt er niet zoveel aan hoor? Elektrisch is toch net zo goed? Ik kook al jaren elektrisch omdat ik geen gas in dit gebouw heb. Nou ik mis er anders niks aan.

En ik ben eigenlijk best anti corp, maar als ik het lees jij net zo goed.

Maar wat is dan concreet het probleem met onze aarde groener proberen te maken? Oke nou het ene experiment faalt, dat kan gebeuren toch? We blijven doorzetten om weer andere dingen te bedenken. Die windmolens op zee enz dat is toch best prima, en ook zonnecollectoren overal.

De bedrijven moeten er ook aan meebetalen hoor, nog veel meer dan de burger. En dat gebeurd dus niet in vele gevallen, omdat die bedrijven zo machtig zijn. Dat is een beetje het probleem. De overheid zijn een stel zwakke sukkels in dat opzicht ( met veel zaken hoor ).
1 : het systeem is niet berekend op zoveel stroom
2 : het systeem kan niet genoeg leveren
3: de apparaten die stroom leveren aan het systeem, zijn inconsistent.

Goede uitvindingen sta ik achter, domme uitvindingen die (nog) niet werken moeten we niet verkopen alsof het zo fantastisch is.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:20:31 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188142930
Wat is "het systeem"

En nogmaals ik vind wel dat je vrijveel van mijn punten elke x selectief overslaat.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:23:14 #13
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188142985
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188142991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is "het systeem"

En nogmaals ik vind wel dat je vrijveel van mijn punten elke x selectief overslaat.
Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.
pi_188143010
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Het is een bijzonder fenomeen, die angst bij een grote groep mensen om toe te geven dat de mens invloed heeft op de opwarming (voor zover die erkend wordt) en er ook iets aan kan doen. Heeft iets met de ontkerkelijking te maken denk ik.
Die angst bij klimaathippies die denken dat alles kapot gaat is veel groter. En door jullie belachelijke beleid gaat het klimaat nog kapot ook. Klinkt als een pyromane brandweerman.
pi_188143011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef Kaji het volgende:
Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
pi_188143035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Niet echt bijzonder, beetje net zoals dat van de meeste dieren wordt gezegd dat ze niet bewust zijn zodat we het niet erg vinden als we ze eten en hoe ze gedood worden.
Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?
pi_188143072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:26 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Denk jij dat dieren bewustzijn hebben? Zoals mensen?
Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:30:09 #19
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188143096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Tsja, ik vind dat ook wel bijzonder. Dat is een soort struisvogelgedrag. Maar om een of andere reden lopen de emoties juist bij het klimaatdebat erg hoog op.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188143101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Uh ja sommige dieren sowieso... Maar elk dier is zich er genoeg van bewust dat ze niet dood willen..
Dat is wat anders. Zelfbewustzijn is dat een leeuw gaat beseffen dat hij een leeuw is en een mens een mens. En dan gaat die leeuw ook emoties voelen, dat hoort bij zelfbewustzijn. Ik zal je zeggen, als vandaag de dag de dierenwereld ineens zelfbewust zou worden, dan waren alle mensne dood.
pi_188143123
Okee..
pi_188143164
Laatst was er nog een fietspad waar bijzonder veel dode muizen werden gevonden. Bleek dat er een soort verhoging, een dam aangelegd was waarvan ze op het beton kletteren. Ze zien geen gevaar in bijzondere hoogtes. Met zelfbewustzijn waren ze allemaal nog in leven.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:34:43 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188143166
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.

Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.

Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188143193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Beste manier om klimaatverandering tegen te gaan is door af te rekenen met overbevolking.
Kan het niet vaak genoeg herhalen maar er zijn veel te veel mensen. 8 miljard, dat aantal mag niet verder groeien, de aarde kan dat uiteindelijk niet aan.

Een wereldwijd quotum op het aantal kinderen dat een gezin mag nemen lijkt me een goede optie. Bijvoorbeeld maximaal één kind. Bij meerdere kinderen fikse boetes uitdelen.

Net zoals ongezond eten, het ontmoedigen van roken en drugs gebruiken, zouden scholen ook het baren van kinderen moeten gaan ontmoedigen.
Afgezien van je drugsbeleid ben ik het met je eens. Ik wil wel een joint kunnen roken als ik wil.
pi_188143244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef DoubleUU het volgende:
Laatst was er nog een fietspad waar bijzonder veel dode muizen werden gevonden. Bleek dat er een soort verhoging, een dam aangelegd was waarvan ze op het beton kletteren. Ze zien geen gevaar in bijzondere hoogtes. Met zelfbewustzijn waren ze allemaal nog in leven.
Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?
pi_188143258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:39 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Een fietspad en een dam. Hoe dan ook ik praatte niet zozeer over zelfbewustzijn, dat stapje maak jij erbij, maar als jij niet zelfbewust zou zijn dan zou het voor jou helemaal niks uitmaken of je dood gaat of niet? En waarom vlucht elk dier dan voor gevaar?
Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.
Een muis bijvoorbeeld is slecht in hoogte, Laat zich ter splash vallen. Een mens nooit vrijwillig, of minimaal ernstig depressief.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:41:55 #27
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143286
Je druk maken over iets waar je over minder dan 80 jaar toch al niks meer mee te maken hebt :')

Hoe triest kan je zijn
#KICKOUTZP
pi_188143294
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:40 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jawel, maar je ziet niet elk gevaar, zoals een mens.
Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uit
pi_188143354
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:42 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol oke. Ik heb juist vandaag een topic erover geopend dat mensen soms maar wat doen met dodelijke gevolgen maar oke. Hoe dan ook ik zei, om terug te gaan naar het begin, dat dieren ook niet graag dood willen en wij zeggen dat ze niet bewust etc zijn om het voor ons gemakkelijker te maken om ze te doden en te eten. Of die dieren gevaar zien of niet maakt daar niet voor uit
Als jij in die stal bent en je ziet 400 koeien of 1000 geiten of whatever je kalmpjes aankijken, dan vraag jij je niet af wat er zou gebeuren als ze allemaal zelfbewust zouden worden? Ze zijn per definitie niet bewust, niet omdat we dat leuk vinden ofzo. Dat is gewoon een feit. Een roedel tijgers of leeuwen zou een dorp uitmoorden als ze zelfbewustzijn hadden.
Er zijn trouwens wel dieren die kunnen rouwen om familieleden, zoals bij olifanten. Dat komt het dichtst in de buurt van zelfbewustzijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door DoubleUU op 26-07-2019 21:52:37 ]
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:55:50 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:23 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Uhm er is een stroomnetwerk in Nederland wat continu onder spanning staat? Als ik je dit moet uitleggen vraag ik me af waarom we deze discussie hebben.
Zeg dan het stroomnetwerk. En niet

"het systeem"

Het netwerk kan aangepast worden.

Maargoed met jou discussie voeren heeft geen zin, je antwoord alleen selectief op waar je antwoord op wil geven, de rest negeer je voor het gemak.

En ik weet niet eens wat je probleem is, je bent alleen maar aan het roepen over klimaatgekkies en jullie dit dat.

Gast je bent viesmad op mensen die het beste voorhebben met de planeet, besef je het zelf ook?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:56:23 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143585
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:41 schreef wollah het volgende:
Je druk maken over iets waar je over minder dan 80 jaar toch al niks meer mee te maken hebt :')

Hoe triest kan je zijn
Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:57:07 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:34 schreef Harvest89 het volgende:

Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.
pi_188143646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeg dan het stroomnetwerk. En niet

"het systeem"

Het netwerk kan aangepast worden.

Maargoed met jou discussie voeren heeft geen zin, je antwoord alleen selectief op waar je antwoord op wil geven, de rest negeer je voor het gemak.

En ik weet niet eens wat je probleem is, je bent alleen maar aan het roepen over klimaatgekkies en jullie dit dat.

Gast je bent viesmad op mensen die het beste voorhebben met de planeet, besef je het zelf ook?
De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.
pi_188143659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja want fuck de planeet toch? Gewoon overal maar je rotzooi neertyfen dan toch. Gewoon op straat gaan poepen.
Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:59:57 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_188143669
quote:

[..]

Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188143670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het probleem is dat de meest zwakzinnige element van de bevolking zich voortplant als konijnen.
Mensen zoals jij?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:12 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188143679
Ik ken genoeg mensen die hartstikke tegen CO2 en klimaatverandering zijn. Deze mensen gaan vaak intercontinentaal op vakantie. "Ja, want ik werk er ook hard voor"

Dus ook de niet-klimaatontkenners zijn niet bereid zelf hun levensstijl aan te passen, dat moeten anderen doen (als het echt pijn doet).

Dan zijn mensen die gewoon zeggen er schijt aan te hebben mij liever. Die zijn tenminste eerlijk.
The End Times are wild
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:27 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Mensen zoals jij?
Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:57 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zo simpel is het helemaal niet. Wtfaq lul je.
Dat is wel wat wollah zegt man. Hij zegt fuck de planeet want over 80 jaar boeit het mij toch niet meer?
pi_188143705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Inderdaad. Ook geen kinderen nemend natuurlijk (Lees:een vrouw kunnen krijgen die daar voor kan zorgen) dus ik hoef niet te zorgen voor een stabiele leefomgeving voor nakomelingen. Kan ik lekker als maximaal consumerende en vernietigende egotripper de wereld verlaten.
Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:01:57 #41
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143715
quote:

[..]

Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reet
#KICKOUTZP
pi_188143723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik ken genoeg mensen die hartstikke tegen CO2 en klimaatverandering zijn. Deze mensen gaan vaak intercontinentaal op vakantie. "Ja, want ik werk er ook hard voor"

Dus ook de niet-klimaatontkenners zijn niet bereid zelf hun levensstijl aan te passen, dat moeten anderen doen (als het echt pijn doet).

Dan zijn mensen die gewoon zeggen er schijt aan te hebben mij liever. Die zijn tenminste eerlijk.
Lol zonder CO2 overleef je het nog geen minuut sukkel.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:02:49 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143739
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat is de maatschappij die we hebben, had je maar anders moeten stemmen.
Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?

Het heeft weinig zin om te discussieren met iemand die continue anderen aan het beledigen is ipv echt een discussie aan wil gaan met argumenten. En als je continue je eigen vooroordelen op anderen afspiegelt
pi_188143741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo agressief? Wat is jouw probleem man? Kan je ook normaal reageren?
Oke ik zal dimmen. Het is te warm.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:03:08 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:01 schreef wollah het volgende:

[..]

Ik pleur regelmatig een vuilniszak uit het raam van auto ja. Het interesseert me geen ene reet
Ach hou man op man troll
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:03:35 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:02 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Oke ik zal dimmen. Het is te warm.
Je kan gewoon normaal doen, ik heb ook niets slechts over jou gezegd.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:04:36 #47
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188143780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ach hou man op man troll
Ga jij maar lekker janken om het milieu terwijl ik van mijn leven geniet.
#KICKOUTZP
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:05:26 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:58 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

De mensen die het zogenaamd zo goed voor hebben met de planeet, verneuken de planeet juist extra hard xD heb je dat bio massa verhaal niet meegekregen? Ontbossing gaat sinds het klimaatakkoord nog veel harder, wat uberdom is.
Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.

En xD? Hoe oud ben je eigenlijk? Dit vraag ik me echt oprecht af. Ik leef inmiddels 32 jaar op deze planeet.

En welke mensen doel je nou eigenlijk specifiek op dan? De "Klimaatgekkies"? waar je het al eerder over had? En dan doel je op wie specifiek? Groenlinks of? Ik wil dit serieus graag weten
pi_188143800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat hij/zij heeft gestemd? Hou eens op met je vooroordelen joh?

Het heeft weinig zin om te discussieren met iemand die continue anderen aan het beledigen is ipv echt een discussie aan wil gaan met argumenten. En als je continue je eigen vooroordelen op anderen afspiegelt
Ik ben inderdaad te ver gegaan.Mijn excuses tot een ieder wie zich beledigd voelt.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:06:33 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188143815
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:04 schreef wollah het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker janken om het milieu terwijl ik van mijn leven geniet.
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.

Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?

Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')